Liikaa vaihtoehtoja

Yleinen lätinä jä kitinä
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Liikaa vaihtoehtoja

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Ehkä kännykkämalleja on liikaa markkinoilla. Tai pikemminkin, niistä ei pysty kovin helposti sanomaan mikä olisi paras juuri omaan käyttöön, joutuu googlettamaan ihan liikaa. Pitäisi olla sellainen vaalikone johon voisi esim. laittaa painoarvoja vaikka seuraaville:

- merkkitoivomus
- hinta
- mitä käyttistä käyttää (*)
- navigaattori
- (video)kameran laatu
- musankuunteluominaisuudet
- nettiyhteysmahdollisuudet
- näppiksen koko ja laatu (kosketusnäytöllinen jopa? Tosin taitaa kaikissa tulevaisuuden kännyköissä olla vain virtuaalinäppis kosketusnäytöllä koska se maksimoi kuvan koon lisäämättä laitteen paksuutta)

Tuo käyttistoivomus voi olla tärkeä varsinkin joillain ihme Samsungin puhelimilla, Samsung kun tuntuu jo nyt tekevän puhelimia kolmella eri alustalla (Symbian, Windows Mobile, Android?), ihmettelen miten heillä on paukkuja tukea kaikkia kolmea alustaa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Liikaa vaihtoehtoja

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ Eikös Nokian sivuilla ole joku tollanen? Rajoittuu toki yhteen merkkiin...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
bedlam

Re: Liikaa vaihtoehtoja

Viesti Kirjoittaja bedlam »

No siis mun elämä on pilalla sen takia, että kun olisi juuri sopiva hetki katsella leffa, kuunnella musiikkia tai pelata peliä ei osaa valita niistä kaikista mitä on tullut hyllyyn haalittua. Sitten päätyykin katsomaan jotain Dr Philiä telkkarista. Tää on tosi stressaavaa! Ei toki liity varsinaisesti aiheeseen, mutta silti!
NuoriD

Re: Liikaa vaihtoehtoja

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Passatin istuinlämmittimessä oli peräti 5 tehovaihtoehtoa.

Voi sitä valinnanvaikeutta. Olisko 2 oikea teho? vai sittenkin 3? Vaiko peräti 4?

Elämä on niin vaikeaa.
IngloriousBastard
Kitisijä
Viestit: 13
Liittynyt: 23.11.2009 15:40
Viesti:

Re: Liikaa vaihtoehtoja

Viesti Kirjoittaja IngloriousBastard »

Niin juuri, hirveän vaikeaa päättää, että ottaisinko pitkän vai pätkän, vaalean vai tumman, pukumiehen vai duunarin, huumorintajuisen vai tosikon, komean vai tavallisen miehen. On se vaikeaa.
NuoriD

Re: Liikaa vaihtoehtoja

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

IngloriousBastard kirjoitti:Niin juuri, hirveän vaikeaa päättää, että ottaisinko pitkän vai pätkän, vaalean vai tumman, pukumiehen vai duunarin, huumorintajuisen vai tosikon, komean vai tavallisen miehen. On se vaikeaa.
Ota ne kaikki.
IngloriousBastard
Kitisijä
Viestit: 13
Liittynyt: 23.11.2009 15:40
Viesti:

Re: Liikaa vaihtoehtoja

Viesti Kirjoittaja IngloriousBastard »

exPertti kirjoitti:
IngloriousBastard kirjoitti:Niin juuri, hirveän vaikeaa päättää, että ottaisinko pitkän vai pätkän, vaalean vai tumman, pukumiehen vai duunarin, huumorintajuisen vai tosikon, komean vai tavallisen miehen. On se vaikeaa.
Tässä kohtaa varmasti oma "maksukykysi" rajoittaa asiaa.
Ei ole maksukattoa tai jos on, niin se ei ole tullut vielä vastaan.
IngloriousBastard
Kitisijä
Viestit: 13
Liittynyt: 23.11.2009 15:40
Viesti:

Re: Liikaa vaihtoehtoja

Viesti Kirjoittaja IngloriousBastard »

NuoriD kirjoitti:
IngloriousBastard kirjoitti:Niin juuri, hirveän vaikeaa päättää, että ottaisinko pitkän vai pätkän, vaalean vai tumman, pukumiehen vai duunarin, huumorintajuisen vai tosikon, komean vai tavallisen miehen. On se vaikeaa.
Ota ne kaikki.
Olen antanut kertoa itselleni, että ahnehtiminen ei ole kuitenkaan sopivaa. Muuten käy kuten Tiger Woodsille hänen lyötyään hole in one:ja liian moneen reikään.
NuoriD

Re: Liikaa vaihtoehtoja

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

IngloriousBastard kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
IngloriousBastard kirjoitti:Niin juuri, hirveän vaikeaa päättää, että ottaisinko pitkän vai pätkän, vaalean vai tumman, pukumiehen vai duunarin, huumorintajuisen vai tosikon, komean vai tavallisen miehen. On se vaikeaa.
Ota ne kaikki.
Olen antanut kertoa itselleni, että ahnehtiminen ei ole kuitenkaan sopivaa. Muuten käy kuten Tiger Woodsille hänen lyötyään hole in one:ja liian moneen reikään.
Kohtuullisuus on so last season. Ei se järvi soutamalla kulu.
IngloriousBastard
Kitisijä
Viestit: 13
Liittynyt: 23.11.2009 15:40
Viesti:

Re: Liikaa vaihtoehtoja

Viesti Kirjoittaja IngloriousBastard »

NuoriD kirjoitti: Kohtuullisuus on so last season. Ei se järvi soutamalla kulu.
Niin isot tytöt ovat kertoneet. Valitettavasti en ole saanut kuitenkaan vakuutusyhtiöltä vakuutusta soutamiselle. Sieltä vastattiin, että soutamisen lieveilmiönä esiintyy sairautta, jossa joutuu puskemaan koripallon järvestään ja se jos jokin kuulostaa kulumiselta.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Liikaa vaihtoehtoja

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Menen kauppaan ostamaan järkiperäisesti perusteltua, hinta/laatu-suhteeltaan parasta. Lopulta otan kalleimman.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Liikaa vaihtoehtoja

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Vesper kirjoitti:^ Eikös Nokian sivuilla ole joku tollanen? Rajoittuu toki yhteen merkkiin...
Aika rajoitetut valinnat vaan, tulihan sieltä haulla mulle nykyinen puhelimenikin, vaikka mietin että voisi mulle jokin parempikin malli olla. Ehkä. Ainakin videokuvaus on E66:ssa aika surkea (lähinnä koska pakkaa kuvan liian tiiviiseen), en jaksa uskoa että kaikilla muillakin kännyköillä tulisi yhtä sössöä jälkeä.

Osa ongelmaa on kai se että malleja on niin liikaa ettei niiden mallinimeämiset ole enää kovin kuvaavia. E ja N jaottelun jotenkin hallitsee, mutta onko niiden sisällä aina suurempi numero automaattisesti parempi, ja mitäs ovat nämä kaikki muut kapulat jotka eivät lukeudu E tai N-sarjalaisiin, XpressMusicit jne.?

Ei ihmekään että Nokiakin alkaa vähitellen karsia mallivaihtoehtojen määrää, ihme jos ei Samsung tee samaa. Omnia HD, Omnia II, Corba, mitä vlielä...
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Liikaa vaihtoehtoja

Viesti Kirjoittaja aasi »

exPertti kirjoitti:Minkälaisilla konsteilla muuten selviätte itse näistä valintapulmista? En nyt puhu näistä kuvitteellisista partnerivalikoiman paljouksista.
Pihtaan.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Liikaa vaihtoehtoja

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kysyn palstalta, jos en tiiä. Täällä on totuus, tämä on totuus.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
RP

Re: Liikaa vaihtoehtoja

Viesti Kirjoittaja RP »

bedlam kirjoitti:No siis mun elämä on pilalla sen takia, että kun olisi juuri sopiva hetki katsella leffa, kuunnella musiikkia tai pelata peliä ei osaa valita niistä kaikista mitä on tullut hyllyyn haalittua. Sitten päätyykin katsomaan jotain Dr Philiä telkkarista. Tää on tosi stressaavaa! Ei toki liity varsinaisesti aiheeseen, mutta silti!
I feel ya! Dr. Philin lisäksi listasta löytyy Päivien viemää ym. "laatusarjoja". Ja kyllä, se on stressaavaa!
Vastaa Viestiin