Sinä kahdenkymmenen vuoden kuluttua

Yleinen lätinä jä kitinä
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Sinä kahdenkymmenen vuoden kuluttua

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Olen botoxilla, rasvaimuilla ja silikonilla tuunattu viriili viisikymppinen puuma, joka matkustelee ex-miehen/lesken rahoilla ympäri maailmaa...

Tai sitten en. Kauneimmassa visiossani olen lenitamainen leidi, joka työskentelee oman konsulttiyrityksen leivissä sarasvuomaisesti ihmisiä innostaen. Tällä täydellä hutulla, johon toki itse 130% uskon, elätän itseni varsin mukavasti. Minulla on avara valkoisella sisustettu kattohuoneistolofti keskikokoisen kaupungin ytimessä, jonka suuren keittiön suuren lieden ääressä kestitsen ystäviäni, joiden kanssa olen saanut viettää mielenkiintoista ja antoisaa elämää jo vuosikymmeniä. En usko olevani naimisissa, korkeintaan trendikkäästi kihloissa, mutta kumppanillani on oma asunto. Minulla on myös aikaa viljellä suurta terassipuutarhaani ja mahdollisuus viettää vapaa-aikaani suurkaupunkien hulinassa sekä saaressa sijaitsevalla kesähuvilallani. Terveyteni on kunnossa, korkeintaan lenkkeilystä jumittavia pohjelihakseni kiristää puolimaratonin jälkeen, mutta sekin hoituu joogalla ja magnesiumilla. Olen onnellinen ja kummilapseni pitävät minua maailman parhaana tätinä, ja vierailevat usein luonani omien perheidensä kanssa.
Jalat maassa, pää pilvissä :]
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Manaaja

Re: Sinä kahdenkymmenen vuoden kuluttua

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Vesper kirjoitti:suurta terassipuutarhaani
Cut it.

Kuva
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Sinä kahdenkymmenen vuoden kuluttua

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Kunhan Huima oot sitten tarkka siinä kuka se "joku muu", joka tekee ne duunit hiki hatussa 24/7 on ;)
Prepare for the worstest.
NuoriD

Re: Sinä kahdenkymmenen vuoden kuluttua

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

nowaysis kirjoitti:Kunhan Huima oot sitten tarkka siinä kuka se "joku muu", joka tekee ne duunit hiki hatussa 24/7 on ;)
Mitäs väliä sillä on, jos Huima saa hyvän tuoton sijoittamalleen pääomalleen. Kunhan toiminta ei riko lakeja niin evvk. IMHO.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Sinä kahdenkymmenen vuoden kuluttua

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Ei tän kuulunu ulkopuolisille auetakaan :wink:
Prepare for the worstest.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Sinä kahdenkymmenen vuoden kuluttua

Viesti Kirjoittaja huima »

nowaysis kirjoitti:Kunhan Huima oot sitten tarkka siinä kuka se "joku muu", joka tekee ne duunit hiki hatussa 24/7 on ;)
Älä pelkää, kyllä mä luulen että Manalan ja mun klubilta löytyy hommia sullekin.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Sinä kahdenkymmenen vuoden kuluttua

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Samaistuinkin tossa panoketjussa mainostettuun Dexter/Täykkäriblondiin jo aiemmin, tai siis lähinnä Dexterissä(ilman väkivaltaista ex-miestä, tosin). Strippaavaksi lähiölesboksi voinen alkaa tosiaan viiskybäsenä, if all else fails.. Se on kylläkin jotenkin kuivakkaan näköinen se blondi, täytyy välttää päätymästä samaan. Tai sit jos menen bruneteksi, voisin tehdä Nancy Botwinit. Hmm..
Prepare for the worstest.
NuoriD

Re: Sinä kahdenkymmenen vuoden kuluttua

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

huima kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:Kunhan Huima oot sitten tarkka siinä kuka se "joku muu", joka tekee ne duunit hiki hatussa 24/7 on ;)
Älä pelkää, kyllä mä luulen että Manalan ja mun klubilta löytyy hommia sullekin.
Kait tipit saa pitää?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sinä kahdenkymmenen vuoden kuluttua

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Tää on vähän niinku tällainen Fast Forward- juttu, mä en haluis katsella siihen suuntaan kun pelottaa nähdä mitä tapahtuis.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Sinä kahdenkymmenen vuoden kuluttua

Viesti Kirjoittaja huima »

NuoriD kirjoitti:Kait tipit saa pitää?
Tipit tasataan työvuoron kesken.

30% pitää esiintyjä suoraan 40% menee yhteiseen pooliin joka jaetaan koko työvuoron kesken ja 40% menee managementille.

Jos luvut laskettuna yhteen ovat yli 100%, ylimennyt osuus vähennetään esiintyjän osuudesta.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Sinä kahdenkymmenen vuoden kuluttua

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Ehkä mä sit tuudittaudun enempi siihen skenaarioon, jossa ne sun biznizkaveritkin on tullu sikarikkaiksi eikä tee enää duunia vaan reissailee vaan lepposasti perheen kanssa :roll:
Prepare for the worstest.
NuoriD

Re: Sinä kahdenkymmenen vuoden kuluttua

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

huima kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Kait tipit saa pitää?
Tipit tasataan työvuoron kesken.

30% pitää esiintyjä suoraan 40% menee yhteiseen pooliin joka jaetaan koko työvuoron kesken ja 40% menee managementille.

Jos luvut laskettuna yhteen ovat yli 100%, ylimennyt osuus vähennetään esiintyjän osuudesta.
Kuva
Manaaja

Re: Sinä kahdenkymmenen vuoden kuluttua

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

huima kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:Kunhan Huima oot sitten tarkka siinä kuka se "joku muu", joka tekee ne duunit hiki hatussa 24/7 on ;)
Älä pelkää, kyllä mä luulen että Manalan ja mun klubilta löytyy hommia sullekin.
20 vuoden kuluttua? Nah, she has to cum right now.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Sinä kahdenkymmenen vuoden kuluttua

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Meillä on hyvät geenit, oon suht fressi vielä viiskybäsenäkin, ellei tosiaan se syöpä korjaa, mua tai tissejäni. Pitäis tosiaan hyödyntää vielä kun voi..
Prepare for the worstest.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Sinä kahdenkymmenen vuoden kuluttua

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Olen naimisissa erittäin mukavan vaimoni kanssa. Minulla on yksi lapsi, luullakseni tytär, josta olen jo vajaat parikymmentä vuotta pitänyt hyvää huolta.Ja josta olen ylpeä. Hän on menestynyt koulussa mukavasti ja on jo murrosikänsä pahimmat mutkat jättänyt taakse. En ole palkkatyössä vaikka harrastuspohjaista työtä teenkin. Olen vielä ihan hyvässä kunnossa, mutta kolotuksia eri puolilla on tietenkin enemmän.

Vaimoni on tulevan lapseni takia minua selkeästi nuorempi ja ollee vielä työelämässä ja ollee terveydenhoito- tai opetusalalla.

Autoni on vaihtunut ja asuintaloni myös ja kenties isommaksi asunnoksi.
Uskon asuvani perheeni kanssa Helsingissä.

Raha-asiani ovat käytännössä edelleenkin täysin ennallaan. Huomioin terveyttäni vielä enemmän ja pyrin olemaan huolellisempi etten esim. loukkaa vapaaehtoisesti yhtään itseäni.

Alkoholia en juo edelleenkään kuin seuraksi ja en polta. Se on täysin varmaa.

Olen silloin tietenkin paljonkin viisaampi kuin tänään, mutta en usko, että vanheneminen muutoin tuo minulle suurta iloa. Minulla ollee vielä parinkymmenen vuoden päästä noin neljännesvuosisata ainakin elinaikaa. En usko pelkääväni kuolemaa.

Seksuaalisuus ja identiteetti ovat samankaltaisia kuin nyt. Vaikkakin lämpimän ihmisuhteen/ihmissuhteitten merkitys entisestään korostuu.
Leila
Kitinän uhri
Viestit: 667
Liittynyt: 13.10.2006 10:12
Paikkakunta: Pohjois-Savossa

Re: Sinä kahdenkymmenen vuoden kuluttua

Viesti Kirjoittaja Leila »

Vaikea ajatella 20 vuoden päähän. Lapset ovat todennäköisesti muuttaneet pois kotoa töihin tai opiskelemaan. Jos ei miehen kanssa olla erottu siihen mennessä, niin sitten ollaan kahdelleen kotona ja yritetään tulla toimeen. Molemmilla on melko lailla omat menot ja harrastukset. Töistä en tiedä; voi olla että vielä lypsetään lehmiä tai sitten on lopetettu jo karjanpito ja minä käyn muualla töissä. Toivottavasti en ole elämälle katkeroitunut viisikymppinen maalaisakka vaan olisin säilyttänyt edes jonkinlaisen luottamuksen elämään.
Äiti ei tiedä
NuoriD

Re: Sinä kahdenkymmenen vuoden kuluttua

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

nowaysis kirjoitti:Meillä on hyvät geenit, oon suht fressi vielä viiskybäsenäkin, ellei tosiaan se syöpä korjaa, mua tai tissejäni. Pitäis tosiaan hyödyntää vielä kun voi..
Kuva
nastamuumio

Re: Sinä kahdenkymmenen vuoden kuluttua

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Oon vähän päälle nelkyt ja haaveilen edelleen siitä yhdestä putkistosedästä, jota en silloin kerran uskaltanut täysillä yrittää.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Sinä kahdenkymmenen vuoden kuluttua

Viesti Kirjoittaja Gat »

90- ja 00 -vuosikymmenet menivät minulta lähes ohitse, nopeasti ja huomaamatta. Vastahan se vuosituhatkin vaihtui!

Joten jos 20 vuoden kuluttua olen hengissä (paljon mahdollista) niin:
SAME SHIT DIFFERENT DAY.
Zeb

Re: Sinä kahdenkymmenen vuoden kuluttua

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Toivoakseni mitään merkittäviä muutoksia nykytilanteeseen ei ole tullut. Paitsi ehkä toinen poikanen, ja olen ehkä vihdoin löytänyt paikkani työelämässä. Miehen kanssa asumme edelleen samassa talossa, tyttö alkaa pikku hiljaa olla valmis lähtemään pesästä. Näin se menee jos epäonnen kiintiö olisi mulla viimein tullut täyteen silloin vuosina 2005-08.
Vastaa Viestiin