Suuri homo/lesbo gallup

Yleinen lätinä jä kitinä

Suuri homo/lesbo gallup

Homot inhottavat minua
0
Ei ääniä
Suhtaudun homoihin neutraalisti
28
72%
Suhtaudun homoihin uteliaasti
3
8%
Olen KD ja en ole toteuttanut tunteitani
0
Ei ääniä
Olen homostellut vaikka ei ole tunteita (tämä vaihtoehto mm ND:ta varten)
2
5%
Olen homostellut tunteiden kanssa
5
13%
Olen kaapissa
1
3%
 
Ääniä yhteensä: 39

Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Suuri homo/lesbo gallup

Viesti Kirjoittaja Gat »

Mielestäni jyrkkä homoutensa kieltäminen olisi varma homouden merkki.

Joten heterouteni vahvistamiSeksi kerron itsestäni:

-kymmenvuotiaina minä ja paras kaverini katsoimme toistemme kikkelit. Minusta se tuntui kiihoittavalta.
-paria vuotta myöhemmin minä ja sama kaveri viihdyimme kaksistaan ammeessa nakuna niin kauan, että kaverin äiti käski pois. Kaverini runkkaili pippeliään suihkulla
-kouluaikoina esiinnyin kahdesti julkisesti drag-asussa. Koulun teatteriesityksiä. Toinen oli oma produktioni, itsetekemäni lyhyt sketsi
-olen lapinreissulla yksin teltassa nähnyt yhden pöksyt likaavan homoseksuaalisen märän unen
-aikuisiällä toisen "miehen" kanssa imettiin baarissa toistemme sormia, ja se tuntui molemmista Hyvältä
-saman hemmon poskea olen nuolaissut Citymiitissä, jossa molemmat olimme Meikattuja. (no ei tullessa, joku Misu siellä halusi laittaa kaikille kajalia)
-kerran Zetorissa myös tanssimme "sonniparina" ja "leikillämme" kourimme toistemme peppuja
-olen laittanut Kitinään useita homoerotiikkaan liittyviä kyselyitä ja vihjaillut Manalalle
-tykkään joistakin musikaaleista ja homoikoni-naismuusikoista
-tunnetusti en uskalla lähestyä naisia ja saan pillua vain rahalla

Mutta Ralf Königin "Lysistratea" mukaillen: Noilla ei_ole_mitään_tekemistä_homoseksuaalisuuden_kanssa. Eihän?
Vastaa Viestiin