Ilmoita tähän oletko mies vai nainen!!

Yleinen lätinä jä kitinä
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Ilmoita tähän oletko mies vai nainen!!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Ehdotan että tähän ilmoitetaan ilman vitsiä tai narraamista oma sukupuoli ja seksuaalinen suuntaisuus jos tämän viimeksimainitun kehtaa laittaa oikein. Pääasia olisi ainakin että laittaisi oman selkeän sukupuolen.

Niin paljon on kaikenlaista "sutinaa" ja vitsijuttua ikäänkuin naisten kesken ettei enää voi tietää mikä nimimerkin sukupuoli on. Tuskin täällä niin paljoa lesboja on sentään?
Joku "ketä panisit"-ketju on hyvin hämmentävä kun siellä on sellaisia minun käsittääkseni naisten kirjoituksia joissa ihailukuva on ...naisen!

Onko täällä ihan totta noin paljon lesboja? En usko. Olisi tosi tärkeä järkevien kirjoitusten takia ymmärtää mikä on oikea sukupuoli. VARSINKIN kun ne vaihtuu jatkuvasti. Eihän se ole kovinkaan muuta kuin tympeää jos joku pari heppua kaveria sen tietää ja muut kummeksuu!!

Esim Nehemiah James. Mitä se sanoo. Joku tai muutama sen tuntee, mutta on ihan mikä sukupuoli vain sattuu. Tämä oli VAIN esimerkki ja ei mitenkään halua väheksyä Nehemiahia. Hän on varmaan hieno ihminen, muttei hänestä mitään selvää saa, mikä on! Tätä tarkoitan!

RYHTIÄ ja hiukan real life kehiin.

Mä en ole tosikko,
en en en en en

EN :o

Stadinjotakin
värien kuningas
sävyjen sulttaani :)
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Ilmoita tähän oletko mies vai nainen!!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Siis tämä kaava:

Olen Stadinarska. Olen helsinkiläinen mies. Pidän seksuaalisesti vain naisista. Lähinnä nuorista naisista.

Sitten voi laittaa perhesuhteet jos haluaa. Mutta jos nyt tämän selkeänkin.

Nyt minulla on jo niin paljon kokemusta Kitinästä, että tämä pyyntöni ei kantane hedelmää, VAIKKA se olisi erittäin tarpeellinen.

Yllättäkää ja käyttäytykää oikein ja kertokaa mikä olette miehiänne. En ylläty siitä, ettei vastauksia tule, mutta yllättäkää minut hyvällä kehityksellä eikä samalla anonyymisukupuolitympeydellä.

Toivoo varmasti vain YSTÄVÄLLISIN AJATUKSIN

Stadinarskalainen
tunnetaan myös nimellä Stadinjotakin Tuulenpuiskanjotakin keksimänä
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Ilmoita tähän oletko mies vai nainen!!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Oletko Arskis niin kaavoihin kangistunut ja vanha setä, ettet ymmärrä sitä, että jonkun täysin heteronkin mielestä samaa sukupuolta oleva henkilö voi olla pantava?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Bhven

Re: Ilmoita tähän oletko mies vai nainen!!

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Sukupuoli Is On Your Ignore List.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Ilmoita tähän oletko mies vai nainen!!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Vesper kirjoitti:Oletko Arskis niin kaavoihin kangistunut ja vanha setä, ettet ymmärrä sitä, että jonkun täysin heteronkin mielestä samaa sukupuolta oleva henkilö voi olla pantava?
Ensinnäkin McJannen viesti oli toki asiaton, mutta siis miks mua nauratti taas ihan kybällä...

Vesper hyvä!
Enisnnäkin paljon kiitoksia vastauksesta ja kiitos muutenkin sinulle varsin aurinkoisista jutuista. Niitä on kiva lukea, ainakin sopivalla tuulella!


a) olen kyllä ymmärtääkseni kaikkea muuta kuin kaavoihin kangistunut, mutta sekohommasta en pidä tai täysin epäloogisesta puheesta.

b) minä vanha? Juu en ole kyllä. Setä kuulostaa kamalalta.

c) "ettet ymmärrä sitä, että jonkun täysin heteronkin mielestä samaa sukupuolta oleva henkilö voi olla pantava..."

VOISITKO vielä tarkentaa tätä? Nimittäin tarkoitatko sitä, että täysin heteron mielestä samaa sukupuolta oleva henkilö voi olla pantava JOLLEKIN toiselle eri sukupuolen jäsenelle? Siis minä miehenä voisin vain myöntää sen, että jokin mies on niin hyvännäköinen, että joku nainen haluaa häntä...

VAI tarkoitatko tosiaan että että täysin heteron mielestä samaa sukupuolta oleva henkilö voi olla pantava että ITSE PANISI.

Esimerkiksi siis että minä täysin heterona voisin sanoa että jokin upea atleettinen mies olisi pantava ja minä haluaisin itse sitä?
Tai sinä naisena oikeasti haluaisit panna jotain naista?

JOS vastauksesi oli tuo viimeksimainittu, niin olen varmasti ainakin enemmistössä. Minä en missään tapauksessa ikinä enkä milloinkaan enkä silloinkaan ajattele miehestä, että voisin panna hänen kanssaan. Se on erittäin iljettävää. En tiedä olenko puhunut avoimesti, mutta olen ollut liikunnan ja urheilun kanssa koko ikäni ja siellä on erittäin hyvännäköisiä ihmisiä. Olen tottakai aina huomannut kaurapuuropojat, mutta en ikinä mieltänyt niitä jotenkin pantaviksi itselleni. En tiedä mitään henkilökohtaisesti kiduttamisen ja kuoleman jälkeen inhottavampaa. Siksi miestenkin on tätä ajattelemalla helppo ymmärtää raiskauksen vakavuus.

MUTTA SIKSI minä kysyinkin, koska olen alkanut epäillä nimenomaa naisten olevan asiassa huomattavan erilaisia kuin miehet. KUINKA paljon naisissa on sellaista ainesta, jotka kiihoittuvat myös naisesta, ovat ilmeisesti ainakin osaksi biseksuaaleja.

Se on tietenkin erikoista ja erilaista. Ei niin pitäisi olla, mutta ei se ihmistä huonommaksi tee, siitä ei ole kysymys.

Mutta kun noita naisia joille naisen kuvat tekee "panetuksen", on täällä niin monta? MISTÄ ON KYSYMYS.

Ei tämä ole kaavoihin kangistumista. Ei maailmasta tulisi mitään, ellei suurin osa ole sellaisia että vain mies tai nainen kiinnostaa!!! Hyvä tavaton.

MUTTA MINUN PITÄISI laittaa nyt kyllä selventävä SELVITYS naisille, sinullekin Vesperini, että mies ei kyllä tosiaankaan pidä miehestä läheskään samassa mittakaavassa kuin nainen pitää naisesta, siis seksuaalisesti.

MUTTA vastaa, please, tuohon. Onko ajatuksesi vihreällä alkava vai punaisella alkava esimerkkini??

Ja tottakai muut myös vastaavat toivottavasti! :)

Tulen vastaamaan varmasti, nyt lähden...tietenkin Kalevan kisoihin!
Ja katson kyllä naisia vesi kielellä. Mutta taidan nyt vain niellä sen veden, SNIFF.

STADINARSKA
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Ilmoita tähän oletko mies vai nainen!!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kyllähän nyt kuka tahansa pantavan tunnistaa vaikkei itse panisikaan. Eli jos olisin bi tai lesbo, panisin. Daah?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Ilmoita tähän oletko mies vai nainen!!

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Määrittelykysymys.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Ilmoita tähän oletko mies vai nainen!!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Vesper kirjoitti:Kyllähän nyt kuka tahansa pantavan tunnistaa vaikkei itse panisikaan. Eli jos olisin bi tai lesbo, panisin. Daah?
Ookoo Vespatar sulotar!

Siis tilanne on aikas selkeä eli vain todetaan henkilön olevan panettavan LAATUINEN. Siis vain ikäänkuin henkilön määrittely nopeasti ilman senkummempaa ajatusta itse olla panettavana.

Ookoo, mutta kyllähän tuon termin käyttö ilmanmuuta on harhaanjohtavaa informaatiota mahdollisesti sisältävä. On ihan selvää, että se lopulta tarvitsee aina kylkiäislauseen vierelleen joka on tylsä.."mutta sanoin tämän vain yleisesti"...

Vesperi- tyttöseni. Olin Kalevalan kisoissa ja olipa siellä niin hoikkia tyttöjä ilman senkummempaa kumpua paljon, että kyllä se runsaampi muoto myös suorastaan huutaa tarvetta olla näytillä.

Sellaista. Eiköhän tämä tässä...

MUTTA LAITTAKAA kuitenkin MUUT oletteko ihminen ja siis joko mies tai nainen ja panokkuushalu kehen ja sitten se ei saa olla vitsi kuten mäkjannella tai Ahvenella.

Annan vielä esimerkin:

...laitoin esimerkin mutten osannut laittaa sitä enää hauskasti. Taidan olla väsynyt...

Vesperimisiin

Stadin ihminen
inhimillinen virhe :P
Fcuk

Re: Ilmoita tähän oletko mies vai nainen!!

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Olen Fcuk. Olen helsinkiläinen nainen. Pidän seksuaalisesti miehistä ja naisista. Lähinnä vanhoista miehistä ja nuorista naisista.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Ilmoita tähän oletko mies vai nainen!!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

exPertti kirjoitti:Pidän Fcuk:sta. :)
Niin minäkin pidän. Ja hän noudattaa sääntöjäni!

Sensijaan sinusta expertti en olisi varma sukupuolesta tai mitä sinä päässäsi ajattelet kun näet esim. tissiparin tai miehen lihaksen?
Tai rusakon?

Pane nyt kerrankin kunnolla tähän. Noudata sääntöjä.

Stadinauhxuyxj a'la Tuulenpuiskalkiuhxugug
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Ilmoita tähän oletko mies vai nainen!!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Siivosin palstani puhtaaksi Ex Pertin jäljiltä. Kas noin. Nyt se on putipuhdas. Käytin oikein VIMIÄ. Tietenkin käytin pitkää harjaa ja poltin sen sen jälkeen.

SA
Sangen Arskalainen
Viimeksi muokannut Stadinarska, 03.08.2009 21:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Ilmoita tähän oletko mies vai nainen!!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

RolloTomasi kirjoitti:Määrittelykysymys.
Rollo!!!

Takuumieheni jossain! Tukijani turvani!

Onko lauseesi tällainen?:

"Olen Rolloli, miespuolinen ihminen, joka pitää vain nuorista laihoista blondeista. En koskaan voisi sanoa miehestä että on panettava, koska siinä olisi vakava väärinymmärryksen mahdollisuus. Olen Stadinarskan tukija ja kuulun arskalaisiin"

Kaupungin Aarne
SA 8)
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Ilmoita tähän oletko mies vai nainen!!

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Stadinarska kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:Määrittelykysymys.
Onko lauseesi tällainen?:

"Olen Rolloli, miespuolinen ihminen, joka pitää vain nuorista laihoista blondeista. En koskaan voisi sanoa miehestä että on panettava, koska siinä olisi vakava väärinymmärryksen mahdollisuus. Olen Stadinarskan tukija ja kuulun arskalaisiin"

Kaupungin Aarne
SA 8)
Ei ole.

Rollo
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Ilmoita tähän oletko mies vai nainen!!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

RolloTomasi kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:Määrittelykysymys.
Onko lauseesi tällainen?:

"Olen Rolloli, miespuolinen ihminen, joka pitää vain nuorista laihoista blondeista. En koskaan voisi sanoa miehestä että on panettava, koska siinä olisi vakava väärinymmärryksen mahdollisuus. Olen Stadinarskan tukija ja kuulun arskalaisiin"

Kaupungin Aarne
SA 8)
Ei ole.

Rollo
Ai niin tuossa nimessäsi oli virhe...sitä tarkoitit.

ROLLO!! Ihan tosi älä kiusaa Arskaa! Sano että se on melkein oikein.
Ollaanhan me kaverit ja uskolliset kuin kaksi koiraa!

Arskis Narskis
bernin paimenkoira
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Ilmoita tähän oletko mies vai nainen!!

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Stadinarska kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:
Onko lauseesi tällainen?:

"Olen Rolloli, miespuolinen ihminen, joka pitää vain nuorista laihoista blondeista. En koskaan voisi sanoa miehestä että on panettava, koska siinä olisi vakava väärinymmärryksen mahdollisuus. Olen Stadinarskan tukija ja kuulun arskalaisiin"

Kaupungin Aarne
SA 8)
Ei ole.

Rollo
Ai niin tuossa nimessäsi oli virhe...sitä tarkoitit.

ROLLO!! Ihan tosi älä kiusaa Arskaa! Sano että se on melkein oikein.
Ollaanhan me kaverit ja uskolliset kuin kaksi koiraa!

Arskis Narskis
bernin paimenkoira
En tarkoittanut.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Nehemiah James

Re: Ilmoita tähän oletko mies vai nainen!!

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Stadinarska kirjoitti:Mitä se sanoo. Joku tai muutama sen tuntee
Sanon vaan ettei se mun äitikään mua tunne, mutta ei sen sillai välii, kun ei mua tunne kukaan muukaan. Mutta avaruuskin on kokolailla tutkimaton...
Nehemiah James

Re: Ilmoita tähän oletko mies vai nainen!!

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Stadinarska kirjoitti:HEI
Oot minuutin hidas. Kärsivällisyyttä veli hyvä. Kaikki ei päivystä koneella...

edit: moolin niin nopee, että arska ehti poistaa oman viestinsä...
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5043
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Ilmoita tähän oletko mies vai nainen!!

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Shemale.
ninnithequeen

Re: Ilmoita tähän oletko mies vai nainen!!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Minikokoinen Kersantti Karoliina.
Leila
Kitinän uhri
Viestit: 667
Liittynyt: 13.10.2006 10:12
Paikkakunta: Pohjois-Savossa

Re: Ilmoita tähän oletko mies vai nainen!!

Viesti Kirjoittaja Leila »

Olen nainen. Pidän miehistä.
Äiti ei tiedä
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Ilmoita tähän oletko mies vai nainen!!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Nehemiah James kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:HEI
Oot minuutin hidas. Kärsivällisyyttä veli hyvä. Kaikki ei päivystä koneella...

edit: moolin niin nopee, että arska ehti poistaa oman viestinsä...
Joo, se kävi eilen tosiaan niin! Nyt jouduin tilille samasta mitä Rollo teki mulle aiemmin! Mä jollain tavalla havahduin kummasti ja sitten poistin sen vaan kun ei ollut niin relevanttia kuin sinulla.

MUTTA NEHEMIAH. Olet nyt unohtanut itse asian tai sitten et ole unohtanut ja olet potenssiin ärsyttävä! Vähennä ärsyttävyyttäsi koska olet kirjoituksen perusteella laupias ihminen ja suorastaan kiva!

Eli helppo tehtävä Nehemiah Jones. Nyt kerropa oletko kahvalla varustettu vaiko pehmeillä palloilla ja ei millään alhaalla.

Ja tykkäätkö pehmeistä vai kovasta! vastauksia kehiin!

Sitten erityisen vaikeiksi olen ymmärtänyt mm. fru pupun ja Millinkin vaikka hänellä on mies. Nyt minä raukka en muista esimerkkejä muuta, vaikka aina tähän törmään. Kukaan mies ei ole täällä joko tai eli bi-ihminen, saattaa olla suora homo kyllä?

KOROSTAN, ettei mulla ole mitään lepakoi tai homoi tai piitä vastaan. He ovat useimmiten enemmän ajattelevia ihmisiä kuin "aivan tavalliset", mutta se, että puhutaan epäloogisuutta leikillään on vaikeaa sikäli että ei tiedä mihin uskoa ja elää.

Huh kun oli tyhmästi sanottu. En jaksa muotoilla.

LEILA, Kreitsulehmä, Ninnikaroliina hyvät, kiitos tässä vaiheessa kovasti. En ehdi nyt vastata. vastaan myöhemmin varmasti kuten aina!

JATKAKAA SANOMALLA SEKSINNE JA MITEN TUNNETTE KUN MIES TAI NAINEN LASKEE KÄDEN REIDELLE! Vastatkaa heti ja ei leikkiä nyt, muuten Arska saattaa :cry:

SA
Arskainen arskalainen muttei kovin arkalainen
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12348
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmoita tähän oletko mies vai nainen!!

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Mies ja hetero. Homoja ja lepakoita kohtaan ei antipatioita. Kunhan eivät yritä lähennellä... :shock:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Ilmoita tähän oletko mies vai nainen!!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Kreitsu kirjoitti:Shemale.
Joo, mutta kun olet maidontuottaja niin tykkäätkö sonneista sillee?

Stadinarska
Nehemiah James

Re: Ilmoita tähän oletko mies vai nainen!!

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Stadinarska kirjoitti:olet kirjoituksen perusteella laupias ihminen ja suorastaan kiva!
No nyt sä Arska puhut asiaa!! Ja kysymykseen vastaan; kysy joltain laatunartulta.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Ilmoita tähän oletko mies vai nainen!!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

ninnithequeen kirjoitti:Minikokoinen Kersantti Karoliina.
Ja oikeastaan sinun ei tarvitse laittaakaan kummasta sukupuolesta pidät sillee. Asia on selvä. Kiitän. Sinä olet oikeastaan selkeä ihminen muutoinkin.

Stadinarska
tutkija
Vastaa Viestiin