Hyvää palvelua?

Yleinen lätinä jä kitinä
bliss

Hyvää palvelua?

Viesti Kirjoittaja bliss »

Etsin mutten löytänyt. Tämmöstä vanhaa ketjua nimittäin...

Kävin päivällä Lauttasaaren apteekissa ja se pikku reissu sai minut hyvälle tuulelle koko päiväksi. Palvelun laatu oli ihan ylivertaista, varsinkin kun vertasin viisi minuuttia aiempaan kokemukseen Larun S-marketista.

Asiakkaita oli paljon mutta silti henkilökunta ehti huomioimaan jokaisen ovesta sisään tulleen uuden asiakkaan. Lisäksi farmaseutti haki kysymäni tuotteen hyllystä eikä vain osoittanut vähän siihen suuntaan (kuten esim. Ison Omenan apteekissa tapahtuu).

Mikä on hyvää palvelua? Missä sellaista saa? Vaaditko? Mitä jos palvelun laatu on heikkoa? Reklamoitko?
Areena on vapaa.
ninnithequeen

Re: Hyvää palvelua?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mäkin sain hyvää palvelua tänään.

Etsin kaukodäädintä tuohon digiboksiin mutta tuon merkkiseen ei vaan käy ne halpismerkit niin myyjä sanoi ihan suoraan että elä osta tämmöstä 70 e megavekotinta jolla voi jääkaappiakin ohjata että samalla hinnalla sais uuden digiboksin :D

Eli siis inhimillinen palvelu on hyvää.

*muistelee kauhulla miten karjui kännisille kantiksille baaritiskin takaa*
Viimeksi muokannut ninnithequeen, 02.03.2010 17:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
NuoriD

Re: Hyvää palvelua?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Sellon Dresmannista ostin muutama viikko sitten mm. puvun ja kasan muita vaatteita. Palvelu oli asiantuntevaa ja ystävällistä. En koskaan muista, mikä kokoni on, heebo auttoi ystävällisesti.
elco

Re: Hyvää palvelua?

Viesti Kirjoittaja elco »

NuoriD kirjoitti:Sellon Dresmannista ostin muutama viikko sitten mm. puvun ja kasan muita vaatteita. Palvelu oli asiantuntevaa ja ystävällistä. En koskaan muista, mikä kokoni on, heebo auttoi ystävällisesti.
Eikö sulla ole pätäkkää ostaa vähän parempia pukuja?
NuoriD

Re: Hyvää palvelua?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

elco kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Sellon Dresmannista ostin muutama viikko sitten mm. puvun ja kasan muita vaatteita. Palvelu oli asiantuntevaa ja ystävällistä. En koskaan muista, mikä kokoni on, heebo auttoi ystävällisesti.
Eikö sulla ole pätäkkää ostaa vähän parempia pukuja?
Mä käytän pukuja niin äärimmäisen harvoin, ehkä frekvenssillä kerran viidessä vuodessa. Tuokin oli hautajaisia varten. Eli jos sukulaiset eivät vainajoidu, ei ole puvulle käyttöä.

Tuokin puku on vielä käyttämättä, kun emme menneetkään hautajaisiin, kun vaimo sairastui (oli vaimon sukulainen, en ilman häntä lähtenyt).

Haluaisin kyllä ostaa kalliin puvun, mutta missä mä käyttäisin sitä?

Töissä joutuu aina pukeutumaan asianmukaiseen valepukuun ja sohvalla maatessa ei ole puvulle käyttöä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Hyvää palvelua?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriD kirjoitti:Haluaisin kyllä ostaa kalliin puvun, mutta missä mä käyttäisin sitä?
Häät, rippijuhlat, ylioppilasjuhlat?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Hyvää palvelua?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

NuoriD kirjoitti:
Haluaisin kyllä ostaa kalliin puvun, mutta missä mä käyttäisin sitä?
Seuraavassa Kitinä-miitissä, tietty. Et kai niinQ halua että sut bongataan vakoilemasta jossain Dressmannista ostetussa..?
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
elco

Re: Hyvää palvelua?

Viesti Kirjoittaja elco »

Lilo kirjoitti:
Seuraavassa Kitinä-miitissä, tietty. Et kai niinQ halua että sut bongataan vakoilemasta jossain Dressmannista ostetussa..?
Nyt me tiedetään, mistä sen tunnistaa!
Asie Payton

Re: Hyvää palvelua?

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

En nyt erikseen kotimaasta muuta muista kuin nämä normipaikat joissa itse käyn. Olemalla itse hyväntuulinen, positiivinen, iloinen, ellei peräti flirttaava (130%), niin aika harvoin nää kaamoslaiset jaksaa murjottaa. Toisinpäin paska palvelu on taattua. Sitä saa mitä tilaa.
Dumis

Re: Hyvää palvelua?

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Vaola kirjoitti:Tämä selän prakaaminen on johtanut tiettyjen asioiden uudelleen organisointeihin. Ainakin Hairstorelta ja Helsingin Tanssiopistolta olen saanut ymmärrystä ja joustoa, jopa sopimuskoukeroiden yli.
Kiva että ovat ymmärtäväisiä. Itse en kyllä viitti ostaa mitään salikorttia pitkäksi aikaa jos paikat hajoaa... jokaisesta polven/vatsan oikuttelusta kun ei saa saikkua, jolla sitten voisi saada hyvitystä saikun saliajasta.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Hyvää palvelua?

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Dumis kirjoitti:Kiva että ovat ymmärtäväisiä. Itse en kyllä viitti ostaa mitään salikorttia pitkäksi aikaa jos paikat hajoaa... jokaisesta polven/vatsan oikuttelusta kun ei saa saikkua, jolla sitten voisi saada hyvitystä saikun saliajasta.
Ai niin, multa verenmyrkytyksen jälkeen sairaanhoitaja kysy oma-alotteisesti, että ootko sellasella salilla et tarvisit lääkärintodistuksen taukoon (olin harmitellu liikuntakieltoo muuten vaan). Olin kuitenki sillon niin väsyny etten jaksanu edes sen vertaa säätää, joten sanoin et ei sen välii, antaa olla. Mut aika huomaavaista.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Dumis

Re: Hyvää palvelua?

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Lapitii kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Kiva että ovat ymmärtäväisiä. Itse en kyllä viitti ostaa mitään salikorttia pitkäksi aikaa jos paikat hajoaa... jokaisesta polven/vatsan oikuttelusta kun ei saa saikkua, jolla sitten voisi saada hyvitystä saikun saliajasta.
Ai niin, multa verenmyrkytyksen jälkeen sairaanhoitaja kysy oma-alotteisesti, että ootko sellasella salilla et tarvisit lääkärintodistuksen taukoon (olin harmitellu liikuntakieltoo muuten vaan). Olin kuitenki sillon niin väsyny etten jaksanu edes sen vertaa säätää, joten sanoin et ei sen välii, antaa olla. Mut aika huomaavaista.
Kiva huomata että jotkut oikeasti jaksaa välittää, joskus tuntuu että asiakaspalvelualalla ole kuin loppuunpalaneita korppuja.
Bernie Madoff

Re: Hyvää palvelua?

Viesti Kirjoittaja Bernie Madoff »

Onneksi ahtausalalla on pyyteettömiä ja aina tyytyväisiä kutsumustyöntekijöitä, toisin kuin palvelualoilla.
Manaaja

Re: Hyvää palvelua?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Onks toi FK? Ainakin se näyttää ihan siltä.
elco

Re: Hyvää palvelua?

Viesti Kirjoittaja elco »

Manaaja kirjoitti:^ Onks toi FK? Ainakin se näyttää ihan siltä.
Huumorin- ja tilannetaju näyttäisi täsmäävän.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Hyvää palvelua?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

elco kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:^ Onks toi FK? Ainakin se näyttää ihan siltä.
Huumorin- ja tilannetaju näyttäisi täsmäävän.
Kieltäydyn kunniasta ja puolestani epäilen tiksuliinin elcomaisen kosteasilmäistä paluuta.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Hyvää palvelua?

Viesti Kirjoittaja annepa »

Malmin terveysasemalla on hyvää palvelua. Soitin sinne maanantaina kysyäkseni että tarvinko rokotusta varten ajan, nuoren kuuloinen ystävällinen herra sanoi että joo ja varasi ajan saman tien ja lisäksi siinä samalla päivitti mun tiedot systeemeihin (kun en ole ikinä ennen käynyt Hgissä terveysasemilla). Tänään kävin sitten piikillä ja terkkarikin oli ystävällinen ja asiallinen!
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Hyvää palvelua?

Viesti Kirjoittaja Ann »

Vaola kirjoitti:Stockmann on monesti pettämätön. Ihan sama mille osastolle päätyy. Tykkään siitä että saan haahuilla siellä rauhassa, mutta heti kun kysyn apua niin sitä kyllä löytyy.
Soraääni.

"Voinko mä olla jotenkin avuksi?" kajahtaa heti jos erehtyy kosmetiikkaosastolla pysäyttämään etenemisensä. Mikään ei torppaa ostohaluja niin kuin huohotus niskassa. Mutta jos olisi jotain ihan oikeasti ostamassa, niin sitten saa kävellä rahat kourassa huhuilemassa rahastajaa. Tämä siis yleensä kello kahdeksan jälkeen, kun myyjättärillä on jo kiire kotiin kokeilemaan niitä testereitä jotka ovat aina mystisesti lopussa.

Vittujumalauta. Uusi Herkku. Aivan hanurista. Ainakin leipäosaston hikinen asiakaspalvelu.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Hyvää palvelua?

Viesti Kirjoittaja Ann »

Vaola kirjoitti:Sä puhuit ehkä kenties Helsingistä? :)
Tai sit näytän sekakäyttäjäromanirölliltä?

Eli joo, eri lokaatio.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Hyvää palvelua?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ann kirjoitti:
Vaola kirjoitti:Sä puhuit ehkä kenties Helsingistä? :)
Tai sit näytän sekakäyttäjäromanirölliltä?

Eli joo, eri lokaatio.
Oletko kulta jo kulta-jäsen, ovatko muut asiakkaat yrittäneet jo irrottaa jäseniäsi siinä tapauksessa?

Joo varmaan ne katsoo enempi outfittiä, jos ei oo tarpeeksi rikas tai tai muuten dekadentti niin kyllä sua yritetään palvella. Kavisin mmielelläni vain KaDeWessä kaupoilla mutta sekun ei ole mahdollista kuin pari kertaa vuodessa.
Pyyhin Netikettiin..
elco

Re: Hyvää palvelua?

Viesti Kirjoittaja elco »

Olen vielä puoli vuotta pallo jalassa Welhon 18kk laajakaistasopparissa. Kun uusi 40M liittymä maksaa vähemmän kuin nykyinen 10M niin pistin mailia aasiakaspalveluun ja tiedustelin tarjousta vaihdosta.

Tuloksena ei mitn kyykytystä, uusi modeemi tulee ilmaiseksi postissa ja vanha toimii siihen asti. Lisäksi piti sitoutua vain 6kk lisäaikaan, joka muutenkin siis olisi ollut.
Avatar
Vendetta
Kitinä paheena
Viestit: 45
Liittynyt: 15.06.2010 19:45
Paikkakunta: Tsadi

Re: Hyvää palvelua?

Viesti Kirjoittaja Vendetta »

Kampin Morticiassa saa aivan loistavaa palvelua; omistaja soitti jopa perään että nyt toivomaani mekkoa on tullut ja hän on laittanut minun kokoani sivuun. Aivan loistavaa.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Hyvää palvelua?

Viesti Kirjoittaja elco »

Huoltorep laskutti viisi euroa (!) katkenneen pultin vuoksi tehdystä rekisterikilven asennuksesta. Annoin palautetta, että pitäisi laskuttaa enemmän.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Hyvää palvelua?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Huoltorep laskutti viisi euroa (!) katkenneen pultin vuoksi tehdystä rekisterikilven asennuksesta. Annoin palautetta, että pitäisi laskuttaa enemmän.
Asensin poistetut kilvet itse euro per ruuvi enkä ottanu ees maksua itseltäni! Sit jos tarvit asennus apua rekkareitten kohdalta niin voin tulla auttamaan kohtuullista korvausta vastaan, voidaan estimoida että kun autonkatsastus mittauksineen maksaa 95€ niin laskuttasin kohtuullisen 16€ per ruuvi, It's a deal? Aikaa menee yhtä kauan eli muutama minuutti
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
scarface
Elämätön Kitisijä
Viestit: 306
Liittynyt: 07.04.2011 22:12

Re: Hyvää palvelua?

Viesti Kirjoittaja scarface »

Kittilä Levi, hotelli K5. Uskomattoman avulias respa ja toooodella mahtava palvelu. Hotellikin ihan loisto, kaverin kans oltiin, saunallinen kämppä. Luxusta. :)
Vastaa Viestiin