Hankaluusgallup

Yleinen lätinä jä kitinä
Jenny Daa-aah! ling

Re: Hankaluusgallup

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

En oo keksiny koko päivän aikana mitään tähän ketjuun. Unbelievable, hyvä kausi. Suorastaan typerä.
Zeb

Re: Hankaluusgallup

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Olen stressaantuneena ja aikaisten herätysten yhteydessä äreä ja kireä. Kritiikinsietokyky voisi olla varmaan myös parempi, ainakin (omasta mielestä) aiheeton kritiikki nostaa karvat pystyyn.
Leevi
Kitinän uhri
Viestit: 659
Liittynyt: 25.10.2007 16:15

Re: Hankaluusgallup

Viesti Kirjoittaja Leevi »

Riippuu niin asiasta. Toisaalta kyllä, toisaalta ei.
Manaaja

Re: Hankaluusgallup

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Leevi kirjoitti:Riippuu niin asiasta. Toisaalta kyllä, toisaalta ei.
Käsittämättömän filosofista.
nastamuumio

Re: Hankaluusgallup

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

En mä oo hankala. En vaan huoli lähistölleni ihmisiä, jotka ärsyttäis.
bliss

Re: Hankaluusgallup

Viesti Kirjoittaja bliss »

nastamuumio kirjoitti:En mä oo hankala. En vaan huoli lähistölleni ihmisiä, jotka ärsyttäis.
:h:

En mäkään ole hankala. Muut ovat :]
ninnithequeen

Re: Hankaluusgallup

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kreitsu kirjoitti:
Ja juu, edellisen kirjoituksesi perusteella olet suhteessa aika kamala :D
Niin olen. Mut osaan kuitenkin aina pyytää anteeksikin tyhmyyttäni ja nopeesti. Mä oon äkäsenä tosi pahapäinen...

Ukkokulta kyl oppi lukemaan mua ja tekemään kaikki niin ettei mammalla kiehahda :D

Arvatkaa mikä sota meil oli kun herra kotiutui pikkujouluista, meni mielummin sohvalle nukkumaan fiksuna ku nukuttiin tytön kans vierekkäin, ja oksensi molemmat sohvat ja itämaisen maton. Heräsin sit aamulla viemään tytön tarhaan ja pesemään sohvanpäällisiä ja mattoa, ihanaa! Voin kertoo että sillon mä olin VIHANEN enkä kiukutellu turhista. En sanaa suustani saanu vaik toinen polvillaan oli mun vieressä pyytämässä anteeksi :D
Asie Payton

Re: Hankaluusgallup

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

Mä olen oikeasti ihan ketun helppo jos mulle antaa riittävästi Lovee.
Manaaja

Re: Hankaluusgallup

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

ninnithequeen kirjoitti:Ukkokulta kyl oppi lukemaan mua ja tekemään kaikki niin ettei mammalla kiehahda :D
Onks sulla minkäännäköistä käsitystä siitä miten raskasta ja stressaavaa tollanen oikeasti on?
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Hankaluusgallup

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Ei kai kenelläkään tuollaisella ole, koska pitävät itseään vain eksentrikkoina ja muita typerinä. Muut sanovat vittupäiksi, mutta se onkin muiden ongelma.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Hankaluusgallup

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mä en oikein ymmärrä, että jos tiedostaa omat typerät hankaluutensa, ei tee niille mitään. Kulunut klishee on, ettei toista ihmistä voi muuttaa, joten parisuhteen sujuvuuden kannalta voisi sitten muuttaa itseään, varsinkin kun kyse on jostain lopultakin todella mitättömän luokan asioista, joilla ei ole mitään merkitystä mihinkään pidemmällä aikavälillä. Ai niin, paitsi ehkä sille toiselle jolta on ruuanlaitto kielletty tai joka saa huudot, kun ei muista ostaa iltapäivälehteä.

Juu, ei tässä pyhimyksiä olla itsekään. Mä olen hajamielinen eikä mulla ole aina käsitystä ajan kulumisesta, joten seurauksena on pieniä yhteenottoja. Mä olen myös vakavasti siivousrajoitteinen ja todella laiska.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Manaaja

Re: Hankaluusgallup

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Lolita kirjoitti:Ai niin, paitsi ehkä sille toiselle jolta on ruuanlaitto kielletty tai joka saa huudot, kun ei muista ostaa iltapäivälehteä.
Mitään ongelmia ei ole niin kauan kun toinen ymmärtää muuttua. Muuttua ihmiseksi joka osaa ostaa iltapäivälehden, ja käyttää muutenkin 80% ajasta varpaillaanoloon ja sen miettimiseen miten tehdä asiat 'oikein' ja millä kaikilla eri tavoilla asiat voi tehdä 'väärin' ja miten sitä pitää välttää. Se on oikeasti aika vittumaista ja stressaavaa kun joutuu jatkuvasti miettimään ja ennustamaan tapahtumaketjuja pitkälle tulevaisuuteen siksi että toinen on räjähdysherkkä ja vähintään siinä hetkessä anteeksiantamaton.

Ja että lopputulos siitä saattaa olla jonkin sortin eskaloituva katastrofi missä toinen lyö lapun luukulle, sanoo suhteen olevan ohi, lähtee panemaan Keijoa ja tulee kuukauden päästä takaisin ymmärtämättä miksi toisen sydän on aivan paskana. Eihän Keijon kanssa edes petetty. Suhdehan lopetettiin tuntia ennen sitä.

Tommosia tilanteita tosiaan oppii väistelemään tiettyyn pisteeseen asti kun on jatkuvasti tarpeeksi varpaillaan. Valitettavasti sekään ei kuitenkaan yleensä riitä, sillä epävakaat ihmiset tarvitsevat ne omat vuoristoratamaiset tunne-elämyksensä, koska eivät osaa hanskata harmautta elämässään vaan jopa ahdistuvat siitä.
Avatar
Vendetta
Kitinä paheena
Viestit: 45
Liittynyt: 15.06.2010 19:45
Paikkakunta: Tsadi

Re: Hankaluusgallup

Viesti Kirjoittaja Vendetta »

Olen suorastaan naurettavan helppo, ihminen. Mutta intternetsissä olen valitettavasti kusipää kaikin tavoin. :(
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Hankaluusgallup

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

No ainakin ensimmäinen lause meni oikein.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vendetta
Kitinä paheena
Viestit: 45
Liittynyt: 15.06.2010 19:45
Paikkakunta: Tsadi

Re: Hankaluusgallup

Viesti Kirjoittaja Vendetta »

Bluntly kirjoitti:No ainakin ensimmäinen lause meni oikein.
Mitä vihjaat, jäbä?! >:)
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Hankaluusgallup

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Vesper kirjoitti:Ja olenhan mä myös hankalaa vaimomatskua, koska miehet ei kestä sitä ettei nainen tarvitse miestä juuri mihinkään.
Noinhan te naiset kuvittelette.

Oikeasti meistä miehistä on mukavaa, jos vaimo ei tarvitse mitään muuta kuin munaa. Ei siivoamista, ei merkkipäiviä, ei puhumista, pelkkää munaa.
elco

Re: Hankaluusgallup

Viesti Kirjoittaja elco »

sivustahuutaja kirjoitti: Oikeasti meistä miehistä on mukavaa, jos vaimo ei tarvitse mitään muuta kuin munaa. Ei siivoamista, ei merkkipäiviä, ei puhumista, pelkkää munaa.
Ei se mistään munasta puhunut vaan "juuri mistään".

Jos se piru vaikka tarvitsee miestä ottamaan matkalaukun ylähyllyltä ja ajamaan nurtsin?
Avatar
Vendetta
Kitinä paheena
Viestit: 45
Liittynyt: 15.06.2010 19:45
Paikkakunta: Tsadi

Re: Hankaluusgallup

Viesti Kirjoittaja Vendetta »

sivustahuutaja kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Ja olenhan mä myös hankalaa vaimomatskua, koska miehet ei kestä sitä ettei nainen tarvitse miestä juuri mihinkään.
Noinhan te naiset kuvittelette.

Oikeasti meistä miehistä on mukavaa, jos vaimo ei tarvitse mitään muuta kuin munaa. Ei siivoamista, ei merkkipäiviä, ei puhumista, pelkkää munaa.
Muna riittää. Loput on turhaa hifistelyä.
RP

Re: Hankaluusgallup

Viesti Kirjoittaja RP »

^Näh, ei se riitä jos haluaa pidempään katsoa. Jos ei halua niin sitten riittää, kunhan on komeat raamit.
Avatar
Vendetta
Kitinä paheena
Viestit: 45
Liittynyt: 15.06.2010 19:45
Paikkakunta: Tsadi

Re: Hankaluusgallup

Viesti Kirjoittaja Vendetta »

^Mä ehkä hippusen liiottelin :]
Avatar
Vendetta
Kitinä paheena
Viestit: 45
Liittynyt: 15.06.2010 19:45
Paikkakunta: Tsadi

Re: Hankaluusgallup

Viesti Kirjoittaja Vendetta »

Piru että on hankala kirjottaa kun kaikki tavallisetkin hymiöt muuttuu tollasiks keltasiks palloiks O_o
Manaaja

Re: Hankaluusgallup

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Hyvää munaa, hyvää keskustelua, hyvää ruokaa.

Mihinkään muuhun en yksinkertaisesti jaksa panostaa suhteessa. Paitsi ehkä pyllyssä kiinni nukkumiseen. Siinä se sit. En osaa muuta.
Avatar
Vendetta
Kitinä paheena
Viestit: 45
Liittynyt: 15.06.2010 19:45
Paikkakunta: Tsadi

Re: Hankaluusgallup

Viesti Kirjoittaja Vendetta »

Manaaja kirjoitti:Hyvää munaa.
Nautitko useinkin hyvästä munasta?
RP

Re: Hankaluusgallup

Viesti Kirjoittaja RP »

Se vittuilee, se vittuilee.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Hankaluusgallup

Viesti Kirjoittaja par-sky »

RP kirjoitti:Se vittuilee, se vittuilee.
Kyllä kyllä. Alkaa lupaavasti.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Vastaa Viestiin