Sellon ampuvälikohtaus

Yleinen lätinä jä kitinä
NuoriD

Re: Sellon ampuvälikohtaus

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

RolloTomasi kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Kävin Sellossa tirkistelemässä. Ei olisi pitänyt. Erehdyin katsomaan Prisman edessä olevia kynttilöitä ja kortteja. Joku lapsi oli tehnyt kortin äidilleen. :cry:
Nyt loppuu toi ruikutus!
Empatia ja ruikutus ovat eri asioita.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Sellon ampuvälikohtaus

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

NuoriD kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Kävin Sellossa tirkistelemässä. Ei olisi pitänyt. Erehdyin katsomaan Prisman edessä olevia kynttilöitä ja kortteja. Joku lapsi oli tehnyt kortin äidilleen. :cry:
Nyt loppuu toi ruikutus!
Empatia ja ruikutus ovat eri asioita.
Molemmat ovat paskaa.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
NuoriD

Re: Sellon ampuvälikohtaus

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

RolloTomasi kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:
Nyt loppuu toi ruikutus!
Empatia ja ruikutus ovat eri asioita.
Molemmat ovat paskaa.
Olen eri mieltä.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Sellon ampuvälikohtaus

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

exPertti kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:Molemmat ovat paskaa.
Toivon, että internetminäsi on aika erilainen kuin IRL. Muuten ei huvittaisi käydä samoissa paikoissa kuin sinä.
Opettelen vain elämää Tixin (ja ND:n) koulusta.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Sellon ampuvälikohtaus

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

exPertti kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:Opettelen vain elämää Tixin (ja ND:n) koulusta.
Meinaan, että ketju on sopiva näihin kommentteihisi.
Paras mahdollinen.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Sellon ampuvälikohtaus

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

RolloTomasi kirjoitti:
NuoriD kirjoitti: Empatia ja ruikutus ovat eri asioita.
Molemmat ovat paskaa.
Älä nyt ole tuollainen, kyllä sinäkin varmasti kaipaat rakkautta ja naisen hellää kosketusta. Näyttelet vaan ettet muka kaipaisi.

Ruikutuksen paskuudesta olen kanssasi samaa mieltä, joten hyvä ettet aio enää ruikuttaa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Sellon ampuvälikohtaus

Viesti Kirjoittaja Niba »

Manaaja kirjoitti:Eiks sua niba yhtään hengästytä olla noin täydellisen tahdittoman tunnevammainen idiootti, kuin mitä vuodesta toiseen olet? Siis vaikka mä _yritän_ olla toisinaan vittumainen ja välillä ihan hyvin siinä onnistunkin, niin toi sun luontainen karisma on jotain mihin ei ylety kymmenmetrisellä kepilläkään.

Mua kiinnostais, et ooksä aina ollu noin kusipää kuin mitä sä olet, vai jäikö sulla siinä kuuluisassa kolarissa joku sellanen osa harmaata aivolimaa kiinni tuulilasiin mitä ei saatu kaavittua takaisin, joka ohjaa ihmisellä alkeellisimpia käytöstapoja ja tunneälyä? ...joihin sä et siis selvästi ole koko kitinä-urasi aikana kyennyt alkeellisimmissakaan määrin edes erehdyksissä.
Tunteesi ovat minulle samantekeviä niinkuin suurimmalle osalle ihmisiä toivottavasti ovat? Hanki nyt joku nainen niin voit tilittää tunteitasi sille. Nämä kynttiläkasat jossain paikoissa on ihan perseestä. eivät ne auta jotain kuollutta, ainoastaan kynttilän sytyttäjää, minusta on epäaitoa surra jos kyseessä ei ole kukaan läheinen ihminen. Ihmiset pääsevät tuntemaan "yhteisiä" tunteita(omiaan) omassa tunneköyhyydessään. He korkeintaan kokevat hätää omasta itsestään ja olemassaolostaan. Voiko kuolleita kohtaan tuntea empatiaa? Vaikka voisikin niin mitä se auttaisi. Olen pahoillani puolestasi, app. ;)
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21362
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Sellon ampuvälikohtaus

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

NuoriD kirjoitti:Empatia ja ruikutus ovat eri asioita.
Ehkä tarvitsemme lisää empatiaa Espooseen?
NuoriD

Re: Sellon ampuvälikohtaus

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Niba kirjoitti:Nämä kynttiläkasat jossain paikoissa on ihan perseestä. eivät ne auta jotain kuollutta, ainoastaan kynttilän sytyttäjää,
Niin. Jos ne auttavat kynttilän sytyttäjää, niin eikö se ole hyvä juttu?
NuoriD

Re: Sellon ampuvälikohtaus

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

sivustahuutaja kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Empatia ja ruikutus ovat eri asioita.
Ehkä tarvitsemme lisää empatiaa Espooseen?
Shkupolli olisi ainakin tarvinnut.
Dumis

Re: Sellon ampuvälikohtaus

Viesti Kirjoittaja Dumis »

RolloTomasi kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Kävin Sellossa tirkistelemässä. Ei olisi pitänyt. Erehdyin katsomaan Prisman edessä olevia kynttilöitä ja kortteja. Joku lapsi oli tehnyt kortin äidilleen. :cry:
Nyt loppuu toi ruikutus!
Alkoi naurattaa tää :D
Siis rollon valistus, mies joka ite on ruikuttanut ja ollut neuvottavana vuosia ottaakin spontaanisti ohjat käsiinsä.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Sellon ampuvälikohtaus

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Frederik Krueger kirjoitti: Ruikutuksen paskuudesta olen kanssasi samaa mieltä, joten hyvä ettet aio enää ruikuttaa.
"Now I see the funny side. Now I'm always smiling."
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Sellon ampuvälikohtaus

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

^ Mistä leffasta? Anna mä arvaan: se 80-luvun lopun Bätmän jossa Jack Nicholson oli Jokerina?
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Sellon ampuvälikohtaus

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Frederik Krueger kirjoitti:^ Mistä leffasta? Anna mä arvaan: se 80-luvun lopun Bätmän jossa Jack Nicholson oli Jokerina?
Ei ihan, mutta eikö se silti tiivistä ajatuksen ja asenteen vallan mainiosti?
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Sellon ampuvälikohtaus

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

RolloTomasi kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti:^ Mistä leffasta? Anna mä arvaan: se 80-luvun lopun Bätmän jossa Jack Nicholson oli Jokerina?
Ei ihan, mutta eikö se silti tiivistä ajatuksen ja asenteen vallan mainiosti?
Älä yritä suistaa keskustelua sivuraiteelle.

Sitten sen täytyy olla Boondock Saints? Tai Melrose Place?

EDIT: Sori, guuglutin, taisi vastaus löytyä. Ilmeisesti Bätmäni kuiteskin niin, juuri se Bätmäni jota en ole vielä nähnyt kun ei ole vielä tullut telkkarista.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Manaaja

Re: Sellon ampuvälikohtaus

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Niba kirjoitti:Nämä kynttiläkasat jossain paikoissa on ihan perseestä. eivät ne auta jotain kuollutta, ainoastaan kynttilän sytyttäjää
Ei saatana, kyllä sä nyt olet selvästi pistänyt sellaista poimuajoa peliin että ihan hirvittää. Niba aivomyrskyssä!

Niin siihen perimmäiseen kysymykseen unohdit vastata: Oletko sä aina ollut noin kusipää, vai jäikö sulla vain joku osa aivolimasta pysyvästi tuulilasiin ja sitten susta tuli tuollainen kitinän oma pikku sosiopaattinen ihanuus?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Sellon ampuvälikohtaus

Viesti Kirjoittaja Niba »

Manaaja kirjoitti:
Niba kirjoitti:Nämä kynttiläkasat jossain paikoissa on ihan perseestä. eivät ne auta jotain kuollutta, ainoastaan kynttilän sytyttäjää
Ei saatana, kyllä sä nyt olet selvästi pistänyt sellaista poimuajoa peliin että ihan hirvittää. Niba aivomyrskyssä!

Niin siihen perimmäiseen kysymykseen unohdit vastata: Oletko sä aina ollut noin kusipää, vai jäikö sulla vain joku osa aivolimasta pysyvästi tuulilasiin ja sitten susta tuli tuollainen kitinän oma pikku sosiopaattinen ihanuus?
Mä alan ottaa nää sun kirjoittelut jo ihan kohteliaisuutena.

Sikupilli vai mikä sen slobon nimi olikaan oli kuulemma hermostunut pikkujoulukuvista? Päätti sitten puhdistaa pöydän..tai siis myyntitiskin.




tässä mallia suomalaisille töistään potkituille?
Manaaja

Re: Sellon ampuvälikohtaus

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Niba kirjoitti:ohi ampuvaa mussutusta
Ole hyvä ja vastaa kysymykseen. Oletko aina ollut kusipää, vai vasta kolarisi jälkeen?
Vastaa Viestiin