Kitinä 5 years; on aika palauttaa järjestys

Yleinen lätinä jä kitinä
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kitinä 5 years; on aika palauttaa järjestys

Viesti Kirjoittaja Gat »

Dumis kirjoitti:-Missä on Gattiksen valittaminen yhteiskunnasta joka sortaa työttömiä deekuja, nykyään porvarismies juo Karhua kotonaan aamusta iltaan.."
Kyllä tuosta oli minulta EW:n ammattiliittoketjussa.
Muuten viime ajat olen tietoisesti vältellyt Kitinää, koska mm. ase -mamu-elukka- ja köyhyyskeskusteluihin vastaaminen yli yhden viestin veisi liikaa aikaa ja vaivaa. Ja vituttaisi ja alkoholisoisi minua lisää. Turhaa, väliikö sillä mitä kitinäidiootit ajattelee. Samat olen sanonut vastaavissa keskusteluissa jo monesti, ilman vaikutusta viestieni kohteisiin.

Nyt sitten kelasin, että ei mun tarvi osallistua mihinkään ketjuun eikä sen enempää kuin itse haluan. Ja voin edelleen käyttää Kitinää vessanseinänä mauttomiin infantiileihin provoihini ja törkyilyihini.
ninnithequeen

Re: Kitinä 5 years; on aika palauttaa järjestys

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

*meinaa tukehtua aamukahviinsa*
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinä 5 years; on aika palauttaa järjestys

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Homie on täällä v. 2008 alusta eli kolmatta vuotta:

- Pitänyt matalaa profiilia eli kirjoittanut harvakseen
- Noudattanut Kitinän sääntöjä
- Pientä naljailua lukuunottamatta pidättäytynyt vittuilemasta co-kirjoittajille
- Ollut asiallinen
- Tunnustanut reilusti olevansa väärässä silloin kun on ollut väärässä
- Pyrkinyt välttämään liiallista huomiohakuisuutta
- Lopettanut urpoilujen kirjoittamisen Erotiikka-osastoon

Tästä kaikesta huolimatta taidan olla inhokkien kärkipäässä. Ehkä joku voisi selittää? :?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Kitinä 5 years; on aika palauttaa järjestys

Viesti Kirjoittaja Ann »

Homeboy65 kirjoitti:
Tästä kaikesta huolimatta taidan olla inhokkien kärkipäässä.
Et taida olla. Majailet ihan eri tilastoissa. Mut en kyl istuis sporassa viereen.
Rotan aivot valtasivat pääni.
NuoriD

Re: Kitinä 5 years; on aika palauttaa järjestys

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Mulla ei ole mitään homieta vastaan.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Kitinä 5 years; on aika palauttaa järjestys

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

NuoriD kirjoitti:Mulla ei ole mitään homieta vastaan.
Ei minullakaan (eikä itse asiassa ole ketään muutakaan vastaan), vaikka hän luulikin minua Vanamoksi joskus aikoja sitten jossain miitissä :P
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Kitinä 5 years; on aika palauttaa järjestys

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Dumis kirjoitti: -Palstan kuumimmat puheenaiheet pyörivät kestovaippojen merkkien vertailussa eikä viimeisimmän miitin jälkipuinnissa. "On niin hienoa huomata ettei Jari-Petterin peppu saakaan näppylöitä untuvavaipoista..."
Eikä unohdeta ekovaippoja. Ne on kait niitä, jotka voi pestä käytön jälkeen, kunhan kaapii kakan ensin pois.

Ennen tosiaan puhuttiin enemmän persepanoista ja aikuisten pissa- ja kakkajutuista, mutta nykyään kakkajutut keskittyy lähinnä vauvan kakkaan.

Ei mene monta vuotta, kun täällä keskustellaan dena-leideistä (tilaa ilmainen näyte http://tena.fi/Laheisista-huolehtiminen ... 2AodPjXKXA ). :D
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Kitinä 5 years; on aika palauttaa järjestys

Viesti Kirjoittaja Ann »

Kreitsu kirjoitti:
Ei mene monta vuotta, kun täällä keskustellaan dena-leideistä
Tai sit siitä pimpantreenauslaitteesta!
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinä 5 years; on aika palauttaa järjestys

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Kreitsu kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Mulla ei ole mitään homieta vastaan.
Ei minullakaan (eikä itse asiassa ole ketään muutakaan vastaan), vaikka hän luulikin minua Vanamoksi joskus aikoja sitten jossain miitissä :P
Touche. Nyt muistankin. Huhtikuussa 2004 baaritiskillä, paikka taisi olla Cantina west?

Dave & Ann & Kreitsu: kiitos vain.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kitinä 5 years; on aika palauttaa järjestys

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ann kirjoitti:
Kreitsu kirjoitti:
Ei mene monta vuotta, kun täällä keskustellaan dena-leideistä
Tai sit siitä pimpantreenauslaitteesta!
Eikös täällä jo ole yksi sellainen, joka tykkää keskustella pimpastaan, sen käytöstä ja sinne menevistä laitteista?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
nastamuumio

Re: Kitinä 5 years; on aika palauttaa järjestys

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

No hei, keitä sinkkumiehiä tohon huomiseen miittiin on menossa? Mietin täs nimittäin, et kantsiiks tulla.
RP

Re: Kitinä 5 years; on aika palauttaa järjestys

Viesti Kirjoittaja RP »

Toivottavasti en ole sinkku silloin mitä se oli vuonna jotain. Olen silloin 38. Mutta jos ikäväkseni olen niin tulen paikalle ja toivon että joku uhrautuu ja antaa edes säälistä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kitinä 5 years; on aika palauttaa järjestys

Viesti Kirjoittaja Vesper »

RP kirjoitti:Toivottavasti en ole sinkku silloin mitä se oli vuonna jotain. Olen silloin 38. Mutta jos ikäväkseni olen niin tulen paikalle ja toivon että joku uhrautuu ja antaa edes säälistä.
Mä annan. Olen todennäköisesti silloinkin sinkku ja toosi vanha.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
bliss

Re: Kitinä 5 years; on aika palauttaa järjestys

Viesti Kirjoittaja bliss »

Vesper kirjoitti:
RP kirjoitti:Toivottavasti en ole sinkku silloin mitä se oli vuonna jotain. Olen silloin 38. Mutta jos ikäväkseni olen niin tulen paikalle ja toivon että joku uhrautuu ja antaa edes säälistä.
Mä annan. Olen todennäköisesti silloinkin sinkku ja toosi vanha.
Teillä on asiat vielä erinomaisen hyvin. Mä olen silloin 50 ja todennäköisesti edelleen sinkku :D
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinä 5 years; on aika palauttaa järjestys

Viesti Kirjoittaja Elppis »

bliss kirjoitti:
Vesper kirjoitti:
RP kirjoitti:Toivottavasti en ole sinkku silloin mitä se oli vuonna jotain. Olen silloin 38. Mutta jos ikäväkseni olen niin tulen paikalle ja toivon että joku uhrautuu ja antaa edes säälistä.
Mä annan. Olen todennäköisesti silloinkin sinkku ja toosi vanha.
Teillä on asiat vielä erinomaisen hyvin. Mä olen silloin 50 ja todennäköisesti edelleen sinkku :D
Aaatele, sul on sillon teini-ikäinen (16?) poika :D
The great club outshines the individual, always and forever.
bliss

Re: Kitinä 5 years; on aika palauttaa järjestys

Viesti Kirjoittaja bliss »

Elppis kirjoitti:
bliss kirjoitti:
Vesper kirjoitti: Mä annan. Olen todennäköisesti silloinkin sinkku ja toosi vanha.
Teillä on asiat vielä erinomaisen hyvin. Mä olen silloin 50 ja todennäköisesti edelleen sinkku :D
Aaatele, sul on sillon teini-ikäinen (16?) poika :D
Ai juu. Olen siis 50, hermoraunio ja sinkku :D
prosessi

Re: Kitinä 5 years; on aika palauttaa järjestys

Viesti Kirjoittaja prosessi »

nastamuumio kirjoitti:No hei, keitä sinkkumiehiä tohon huomiseen miittiin on menossa? Mietin täs nimittäin, et kantsiiks tulla.
Kantsii!
nastamuumio

Re: Kitinä 5 years; on aika palauttaa järjestys

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

prosessi kirjoitti:
nastamuumio kirjoitti:No hei, keitä sinkkumiehiä tohon huomiseen miittiin on menossa? Mietin täs nimittäin, et kantsiiks tulla.
Kantsii!
Tartteisin tiedon, että sinne tulis mun lisäks muitakin sinkkuja, jotka, jos eivät suoraan lähtis vähintään flirttiin mun kans, niin ainakin lähtis johonkin jatkoille eikä kaikki lähtis heti ruoan jälkeen kotiin perheen luokse.
Manaaja

Re: Kitinä 5 years; on aika palauttaa järjestys

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

nastamuumio kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
nastamuumio kirjoitti:No hei, keitä sinkkumiehiä tohon huomiseen miittiin on menossa? Mietin täs nimittäin, et kantsiiks tulla.
Kantsii!
Tartteisin tiedon, että sinne tulis mun lisäks muitakin sinkkuja, jotka, jos eivät suoraan lähtis vähintään flirttiin mun kans, niin ainakin lähtis johonkin jatkoille eikä kaikki lähtis heti ruoan jälkeen kotiin perheen luokse.
Mä voin tulla panee, mut tohon flirttihommaan oon jo wähän liian wanha ja jäykkä. Jäykkä silleen, junou, ei mairittelevalla tavalla tässä yhteydessä.
nastamuumio

Re: Kitinä 5 years; on aika palauttaa järjestys

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

En mä nyt tuu. Pidän kiinni alkuperäisestä suunnitelmastani.
prosessi

Re: Kitinä 5 years; on aika palauttaa järjestys

Viesti Kirjoittaja prosessi »

nastamuumio kirjoitti:En mä nyt tuu. Pidän kiinni alkuperäisestä suunnitelmastani.
:( Enpä itsekään uskaltanut lupautua jatkoseuraksi, kun en tiedä miten hyvin fyysinen kuntoni riittäisi olla kovin myöhään liikenteessä, vaikka mikään ei sinänsä pakottaisi kotiin heti syömisen jälkeen. Ja toisaalta en ehkä myöskään olisi parasta jatkoseuraa, kun alkoholinkäyttöni tietenkin on nykyisellään olematonta.
RP

Re: Kitinä 5 years; on aika palauttaa järjestys

Viesti Kirjoittaja RP »

Vesper kirjoitti:
RP kirjoitti:Toivottavasti en ole sinkku silloin mitä se oli vuonna jotain. Olen silloin 38. Mutta jos ikäväkseni olen niin tulen paikalle ja toivon että joku uhrautuu ja antaa edes säälistä.
Mä annan. Olen todennäköisesti silloinkin sinkku ja toosi vanha.
Ehkä vanha, mutta hottis kumminkin. Jo tämän takia tulisin paikalle :!:
Leila
Kitinän uhri
Viestit: 667
Liittynyt: 13.10.2006 10:12
Paikkakunta: Pohjois-Savossa

Re: Kitinä 5 years; on aika palauttaa järjestys

Viesti Kirjoittaja Leila »

Kreitsu kirjoitti: Ei mene monta vuotta, kun täällä keskustellaan dena-leideistä
Ei mene kun yksi hujaus, kun täällä keskustellaan ikääntyvien vanhempien omaishoitoon liittyvistä ongelmista, eläkkeistä, inva-pysäköinnistä, pali-autojen liikennöinnistä, Espanjassa asumisesta ja ennen kaikkea siitä, kuinka asiat oli ennen vanhaan niin paljon paremmin.
Äiti ei tiedä
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: Kitinä 5 years; on aika palauttaa järjestys

Viesti Kirjoittaja alja »

siihen aikaan kitinä oli kity.
naiset oli kiimasia, ja joo, sinkkujakin aika moni.
oli flirttipuisto ja kiimasten naisten keskustelua, sekä väittelyä dildopyllyheteroudesta (ette muuten arvaa, että viikko sitten jouduin dildopyllyheterokeskusteluun täysin yllättäen ja yllättävässä porukassa, aattelin teitä heti! :D)
mä kävin täällä koko ajan.
mulla oli vielä jotain saumaa pariin hottikseen... huooh. :( oi niitä aikoja.

mitkä on toimenpiteet, jotka tehdään asian korjaamiseksi?
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
Manaaja

Re: Kitinä 5 years; on aika palauttaa järjestys

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Mä oon vieläkin sinkku ja jäänyt ilman. Voiks tänkin jotenkin korjata?
Vastaa Viestiin