Harmaita, apuuva!!

Yleinen lätinä jä kitinä

Onko sinulla jo harmaita hiuksia, tunnusta!

Olen mies ja minulla ei ole harmaita hiuksia
6
17%
Olen mies ja minulla on harmaita hiuksia
9
25%
Olen mies ja minulla on harmaita hiuksia
9
25%
Olen nainen ja minulla ei ole harmaita hiuksia
10
28%
Olen nainen ja minulla on harmaita hiuksia
2
6%
 
Ääniä yhteensä: 36

Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Harmaita, apuuva!!

Viesti Kirjoittaja Gat »

Kävin just parturissa höyläyttämässä karvalakiksi kasvavaa pehkoani.

Parturinainen loihe lausumaan: "Hyvä kun tämä on näin kuiva, niin harmaat kärjet saa helpommin pois. Kun noin tummaan tukkaan tulee harmaata, jokainen yksittäinen harmaa hius näkyy:"

ARRRRGGHHHH!!
Ja aivan oikein, itsepetosyrityksistä huolimatta nyt kun peilistä katson, mustanpuhuvan tukkani seassa on vaaleita melkein mikroskooppisia pikkuhiluja, kuin lumisateen jälkeen.

APUUVA!!!
Olen aina ollut alikehittynyt niin munakarvojen myöhäisen kasvun kuin parrankasvunkin (Eihän se kasva kunnolla vieläkään!) suhteen, ja yhtäkkiä minusta on tullut VANHA!!!

Pelkään, että kymmenen viimeisen vuoden stressaavat asiat tai paremminkin niiden itsehoitona käyttämäni kalja ja tupakka ne minut ovat rupsauttaneet!

Miten kestää?
Vaiko alkaa värjäämään tukkaansa, kuten isäni teki seitsemänkymppiseksi asti? (Joskin ihmetteli, miksi hiusväripaketeissa on naisen kuva ja ne muovihanskatkin kuin naisten kokoa :D )Vai voiko tähän löytää jonkun sielun tasapainon, itsepetoksella? Vaikka että harmaa vain lisää miehen charmia, arvovaltaa ja vetovoimaa?

Kyselyn vaihtoehdot:

Olen mies ja minulla ei ole harmaita hiuksia
Olen mies ja minulla on harmaita hiuksia
Olen nainen ja minulla ei ole harmaita hiuksia
Olen nainen ja minulla on harmaita hiuksia
Viimeksi muokannut Gat, 08.05.2009 16:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
NuoriD

Re: Harmaita, apuuva!!

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Muutamia harmaita hiuksia on. Onneksi ne eivät ole miehelle ongelma. Lisäävät ammatillistakin uskottavuutta.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12290
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Harmaita, apuuva!!

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Gat kirjoitti: hysteriaa
Mitäs panikoit? Harmaa merkitsee:

naiselle harmia
miehelle charmia :wink:

Äitimuori on taas painostanut tätä hipinretaletta parturiin... :(
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
nastamuumio

Re: Harmaita, apuuva!!

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

On, ja on ollut jo useamman vuoden. Oon 31-vuotias.
bliss

Re: Harmaita, apuuva!!

Viesti Kirjoittaja bliss »

Ei o, ja jos vanhoja sukulaisia katsoo (kummankin vanhemman puolelta) niitä ei ole tulossakaan.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Harmaita, apuuva!!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ei ole. Odottelen kaljuuntumistakin. Oliskin koomista, jos meikkis-tissiposkella on harmaita.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
elco

Re: Harmaita, apuuva!!

Viesti Kirjoittaja elco »

En tiedä. Mitä välii?
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Harmaita, apuuva!!

Viesti Kirjoittaja Gat »

bliss kirjoitti:Ei o, ja jos vanhoja sukulaisia katsoo (kummankin vanhemman puolelta) niitä ei ole tulossakaan.
Ovatko vaaleatukkaisia? Nimittäin vaaleasta tai suomalaiskansallisen tyylin "maantienvärisestä" tukasta ei niin vaan ekoja harmaita erotakaan. Toisin on mun isän ja äiteen puolelta perimässä ei mustassa, mutta alunperin aika tummanruskeassa tukassa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
bliss

Re: Harmaita, apuuva!!

Viesti Kirjoittaja bliss »

Gat kirjoitti:
bliss kirjoitti:Ei o, ja jos vanhoja sukulaisia katsoo (kummankin vanhemman puolelta) niitä ei ole tulossakaan.
Ovatko vaaleatukkaisia? Nimittäin vaaleasta tai suomalaiskansallisen tyylin "maantienvärisestä" tukasta ei niin vaan ekoja harmaita erotakaan. Toisin on mun isän ja äiteen puolelta perimässä ei mustassa, mutta alunperin aika tummanruskeassa tukassa.
Harvemmat ovat. Nuoruusiän vaaleat ovat noin tässä mun iässä alkaneet muuttua tummanrusketukkaisiksi. Että kai sekin on odotettavissa lähivuosina :?
Dumis

Re: Harmaita, apuuva!!

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Kävin just puimurissa ja ihan hyvälle näyttää nyt, väri tosin oli jo kulunut pois, mutta kohta vois varmaan taas tummaksi vetää :)
Onslow

Re: Harmaita, apuuva!!

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Olisikin. Edes hiuksia. Tai no ei sittenkään.
Nehemiah James

Re: Harmaita, apuuva!!

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

On. On ollut jo tovin hiuksissa ja parrassa. Mitä välii?
Paha Keisari

Re: Harmaita, apuuva!!

Viesti Kirjoittaja Paha Keisari »

Olis hienoa kun olis harmaata ohimolla. Vaan ei ole :(
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Harmaita, apuuva!!

Viesti Kirjoittaja huima »

Paha Keisari kirjoitti:Olis hienoa kun olis harmaata ohimolla. Vaan ei ole :(
No harmaa sopisi sinulle. Saattaisit kerrankin näyttää edes kolmikymppiseltä.
elco

Re: Harmaita, apuuva!!

Viesti Kirjoittaja elco »

huima kirjoitti:
No harmaa sopisi sinulle. Saattaisit kerrankin näyttää edes kolmikymppiseltä.
Se näyttäisi harmaantuneelta lukiolaiselta.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Harmaita, apuuva!!

Viesti Kirjoittaja aasi »

Olis aika kova kohtalo.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Paha Keisari

Re: Harmaita, apuuva!!

Viesti Kirjoittaja Paha Keisari »

elco kirjoitti:
huima kirjoitti:
No harmaa sopisi sinulle. Saattaisit kerrankin näyttää edes kolmikymppiseltä.
Se näyttäisi harmaantuneelta lukiolaiselta.
Olishan se aika hienostunutta verrattuna siihen, että huima on edelleen elävä malli peruskoulun hymypoikapatsaalle.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Harmaita, apuuva!!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Parrassa on muutama haiven.

Pälvikalju näyttää edenneen aika pitkälle eikä tuo hiuslinja etupuolellakaan kovin edessä ole. Ehkäpä tämä letinkasvatus ei ole meikäläisen juttu.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Mulli75

Re: Harmaita, apuuva!!

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Harmaita alkoi tulla ensin päälaelle sitten ohimoille.

Siitä on varmaan viisi vuotta kun havaitsin itse ensimmäiset harmaani, joista isänikin sanoi "Hah, poika alkanut harmaantumaan minua nuorempana".
Parturit jaksaa aina mainita asiasta, ja kysyä leikataanko pois vai jätetäänkö. Ihan sama, ei ne minulle näy muuta kuin peilistä.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Harmaita, apuuva!!

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Ehkä vuoden-pari ollut muutamia harmaita tuossa ohimoilla ja sivuilla. Eivät ilmeisesti näy kovin hyvin tästä perusruskeasta kuontalostani. Tänä keväänä kuulin niistä ensimmäisen huomautuksen, kun olin avustavana henkilökuntana veneilevän tuttuni veneen pohjaan harmaata pohjamaalia sudittaessa. Epäilivät, että olin tökännyt pensselillä hiuksistooni, mutta kyllä ne muutamat harmaat hiukset olivat ihan iän eikä herra Hempelin tuomia. Sinänsä asia ei minua kovinkaan suuresti liikauta suuntaan tai toiseen. Ehkä kuitenkin sikäli, että isäni oli ikäisenäni jo aika muikeasti uimalakkikalju, kun taas äidinpuoleisen sukuni miehillä tukka tuppaa pysymään päässä muuttuen vain pikkuhiljaa valkoiseksi: Toivon, että harmaantumiseni on merkki tästä jälkimmäisestä vanhenemistavasta. Eritoten, kun hiusten lähtöä en ole havainnut lain. Sitäpaitsi, kyllä työelämässä aina paremmin etenee, jos omaa executive style hairin (muistattehan Dilbert-sarjakuvan, jossa pomo esittelee uuden työntekijän: "He possesses no qualifications or training, but he's very tall, so we know he'll go far" johon tämä esiteltävä heppu lisää itse: "I also have executive style hair", ja pomo säestää toteamalla "we think it will turn silver.")
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Manaaja

Re: Harmaita, apuuva!!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Hiuksissa ei oo, mutta parrassa kasvaa pari vaaleeta ja pari harmaaksi tulkittavaa karvaa. Olen asian suhteen hysteerinen ja vedän välittömästi pataan apinanraivolla kaikkia asiasta huomauttavia, oli huomauttajalla leuku, teleskooppipamppu tai ei.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Harmaita, apuuva!!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Harmaantuminen on alkanut seksikkäästi ohimoilta! :jouden:
Onkin käynyt minulle onni, kaljut ja muut harvapäät voi vaan unelmoida! Oon vaan pahoillani teitin puolesta.
Tukka pysynee päässä ainakin 35 vuotta vielä!
Loistavaa, karrankin oon johonkin tyytyväinen, eikä lukiolaiselta oo näyttäny enää 20 vuoteen.. 8)
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Harmaita, apuuva!!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Jukopliut, niin se aika vain kulkee. Nyt osa turpajouhista muuttunut vitivalkoisiksi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
elco

Re: Harmaita, apuuva!!

Viesti Kirjoittaja elco »

Manaaja kirjoitti:oli huomauttajalla leuku, teleskooppipamppu tai ei.
Etkös sä tosiaan siis ole tämän mestan residentti teleskooppipamppumies? Todennäköisyys että kaksi TKPM:tä sattuu samoille kulmille on aika nimellinen, mutta toisaalta niin on tietty yksikin.
bliss

Re: Harmaita, apuuva!!

Viesti Kirjoittaja bliss »

Manaaja kirjoitti:Hiuksissa ei oo, mutta parrassa kasvaa pari vaaleeta ja pari harmaaksi tulkittavaa karvaa. Olen asian suhteen hysteerinen ja vedän välittömästi pataan apinanraivolla kaikkia asiasta huomauttavia, oli huomauttajalla leuku, teleskooppipamppu tai ei.
Helpompaa olis poistaa parta?
Vastaa Viestiin