Suuri homo/lesbo gallup

Yleinen lätinä jä kitinä

Suuri homo/lesbo gallup

Homot inhottavat minua
0
Ei ääniä
Suhtaudun homoihin neutraalisti
28
72%
Suhtaudun homoihin uteliaasti
3
8%
Olen KD ja en ole toteuttanut tunteitani
0
Ei ääniä
Olen homostellut vaikka ei ole tunteita (tämä vaihtoehto mm ND:ta varten)
2
5%
Olen homostellut tunteiden kanssa
5
13%
Olen kaapissa
1
3%
 
Ääniä yhteensä: 39

NuoriD

Suuri homo/lesbo gallup

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Suuri homo/lesbo gallup. Koska en jaksa joka kohtaan kirjoittaa homo/lesbo, niin homovaihtoehto kattaa myös lesbouden.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Suuri homo/lesbo gallup

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Naismaiset homomiehet ärsyttävät ja huvittavat jonkin virran. Samalla tavalla kuin naismaiset streittarimiehet yleensä. Sitten en pidä, että silmieni edessä homostellaan(miehet). Muutoin neutraali suhtautuminen.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
NuoriD

Re: Suuri homo/lesbo gallup

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Itse siis kerran olen homostellut, olen kertonut asian moneen kertaan. Jos joku haluaa kuulla tarkemmin, voin kertoa taas. En kuitenkaan viitsi ikävystyttää yleisöä, jos kaikki ovat kuulleet homman jo sata kertaa.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16629
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Suuri homo/lesbo gallup

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Suurimman osan ihmiskuntaa seksuaalinen suuntautuminen ei juurikaan kiinnosta minua, olivatpa homoja tai heteroja. Silmieni edessä homostelu/heterostelu ei sekään yleisesti ottaen ole toivottavaa. Suhtaudun siis homoihin ja heteroihin neutraalisti. Sikäli olen kyllä rajoittunut ja puolueellinen, että homoseksuaalisia haluja tai kokemuksia minulla ei itselläni kuitenkaan ole.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
NuoriD

Re: Suuri homo/lesbo gallup

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Lesboilua voisin katsoa kyllä mielelläni (jos ainakin toinen on L-koodikamaa). Sen sijaan butch-lesboilun jätttäisin mielummin katsomatta.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Suuri homo/lesbo gallup

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mä pohdin neutraalin ja kiinnostuneen välillä, valitsin kiinnostuksen.

Oikeastaan noin seksuaalisessa mielessä ihmisen kiinnostavuuteen ei vaikuta sukupuoli tai henkilökohtainen suuntautuneisuus, vaan ihan muut asiat. Näin ollen olen pitänyt viehättävänä/kiinnostavana niin heteronaisia kuin homomiehiäkin, kuten myös lähes kaikkia muita variaatioita. Sukupuoltaan vaihtaneet ovat vieraampi porukka, mutta varmaan sieltäkin löytyisi joku sytyttävä kun tarpeeksi lähelle pääsisi.

Edit. Eiku uteliaisuus olikin vaihtoehto. No sitä hain.
So Hard

Re: Suuri homo/lesbo gallup

Viesti Kirjoittaja So Hard »

aSeksuaalisuuteni on exit only. Liki kaikki tuntemani homot ja lepakot ovat ihan tavallisia mukavia ihmisiä jotka eivät tuo seksuaalisuuttaan yhtään sen enemmän esille kuin heterotkaan. Suhtaudun heihin ihan samalla tavalla kuin heteroihinkin - arvioin ihmisenä ja persoonana.

Sille en voi mitään, että miesten välinen touhu ällöttää ja (kauniiden) naisten välinen kiihottaa.
NuoriD

Re: Suuri homo/lesbo gallup

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Mä oon jotenkin syrjitty, kun en tunne henk koht yhtään julkihomoa tai lesboa.
So Hard

Re: Suuri homo/lesbo gallup

Viesti Kirjoittaja So Hard »

NuoriD kirjoitti:Mä oon jotenkin syrjitty, kun en tunne henk koht yhtään julkihomoa tai lesboa.
:D Soita vähemmistövaltuutetulle ja vaadi kiintiöhomoa kaikille.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8600
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Suuri homo/lesbo gallup

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Aika neutraali suhtautuminen. Kiintiöhomooni tutustuminen osoitti sen, että persoona tulee ennen seksuaalista suuntautumista. Ihmisenä se on tietynlainen, ei siihen vaikuta sen mies. Tunnenkohan mä muita homoja? Serkkutytöllä oli jonkinaikaa tyttöystävä, mutten sitä tyttöä tavannut. Serkkutyttö taasen on uskomattoman kuuma kissa! Tietämiäni poliisihomoja ei paljon heteroista erota, enkä erottanutkaan ennenkuin kiintiöhomo kertoi.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
NuoriD

Re: Suuri homo/lesbo gallup

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Ainiin. Mussa on vähän jonkinlaista kaappifoobikkoa. En ehkä haluaisi julkihomoa/lepakkoa esim. asianajajakseni ja lääkärikseni siinä ja siinä.

:!: Voisko tämä jotenkin liittyä viestiini klo 10.07?!
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9397
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Suuri homo/lesbo gallup

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

NuoriD kirjoitti:Mä oon jotenkin syrjitty, kun en tunne henk koht yhtään julkihomoa tai lesboa.
Mä kanssa aikanaan ihmettelin, kun tilastotodennäköisyden perusteella olisi pitänyt homojakin tuntea. On niitä sittemmin sattumalta tullut esille tutuista ja sukulaisista. Suhtaudun neutraalisti, sillä toisten seksuaalinen suuntautuminen ei kuulu minulle.

Komedioiden lässyttävä ja naismainen stereotyyppihomo näyttää ja kuulostaa hölmöltä. Yllättävää, että niitä myös on oikeasti olemassa.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Suuri homo/lesbo gallup

Viesti Kirjoittaja annepa »

Ei mua ihan hirveesti kiinnosta makaako tyypit miesten vai naisten kanssa. Jos kyseessä on skandaali kuten esimerkiksi pettäminen niin sit mua saattaa sos.poke-mielessä kiinnostaa.

Kerran yks kaveripariskunta puhui mulle ja hellulle tyypistä joka mekin tunnetaan. Ne sanoi että "tiesittekö te että se-ja-se on homo!". Minä vastasin että jaa. Ei sillä ollut mitään merkitystä eikä se muuttanut mun käsitystä ko henkilöstä mitenkään. Mutta selvispä sekin miksi sillä ei ole naisystävää, sitä kun on ihmetelty. Tämä kyllä kertoo mejän (minunkin) umpimielisyydestä, miksi me ei olla ihmetelty että se ei seurustele noin yleensä, ollaan vain keskitytty siihen että sillä ei tosiaan oo akkaa. Aika noloa :oops:
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
So Hard

Re: Suuri homo/lesbo gallup

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Vagabondo kirjoitti:Komedioiden lässyttävä ja naismainen stereotyyppihomo näyttää ja kuulostaa hölmöltä. Yllättävää, että niitä myös on oikeasti olemassa.
Et oo vissiin katsonut big brotheria. :roll:
Dumis

Re: Suuri homo/lesbo gallup

Viesti Kirjoittaja Dumis »

So Hard kirjoitti:
Vagabondo kirjoitti:Komedioiden lässyttävä ja naismainen stereotyyppihomo näyttää ja kuulostaa hölmöltä. Yllättävää, että niitä myös on oikeasti olemassa.
Et oo vissiin katsonut big brotheria. :roll:
Juu, en minäkään ole seurannut, taidetaan pertin kanssa kuulua vähemmistöön!!1

Homoja oikein tunne ja mielestäni neutraalisti suhtaudun, olkoot miten on.
"Kanailua" eli turhan päiväistä kaakattamista en halua kuulla oli hetero,håmå,mies tai nainen. Ehkä olen vähän stereotypioiden varassa, kun assosion håmåihin tätä piirrettä enemmän kuin hetskumiehiin. Julkiset kiehnäämiset kuulu yleisön silmiin oli hetsku tai håmå, joten jokainen tehkööt sitä jossain muualla.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Suuri homo/lesbo gallup

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Neutraali: ei kuulu minulle, eikä herätä suuria tunteita puoleen tahi toiseen. Oon saanut siedätyshoitoa siskoni monenkirjavassa tuttavapiirissä.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
RP

Re: Suuri homo/lesbo gallup

Viesti Kirjoittaja RP »

Neutraalisti. En huomaa omissa tunteissa/kokemuksessa/näkemisessä mitään eroavaisuuksia suuteloiko vieressäni heteropari/homopari/lesbopari. Koska neutraali.

Myöskään neitimäisyys yms. mitä tässäkin on mainittu ei ärsytä suuntaan taikka toiseen. Arvioin aina ihmisen yksilönä (josta lopulta voi toki vetää johtopäätöksiä "ryhmästä" kokonaisuutena kun tarpeeksi kokemusta karttuu) persoonan mukaan.
Zeb

Re: Suuri homo/lesbo gallup

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Neutraali. Homoparien julkikuhertelu kiinnittää kyllä enemmän huomiota.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Suuri homo/lesbo gallup

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mä rakastan kaikkia suuntauksesta huolimatta.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Suuri homo/lesbo gallup

Viesti Kirjoittaja saira »

Hmm, siinä mielessä neutraalisti, että ihmisten seksuaalinen suuntautuminen ei hetkauta mitenkään kuvaani ihmisistä. Mulla tosin aika paljon bi- ja homoystäviä, rekisteröityihin parisuhteisiin asti. Olemme keskustelleet asioista, mm bi-ystäviltä kuulee aika hyviä kommentteja eri sukupuolien kanssa seurustelusta. :D Uteliaasti ehkäpä siltä osin, että ostin Tuula Juvosen teoksen "Varjoelämää ja julkisia salaisuuksia", joka kertoo homokulttuurin kehittymisestä Tampereella sotien jälkeen. Sinänsä hauska lukea, ymmärsi paljon sellaisia asioita, mitä muksuna ihmetteli kun ei asioista tiennyt mitään. Esim Eteläpuisto oli homomiesten tapaamispaikka (ja on ilmeisesti edelleen). Muistan muksuna aina ohiajaessamme kurkistelleeni josko siellä näkyisi "sellainen homo, mitä ne oikein ovat ja miltä näyttävät. Kun kaverit kuiskuttelivat niitä siellä olevan."

Lisäys: Sinänsä jos mun kirjahyllyä katsoo niin sieltä löytyy teoksia myös seksityöläisistä, tutkimuksia ja omia kertomuksia, ja yleensäkin ihmisen seksuaalisuudesta. Eli ylipäätään tämä aihe kiinnostaa muiden ohella. Tosin ehkä keskivertoa enemmän oman työurani ja siinä tutuksi ja ystäviksi tulleiden ihmisten vuoksi.
Viimeksi muokannut saira, 19.10.2010 12:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9397
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Suuri homo/lesbo gallup

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

So Hard kirjoitti: Et oo vissiin katsonut big brotheria. :roll:
Kymmenen vuotta sitten saksassa yhden jakson, kun ihmettelin minkä takia ne katkaisi leffan ja kuinka pitkään ne meinaa sitä lähettää, ennen kuin leffa jatkuu. Ei ikinä enää.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Cavallo
Elämätön Kitisijä
Viestit: 355
Liittynyt: 24.06.2010 19:45

Re: Suuri homo/lesbo gallup

Viesti Kirjoittaja Cavallo »

Suhtaudun homoihin neutraalisti. Tunnen yhden homomiehen, jonka olemusta kuvailisin sanalla viehättävä. En kuitenkaan tonkisi hänen tuhkaluukkuaan.

Sitten on niitä homomiehiä, jotka ovat auttaneet minua ymmärtämään naisia. Ne ovat kaljuuntuvia, lihavia, keski-ikäisiä miehiä, jotka vonkaavat vaikka tietävät minun olevan hetero. Pari niistä kävi jopa luvatta käsiksi.

Kaverit ovat mulle neuvoneet, että homojen kanssa ei kannata jäädä juttelemaan, vaan niitä pitää heti vetää turpaan.
masa

Re: Suuri homo/lesbo gallup

Viesti Kirjoittaja masa »

Suhtaudun neutraalisti, vaikkakin inhoan naismaisia miehiä.

Tuttavapiiriini ei myöskään kuulu ainuttakaan vähemmistön edustajaa, enkä edes pysty nimeämään ensimmäistäkään.
RP

Re: Suuri homo/lesbo gallup

Viesti Kirjoittaja RP »

Cavallo kirjoitti: Kaverit ovat mulle neuvoneet, että homojen kanssa ei kannata jäädä juttelemaan, vaan niitä pitää heti vetää turpaan.
Oli sarkastinen heitto tahi ei niin tämmösiä järjen jättiläisiä maailmasta löytyy. Nämä on juuri niitä henkilöitä kun tulevat pilaamaan/örveltämään kesken hauskan kahvitteluhetken "kun sä oot homo ja kauheet ja yököttävää ja vedän turpaan ja häivy niinku heti täältä ko homous on sairaus ja vedän turpaan taas"-tyyppejä. Eikä nämä hirveän useasti ystävällisistä kehoituksista huolimatta suostu jatkamaan matkaa toiselle puolelle kuppilaa.
Dumis

Re: Suuri homo/lesbo gallup

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Eikun tunnenhan mä yhden; Jaskan n. 60v. Pörrää samassa kantakuppilassa kuin mä välillä. Joskus se pervoilee ja heittää jotain läppää ja yrittää "iskeä" meitä 3-kymppisiä kundeja :D
Hauska tyyppi ja osaa bamlaa stadii, kertoileekin välillä vanhoista ajoista, jolloin varmaa sai monta kertaa turpaansa sen takia että on jotain ehdotellut :roll:
Vastaa Viestiin