Kitinän arvostetuin älykkö

Yleinen lätinä jä kitinä

Ketä kitinän älyköistä arvostat eniten

ninnithequeen
0
Ei ääniä
1108
0
Ei ääniä
Niba
2
5%
Lolita
1
2%
Elppis
0
Ei ääniä
Bluntly
0
Ei ääniä
Rouva Pupu
0
Ei ääniä
bedlam
1
2%
Suvinen
1
2%
Gattaca
3
7%
McJanne
1
2%
exPertti
1
2%
Stadinarska
3
7%
EveryWoman
1
2%
SikaMika
2
5%
elco
2
5%
Frederik Krueger
0
Ei ääniä
Homeboy65
0
Ei ääniä
Chap
2
5%
sivustahuutaja
1
2%
Lilo
0
Ei ääniä
Riemumieli
0
Ei ääniä
Georgina
0
Ei ääniä
urpiainen
3
7%
Melnais
5
12%
Onslow
0
Ei ääniä
nexie
0
Ei ääniä
Stinky
0
Ei ääniä
Ylermi Ylihankala
0
Ei ääniä
Haemaeraemies
0
Ei ääniä
huima
2
5%
PetriFB
0
Ei ääniä
Vesper
3
7%
Milli
0
Ei ääniä
MGandhi
0
Ei ääniä
nastamuumio
0
Ei ääniä
NuoriD
0
Ei ääniä
Paha Keisari
6
15%
Manaaja
0
Ei ääniä
bliss
0
Ei ääniä
Zeb
1
2%
 
Ääniä yhteensä: 41

prosessi

Re: Kitinän arvostetuin älykkö

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Äänestin henkilöä, jonka kanssa aikoinani olen käynyt hauskimmat keskusteluni kitinässä, jo niinä aikoina jolloin nimimerkkini ei vielä ollut prosessi, vaan nojoojust. Hänelläkin oli silloin eri nimimerkki.
Paha Keisari

Re: Kitinän arvostetuin älykkö

Viesti Kirjoittaja Paha Keisari »

exPertti kirjoitti:Höh, etkö sinä siis älynnyt äänestää itseäsi? Kuka kissan hännän nostaa jos ei kissa itse? :)
No anna nyt gangi-gaykkosen nolata ittensä ihan rauhassa. Nää "äänestitte ihan väärin" -avautumiset on aina aika koomisia.
Paha Keisari

Re: Kitinän arvostetuin älykkö

Viesti Kirjoittaja Paha Keisari »

exPertti kirjoitti:
Paha Keisari kirjoitti:No anna nyt gangi-gaykkosen nolata ittensä ihan rauhassa. Nää "äänestitte ihan väärin" -avautumiset on aina aika koomisia.
Luulisi kyllä tavoitteena olleen aikaansaada juuri tällaista keskustelua. Siksi siihen pitikin tarttua. :)
Ei, kyllä tämä on tätä ehtaa torolocolaista perinnettä aina cityn ajoilta.
elco

Re: Kitinän arvostetuin älykkö

Viesti Kirjoittaja elco »

Paha Keisari kirjoitti:
Ei, kyllä tämä on tätä ehtaa torolocolaista perinnettä aina cityn ajoilta.
toroloco tänne kyllä tarvittaisiin.
Paha Keisari

Re: Kitinän arvostetuin älykkö

Viesti Kirjoittaja Paha Keisari »

elco kirjoitti:
Paha Keisari kirjoitti:
Ei, kyllä tämä on tätä ehtaa torolocolaista perinnettä aina cityn ajoilta.
toroloco tänne kyllä tarvittaisiin.
Kieltämättä. Kaikkien äänestysten henkinen voittaja.
Rouva Pupu

Re: Kitinän arvostetuin älykkö

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

elco kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:Kyllä mä tykkään Elcon tyylistä eniten. Annan ääneni kuitenkin Pahalle Keisarille, koska äänestän aina sitä kaikissa kyselyissä. Ja mä olen silleen lojaali persoona kuitenkin.
Perustetaan joku possunaamio- ja perseraiskausgalluppi, jooko?
No perusta. Lupaan äänestää oikein, ja se on jo paljon maassa missä ihmiset äänestävät pääsääntöisesti päin persettä ja itkevät jälkikäteen sinisilmäisyyttään aka tyhmyyttään.
Rouva Pupu

Re: Kitinän arvostetuin älykkö

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Paha Keisari kirjoitti: Sosiaalinen äly
On yliarvostettua tuubaa.
nastamuumio

Re: Kitinän arvostetuin älykkö

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

SikaMika kirjoitti: Onx tää ny niinq sellainen halla-ahomainen protestiääni? :shock:
No ei, kun sun älykkyytes toimii parhaiten tässä kontekstissa. Sun juttus on hauskoja ja niitä tykkää lukea. Et myöskään kirjoita liian usein tai liian turhia juttuja. Urpiaisen älykköys on vahvaa, mutta erilaista.
elco

Re: Kitinän arvostetuin älykkö

Viesti Kirjoittaja elco »

nastamuumio kirjoitti:Urpiaisen älykköys on vahvaa, mutta erilaista.
Älä nyt?! Mun mielestä urpo ja mika ovat sisimmässään yllättävän lähellä toisiaan.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Kitinän arvostetuin älykkö

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

elco kirjoitti:
nastamuumio kirjoitti:Urpiaisen älykköys on vahvaa, mutta erilaista.
Älä nyt?! Mun mielestä urpo ja mika ovat sisimmässään yllättävän lähellä toisiaan.
Kiitos tästä. Olinkin jo aika järkyttynyt Nastamuumion lopputulemasta, jonka mukaan eroni Mikaan kiteytyy lähinnä siinä, että Mikan jutut ovat hauskoja ja niitä jaksaa lukea, ja Mika ei kirjoita liian usein tai liian turhaan. Aika perustavanlaatuinen lyttäys.

Itse gallupiin: Kyllä kai Kitinän kontekstissa voittajan on oltava Gattaca, tuo nakukuvasivujen Finlandia-raadin itseoikeutettu puheenjohtaja ja nettiteiniangstin Shakespeare.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
MGandhi

Re: Kitinän arvostetuin älykkö

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Paha Keisari kirjoitti: No anna nyt gangi-gaykkosen nolata ittensä ihan rauhassa. Nää "äänestitte ihan väärin" -avautumiset on aina aika koomisia.
Masan kanssa ihan oman jengin ootte perustaneet? Pyydän anteeksi, jos olen loukannut poikaystävääsi, jota koet joutuvasi puolustamaan käyttämällä vieläpä samaa 'pilkkanimeäkin' (jota en edelleenkään edes tajua).

Kitinäkansa äänestää omalle arvolleen sopivan älykön. ;) Äänestys menee siis ihan oikein.
prosessi

Re: Kitinän arvostetuin älykkö

Viesti Kirjoittaja prosessi »

urpiainen kirjoitti:Olinkin jo aika järkyttynyt Nastamuumion lopputulemasta, jonka mukaan eroni Mikaan kiteytyy lähinnä siinä, että Mikan jutut ovat hauskoja ja niitä jaksaa lukea, ja Mika ei kirjoita liian usein tai liian turhaan. Aika perustavanlaatuinen lyttäys.
Älä ole noin sokea.
Paha Keisari

Re: Kitinän arvostetuin älykkö

Viesti Kirjoittaja Paha Keisari »

MGandhi kirjoitti:Masan kanssa ihan oman jengin ootte perustaneet?
Salaliiton suorastaan! Torokolo, sinäkö se oletkin?
MGandhi

Re: Kitinän arvostetuin älykkö

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Paha Keisari kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:Masan kanssa ihan oman jengin ootte perustaneet?
Salaliiton suorastaan! Torokolo, sinäkö se oletkin?
Jälleen pilkka (?), jota en ymmärrä. Ei se salaliitolta vaikuta, avoliitolta enemänkin. Besserwisserit lyöttäytyvät yhteen.
Onslow

Re: Kitinän arvostetuin älykkö

Viesti Kirjoittaja Onslow »

MGandhi kirjoitti:en ymmärrä.
Eli ei mitään uutta auringon alla.
Bhven

Re: Kitinän arvostetuin älykkö

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Onslow kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:en ymmärrä.
Eli ei mitään uutta auringon alla.
Äh, miksi nää kaikki ketjut menee aina tällaiseksi sykkimiseksi. Ettekö voisi joskus kehua toisianne, vaikka tyyliin: Hei Onslow sulla on todella komeat kasvot, juuri sellaiset joihin on erittäin mukava pyyhkiä perseensä.
Onslow

Re: Kitinän arvostetuin älykkö

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Bhven kirjoitti:Hei Onslow sulla on todella komeat kasvot, juuri sellaiset joihin on erittäin mukava pyyhkiä perseensä.
Vaikka miten yrität päivästä toiseen, sä et ole hauska. Ainoastaan nolo.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kitinän arvostetuin älykkö

Viesti Kirjoittaja Gat »

urpiainen kirjoitti: Itse gallupiin: Kyllä kai Kitinän kontekstissa voittajan on oltava Gattaca, tuo nakukuvasivujen Finlandia-raadin itseoikeutettu puheenjohtaja ja nettiteiniangstin Shakespeare.
Kiitos!
Tuokin oli niin luovasti sanottu, etten itse pystyisi.
Yksi kadehtimiani monien kitinäläisten kykyjä on luoda tuoreita ilmaisuja lennossa. Toinen on detaljitietous minun mielestäni mitä kuivimmista "aikuisten asioista" kuten talouspolitiikasta, verotuksesta, bisneselämästä ym. Ja vielä se elokuvanippelitieto.

Itsestäni, niinkuin olen sanonutkin, että aikoihin en ole vaivautunut tänne mitään älyllistä esittävää heittämään. Vähätkin väittelyntapaiset olen jo pitkään jättänyt suosiolla kesken. Ei se niin tärkeää ole, mitä täällä ajatellaan, kaikki unohtuu kun meitä multa peittää ja koko mannerta pari kilometriä jäätä.

Sen sijaan käytän Kitinää vessanseinänä. Nautin puberteettiääliöksi taantumisesta ja sillä provosoinnista.

Tämä kysely on kyllä perseestä.
Jokaisen mielestä terävin argumentoija on se, joka on samaa mieltä kuin itse ja ilmaisee sen nasevasti. Toisen mielestä taas se koko näkökanta voi olla alun perinkin typerä ja liian helppo kulunut klisee, ilmaisi sen miten vaan. Sivistynyt lukeneisuus ei sekään niin älyä todista. Toinen kun voi kokea jo ajat sitten ohittaneensa vaikka filosofian A ja filosofian B tason, ja sen takia ei ole vaivautunut opettelemaan ainakaan ulkoa niiden kaikkia koukeroita ja "ajattelijoiden" nimiä. Se on suhteellista. Esimerkiksi jopa PetriFB on varmaan omissa piireissään huippuälykkö, koska tietää eniten niistä sen kulttuurin asioista.. jotka taas meille ovat jo valmiiksi paskanjauhamista.
Viimeksi muokannut Gat, 12.05.2009 1:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kitinän arvostetuin älykkö

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Miks vitussa en ole saanut äänii??? Ootte kaikki paskoja narsisteja, besserwisser-perseenuolijoita, ette todellakaan ymmärrä hyvän päälle!1! Kuka vittu äänesti stadinarskaa ja elcoa....reva, ootte sekaisin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
elco

Re: Kitinän arvostetuin älykkö

Viesti Kirjoittaja elco »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Miks vitussa en ole saanut äänii???
Tämä oli Pyron pakollinen "äänestäkää minua"-postaus ketjuun, mistä hän haluaisi ääniä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kitinän arvostetuin älykkö

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

elco kirjoitti:Tämä oli Pyron pakollinen "äänestäkää minua"-postaus ketjuun, mistä hän haluaisi ääniä.
Oliks kamalaa kun rinnastin sut stadinslerbaan? Sori, en ota tavaks.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
elco

Re: Kitinän arvostetuin älykkö

Viesti Kirjoittaja elco »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: Oliks kamalaa kun rinnastin sut stadinslerbaan? Sori, en ota tavaks.
Vertaa mihin vaan. Sä vaan postaat aina näihin suosituimmuusäänestyksiin jotain itsesi äänestämisiä - ilman ainuttakaan ääntä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kitinän arvostetuin älykkö

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

elco kirjoitti:Sä vaan postaat aina näihin suosituimmuusäänestyksiin jotain itsesi äänestämisiä - ilman ainuttakaan ääntä.
Juu, yhtä usein kun sä voitat nämä äänestykset aina ja joka kerta. Otas taas tenox!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Manaaja

Re: Kitinän arvostetuin älykkö

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

elco kirjoitti:Kyllä nyt muuten manalaa viiksettää.
Myönnettäköön. Kyllä pihvinä SA-Nibahampurilaisen välissä oleminen vain olisi sitä jotakin.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kitinän arvostetuin älykkö

Viesti Kirjoittaja Niba »

Manaaja kirjoitti:
elco kirjoitti:Kyllä nyt muuten manalaa viiksettää.
Myönnettäköön. Kyllä pihvinä SA-Nibahampurilaisen välissä oleminen vain olisi sitä jotakin.
Nyt jäit Ylermin runkopuun ja mun väliin, mahtaa viiksettää?
Mut kiitos äänestäsi!
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin