Läskillä lukutaitoa

Yleinen lätinä jä kitinä
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Läskillä lukutaitoa

Viesti Kirjoittaja Vesper »

http://www.ktl.fi/portal/suomi/yhteisty ... lukutaitoa

Erinomainen tilaisuus parantaa omaa ja muiden oloa. Saadaanko Kitinästä porukka kasaan? Tavoitteet korkealle ja Kitinä maailmankartalle?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
elco

Re: Läskillä lukutaitoa

Viesti Kirjoittaja elco »

Vesper kirjoitti:http://www.ktl.fi/portal/suomi/yhteisty ... lukutaitoa

Erinomainen tilaisuus parantaa omaa ja muiden oloa. Saadaanko Kitinästä porukka kasaan? Tavoitteet korkealle ja Kitinä maailmankartalle?
Sviddu. Paljonko tästä stressin riuduttamasta 79kg:stä pitäisi repiä vielä irti?
MGandhi

Re: Läskillä lukutaitoa

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

elco kirjoitti: Sviddu. Paljonko tästä stressin riuduttamasta 79kg:stä pitäisi repiä vielä irti?
Tota ei enää punnita ees neuvolassa vaan synnytyssalissa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Läskillä lukutaitoa

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Arvasin, että joku pakkasen runtelema pulkannaru tulee inisemään jotain. Oo hei hengessä mukana!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Kai Nalo

Re: Läskillä lukutaitoa

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

elco kirjoitti: Sviddu. Paljonko tästä stressin riuduttamasta 79kg:stä pitäisi repiä vielä irti?
79 kiloa ja 193 cm? et taida olla kovin perso hyvälle ruoalle ja mässylle?
elco

Re: Läskillä lukutaitoa

Viesti Kirjoittaja elco »

Vuonna 2001 painoin 74kg. Sitten täytin 30 ja lihoin sikana, kuten kaikki muutkin.

Kyllä mä syön kaksi lämmintä ruokaa päivässä ja sipsejä/karkkia päivittäin. Ei tartu, kun sisäinen tuli palaa kuumalla liekillä.
Kai Nalo

Re: Läskillä lukutaitoa

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

elco kirjoitti:Kyllä mä syön kaksi lämmintä ruokaa päivässä ja sipsejä/karkkia päivittäin. Ei tartu, kun sisäinen tuli palaa kuumalla liekillä.
Läpipasko, kuten faijani diagnosoi minusta 15 vuotiaana. :P
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Läskillä lukutaitoa

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ei kykene, protskunmässytys nostaa painoa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Chap

Re: Läskillä lukutaitoa

Viesti Kirjoittaja Chap »

Bluntly kirjoitti:Ei kykene, protskunmässytys nostaa painoa.
Lopeta se. Lisäksi läski painaa vähemmän kuin lihas, joten voit tiputtaa painoa ja silti pitää raamisi.
NuoriD

Re: Läskillä lukutaitoa

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

elco kirjoitti:Paljonko tästä stressin riuduttamasta
:?: :?: :?:

Mun muistaakseni sulla menee aina hyvin ja stressit ja masennukset ovat sinulle tuntemattomia tunteita.
Kai Nalo

Re: Läskillä lukutaitoa

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

NuoriD kirjoitti: Mun muistaakseni sulla menee aina hyvin ja stressit ja masennukset ovat sinulle tuntemattomia tunteita.
Mun on pakko myös ihmetellä että miten mies joka on aina menossa lomalla jossain päin mualimaa, ehtii stressaamaan töistä!

Ettei elcosmico olisi tulossa vanhaksi?
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Läskillä lukutaitoa

Viesti Kirjoittaja huima »

Kai Nalo kirjoitti:Mun on pakko myös ihmetellä että miten mies joka on aina menossa lomalla jossain päin mualimaa, ehtii stressaamaan töistä!

Ettei elcosmico olisi tulossa vanhaksi?
No hemmetti eihän sitä mies voi jaksaa olla 130% ja painaa 150% putkeen joka päivä kovin paljon yli kolmekymppiseksi. Dynaaminen suoritusympäristö vaatii nuorta lihaa rattaisiin.
Kai Nalo

Re: Läskillä lukutaitoa

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

huima kirjoitti: No hemmetti eihän sitä mies voi jaksaa olla 130% ja painaa 150% putkeen joka päivä kovin paljon yli kolmekymppiseksi. .
Nyt huolestuttaakin enää se, että kummat prosentit vähenee eka. Jos Tix olisi kyseessä, ei tuotakaan tarvitsisi veikkailla.
NuoriD

Re: Läskillä lukutaitoa

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

huima kirjoitti:
Kai Nalo kirjoitti:Mun on pakko myös ihmetellä että miten mies joka on aina menossa lomalla jossain päin mualimaa, ehtii stressaamaan töistä!

Ettei elcosmico olisi tulossa vanhaksi?
No hemmetti eihän sitä mies voi jaksaa olla 130% ja painaa 150% putkeen joka päivä kovin paljon yli kolmekymppiseksi. Dynaaminen suoritusympäristö vaatii nuorta lihaa rattaisiin.
Elcohan on jo (ainakin ihan kohta ) 40v (elääx niin vanhax?), eli elää varmasti jo Voiman Pimeän Puolen energialla.
elco

Re: Läskillä lukutaitoa

Viesti Kirjoittaja elco »

NuoriD kirjoitti: Mun muistaakseni sulla menee aina hyvin ja stressit ja masennukset ovat sinulle tuntemattomia tunteita.
Njaa, toi nyt oli oikeastaan läppä kun just tänä aamuna huomasin, että ottelupainosta on lähtenyt kolme kiloa maksimista. Voitte pistää sen 3kg hyväntekeväisyyteen.

Masennuksen kiistän ehdottomasti. Stressinhallinnassa olen kehittynyt rutkasti, mutta en täysin immuuni duunipaineelle ole. En toisaalta kyllä mitenkään katso olevani burniskandidaatti.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Läskillä lukutaitoa

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Vesper kirjoitti: Arvasin, että joku pakkasen runtelema pulkannaru tulee inisemään jotain.
Enhän vielä edes ehtnyt sanoa mitään!
Eiku. Sähän panit pienellä peellä !!1

Vähän pitäis pienentyä. 3kk on kyllä aika lyhyt aika, kun ei täyspäi(väi)sesti tiputa painoa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Vastaa Viestiin