Asunto-ostajan muistilista!

Yleinen lätinä jä kitinä
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Asunto-ostajan muistilista!

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Oon kade. Nauttikaa!
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Asunto-ostajan muistilista!

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Onnea Pupuille !
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Asunto-ostajan muistilista!

Viesti Kirjoittaja annepa »

Jee hyvä! Onnea!
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Asunto-ostajan muistilista!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Hitsi, mun unelmakämppä oli myyty ennenkuin sain sen lottovoiton. No kai sitä pystyisi tyytymään tähän.

No aikuistenoikeasti tiirailen tätä. Tosin omaan pienen epäilyksen pystynkö enään elämään muualla kuin ylimmässä kerroksessa. Tämä kelpaisi, mutta siihen tarvittaisiin työssä käyvä puoliso messiin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
RP

Re: Asunto-ostajan muistilista!

Viesti Kirjoittaja RP »

Käytiin viikonloppuna vaklaamassa kämppäämme, kurkittiin ikkunoista ja suunniteltiin pihaa (sitä pientä plänttiä ulko-oven edessä, ja kiitin luojaa taas kerran yläterassistamme... viherpeukalottoman unelma) ja herätettiin varmastikin outoa kiinnostusta muissa asukkaissa.

Jotenkin piti saada kuumetta laannutetuksi, vielä kuukausi ennen kuin kammion ovet aukeaa.

Rakennuspuuhat uudelle yhteisölle on vissiin nyt sitten käynnissä, samanlainen kämppä, pienemmillä neliöillä, huonommilla matskuilla + 30 000€ enemmän lähtöhintaan. Kyllä taas sai voivotella miten hyvä ostos tuli tehtyä. Ja korotkin vielä mukavan alhaalla.
Manaaja

Re: Asunto-ostajan muistilista!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Bluntly kirjoitti:Hitsi, mun unelmakämppä oli myyty ennenkuin sain sen lottovoiton. No kai sitä pystyisi tyytymään tähän.
Kämppä jonka ikkunoista ei näe alas kadulle tai oikein muuallekaan wide-perspektiiviin, saa olon tuntumaan kuin asuisi vankilassa.
RP

Re: Asunto-ostajan muistilista!

Viesti Kirjoittaja RP »

Manaaja kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Hitsi, mun unelmakämppä oli myyty ennenkuin sain sen lottovoiton. No kai sitä pystyisi tyytymään tähän.
Kämppä jonka ikkunoista ei näe alas kadulle tai oikein muuallekaan wide-perspektiiviin, saa olon tuntumaan kuin asuisi vankilassa.
Pohja on mun mieleen a lot, mutta materiaalit esim. keittössä järkkyjä ja samoin vessan kalusteet ei niin pop. Tuolla summalla voi jo hiukan vaatiakin.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Asunto-ostajan muistilista!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Manaaja kirjoitti:Kämppä jonka ikkunoista ei näe alas kadulle tai oikein muuallekaan wide-perspektiiviin, saa olon tuntumaan kuin asuisi vankilassa.
Työpaikalla kaukana olevasta ikkunasta näkyy parin metrin päässä oleva orapihlaja-aita. Kotona ei näy edes ikkunoita kun amppelit on edessä.

Jos haluaa näkymiä niin menee vaikka parvekkeelle. Tai katsoo jostain web-kamerasta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Manaaja

Re: Asunto-ostajan muistilista!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Bluntly kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Kämppä jonka ikkunoista ei näe alas kadulle tai oikein muuallekaan wide-perspektiiviin, saa olon tuntumaan kuin asuisi vankilassa.
Työpaikalla kaukana olevasta ikkunasta näkyy parin metrin päässä oleva orapihlaja-aita. Kotona ei näy edes ikkunoita kun amppelit on edessä.

Jos haluaa näkymiä niin menee vaikka parvekkeelle. Tai katsoo jostain web-kamerasta.
Ei huono idea. Voisi oikeastaan laittaa turvakameroita rappukäytävään, talon ulkoreunoille ja tontille ja istua himassa katselemassa sellaista 4x3 näytön matriisia eikä poistua koskaan ulos! Ikkunat voisi suosiolla muurata kokonaan umpeen niin ei kesälläkään tarvitsisi aina herätä ton saatanan valopallon aiheuttamiin valovuotoihin verhojen välistä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Asunto-ostajan muistilista!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Mikäs noobie sinä olet? Tottakai joka seinälle eri kuva. Seinän kokosena kolmedeenä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Manaaja

Re: Asunto-ostajan muistilista!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Bluntly kirjoitti:Mikäs noobie sinä olet? Tottakai joka seinälle eri kuva. Seinän kokosena kolmedeenä.
Kuva?

Tällainenhan sen pitää olla:

Vastaa Viestiin