Energiansäästöviikko 2009

Yleinen lätinä jä kitinä
bliss

Re: Energiansäästöviikko 2009

Viesti Kirjoittaja bliss »

Täällä on huonelämpötilan alentaminen hoidettu kollektiivisesti koko talon puolesta. Ihan sama kuinka kuumalle patterit yrittää vääntää - ne lämpenevät vain haaleahkoiksi. Tulos: talvipakkasilla huonelämpötila on ihan itsekseen noin 15 astetta :mrgreen:
Tulee noilla lämpötiloilla käytyä myös pikasuihkussa. Kylppärissä on niin kylmä että siellä ei viitsi kauaa olla ilman vaatteita, ei edes suihkussa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Energiansäästöviikko 2009

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Aarne Tanninen muuten totesi viime viikon Jopetshown Munan O´Brian-osiossa, että hänellä on tällä hetkellä kotipihassa kahdeksan Chrysleriä...ja kaikki ovat käynnissä 8)

Töllön tuumakoko muuten vaikuttaa kans huomattavasti, jos joku siitä haluaa tinkiä. Itse en tingi kotini lämmöstä, tingin sitten vaikka viinan ostosta.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Dumis

Re: Energiansäästöviikko 2009

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Palohälyittimeni patteri taitaa olla lopussa, vois uusia sen vasta ens viikolla.
Manaaja

Re: Energiansäästöviikko 2009

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Tingin makuuhuoneeni lämmityksestä en 5% vaan 100% sillä olen vääntänyt patterin täysin nollille. Tuollaisella säästämisellä saakin sitten jo muuten rällästää hyvällä omallatunnolla ihan miten vaan, ilman että siihen on Pertilläkään yhtään mitään sanottavaa.
Vastaa Viestiin