Hankaluusgallup

Yleinen lätinä jä kitinä
NuoriD

Hankaluusgallup

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Millä tavalla olet tavallista hankalampi?

Olen ainakin tavallista hankalampi asiakas kirjanpitäjälleni, koska seuraan tarkasti, missä mennään. En aina luota siihen, että asiat hoituvat, vaan haluan pysyä kontrollissa ja tarkistaa asioita.
Dumis

Re: Hankaluusgallup

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Haluisit kuitenkin että Milli olis antamassa sulle :p: lateksit päällään.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Hankaluusgallup

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Olen hankala itseäni kohtaan, koska usein unohdan kuinka mainio olenkaan.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
milli

Re: Hankaluusgallup

Viesti Kirjoittaja milli »

Dumis kirjoitti:Haluisit kuitenkin että Milli olis antamassa sulle :p: lateksit päällään.
:P Nice
elco

Re: Hankaluusgallup

Viesti Kirjoittaja elco »

Dumis kirjoitti:Haluisit kuitenkin että Milli olis antamassa sulle :p: lateksit päällään.
Kukapa ei, kukapa ei.

OnTopic: Olen leppoisa ja mukava Mies. Liikenteessä toisinaan näinkin leppoisalla ja mukavalla Miehelle maito kiehahtaa hellille, mutta se on ymmärrettävää.

Olen varmaan hankala täällä.
milli

Re: Hankaluusgallup

Viesti Kirjoittaja milli »

Mä oon tosi hankala, jos suunnittelen jotain (matka, juhlat tms), ja sitten asia/meno ei sujukaan suunnitelmien mukaisesti. Joko mun pään mukaan pitää mennä tai sitten melkein sanoudun jostain asioista irti. Pitää yrittää opetella tuosta tavasta eroon.
milli

Re: Hankaluusgallup

Viesti Kirjoittaja milli »

mä muuten sain asiakkaalta tosiaan raipan joskus lahjaksi :D
Dumis

Re: Hankaluusgallup

Viesti Kirjoittaja Dumis »

milli kirjoitti:mä muuten sain asiakkaalta tosiaan raipan joskus lahjaksi :D
ND Busted!
bliss

Re: Hankaluusgallup

Viesti Kirjoittaja bliss »

Olen hankala, koska tarvitsen niin paljon omaa tilaa ja aikaa.
bedlam

Re: Hankaluusgallup

Viesti Kirjoittaja bedlam »

bliss kirjoitti:Olen hankala, koska tarvitsen niin paljon omaa tilaa ja aikaa.
Minua vähän ahistaa tämä yksinolon tarpeeni välillä. Olisin varmaankin onnellisimmillani, jos saisin sen yhden päivän viikossa olla totaalisen yksin. Parisuhteessa se pitää toteuttaa niin, että perjantaisin ottaa tirsat töiden jälkeen ja valvoo sitten aamuun asti. Aamut on kans tärkeitä omia hetkiä, aamukahvit pitää saada juoda niin, ettei kukaan höpötä ja touhua vieressä. En tiedä mistä tää juontaa juurensa.
bliss

Re: Hankaluusgallup

Viesti Kirjoittaja bliss »

bedlam kirjoitti:Aamut on kans tärkeitä omia hetkiä, aamukahvit pitää saada juoda niin, ettei kukaan höpötä ja touhua vieressä. En tiedä mistä tää juontaa juurensa.
Mullon toi sama. Oon juttutuulella oikeastaan vasta iltapäivällä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Hankaluusgallup

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

bliss kirjoitti:Mullon toi sama. Oon juttutuulella oikeastaan vasta iltapäivällä.
Samis. Pää on ihan jäässä aamulla. Siitä sitten sulaa pikku hiljaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Dumis

Re: Hankaluusgallup

Viesti Kirjoittaja Dumis »

En nyt oikein keksi, muutakuin että joskus voi olla vaikeaa innostua jostain/mistään asiasta, se saattaa toista vaivata. Mutta i'm working on it!
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Hankaluusgallup

Viesti Kirjoittaja annepa »

Vaadin omaa tilaa mutta se ei ole ongelma koska a)hirvimetsä ja b)marraskuussa muutettiin isompaan taloon, molemmat voi möllöttää eri huoneissa.

Piti oikeen kysyä hellulta että millä tavalla olen hankala ja se vastas että en ole erityisen hankala. Olen letkee.

Itselleni olen hankala koska mun on vaikea tutustua uusiin ihmisiin enkä ole kovin sosiaalinen, loppujen lopuksi. Elämä ois helpompaa jos oisin sosiaalisempi, mutta koska olen letkee niin en jaksa ressata tästä(kään).
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hankaluusgallup

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mä oon hankala siinä mielessä, että mulla pitää kokoajan olla jotain tekemistä. Jos löhötään sohvalla, pitää tietää mitä sitä katsotaan, ei voi vain surffailla; mieluiten leffa kun toinen on enemmän sarjojen katsoja.

Oon myöskin hankala siinä, että olen nainen.
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Hankaluusgallup

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä olen kuulemma hankala kaikessa. Näin on sanoneet sekä Ukkokulta että rekkis.

Ite ne on hankalia. Pyh.

:roll:
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Hankaluusgallup

Viesti Kirjoittaja Vesper »

bedlam kirjoitti:
bliss kirjoitti:Olen hankala, koska tarvitsen niin paljon omaa tilaa ja aikaa.
Minua vähän ahistaa tämä yksinolon tarpeeni välillä. Olisin varmaankin onnellisimmillani, jos saisin sen yhden päivän viikossa olla totaalisen yksin. Parisuhteessa se pitää toteuttaa niin, että perjantaisin ottaa tirsat töiden jälkeen ja valvoo sitten aamuun asti. Aamut on kans tärkeitä omia hetkiä, aamukahvit pitää saada juoda niin, ettei kukaan höpötä ja touhua vieressä. En tiedä mistä tää juontaa juurensa.
Samiksia ollaan.

Olen myöskin hankala siinä suhteessa, että olen liian suorapuheinen, lähes täysin auktoriteettipeloton, räjähdysherkkä ja armoton oman tien kulkija. Nämä on kyllä toisaalta myös hyviä ominaisuuksia, riippuu vähän katsontakannasta. Hankala olen läheisilleni, sillä tuuliviiriä on välillä vähän hankala hallita.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Hankaluusgallup

Viesti Kirjoittaja annepa »

Vesper kirjoitti: ...että olen liian suorapuheinen, lähes täysin auktoriteettipeloton, räjähdysherkkä ja armoton oman tien kulkija. Nämä on kyllä toisaalta myös hyviä ominaisuuksia, riippuu vähän katsontakannasta.
Minä olen myös suorapuheinen ja lähes täysin auktoriteettipeloton sekä oman tien kulkija, mutta en koe niitä hankaluudeksi!

Räjähdysherkkä en ole, mutta silloin kun pitkä sytytyslanka palaa loppuun niin pasahtaa kunnolla. Ehkä tämä voisi olla hankaluus. Kukaan ei kuitenkaan vielä ole koskaan kuollut tai edes fyysisesti loukkaantunut.

Ei kun hetkinen, yks tyyppi sai kiilun ottaansa eli on fyysisesti loukkaantunut.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Hankaluusgallup

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ja olenhan mä myös hankalaa vaimomatskua, koska miehet ei kestä sitä ettei nainen tarvitse miestä juuri mihinkään.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
bliss

Re: Hankaluusgallup

Viesti Kirjoittaja bliss »

Vesper kirjoitti:Ja olenhan mä myös hankalaa vaimomatskua, koska miehet ei kestä sitä ettei nainen tarvitse miestä juuri mihinkään.
:h:
NuoriD

Re: Hankaluusgallup

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Vesper kirjoitti:Ja olenhan mä myös hankalaa vaimomatskua, koska miehet ei kestä sitä ettei nainen tarvitse miestä juuri mihinkään.
Happamia...

*pommisuojaan*
bliss

Re: Hankaluusgallup

Viesti Kirjoittaja bliss »

NuoriD kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Ja olenhan mä myös hankalaa vaimomatskua, koska miehet ei kestä sitä ettei nainen tarvitse miestä juuri mihinkään.
Happamia...
M.O.T. :D
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Hankaluusgallup

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriD kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Ja olenhan mä myös hankalaa vaimomatskua, koska miehet ei kestä sitä ettei nainen tarvitse miestä juuri mihinkään.
Happamia...

*pommisuojaan*
Darling, mä oon ihan sinut tän asian kanssa.
Se vaan tuntuu käyvän peniksen päälle, jos mimmi on tietyissä "miestenhommissa" miestä näppärämpi. Mut kyllä mä luulen että jostain löytyy joskus sellainenkin, jonka itsetunto on kohillaan.

Ja jatkanpa syvää itseanalyysiäni sen verran, että miesmakuni on osoittautunut siitä viheliäiseksi, että nämä ns. pelimiehet, jotka tuntuu simpukkaani kostuttavan, taitaa kaikki olla näitä harvinaisen heikolla itseluottamuksella varustettuja jamppoja. Tiedäthän, päältä kovia, sisältä pelkkää epävarmuutta.
Viimeksi muokannut Vesper, 17.02.2010 14:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
SikaMika

Re: Hankaluusgallup

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Mä en ole yhtään hankala kumppani silloin kun asiat tehdään niin kuin mä sanon ja saan olla tarpeeksi omissa oloissani. Eli yleensä ottaen olen aika hankala kumppani.

Asiakkaana mä en itse näe itseäni hankalana, mutta vaadin kyllä rahoilleni vastinetta ja sopimuksista kiinni pitämistä. Eli heittäydyn huomattavasti hankalammaksi siinä vaiheessa kun homma ei toimi niin kuin on sovittu. Hyvästä palvelusta osaan puolestani kiittääkin.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Hankaluusgallup

Viesti Kirjoittaja annepa »

Vesper kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Ja olenhan mä myös hankalaa vaimomatskua, koska miehet ei kestä sitä ettei nainen tarvitse miestä juuri mihinkään.
Happamia...

*pommisuojaan*
Darling, mä oon ihan sinut tän asian kanssa.
Se vaan tuntuu käyvän peniksen päälle, jos mimmi on tietyissä "miestenhommissa" miestä näppärämpi. Mut kyllä mä luulen että jostain löytyy joskus sellainenkin, jonka itsetunto on kohillaan.
Löytyi mullekin :)

Jos ei ois löytyny niin sitten oisin kyllä mieluummin yksin. Ja ehinhän minä ollaki.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Vastaa Viestiin