Pieni pyyntö

Yleinen lätinä jä kitinä
tinttu10
Kitisijä
Viestit: 7
Liittynyt: 16.05.2010 20:36

Pieni pyyntö

Viesti Kirjoittaja tinttu10 »

Voisitteko käydä äänestämässä meidän perheelle uusi katto, kiitos! Tämä tulisi tarpeeseen.
http://www.ruukkikoti.fi/renovation/con ... 0896b896b/
ninnithequeen

Re: Pieni pyyntö

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

*klik*
1108

Re: Pieni pyyntö

Viesti Kirjoittaja 1108 »

En.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pieni pyyntö

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Jos alat aktiiviseksi keskustelijaksi, niin klikkaan. Yhden viestin jälkeen en halua sotkeutua kenenkään elämään.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Manaaja

Re: Pieni pyyntö

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Klikkasin, mutta se alkoi pyytelemään ties mitä nimiä ja sähköpostiosoitteita -> scrap.
tinttu10
Kitisijä
Viestit: 7
Liittynyt: 16.05.2010 20:36

Re: Pieni pyyntö

Viesti Kirjoittaja tinttu10 »

Manaaja kirjoitti:Klikkasin, mutta se alkoi pyytelemään ties mitä nimiä ja sähköpostiosoitteita -> scrap.
Eipäs pyytele. Klikkaa vain sitä talon päältä kohtaa "äänestä minua" ja minä kiitän!
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pieni pyyntö

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Pieni pyyntö. Laittakaa sveitsiläiselle pankkitililleni pieni summa ja olen kovin kiitollinen. Uudet popot pitäisi ostaa. Tai siis minulla on Nigeriassa miljardiomaisuus, mutta tarvitsisin pienen pesämunan, että saisin roudattua sen Suomeen. Tai siis olen luonut ohjelman, jonka pörssivihjeillä ei voi kuin voittaa markkinat aina ja kaikkialla. Tai siis äänestäkää minut eduskuntaan, niin ajan juuri teidän asioitanne.
Paras päivä ikinä.
Chap

Re: Pieni pyyntö

Viesti Kirjoittaja Chap »

En anna, en oo ennenkään antanut.
Manaaja

Re: Pieni pyyntö

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Pieni pyyntö, antakaa piparia, edes säälistä.
masa

Re: Pieni pyyntö

Viesti Kirjoittaja masa »

Pieni pyyntö, näytä tissis niin harkitsen.
NuoriD

Re: Pieni pyyntö

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

masa kirjoitti:Pieni pyyntö, näytä tissis niin harkitsen.
:komp:

Lupaan, että jos tinttu laittaa galtsuun tissikuvan, niin käyn klikkaamassa (ellei ole manboobs-kuva).
Toimistorotta

Re: Pieni pyyntö

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

NuoriD kirjoitti:
masa kirjoitti:Pieni pyyntö, näytä tissis niin harkitsen.
:komp:

Lupaan, että jos tinttu laittaa galtsuun tissikuvan, niin käyn klikkaamassa (ellei ole manboobs-kuva).
Pelinainen hakisi netistä jonkun randomtsubun bosat ja löisi ne galtsuun omanaan. Muistakee siis vaatia, että ne esitellään päivän hesarin vieressä.
NuoriD

Re: Pieni pyyntö

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Toimistorotta kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
masa kirjoitti:Pieni pyyntö, näytä tissis niin harkitsen.
:komp:

Lupaan, että jos tinttu laittaa galtsuun tissikuvan, niin käyn klikkaamassa (ellei ole manboobs-kuva).
Pelinainen hakisi netistä jonkun randomtsubun bosat ja löisi ne galtsuun omanaan. Muistakee siis vaatia, että ne esitellään päivän hesarin vieressä.
Ja lisäksi taustalla täytyy näkyä auki oleva kitinä.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Pieni pyyntö

Viesti Kirjoittaja huima »

Toimistorotta kirjoitti:Pelinainen hakisi netistä jonkun randomtsubun bosat ja löisi ne galtsuun omanaan. Muistakee siis vaatia, että ne esitellään päivän hesarin vieressä.
Jumankauta on pakko ihailla tätä juristia.

Kaveri tulee sivulinjoilta antamaan kriittiset kommentit, jotta pääsisi näkemään tissit - mutta onnistuu silti esittämään asian puhtaasti neuvonantajan roolissa, ilman että omat kädet likaantuvat.

Mahtavaa!
Toimistorotta

Re: Pieni pyyntö

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

huima kirjoitti:
Toimistorotta kirjoitti:Pelinainen hakisi netistä jonkun randomtsubun bosat ja löisi ne galtsuun omanaan. Muistakee siis vaatia, että ne esitellään päivän hesarin vieressä.
Jumankauta on pakko ihailla tätä juristia.

Kaveri tulee sivulinjoilta antamaan kriittiset kommentit, jotta pääsisi näkemään tissit - mutta onnistuu silti esittämään asian puhtaasti neuvonantajan roolissa, ilman että omat kädet likaantuvat.

Mahtavaa!
Kiitos! Amatöörien toimintaa on vain niin sietämätön seurata.
NuoriD

Re: Pieni pyyntö

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Toimistorotta kirjoitti:
Kiitos! Amatöörien toimintaa on vain niin sietämätön seurata.
Mitä, veikkaat, kumpi tehoaa paremmin

"Näytä tissit" vai :juristi:

:wink:
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Pieni pyyntö

Viesti Kirjoittaja Gat »

Tämä on varmaan yksityispaljastus, jota ei pitäisi kertoa, mutta kun olen kertonut ennenkin. Joukostamme jo poistuneella Marthafockerilla oli galleriassa saunanjälkeiskuva, jossa peitteli käsillään paljaita tissejään, ympärillä Lahtelaista roskasakkia tonttulakit päässä. Sätissä kysyin Martalta näyttääkö tissit kaikille miehille, joilla on tonttulakki. Martta vastasi että kyllä. Seuraavana kesänä toin tonttulakin. Kunnon tyttönä Martta piti sanansa. Olikin muuten ainoat livenä näkemäni kitinätissit. Oikein hyvät. Kyyppo otti tapauksesta valokuvia, mutta niitä en koskaan saanut. Kamerasta katsoen niissä irstaan näköinen raihnas kuikelo (tonttulakki päässä, tietenkin) näytti kuin yrittäisi kouriakin, vaikka olin gentlemannina.
tinttu10
Kitisijä
Viestit: 7
Liittynyt: 16.05.2010 20:36

Re: Pieni pyyntö

Viesti Kirjoittaja tinttu10 »

Suvinen kirjoitti:
tinttu10 kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Klikkasin, mutta se alkoi pyytelemään ties mitä nimiä ja sähköpostiosoitteita -> scrap.
Eipäs pyytele. Klikkaa vain sitä talon päältä kohtaa "äänestä minua" ja minä kiitän!
Kyllä se multakin pyytää: anna nimesi ja sähköpostiosoitteesi niin äänesi lisätään listaan tms.
Sitten se äänestystapa on muuttunut. Ennen vaan klikkaus riitti ja se oli sillä selvä.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Pieni pyyntö

Viesti Kirjoittaja par-sky »

pikaisella googlettamisella näyttäs että olet tunkenut tämän saman vähän jokaiseen keskustelupalstaan yms. mitä vaan on löytynyt. Sitten kun on tämän lisäksi ainakin yksi foorumi missä et ole kirjoittanut yhtään mihinkään muuhun ketjuun tai aiheeseen liittyen (ei jaksa avata noita muita), niin eihän tämä ole mitään keskustelupalstalle osallistumista? Tämä on mainos.

Mietinkin että oon toisella palstalla törmänny tähän samaan. Google knows!
Me transmitte sursum, Caledoni!
bliss

Re: Pieni pyyntö

Viesti Kirjoittaja bliss »

Miksi äänestäisin?
Perustele.
masa

Re: Pieni pyyntö

Viesti Kirjoittaja masa »

Itse olen antanut ääneni jo tälle talolle. Tuon omistaja kirjoittelee eräälle toiselle foorumille..

http://www.ruukkikoti.fi/renovation/con ... ac091c091/

Kuusihenkinen perhe kuvauksena saa minun sympatiapisteeni paremmin kuin tissitön peltikatto.
tinttu10
Kitisijä
Viestit: 7
Liittynyt: 16.05.2010 20:36

Re: Pieni pyyntö

Viesti Kirjoittaja tinttu10 »

bliss kirjoitti:Miksi äänestäisin?
Perustele.
Sitten kun on kaikki tutut ja sukulaiset äänestäneet ja kerran per kone pystyy äänestämään. Pitää rohkaistua pyytämään vierailta apua, ei tälläisiä odottamalla voiteta. Toinen katto arvotaan kaikkien osallistujien kesken, sitä onnea ei oikeen ole mulle suotu, joten arpaonneen en tässä asiassa luota.
bliss

Re: Pieni pyyntö

Viesti Kirjoittaja bliss »

^Ei vakuuta.
Köyhän ei kannata asua vanhassa omakotitalossa.
NuoriD

Re: Pieni pyyntö

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Ensin sossupokea, tissit, KSE, KSECB ja sitten vasta peltikattoääni.

Mutta voidaan nyt tämän kerran laittaa pelkästään tisseillekkin ääni.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Pieni pyyntö

Viesti Kirjoittaja par-sky »

masa kirjoitti:Itse olen antanut ääneni jo tälle talolle. Tuon omistaja kirjoittelee eräälle toiselle foorumille..

http://www.ruukkikoti.fi/renovation/con ... ac091c091/

Kuusihenkinen perhe kuvauksena saa minun sympatiapisteeni paremmin kuin tissitön peltikatto.
Katso, tämä on perustelu. Annoin ääneni masan tutun katolle.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Vastaa Viestiin