Kuorsaatko?

Yleinen lätinä jä kitinä

Kuorsaatko?

Tietääkseni kuorsaan yleensä
6
21%
Tietääkseni kuorsaan satunnaisesti
9
31%
Tietääkseni en kuorsaa (paitsi ehkä flunssaisena)
13
45%
Tiedän että kuorsaan, mutta en halua myöntää sitä
1
3%
 
Ääniä yhteensä: 29

sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Kuorsaatko?

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Hieno yhteisketju, hyvä Vaola! 8)

Joo, tää on kuitenkin ns.iso asia. Koska yöuni on tärkeää ja mä en pysty nukahtamaan jos toinen kuorsaa silleen kunnolla. (Pieni tuhina ei haittaa, sitä harrastan itsekin.) Mulla on tosin muutenkin pahoja uni- tai lähinnä nukahtamisvaikeuksia..mut nyt alkaa menee jo ihan sekoiluks nää yöt.
Mut niinku sanoin tuolla muualla (ja Vaolakin sanoi), niin eihän se toinen sille mitään voi..ja viime yönäkin yritin tökkästä monta kertaa, mut sit alko kaikenmaailman höpötykset ja tyynyjenriuhtomiset..
Niin joo, ite harrastan myös levotonta nukkumista ja jopa unissakävelyä..mut todella äärimmäisen harvoin.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kuorsaatko?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

En kuorsaa vaikka Dumari muuta väittäisikin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
bliss

Re: Kuorsaatko?

Viesti Kirjoittaja bliss »

Kyllä varmaankin kuorsaan, luulisin.
Kukaan ei tosin ole tähän päivään mennessä valittanut eikä se mua itseäni ainakaan herätä. En viitsi virittää jotain äänitysvekotinta tallentamaan mahdollista korinaa :D

Hampaita kyllä narskuttelen ihan takuuvarmasti.
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Re: Kuorsaatko?

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

Minä sairastun, jos nukun useamman yön suu auki. Siitähän se kuorsaus johtuu. Aamulla on hampaat likaiset, suuta kuivaa ja nenä tukossa. Useamman samanlaisen yön jälkeen kurkkukin on kipeä.
Eli mut pitää herättää, jos huomaa että kuorsaan.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Kuorsaatko?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

En tiedä varmaksi, mutta palautteen vähäisyyden (myös silloin kun nukun jonkun vieressä) vuoksi sekä koska harvoin nukahdan tai herään selälläni päättelen että en kai juurikaan.

Kuorsaavaa naista en ole vielä tainnut nähdä (paitsi kuorsasikohan äitini? En ole satavarma kun lapsuudesta on jo tovi, kärsi kyllä ylipainosta), kuorsaavista niboista ja muista hyttikavereista tai lentokonematkustajista olen toistaiseksi selviytynyt korvatulppien avulla.

Töissä meillä on tosi hyviä pehmeitä korvatulppia (merkki Multi Max, iloisen kaksivärinen, oranssikeltainen (oranssi puoli tulee korvakäytävän sisään)), ei edes tunnu että korvakäytävässä olisi mitään, ne on helppo saada pois ja takaisin, ja pitävät hyvin melua. Aivan ykköset pitkillä lentomatkoillakin jos joku skidi huutaa lähistöllä ja lentokonekin humisee voimakkaasti. Suosittelen! Kannattaa kokeilla! Nyt kaksi korvatulppaa yhden hinnalla!
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Kai Nalo

Re: Kuorsaatko?

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Kuulemma joo, ja ihan sama nukunko mahallani, kyljelläni tai selälläni.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Kuorsaatko?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Kuorsaan painon noustua yli tietyn rajan ja kun olen syönyt jotain todella suolasta.
Muuten kuulema en.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Kuorsaatko?

Viesti Kirjoittaja aasi »

En tietääkseni, mutta perinnöllistä taipumusta taitaa jonkin verran olla.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Nehemiah James

Re: Kuorsaatko?

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Kybällä! Oon luotu siihen. Jotkut vaan osaa.
Stinky

Re: Kuorsaatko?

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Mä oon kuulemma hutikoissani kuorsannut pari kertaa. Ja joskus kuulemma kehrään kuten kissat. Sillai krrrrrr. Tiiäkste? Sillai söpösti.
nokkaelain

Re: Kuorsaatko?

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Jyrki73 kirjoitti:Minä sairastun, jos nukun useamman yön suu auki. Siitähän se kuorsaus johtuu.
Eivät varsinaiset syyt ihan noin yksiselitteisiä ole. Mutta itseltäni leikattiin viime vuonna nokan... öh, siis nenän väliseinä, koska vinous (väliseinän, ei nokan) haittasi hengitystä varsinkin öisin ja aiheutti kuorsausta.

Leikkauksessa väliseinän rusto irrotettiin limakalvojen alta, vasaroitiin rikki ja laitettiin takaisin, ja silikonilevyt tukivat suoristettua väliseinää viikon. Tai niin olen lukenut; ei siinä nähnyt mitä niille irroitetuille rustoille tehtiin.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Kuorsaatko?

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Ikinä en kuorsaa ja viime yönä kuulema kuitenkin. ttu.
Mies jos ei lopeta röhkintäänsä viikossa, joutuu autotalliin.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuorsaatko?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Ikinä en kuorsaa ja viime yönä kuulema kuitenkin. ttu.
Mies jos ei lopeta röhkintäänsä viikossa, joutuu autotalliin.
Allekirjoitan. Huppelikuorsauksen ymmärrän, samoin flunssaisen, mutta sellanen kamala kattolistoja heilutteleva kuorsaus saa muuttaa toiseen kerrokseen, kiitos. Mä kuorsaan kuulemma kun on nenä tukossa, hampaat taas saavat kyytiä.

Meillä ei mies kuorsaa, päästää sen verran vähän ääntä nukkuessaan muutenkin, että seurustelun alkuaikoina piti tökkiä ettei toinen ollut kuollut hyvään seksiin.
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumis

Re: Kuorsaatko?

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Juu, vitusti. Yritin hakea apua niin lääkäri vaan sanoi että pitää lopettaa rööki ja laihduttaa. Jes, sehän se auttaa, eipä auttanut vaikka olin hoikempi ja polttamatta.
tuulenpuiska

Re: Kuorsaatko?

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Dumis kirjoitti:Juu, vitusti. Yritin hakea apua niin lääkäri vaan sanoi että pitää lopettaa rööki ja laihduttaa. Jes, sehän se auttaa, eipä auttanut vaikka olin hoikempi ja polttamatta.
Lisää viinaa, silmät liikkuu.
Manaaja

Re: Kuorsaatko?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

En kuorsi.
Dumis

Re: Kuorsaatko?

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Vaola kirjoitti:Onko kukaan kokeillut niitä apteekin (tai luontaistuotekauppojen) reseptittömiä troppeja kuorsaukseen? Vai onks se niin, et ainoo mikä toimii on korvatulpat...
Mää koklasin aputeekin homokaasua nieluun, ei auttanut tätä sikaniskaa.
Nehemiah James

Re: Kuorsaatko?

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Vaola kirjoitti:Onko kukaan kokeillut niitä apteekin (tai luontaistuotekauppojen) reseptittömiä troppeja kuorsaukseen? Vai onks se niin, et ainoo mikä toimii on korvatulpat...
Nukkula! En ole kyllä vieläkään mennyt siihen ilmaiseen tutkimukseen... Ajan kyllä varasin, mutta en sinne asti koskaan päässyt... :oops:

Tästäkin on täällä joskus ollut juttua ja joku sen tyrmäsi jo suorilta käsin. Näin muistaisin. Omaa uskoani se ei ole järkyttänyt. Kunhan kiireiltäni ehdin...

Suurempi ongela oman nukkumisen suhteen on puutuvat kädet. Mitä niille voi tehdä? Auttakaa, olette te.. jne...
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12354
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuorsaatko?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

En tiedä kun asun yksin. Ennen kuorsasin niin perkeleesti.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Jenny Daa-aah! ling

Re: Kuorsaatko?

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Nehemiah James kirjoitti:Nukkula! En ole kyllä vieläkään mennyt siihen ilmaiseen tutkimukseen... Ajan kyllä varasin, mutta en sinne asti koskaan päässyt... :oops:
Oonkin odotellu raporttia tästä. Laiskimus. Kyllä sun on testattava se vauhdilla!

Viime yö oli kyllä ok. Sitä on vissiin joka ilta vaan nussittava, juostava, lääkittävä tai syötävä ittensä ihan tajupoiskuntoon... 4 vaihtoehtoa kierrätettäväks, ei paha ei paha. Ja jos menee hermot niin aina pääsee toki kauemmas. Kestäisköhän tätä loppuikänsä, hä hä...

Rupes ahistaa.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Kuorsaatko?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

En edelleenkään kuorsaa, ainakaan tällä hetkellä.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Jenny Daa-aah! ling

Re: Kuorsaatko?

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Mun on ostettava nauhuri, pakko nauhottaa tätä ääntä. Jotain on nyt pahasti vialla. Ei kukaan voi kuorsata noin kovaa! Saatana. Kaikki muu menee ja hitto minähän kestän melkein mitä tahansa mut vttu tämmöstä paskaa en vttu sentään loppuikääni pysty.

¤##&%"!W""W

Anteeks.
Manaaja

Re: Kuorsaatko?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Ihanaa kun aina muistutat miten täydellinen mies oonkaan!
milli

Re: Kuorsaatko?

Viesti Kirjoittaja milli »

siis minähän en kuorsa.

mun vaihtariperheen äiti kyllä.. varmaan se isäkin, vaikea sanoa kumpi kuorsas kovempaa, mutta meidän huoneiden välissä oli kylpyhuone ja se kuorsaaminen kuului silti mun huoneeseen! se oli kovaäänistä se.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Kuorsaatko?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Mun on ostettava nauhuri, pakko nauhottaa tätä ääntä. Jotain on nyt pahasti vialla. Ei kukaan voi kuorsata noin kovaa!
Kuulostaako korahtelu samalta kuin soitettaisiin Kirkan levyjä väärinpäin? Tulviiko suusta samalla ulos pimeydessä hohtavaa usvaa? Pappia te tarvitsette ettekä lääkäriä! Quo vadis, alea jacta est, gaudeamus igitur! :paavi:
Saatana.
Nimenomaan.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Vastaa Viestiin