Näkyvätkö lisääntyneet elinvuodet?

Yleinen lätinä jä kitinä
milli

Re: Näkyvätkö lisääntyneet elinvuodet?

Viesti Kirjoittaja milli »

Tunnun vaan taantuvani. Olen alkanut fanitta Twilightia.. ja menojalkaa on alkanut vipattamaan hurjasti, myös vauvakuume on kadonnut.
milli

Re: Näkyvätkö lisääntyneet elinvuodet?

Viesti Kirjoittaja milli »

exPertti kirjoitti:Johan sinulla on karvainen vauva. Se kaiketi auttaa hoivaamisen tarpeessa jos olen oikein käsittänyt?
Niin sitä moni luulee, että se johtuu tuosta, mutta ei. Mulla on ihan muut syyt olla haluamatta vauvaa. Asiat mitä oon mm shrinkissä vähän valottanut. En koe pystyväni olla niin hyvä äit (ainakaan tällä hetkellä) kuin mitä haluaisin ja mitä lapsi ansaitsee. Elämän tasaantumisen jälkeen on alkanut siis vanhat traumat palailla mieleen, tuoden välillä hurjia masennuspiikkejä, jolloin tuntuu, etten jaksa huolehtia edes itsestäni.
Haluaisin kyllä haluta lapsia.
milli

Re: Näkyvätkö lisääntyneet elinvuodet?

Viesti Kirjoittaja milli »

exPertti kirjoitti:Taitaa sinulla olla vielä vuosia sitä harkita.
Onneksi on :)
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Re: Näkyvätkö lisääntyneet elinvuodet?

Viesti Kirjoittaja Hellu »

Mul on kans vähän taantumista havaittavissa. Mies on ollu kesän landella ja mä oon tietty rypeny täällä koko rahan edestä, onneks se tuli takas, iha just ois sanonu maksa poks. Tai haima, ja ihan ku munuaisiaki ois särkeny tossa yks päivä mut toivottavasti kuvittelin vaa...
Paperit on kysytty alkossa kolme kertaa tänä kesänä joten naamasta ihme kyllä ei kai sit vielä näy, ajattelin ruveta joogaamaan ku se kuulemma hillitsee ryyppäys himoja. Jotain täs tarttee tehdä, tai sit vaan päättää et kuolen ens vuonna ku oon 27 ja ottaa loppukiri, vähäks olis perseestä kuolla just ku on täyttäny 28!
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Näkyvätkö lisääntyneet elinvuodet?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ainakaan ei paneta yhtä paljon kuin nörrinä. Sisäinen Zen on lähempänä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Näkyvätkö lisääntyneet elinvuodet?

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Ei näy, mutta tuntuu. Ei jaksa enää rampata baareissa. Mieluummin menen lenkille ja luen kirjaa.
Fcuk

Re: Näkyvätkö lisääntyneet elinvuodet?

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Näkyy ja tuntuu, kaikki taitaa mennä just niin ku pitääkin.
ninnithequeen

Re: Näkyvätkö lisääntyneet elinvuodet?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mult kysyttiin paperit ku ostin 2 tölkkiä kaljaa tos kuukaus-kaks sitten! Ei ollu papereita ni mukana ollut 11v nuorempi veljeni joutu ostamaan ne :rofl:
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Näkyvätkö lisääntyneet elinvuodet?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Aika hyvin olen vielä ryppyyntymiseltä säilynyt, työpaikalla uudet neidot ovat viimeisen vuoden aikana luuleet iäkseni 27-29 vuotta (niiden kännillä saattoi olla osuutta asiaan). Otsa tuli jo niin korkeaksi, että piti ajaa kalju.
Polvet ei pidä säbästä. Ei kai juuri muuta.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
NuoriD

Re: Näkyvätkö lisääntyneet elinvuodet?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Ei huvita ryypätä.
elco

Re: Näkyvätkö lisääntyneet elinvuodet?

Viesti Kirjoittaja elco »

Olen ollut huomaavinani, että tälläisenä vanhempana herrasmiehenä en ole aivan samanmoinen jännittäjätyyppi kuin nuorempana. Kerskapäisyydestä ja yllytyshulluudesta ovat pahimmat särmät hioutuneet - vaikkakin ne ovat luultavasti ulkopuolisen tarkkailijan silmin katsottuna voimissaan. Tiukka kansainvälinen kokemus on muokannut minusta mukavamman miehen.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Näkyvätkö lisääntyneet elinvuodet?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tukka katoo, kroppa vittuilee ja litrasta sangriaa tulee kahden päivän krapula.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Leila
Kitinän uhri
Viestit: 667
Liittynyt: 13.10.2006 10:12
Paikkakunta: Pohjois-Savossa

Re: Näkyvätkö lisääntyneet elinvuodet?

Viesti Kirjoittaja Leila »

Kyllä näkyy. Jo ulkonäkökin on muuttunut, ryppyjä on tullu naamaan ja viimeinenkin nuoren naisen pehmeys ja suloisuus on hävinnyt. Tilalle on tullut jänteikäs 3-kymppinen. Muuten olen alkanut piintyä vanhoihin tapoihini; ruokailut on oltava täsmällisesti samaan aikaan, nukkumaan on mentävä ajoissa, ostan samanlaisia ja saman värisiä meikkejä kuin aikaisemminkin enkä halua kokeilla mitään uutta. Pinna on jotenkin lyhyempi kuin ennen, en jaksa turhaa paskan jauhantaa. Pyrin yksinkertaistamaan elämääni koko ajan. Jestas, mun ukki oli varmaan 85-vuotiaana nuorekkaampi kuin minä nyt.
Äiti ei tiedä
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Näkyvätkö lisääntyneet elinvuodet?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Hiukset harvenee.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Näkyvätkö lisääntyneet elinvuodet?

Viesti Kirjoittaja aasi »

Naamaan ei tuu enää finnejä. Parta kasvaa tasaisemmin. Massa on lisääntynyt, eikä ihan kaikki ole tullut keskivartaloon. Tukka ei lähde päästä, sen suhteen voitin veljeni geenilotossa sata-nolla.

Autot eivät kiinnosta vieläkään.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
elco

Re: Näkyvätkö lisääntyneet elinvuodet?

Viesti Kirjoittaja elco »

aasi kirjoitti:Tukka ei lähde päästä, sen suhteen voitin veljeni geenilotossa sata-nolla.
Voitit? Veljesi on selkeästi evolvoitunut apinasta ihmisemmäksi kuin sä.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Näkyvätkö lisääntyneet elinvuodet?

Viesti Kirjoittaja aasi »

elco kirjoitti: Voitit? Veljesi on selkeästi evolvoitunut apinasta ihmisemmäksi kuin sä.
Minä ei ymmärrä.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
SikaMika

Re: Näkyvätkö lisääntyneet elinvuodet?

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Näkyvät. Pussit silmien alla ovat tulleet jäädäkseen ja naama alkaa hieman rypistymään. Lihakset eivät kehity entiseen malliin mutta vatsa kehittyy. Lihakset eivät myöskään muista uusia liikkeitä helposti kuten nuorena, uusien urheiluharrastusten aloittaminen ei tunnu mielekkäältä. Eipä sikäli, eivät polvet niitä enää kestäisikään.

Poikamaisen lapsellinen mieleni on - luojan kiitos - pysynyt ennallaan ("vanheneminen ei estä ihmistä leikkimästä mutta leikkiminen estää ihmistä vanhenemasta" :wink: ). Mukaan on tosin tullut enemmän harkintaa ja rauhallisuutta sekä asioiden pohdintaa syvällisemmin. Nuoruusvuosien ujosta pojasta on kasvanut itsevarma Mies.
bliss

Re: Näkyvätkö lisääntyneet elinvuodet?

Viesti Kirjoittaja bliss »

En näytä päivääkään yli 5-kymppiseltä :]
MGandhi

Re: Näkyvätkö lisääntyneet elinvuodet?

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Pulkannaru kirjoitti:Ei kai juuri muuta.
Eli olet ollut kuolettavan tylsä jo nuorena?

Itsestäni on tullut vanhetessani yhä epäsosiaalisempi, koska tuntuu, etten jaksa enää lainkaan idiootteja. Ja näitähän riittää.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Näkyvätkö lisääntyneet elinvuodet?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Suvinen kirjoitti: Noita otsan uurteita ei enää voiteilla tasoitella.
Kittiä?

Höö. Näemmä ei enää ainakaan luut kestä törmäilyjä ja kaatuiluja ihan niinkun lapsena... :roll: Papereita ei enää joka kerralla kysytä kaupassa/alkossa, notta kai se naamakin sitten on rypistynyt. Toisaalta ihan kiva jos posket on vähän kutistuneet.

Kyllä sen ikääntymisen kuitenkin pahiten huomasi eksyttäessä baariin joka oli täynnä hädin tuskin täysi-ikäisiä. Että ei sitä nyt vaan enää ihan samalta näytä kun ne. Toisaalta luojan kiitos ei sitten myöskään tarvitse pukeutua pelkkiin pitkiin kalsareihin ja t-paitaan...
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Näkyvätkö lisääntyneet elinvuodet?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

MGandhi kirjoitti:Itsestäni on tullut vanhetessani yhä epäsosiaalisempi, koska tuntuu, etten jaksa enää lainkaan idiootteja. Ja näitähän riittää.
Toi onkin oikein yleistä itseensä tyytymättömillä vanhoilla miehillä. Suunnileen 80+ vuotiailla.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
MGandhi

Re: Näkyvätkö lisääntyneet elinvuodet?

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Pulkannaru kirjoitti:
Toi onkin oikein yleistä itseensä tyytymättömillä vanhoilla miehillä. Suunnileen 80+ vuotiailla.
Elämänviisautta.

Ootko muuten autoa pessy lähipäivinä? Voitko raportoida?
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Näkyvätkö lisääntyneet elinvuodet?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
En ole pessyt yli kahteen viikkoon!!1
Harmittaako?
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
MGandhi

Re: Näkyvätkö lisääntyneet elinvuodet?

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

^Mutta kuinka itse voit elää asian kanssa? Vai onko tämä Sinun tapasi 'heittää vapaalle' tai 'lyödä homma täysin läskiksi'?

Sustahan on hurja tullut. Nytkin olet osallistumassa eittämättä aika hurjiin kemuihin kun on saatana ongintaakin tarjolla!
Vastaa Viestiin