Millainen hullu olisit?

Yleinen lätinä jä kitinä
NuoriD

Re: Millainen hullu olisit?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

exPertti kirjoitti:Tässä pitäisi pohtia sitäkin tiedostaako hullu olevansa hullu? Heräsikö Henry Holmes aamulla ja pohti, että hitto kun minä olen hedelmäkakku?
Tarkista, löytyykö kodistasi kaasukammio tai labyrintti.
Onslow

Re: Millainen hullu olisit?

Viesti Kirjoittaja Onslow »

NuoriD kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Henry
Aika veijari näyttää olleen:

http://fi.wikipedia.org/wiki/H.H._Holmes
Jumalauta. Siinä kaveri jolla on ollut asennetta ja kunnon agenda!

Ihme tosiaan ettei ole leffaksi päätynyt.
bliss

Re: Millainen hullu olisit?

Viesti Kirjoittaja bliss »

Onslow kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Henry
Aika veijari näyttää olleen:

http://fi.wikipedia.org/wiki/H.H._Holmes
Jumalauta. Siinä kaveri jolla on ollut asennetta ja kunnon agenda!
Oliskohan se hotelli vielä olemassa? :roll:
sanctus

Re: Millainen hullu olisit?

Viesti Kirjoittaja sanctus »

exPertti kirjoitti:Tässä pitäisi pohtia sitäkin tiedostaako hullu olevansa hullu? Heräsikö Henry Holmes aamulla ja pohti, että hitto kun minä olen hedelmäkakku?
Ymmärtääkseni H. Holmesin hulluus ei ollut sitä lajia, jonka ympäristö olisi jakanut. Muut eli ympäröivä yhteiskunta jäsenineen ja instituutioineen eivät siis olisi uskoneet hänen tavoitteisiinsa ja pyrkimyksiinsä ja siten jakaneet hänen hulluuttaan. Eli ainakin hänet olisi tekojensa takia otettu kiinni ja mahdollisesti hirtetty, kuten muistaakseni loppujen lopuksi sitten tapahtuikin.

Itse olen joskus hetken pohtinut uskovan suhdetta rukoukseensa, joka on siis käytännössä kutsu Jumalalle ottaa yhteyttä. Kun Jumala sitten vastaa, ollaan kaiketi uskontokunnasta tai -lahkosta riippumatta siirrytty muiden silmissä oman mielenterveyden osalta silmälläpidettäviin.

Ja onhan mielenterveyden järkkymisen vakavuusaste aina sellainen, joka määrittyy lähinnä sen mukaan, miten muu ympäristö uskoo ja jakaa ajatuksesi. Näin vaalien alla meillä lienee tulossa montakin hyvää esimerkkiä siitä, miten moni Euroopan parlamenttiin jonkun puolueen mandaatilla paikkaa tavoitteleva ehdokas pitää itseään kansanjohtajana tai poliitikkona ja toivoo mahdollisimman monen muunkin jakavan tämän käsityksen itsestään.
NuoriD

Re: Millainen hullu olisit?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

bliss kirjoitti: Oliskohan se hotelli vielä olemassa? :roll:
Ajattelitko vaihtaa alaa :)
bliss

Re: Millainen hullu olisit?

Viesti Kirjoittaja bliss »

NuoriD kirjoitti:
bliss kirjoitti: Oliskohan se hotelli vielä olemassa? :roll:
Ajattelitko vaihtaa alaa :)


:dumb:
Onslow

Re: Millainen hullu olisit?

Viesti Kirjoittaja Onslow »

sanctus kirjoitti: Ymmärtääkseni H. Holmesin .
Onko tuosta kaverista olemassa kirjaa?
Rouva Pupu

Re: Millainen hullu olisit?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

NuoriD kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Henry
Aika veijari näyttää olleen:

http://fi.wikipedia.org/wiki/H.H._Holmes

Tuolla miehellä oli selvästi kunnianhimoa ja pitkäjännitteisyyttä.

Tuossahan on muuten ilmiselvät hyvät kauhuleffan ainekset. Kumma ettei tätä ole filmattu.
Mun mielestä tuohon äijään on viitattu esim. Supernaturalissa.
sanctus

Re: Millainen hullu olisit?

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Onslow kirjoitti:
sanctus kirjoitti: Ymmärtääkseni H. Holmesin .
Onko tuosta kaverista olemassa kirjaa?
Uskoisin että ainakin Yhdysvaltojen markkinoille olisi julkaistu montakin. Ilmeisesti kaveri on ollut olemukseltaan liian siisti ja hygieeninen myös elokuvateollisuudelle, koska en ole hänen tarinaansa sellaisenaan tai sovitettuina versioina juurikaan bongannut mistään leffagenrestä.
prosessi

Re: Millainen hullu olisit?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

NuoriD kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Henry
Aika veijari näyttää olleen:

http://fi.wikipedia.org/wiki/H.H._Holmes

Tuolla miehellä oli selvästi kunnianhimoa ja pitkäjännitteisyyttä.

Tuossahan on muuten ilmiselvät hyvät kauhuleffan ainekset. Kumma ettei tätä ole filmattu.
Aiheesta on tehty viitisentoista vuotta sitten parikin tietokonepeliä, lemppareitani, vaikka tuolloin pelejä aika kökösti vielä toteutettiinkin. 7th guest ja 11th hour.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Millainen hullu olisit?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

bliss kirjoitti:Oliskohan se hotelli vielä olemassa? :roll:
Paloi maantasalle kaukana historiassa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
NuoriD

Re: Millainen hullu olisit?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Gat kirjoitti:Minä olen jo valmiiksi hullu. Kaikki tiedätte.
Jatkokehitelmiä en suostu kertomaan, koska silloin (mikä se sana on??) "inkriminoisin" itseni. Eikä sellaista ole viisasta kertoa ennen lopullista sekoamista.
Myöhäistä. Soitan heti konstaapeli Sisulle, jos alkaa tulla uutisia sarjamurhaajasta, joka kerää voitonmerkikseen nuorten naisten nännejä.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Millainen hullu olisit?

Viesti Kirjoittaja Gat »

NuoriD kirjoitti:
Gat kirjoitti:Minä olen jo valmiiksi hullu. Kaikki tiedätte.
Jatkokehitelmiä en suostu kertomaan, koska silloin (mikä se sana on??) "inkriminoisin" itseni. Eikä sellaista ole viisasta kertoa ennen lopullista sekoamista.
Myöhäistä. Soitan heti konstaapeli Sisulle, jos alkaa tulla uutisia sarjamurhaajasta, joka kerää voitonmerkikseen nuorten naisten nännejä.
Unohdit irtipurrut klitorikset nännien lisäksi.... ups...
Mikä on lääketieteellisen asiantuntemuksesi mukaan parempi aine säilyttää "näytteitä", etanoli vai formaldehydi?
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
NuoriD

Re: Millainen hullu olisit?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Gat kirjoitti: Unohdit irtipurrut klitorikset nännien lisäksi.... ups...
Mikä on lääketieteellisen asiantuntemuksesi mukaan parempi aine säilyttää "näytteitä", etanoli vai formaldehydi?
Itse asiassa en unohtanut, mutta en kehdannut (sic!) kirjoittaa tuota.

Muistatko antamani neuvot?

Disclaimer: en kehoita rikokseen.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Millainen hullu olisit?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriD kirjoitti:Myöhäistä. Soitan heti konstaapeli Sisulle, jos alkaa tulla uutisia sarjamurhaajasta, joka kerää voitonmerkikseen nuorten naisten nännejä.
Se on kyllä poliisimesteri eikä mikään konstaapeli.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
NuoriD

Re: Millainen hullu olisit?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Vesper kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Myöhäistä. Soitan heti konstaapeli Sisulle, jos alkaa tulla uutisia sarjamurhaajasta, joka kerää voitonmerkikseen nuorten naisten nännejä.
Se on kyllä poliisimesteri eikä mikään konstaapeli.
:oops:
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Millainen hullu olisit?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Siis amatöörit! Holmesista tuli just vajaa pari viikkoa sitten dokkari, sellainen "dramatisoitu", ja vielä kahteen kertaan. Ihan mielenkiintoinen, mutta jotenkin vaisu. Oma henkilökohtainen suosikkini on edelleen Viiltäjä- Jack.

Sarjamurhaajat ovat aina olleet lähellä sydäntäni. Ja mielenkiintoista, että Suomessa niitä ei ole juuri laisinkaan, muistaakseni yksi, joka täyttää kyseiselle nimikkeelle täytetyt kriteerit. Mutta sen verran olen aiheeseen liittyvää kirjallisuutta lukenut, että "ymmärrän" melko hyvin miksi ne niin tekevät. En silti haluaisi olla one of them boys.
Prepare for the worstest.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Millainen hullu olisit?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Jos tässä olis kysytty, millainen hullu haluaisi olla, niin olis helppo vastata. Haluaisin tietty olla hullu nero. Sellanen oikeen stereotyyppinen mielipuolista naurua hekotteleva helvetinkoneiden ja hirviöiden rakentelija! Maailma on leikkikenttäni, muahahahhah!

Valitettavasti reaalielämässä ei kapasiteetti oikein riitä. Ehkä musta tulis joku tylsä pakkoneurootikko.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Leila
Kitinän uhri
Viestit: 667
Liittynyt: 13.10.2006 10:12
Paikkakunta: Pohjois-Savossa

Re: Millainen hullu olisit?

Viesti Kirjoittaja Leila »

Jos olisin hullu, olisin hullu erakko. Täysin sisäänpäin kääntynyt ja omassa pienessä maailmassaan elävä hullu akka, johon ei saa kontaktia mitenkään. Vatvoisin päässäni omia ongelmiani ja välillä viihdyttäisin itseäni huikeilla fantasioilla.
Toinen vaihtoehto on, että olisin perinteinen pussimummo. Eli mulla olis siis tosi paljon erilaisia muovipusseja, joissa olisi vaikka mitää kamaa. Sitten kanniskelisin niitä pusseja ympäriinsä ja välillä kävisin kamat läpi ja järjestilisin uudestaan nätisti pusseihin.
Viimeksi muokannut Leila, 21.05.2009 12:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Äiti ei tiedä
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Millainen hullu olisit?

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Saattaisin olla lahjova hullu. Sellainen joka käärii ihmisille mielestään tarkoituksenmukaisia lahjoja ja jättää niitä viestein varustettuna bussikatoksiin ja kauppakeskusten penkeille. Naapureiden portaille veisin öisin hilloa ja postilaatikoihin jakaisin monistamiani kannustavia viestejä. Sorsalammilla kiertäisin ostoskärryjen kanssa ja viskoisin kärryllisen viimeisen myyntipäivän leipää rannoille ravinnoksi.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Millainen hullu olisit?

Viesti Kirjoittaja nexie »

NuoriD kirjoitti: neurootikko, joka tutkii verolakeja ja KHO:n ennakkopäätöksiä.

Tylsä mutta harmiton.
Perskuta. Onko mun työpisteessä valvontakamera.
Don't Panic!
elco

Re: Millainen hullu olisit?

Viesti Kirjoittaja elco »

Vesper kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Myöhäistä. Soitan heti konstaapeli Sisulle, jos alkaa tulla uutisia sarjamurhaajasta, joka kerää voitonmerkikseen nuorten naisten nännejä.
Se on kyllä poliisimesteri eikä mikään konstaapeli.
Eikös se ole komisario? Olen itse varmaan osittain syypää tuon konstaapeli Sisun viljelemiseen täällä. Unkariksi se on tietenkin Szimat felügyelő.
elco

Re: Millainen hullu olisit?

Viesti Kirjoittaja elco »

Tuli mieleen, että huimasta saisi kanssa loistavan Suomen Psykon: pikkutyttöjä korjaisi kalma liukuhihnalta, kun hymyrunopoika tarjoilisi myrkytettyä punaviiniä, hiustenkuivaajaa ja ketteriä menetelmiä suoraan vaahtokylpyyn.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Millainen hullu olisit?

Viesti Kirjoittaja huima »

elco kirjoitti:Tuli mieleen, että huimasta saisi kanssa loistavan Suomen Psykon: pikkutyttöjä korjaisi kalma liukuhihnalta, kun hymyrunopoika tarjoilisi myrkytettyä punaviiniä, hiustenkuivaajaa ja ketteriä menetelmiä suoraan vaahtokylpyyn.
Aika karua.

Hiustenkuivaaja vaahtokylpyyn ei sitäpaitsi ole mitenkään suositeltavaa. Siinä helposti hiuksetkin kärähtää ja se haju on kamala. Ellei siis ole kastellut niitä hiuksia etukäteen.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Millainen hullu olisit?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

elco kirjoitti:
Vesper kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Myöhäistä. Soitan heti konstaapeli Sisulle, jos alkaa tulla uutisia sarjamurhaajasta, joka kerää voitonmerkikseen nuorten naisten nännejä.
Se on kyllä poliisimesteri eikä mikään konstaapeli.
Eikös se ole komisario? Olen itse varmaan osittain syypää tuon konstaapeli Sisun viljelemiseen täällä. Unkariksi se on tietenkin Szimat felügyelő.
Ankkalinnassa asuu poliisimestari Sisu. Muualla voi olla vaikka ketä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Vastaa Viestiin