Vuoden kitinäläinen 2009

Yleinen lätinä jä kitinä

Vuoden kitinäläinen 2009

Äänestys päättyi 01.01.2010 16:40

ninninthequeen
0
Ei ääniä
Niba
0
Ei ääniä
Elppis
1
3%
Lolita
0
Ei ääniä
exPertti
0
Ei ääniä
Bluntly
1
3%
Suvinen
1
3%
bedlam
0
Ei ääniä
McJanne
1
3%
Gat
1
3%
Stadinarska
4
13%
EveryWoman
1
3%
aasi
3
9%
SikaMika
0
Ei ääniä
Vaola
0
Ei ääniä
Frederik Krueger
1
3%
Xiberia
0
Ei ääniä
nowaysis
0
Ei ääniä
mustaenkeli
0
Ei ääniä
sipsi
0
Ei ääniä
Homeboy65
1
3%
Riemumieli
1
3%
Chap
0
Ei ääniä
Vesper
0
Ei ääniä
Lilo
1
3%
Ylermi Ylihankala
0
Ei ääniä
sivustahuutaja
1
3%
NuoriD
1
3%
Georgina
0
Ei ääniä
urpiainen
0
Ei ääniä
Stinky
0
Ei ääniä
aimohaiku
0
Ei ääniä
Lapitii
2
6%
Melnais
0
Ei ääniä
milli
2
6%
huima
1
3%
par-sky
0
Ei ääniä
1108
0
Ei ääniä
elco
1
3%
Tixrotta
0
Ei ääniä
Manaaja
3
9%
nastamuumio
0
Ei ääniä
Teraslija_m
0
Ei ääniä
Zeb
0
Ei ääniä
se neekeri
2
6%
Kai Nalo
0
Ei ääniä
bliss
0
Ei ääniä
Mylwin
1
3%
Ann
1
3%
 
Ääniä yhteensä: 32

tuulenpuiska

Re: Vuoden kitinäläinen 2009

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Mä ihmettelinkin miks SA on johdossa, mutta multinikeillähänsä se vissiin on johdossa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18748
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Vuoden kitinäläinen 2009

Viesti Kirjoittaja Niba »

tuulenpuiska kirjoitti:Mä ihmettelinkin miks SA on johdossa, mutta multinikeillähänsä se vissiin on johdossa.
Vituttaako? Kuuntelen!
Chap

Re: Vuoden kitinäläinen 2009

Viesti Kirjoittaja Chap »

No niin, StadinArska on vuoden kityläinen 2009. Kamppailu oli tänä vuonna tiukka: aasi ja Manaaja olivat lähes samaa kaliiperia StadinArskan kanssa, mutta hävisivät lopulta Arskan terskan mitalla. Perinteiseen tapaan StadinArska päivittänee tittelinsä uudella kunnianimikkeellä.

Huomionarvoista on, että viime vuoden kityläinen 2008, ninnithequeen, jäi tällä kertaa kokonaan ilman ääniä. Tämä kertonee vain siitä miten kova kilpailu oli ja miten vaikea on pärjätä samoilla rekkis- ja pesukonejutuilla. Ninnillä lienee kuitenkin vuodelle 2010 varastossa kasa uusia kujeita.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Vuoden kitinäläinen 2009

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Chap kirjoitti:No niin, StadinArska on vuoden kityläinen 2009. Kamppailu oli tänä vuonna tiukka: aasi ja Manaaja olivat lähes samaa kaliiperia StadinArskan kanssa, mutta hävisivät lopulta Arskan terskan mitalla. Perinteiseen tapaan StadinArska päivittänee tittelinsä uudella kunnianimikkeellä.

Huomionarvoista on, että viime vuoden kityläinen 2008, ninnithequeen, jäi tällä kertaa kokonaan ilman ääniä. Tämä kertonee vain siitä miten kova kilpailu oli ja miten vaikea on pärjätä samoilla rekkis- ja pesukonejutuilla. Ninnillä lienee kuitenkin vuodelle 2010 varastossa kasa uusia kujeita.
Siis oikein piti hengitystä vähentää kun niin yllätyin. Olin jo unohtanut itselleni hyvin alkaneen äänestyksen ja näin kuin äkkiarvaamatta sain aivan upean tittelin.
Muutin sen oikopäätä heti avattareni titteliksi.

Arvostan tätä tietysti paljon ja kannan sitä ylpeänä mukanani tänä vuonna. Koetan olla luottamuksen arvoinen jatkossa kaikin mahdollisin omin ja teidän voimien kautta.

Ninnin laittaessa mahdollisen turbovaihteen päälle tänä vuonna saattaa se koitua monen ehdokkaan turmaksi. Katsomme mitä hän keksii. Pelkkä pyykinpesu ja yksi rekkamies ei yksinkertaisesti riitä.

Kiitän itse pilvissä ilosta olevana :dream: ihan oikeasti kaikkia isolla yhteisrinkirattohalilla :h: ja toivon puolestani Kitinälle hyvin rohkeata ja terävää maailmanparannusotetta myös tälle vuodelle!

Toivoo

Stadinarska
Vuoden Kitinäläinen vuonna 2009
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5043
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Vuoden kitinäläinen 2009

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Sori Arska, mutta tämä äänestys ei ollut pätevä. Listalta puuttui miljoona muuta keskustelijaa, joten äänestys oli harhaanjohtava.
ninnithequeen

Re: Vuoden kitinäläinen 2009

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Chap kirjoitti: Huomionarvoista on, että viime vuoden kityläinen 2008, ninnithequeen, jäi tällä kertaa kokonaan ilman ääniä. Tämä kertonee vain siitä miten kova kilpailu oli ja miten vaikea on pärjätä samoilla rekkis- ja pesukonejutuilla. Ninnillä lienee kuitenkin vuodelle 2010 varastossa kasa uusia kujeita.
Voivoi, aika hiljasta ja rauhallista on mun elämä nyt, sori vaan :)
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Vuoden kitinäläinen 2009

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

tuulenpuiska kirjoitti:Mä ihmettelinkin miks SA on johdossa, mutta multinikeillähänsä se vissiin on johdossa.
Älä ota sitä vakavasti, kuuntele Teuvoa...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Vuoden kitinäläinen 2009

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
tuulenpuiska kirjoitti:Mä ihmettelinkin miks SA on johdossa, mutta multinikeillähänsä se vissiin on johdossa.
Älä ota sitä vakavasti, kuuntele Teuvoa...
Kreitsu: En itse ole tehnyt kyselyä, mutta kyllähän voisi sitten ehdottaa eri postauksilla ääniä joillekin. Sinä olet kyllä aika hauska tapaus. Avatar naurattaa aina ja suorapuheisuutesi!

Tuulenpuiska ja multinikit: En ihan tosi voi ymmärtää, että täytyy yrittää pilata tämäkin, toki osin leikkimielinen kyselykin tympeästi kaikkea muuta kuin hauskasti mustamaalaamalla toisen jutut väkisin tällaisella! Miksi ihmeessä? Onko tässäkin pakko olla kateutta? Ei nyt oikeasti tarvitse!!
Olen ollut aina nimenomaa uudistettuja nikkejä vastaan ja ihmetellytkin niitä usein.

Ylermi: En ymmärtänyt kommenttia. Sisäpiirivitsi?

Mutta olen kyllä iloinen saamastani tittelistä. Se on realismia! :P

Stadinarska
harjoittelija
tuulenpuiska

Re: Vuoden kitinäläinen 2009

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
tuulenpuiska kirjoitti:Mä ihmettelinkin miks SA on johdossa, mutta multinikeillähänsä se vissiin on johdossa.
Älä ota sitä vakavasti, kuuntele Teuvoa...
Vakavasti? moi? evvk jne...
Vastaa Viestiin