Mistä sinä olet ylpeä itsessäsi?

Yleinen lätinä jä kitinä
obah
Kitinäaddikti
Viestit: 57
Liittynyt: 13.10.2005 0:36

Re: Mistä sinä olet ylpeä itsessäsi?

Viesti Kirjoittaja obah »

Minun on ainakin syytä olla ylpeä siitä, että tajuan pienellä pohtimisella minkä sortin vatipää oikein olen. Ja sitten voi mennä komeroon itkemään siksi kunnes taas unohtaa koko jutun ja ylpistyy jostain ulospäin näkyvistä ominaisuuksista, kuten vallan vastuttamattomista suklaasilmistäni tai siitä että soitan kitaraa sillä lailla jotta mummut kuolee ja pikkulinnut tippuu puista. Tai siitä, että jos olemassa ei ole valmista ohjelmaa johonkin tarkoitukseen, niin voin sen sitten koodata kofeiinipäissäni. Mahtavaa.

Ja voi helvetti että tällainen itsekehu on kuvottavaa ja sairasta.

Mutta onneksi näiden ylpeyspilkkujen vastineeksi löytyy hengestäni ja ruumiistani monia arpia, jotka tasaavat tilanteen neutraaliksi tai hieman miinuksen puolelle.
vittu mä tähän mitään laita
Enthu

Re: Mistä sinä olet ylpeä itsessäsi?

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Angita kirjoitti:Siitä, että saan olla ihQn räpyläjalan tyttis. :h:
ahaa Aarnen siis,koska muita räpyläjalkoja täällä ei ole :P
Patz

Re: Mistä sinä olet ylpeä itsessäsi?

Viesti Kirjoittaja Patz »

Angita kirjoitti:Siitä, että saan olla ihQn räpyläjalan tyttis. :h:
Ohhoh! Onnea nuorelle parille! :h:
Angita

Re: Mistä sinä olet ylpeä itsessäsi?

Viesti Kirjoittaja Angita »

Enthu kirjoitti:
Angita kirjoitti:Siitä, että saan olla ihQn räpyläjalan tyttis. :h:

ahaa Aarnen siis,koska muita räpyläjalkoja täällä ei ole
Patz kirjoitti: Ohhoh! Onnea nuorelle parille! :h:
Kiitos kiitos! Nyt me sit viimeistään paljastuttiin... :D
Faghag

Re: Mistä sinä olet ylpeä itsessäsi?

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Olen ylpeä nussustani, kun hän aamu-unisena ehti sittenkin ajoissa aamujunaan. My hero... :h:

Olen myös ylpeä siitä, että olen rakastamisen arvoinen juuri sellaisena kuin olen.

Nimimerkki Vaikeaa olla vaatimaton, kun on niin vitun hyvä.
SingleMalt

Re: Mistä sinä olet ylpeä itsessäsi?

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Faghag kirjoitti:Vaikeaa olla vaatimaton, kun on niin vitun hyvä.
Tuomas Vimma.
Faghag

Re: Mistä sinä olet ylpeä itsessäsi?

Viesti Kirjoittaja Faghag »

SingleMalt kirjoitti:
Faghag kirjoitti:Vaikeaa olla vaatimaton, kun on niin vitun hyvä.
Tuomas Vimma.
Tapasin Helsingin Kirjamessuilla lukioaikaisen äidinkielenopettajan. Hän teki paljastuksen, että Tuomas Vimma (taiteilijanimi) on saman lukion kasvatti kuin mistä itse valmistuin ylioppilaaksi vuonna 1988. Eli helvetin Torkkelin kuvataidelukio tuottaa kaikenlaisia häröjä. Jätkä on kirjoittanut kyllä paskan romaanin... :-D
Geetzu

Re: Mistä sinä olet ylpeä itsessäsi?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Faghag kirjoitti:Jätkä on kirjoittanut kyllä paskan romaanin...
Ekansa oli aivan käsittämättömän loistava, nyt kun muistan niin heti must-have-listalle "Toinen".
Faghag

Re: Mistä sinä olet ylpeä itsessäsi?

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Geetzu kirjoitti:
Faghag kirjoitti:Jätkä on kirjoittanut kyllä paskan romaanin...
Ekansa oli aivan käsittämättömän loistava, nyt kun muistan niin heti must-have-listalle "Toinen".
Lue mieluummin alkuperäinen romaani, josta Helsinki 12 on muunneltu toimittajan vapaudella eli Bret Easton Ellisin Amerikan psyko. Vimman toisen romaanin luen, kun saan sen ilmaiseksi. Maksan vain hyvästä kirjallisuudesta, muut pummaan:-D Pakkohan mun on tarkistaa, onko jätkä oikeesti niin paska kirjoittamaan vaiko jännittikö sitä vaan esikoinen.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mistä sinä olet ylpeä itsessäsi?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Lopetettuani Helsinki 12:n lukemisen ensimmäiset sanani olivat:

"*ittu mitä *askaa."

Tarkistin kantaani myöhemmin jonkin verran, mutten kovin paljoa, koska kirjoittaa kaveri osaa.

Amerikan psykon ohella tunnistin myös melkoisesti elementtejä Frédéric Beigbederin opuksesta 99 frangia, joka ei ole huono kirja.
Tiikeriankka

Re: Mistä sinä olet ylpeä itsessäsi?

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

Siitä, että jaksan pestä hampaat parikin kertaa päivässä.
Geetzu

Re: Mistä sinä olet ylpeä itsessäsi?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Ellisin Amerikan Psyko oli pitkään lempparikirjana, siitä kai tykkäys Vimmaankin. ;)
Vadimin mainitsema onkin mulle tuntematon.
Faghag

Re: Mistä sinä olet ylpeä itsessäsi?

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Geetzu kirjoitti:Ellisin Amerikan Psyko oli pitkään lempparikirjana, siitä kai tykkäys Vimmaankin. ;)
Vadimin mainitsema onkin mulle tuntematon.
Juu, Liken julkaisema toi 99 Frangia, en ole vielä lukenut, kun en ole saanut sitä ilmaiseksi :-D Kirja-alan ihminen ei maksa kirjoista, piste.
Faghag

Re: Mistä sinä olet ylpeä itsessäsi?

Viesti Kirjoittaja Faghag »

vadim kirjoitti:Lopetettuani Helsinki 12:n lukemisen ensimmäiset sanani olivat:

"*ittu mitä *askaa."

Tarkistin kantaani myöhemmin jonkin verran, mutten kovin paljoa, koska kirjoittaa kaveri osaa.
My dear,

Olet varmasti lukenut ko. herran kolumnintekeleitä Cityssä ja Gloriassa? Jätkä EI osaa kirjoittaa. Paavolainen teki sen jo 20-luvulla, mitä Vimma yrittää nyt vimmaisesti. Suosittelen oheislukemistoksi yhtä lempparikirjaani Nykyaikaa etsimässä.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mistä sinä olet ylpeä itsessäsi?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Faghag kirjoitti: My dear,

Olet varmasti lukenut ko. herran kolumnintekeleitä Cityssä ja Gloriassa? Jätkä EI osaa kirjoittaa. Paavolainen teki sen jo 20-luvulla, mitä Vimma yrittää nyt vimmaisesti. Suosittelen oheislukemistoksi yhtä lempparikirjaani Nykyaikaa etsimässä.
Olen lukenut vissiin yhden Vimman kolumnintekeleen, ja oikeassa olet, kehnohan se oli. Mutta Helsinki 12:n kieli, varsinkin slangi, oli melko autenttista ja raikasta, mistä heruu muutama piste. Muuten pisteet olivatkin kortilla.
Aito_Johanna

Re: Mistä sinä olet ylpeä itsessäsi?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Faghag kirjoitti: Suosittelen oheislukemistoksi yhtä lempparikirjaani Nykyaikaa etsimässä.
:komp: :h:
hermine

Re: Mistä sinä olet ylpeä itsessäsi?

Viesti Kirjoittaja hermine »

Öh, olen ylpeä että annetuista ominaisuuksistani huolimatta olen vielä hengissä enkä esim. vetänyt ranteita auki tai menehtynyt jossain omituisessa tapaturmassa.
Nainen_x
Kitinäaddikti
Viestit: 97
Liittynyt: 24.08.2005 16:50
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Mistä sinä olet ylpeä itsessäsi?

Viesti Kirjoittaja Nainen_x »

Olen hyvin ylpeä...

- selvisin hengissä eräästä elämäni mustemmasta vuodesta
- hoikasta ja treenatusta kropastani :lol:
- sosiaalisista taidoistani
- paksusta tummasta tukastani
- perheestäni (2 kissaa ja mies)
- terveydestäni
- työstäni
Geetzu

Re: Mistä sinä olet ylpeä itsessäsi?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

McJanne kirjoitti:Että sen takia nokkava. Oliko hyvä kertomus?
[offtopic]Sen lisäks, että sun nenä on kiva niin sua on myös mukava lukea. Kiva kun tulit![/offtopic]

Nyt ylpeilen kyllä tosissani tällä röökaamisen lopettamisella (40 päivää tänään!). En mitenkäänpäin koskaan ikinä en en en tule enää tuohon haisevaan pötkylään huuliani yhdistämään! Rupeen polttelemaan ruohoa sitten kun en enää millään tätä savuttomuutta kestä. Nih.
Vastaa Viestiin