Asioitten salaaminen

Yleinen lätinä jä kitinä
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Asioitten salaaminen

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

SikaMika kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:Salailua olisi olla kertomatta, että masturboi.
Enemmän salailua mun mielestäni olisi olla kertomatta, ettei masturboi.
Salaattiin masturboimisen kertomatta jättäminen on salailua.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Asioitten salaaminen

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Salaattiin masturboimisen kertomatta jättäminen on salailua.
On ja varmaan jonkin sortin rikoskin.
Paras päivä ikinä.
RP

Re: Asioitten salaaminen

Viesti Kirjoittaja RP »

Mielestäni en runki salaa. Jos runkkiminen olisi suhteessa kielletty (olen lukenut Elleistä ettei tämä olisi aina suotavaa! Varsinkin miehen runkkiminen koetaan uhkana tjmv.) niin silloin olisi pakko runkata salaa. Mutta, haluaisinko suhteen jossa kiinni jäädessä olisi sota tiedossa. Tai ylipäätään olisi kiinnijääminen mahdollista.
SikaMika

Re: Asioitten salaaminen

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Niin niin, mutta entäpä "Rasioitten avaaminen"?

Kuinka moni muuten sanoo "asioitten" eikä "asioiden"?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Asioitten salaaminen

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

SikaMika kirjoitti:Kuinka moni muuten sanoo "asioitten" eikä "asioiden"?
Asioiden, asioitten, asiain...kaik käyp.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
RP

Re: Asioitten salaaminen

Viesti Kirjoittaja RP »

Kumpaakin käytän, riippuen tilanteesta.
SikaMika

Re: Asioitten salaaminen

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

RP kirjoitti:Kumpaakin käytän, riippuen tilanteesta.
Mistä tilanteista käyttötapa riippuu?
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Asioitten salaaminen

Viesti Kirjoittaja Clay »

Elppis kirjoitti:Salassa runkitaan joo, ellei sitä sit kuiskata korvaan ja lähdetä töihin. Sillai kjäh.
Ai niinku: "runkkaan töissä, heippa!"
Nyt penikseni on fantastinen!
RP

Re: Asioitten salaaminen

Viesti Kirjoittaja RP »

SikaMika kirjoitti:
RP kirjoitti:Kumpaakin käytän, riippuen tilanteesta.
Mistä tilanteista käyttötapa riippuu?
Puhuessa tuo tulee. Jos pitää virallisesti kirjoittaa tai puhua niin sitten tuo "asioiden".
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Asioitten salaaminen

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: Salaattiin masturboimisen kertomatta jättäminen on salailua.
Eixe Geetsu tehny tänkin joskus? Ja nykyään siskonsa kieltäytyy grillikutsuista ;-) Tai kieltäytyy, koska geetsu EI salannut sitä.

Joo jjoo, melkein ainaki!1
Prepare for the worstest.
Manaaja

Re: Asioitten salaaminen

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Riemumieli kirjoitti:Niin on kai eri asia salailla, kun olla puhumatta jostain, esimerkiksi peräaukon haavaumista (?).
Siis what. Toi on ehkä paras ja tärkein asia mitä parisuhteessa on. Että jos on peräaukossa haavaumia niin se toinen voi kattoo. Yksin peräaukon haavaumia vastaan taisteleminen tuntuu niin kamalan turvattomalta.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Asioitten salaaminen

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

nowaysis kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti: Salaattiin masturboimisen kertomatta jättäminen on salailua.
Eixe Geetsu tehny tänkin joskus? Ja nykyään siskonsa kieltäytyy grillikutsuista ;-) Tai kieltäytyy, koska geetsu EI salannut sitä.

Joo jjoo, melkein ainaki!1
Tapaus Kesäkurpitsa (vai Munakoiso, Manala vois muistaa) on unohdettu. Muutamat kemut takaperin jo oikeastaan päättelin, että juttua pidettiin läppänä. Emme ole miehen kanssa korjanneet, rakastamme järjestää ruokakemuja... Salaan jatkossa!

Salailusta noin muuten. Olen yleensä pohtinut asioita aika pitkällekin omassa pikkupäässäni ennen kuin olen niistä uskaltanut avautua. Aivan väärä tapa mulla, mulle. Olen ehdottomasti onnellisimmillani kun voin kertoa miten hyvältä naapurin sedän ajatteleminen suihkussa masturboidessa tuntui tai ladella kaikki ne tyhmätkin pelot päästä toisen korville. Olen äärettömän hutera tyyppi ja tartten ehdottomasti Jonkun, jolle en sensuroi mitään. Elämä ois aivan liian raskasta muuten.

Rakkaat edesmenneet koirat veivät vuosien salaisuuteni hautaan mutta mulle sekään, se niiden silloin tarjoama kuuntelu plus tää salassapito, ei riittänyt. En tiedä onko oikeasti mitään, mitä en olisi miesparalleni kertonut...
RP

Re: Asioitten salaaminen

Viesti Kirjoittaja RP »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:En tiedä onko oikeasti mitään, mitä en olisi miesparalleni kertonut...
Joskus tuntuu tältä kun funtsin mitä kaikkea tuo omakin joutuu kuuntelemaan, enkä tarkoita välttämättä mitään ns. kamaluuksia vaan lähinnä esim. yksityiskohtaisia raportointeja vähän niistä sun näistä jutuista.

Mutta, se on kyllä alusta asti tiennyt minkä tapauksen otti, ja toki meillä toimii vastavuoroisuus näissä jutuissa.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Asioitten salaaminen

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

RP kirjoitti:
Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:En tiedä onko oikeasti mitään, mitä en olisi miesparalleni kertonut...
Joskus tuntuu tältä kun funtsin mitä kaikkea tuo omakin joutuu kuuntelemaan, enkä tarkoita välttämättä mitään ns. kamaluuksia vaan lähinnä esim. yksityiskohtaisia raportointeja vähän niistä sun näistä jutuista.

Mutta, se on kyllä alusta asti tiennyt minkä tapauksen otti, ja toki meillä toimii vastavuoroisuus näissä jutuissa.
Joo sama täällä. Oon joutunu kuuntelee ne kaikki ikävimmätkin jutut ja joskus ihan tosissani kyllä mietin kantsisko esim. pettämiset tai kaverin haluamiset kuitenkin salata ja noin, mut nääh. Se on kaikki tai ei mitään kun tälle tielle lähdettiin.

Ja kyllähän sitä lukee tietyissä tilanteissa toista jo niin hyvin, että osaa älähtää "älä sano sanaakaan" sopivassa kohdassa, tärkeetä on kun toinen edes meinasi jättää salaamatta jonkun typerän ajatuksensa. 8)
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Asioitten salaaminen

Viesti Kirjoittaja Niba »

Emmä tiiä, tää kuulostaa vähän nolla-nimiseltä keskustelulta?
Avatar
JoeB
Kitinän uhri
Viestit: 776
Liittynyt: 22.02.2006 18:06
Paikkakunta: ~ 60°N 25°E

Re: Asioitten salaaminen

Viesti Kirjoittaja JoeB »

Tahan voisi vastata erasta clicheista repliikkia muokaten: Information is delivered on a need to know basis and people do not need to know.

Vahan avattuna: jos katson aiheelliseksi kertoa asioita niin kerron ne, yleensa en katso aiheelliseksi kertoa. Puolisollani on laajin paasy tietamiini asioihin mutta en hanellekkaan kerro kaikkea ellei tule suoraa asiaan koskevaa kysymysta ja en valttamatta sittenkaan mikali katson etta asia ei hanelle mitenkaan kuulu.

Jostain syysta ihmiset tykkaavat avautua minulle asioistaan, ehka siksi etta on hyvin suuri varmus siita etta asioita en kerro eteenpain.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Asioitten salaaminen

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Niba kirjoitti:Emmä tiiä, tää kuulostaa vähän nolla-nimiseltä keskustelulta?
Mitä toi tarkottaa?
Manaaja

Re: Asioitten salaaminen

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:
Niba kirjoitti:Emmä tiiä, tää kuulostaa vähän nolla-nimiseltä keskustelulta?
Mitä toi tarkottaa?
Se tarkoittaa sitä että Niba postaa ihan kohta deittipalstan Mervin, 52 vuotta, tissikuvan tähän ketjuun, että saataisiin vähän laatua tähänkin kiduttavaan hevonpaskaan.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Asioitten salaaminen

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Kuva

Uhhuh...
Yönmustaritari

Re: Asioitten salaaminen

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

SikaMika kirjoitti: Kuinka moni muuten sanoo "asioitten" eikä "asioiden"?
Suvereenisti menee molemmat.

:on:
Itse kysymykseen pitäisi tulkita tilanne, kun ei kerro kenellekkään yhtään mitään vaan kommunikoi murahduksin tai viittomalla.
Dumis

Re: Asioitten salaaminen

Viesti Kirjoittaja Dumis »

RP kirjoitti:Mielestäni en runki salaa. Jos runkkiminen olisi suhteessa kielletty (olen lukenut Elleistä ettei tämä olisi aina suotavaa! Varsinkin miehen runkkiminen koetaan uhkana tjmv.) niin silloin olisi pakko runkata salaa. Mutta, haluaisinko suhteen jossa kiinni jäädessä olisi sota tiedossa. Tai ylipäätään olisi kiinnijääminen mahdollista.
Alkoi naurattaa ajatus suhteesta jossa tulisi kovatkin tupenrapinat jos runkkis salaa :D Ei sitä ole tullut ikinä salailtua, ehkä päinvastoin liikakiin kertoiltua... jos on ollut sellainen suhe jossa välimatkan takia ei viitti joka kerta lähteä panemaan toisen luokse. Läheisessä suhtees ei oo tarttenut runkkia tai salailla.

Vittu salarunkkimisten miettiminen ei nyt auttanut tähän panetukseen, doh.
Vastaa Viestiin