Hands free-laite

Yleinen lätinä jä kitinä

Käytätkö hf:ä?

käytän ~aina
2
12%
käytä useimmiten
0
Ei ääniä
silloin tällöin/ jos muistan
5
29%
en käytä
6
35%
en vastaa puhelimeen ajaessa
2
12%
Waldo/huima/tuulenpuiska
2
12%
 
Ääniä yhteensä: 17

Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Hands free-laite

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Hf-laitteiden käyttö lopahtanut
En ole laiskuuttani koskaan alkanut käyttämään :oops: Olenko löperö luppahousu vailla itsekuria vai onko kohtalotovereita?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Onslow

Re: Hands free-laite

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Jos HF on mukana ja itse soitan jollekulle niin käytän, toisin päin taasev harvemmin. Eli siis silloin tällöin/ jos muistan
milli

Re: Hands free-laite

Viesti Kirjoittaja milli »

Jos HF jää matkasta pois, niin en puhu ajaessa lainkaan. Sen yhden kerran kun niin tein niin poliisi pysäytti minut :oops: Varoituksella selvisin, poliisiin sanoin "vähän kuin läimäytys takamukselle" ... Opin kerrasta.
Onslow

Re: Hands free-laite

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Suvinen kirjoitti:Hands-free varmaan auttaisi, mutta en ole vaivautunut koskaan hankkimaan moista, saati opetellut käyttämään.
Mulla noita taitaa olla viis-kuus kappaletta :D Puhun näet aina mielummin HF:ään kuin kapulaan. Kotonakin ollessani vedä melkein aina HF:n käyttöön ja touhuilen kaikkea siinä sivussa, kädet vapaana. Yks töissä, yks läppärilaukussa, yks autossa, ja pari-kolme kotona muuten vaan..

Vink, jos HF:lle on tarvetta, niin suosittelen hankkimaan tuolta. Nokia kamaa, ilman Nokia-brandin hintoja. Plussana nopea ja hyvä palvelu.

http://www.klc.fi/
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Hands free-laite

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Saatan ehkä omistaa, mutta en ole ottanut pois alkuperäisestä pussistaan. En käytä, koska nappi korvassa sattuu ihan sairaasti. Ja toiseksi: en ole niin puhelimen orja, että siihen pitäisi aina, kaikkialla ja joka tilanteessa vastata. Osa ihmisistä vaikuttaa siltä kännyköidensä kanssa, ettei lankapuhelinaikaan uskaltaneet poistua kotoa, jos se vaikka soi.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Onslow

Re: Hands free-laite

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Lolita kirjoitti:Ja toiseksi: en ole niin puhelimen orja, että siihen pitäisi aina, kaikkialla ja joka tilanteessa vastata. Osa ihmisistä vaikuttaa siltä kännyköidensä kanssa, ettei lankapuhelinaikaan uskaltaneet poistua kotoa, jos se vaikka soi.

Ja osa ihmisitä kuvittelee että HF on nimenomaan niitä käyttäjiä varten jotka eivät osaa elää ilman kännykkää. Fail.
Dumis

Re: Hands free-laite

Viesti Kirjoittaja Dumis »

On, integroituna Pioneerin autoradiossa, käyttää bluetööt-yhteyttä. Ollu varmaan jo saman verran kuin toi skodakin mulla.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Hands free-laite

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Mulla on vielä sellainen erään aiemman auton mukana tullut vanha systeemi, periytynyt jo Noksu2110 ajoilta. Ja oon päivittänyt vaan sitten kulloiseenkin työpuhelimeen sopivan telineen. Työpuhelin on kyllä aika vanha ja kuppasen näköinen. Mutta uudempiin ei taida saada ko sarjaan sopivaa telinettä. Kituuttelen ton kanssa niin pitkään kuin mahdollista. Tai jos uudempiin saa samaan sarjaan sopivia osia, niin kertokee !

Eli on puhelin siinä aina ajaessa. Latautuu samalla ja varsinaista puhelinlaturia ei sitten oikeastaan tarvitse kuin autottomalla lomalla. Eikä tarvitse tunkea mitään korvaan tai korvan taakse.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
tuulenpuiska

Re: Hands free-laite

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Kännykkä kädessä ajavia kuskeja on muuten paljon. Ihme ettei ole enempää onnettomuuksia.

Äänestin jälleen itseäni, mikä ei kyllä taida ketään kiinnostaa :D
Vastaa Viestiin