Mistä sinä olet ylpeä itsessäsi?

Yleinen lätinä jä kitinä
Herra Manala

Re: Mistä sinä olet ylpeä itsessäsi?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Hebuli kirjoitti:Ylivertaisista ajotaidoistani liikenteessä.
Millä tavoin omat ajotaitonsa voi todeta ylivertaisiksi liikenteessä?
1108 kirjoitti:Olen ylpeä:

-Huumorintajuinen
Ahhaahahahah! Päivän paras! Putosin! Repskops!
MarthaFocker

Re: Mistä sinä olet ylpeä itsessäsi?

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

SikaMika kirjoitti:Ja vielä edellisten yhdistelmä + hieman vinksahtanut tapani vittuilla ihmisille johtavat monesti tilanteisiin, joihin muut eivät yleensä joudu. Mainittakoon vaikkapa eräänkin kaapin kokoisen ja ilmeisen "huumorin"tajuttoman Alexein kutsuminen leikkisästi "vitun ryssäksi", ihan vain huvikseni. Ei ymmärtänyt...
Juu-u, hyvä huumorintaju kyllä, muttei niin kovin turvallista. Kaverini (jotkut muistavat vielä tursaan cityn ajoilta) oli paikassa, joka oli ollut täynnä isokokoisia neekereitä, huudahtanut leikkisästi "ipskukkuu Somaliiii"... tilanteen oli pelastanut se, että yksi körmyneekereistä oli alkanut nauraa.
slam

Re: Mistä sinä olet ylpeä itsessäsi?

Viesti Kirjoittaja slam »

Luotettava.


ps. Vaihtoehto 1 naiselle, joka sattuu minua kiinostamaan :lol:
Avatar
mozart
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 179
Liittynyt: 06.11.2005 22:15

Re: Mistä sinä olet ylpeä itsessäsi?

Viesti Kirjoittaja mozart »

Silloin, kun onnistun olemaan luja tahdon osalta. Turhan usein tuo tahdonlujuus on tiessään, vaikka sinnikkyyttä muuten löytyykin.
RolloTomasi

Re: Mistä sinä olet ylpeä itsessäsi?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

:off:
killkill kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:Videodromen tai 70-luvun version elokuvasta Invasion of the Body Snatchers...
Jos nuo ovat sulle piristäviä rainoja, mitä mahdat katsoa kun oikeasti haluat tuntea pahaa mieltä? Visa Mäkistä tai Timo Koivusaloa?
Juuri niita - ovat niin huonoja, etta aiheuttavat pahaa mielta.
SikaMika

Re: Mistä sinä olet ylpeä itsessäsi?

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Rautavittu kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Ja vielä edellisten yhdistelmä + hieman vinksahtanut tapani vittuilla ihmisille johtavat monesti tilanteisiin, joihin muut eivät yleensä joudu. Mainittakoon vaikkapa eräänkin kaapin kokoisen ja ilmeisen "huumorin"tajuttoman Alexein kutsuminen leikkisästi "vitun ryssäksi", ihan vain huvikseni. Ei ymmärtänyt...
Juu-u, hyvä huumorintaju kyllä, muttei niin kovin turvallista. Kaverini (jotkut muistavat vielä tursaan cityn ajoilta) oli paikassa, joka oli ollut täynnä isokokoisia neekereitä, huudahtanut leikkisästi "ipskukkuu Somaliiii"... tilanteen oli pelastanut se, että yksi körmyneekereistä oli alkanut nauraa.
Mä olen noita Kyypposten kuvakollaaseja ja kirjoituksia tihrustettuani tullut siihen käsitykseen, että taitavat olla aika lailla samanlaisia tyyppejä (ainakin samalla lailla käyttäytyviä, arvomaailmoista en oikein tiedä) allekirjoittaneen kanssa. Ajatus on lähinnä pelottava... :)
AarneAnkka

Re: Mistä sinä olet ylpeä itsessäsi?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Mä en osaa olla ylpeä silleen positiivisella tavalla muuttumatta heti omahyväiseksi paskiaiseksi, joten mieluummin olen olematta ylpeä mistään.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Mistä sinä olet ylpeä itsessäsi?

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Olen tyytyväinen moniinkin asioihin itsessäni, mutta en ole ylpeä itsestäni, negatiiviset ominaisuuteni kumoavat positiiviset.

En ole ylpeä itsestäni, mutta olen tyytyväinen siihen, että voin elää itseni kanssa.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
Lucky Luciano
Elämätön Kitisijä
Viestit: 315
Liittynyt: 17.08.2005 20:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mistä sinä olet ylpeä itsessäsi?

Viesti Kirjoittaja Lucky Luciano »

Eikö ole usein niin, että ne harvat todelliset ylpeydenaiheet ainoastaan kadottavat ytimensä ylpeyden kokemisen myötä? Voiko esimerkiksi elämässään viisautta saavuttanut ihminen todella olla ylpeä viisaudestaan?
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it." -J.R. Ewing
WanhaPervo

Re: Mistä sinä olet ylpeä itsessäsi?

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Lucky Luciano kirjoitti:Eikö ole usein niin, että ne harvat todelliset ylpeydenaiheet ainoastaan kadottavat ytimensä ylpeyden kokemisen myötä? Voiko esimerkiksi elämässään viisautta saavuttanut ihminen todella olla ylpeä viisaudestaan?
:off:
WanhaPervo

Re: Mistä sinä olet ylpeä itsessäsi?

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Olen ylpeä siitä, että pystyn keskittymään johonkin asiaan täydellisesti.

Tarvittaessa voin panostaa johonkin tarpeelliseksi katsomaani asiaan kaiken.
Leilah

Re: Mistä sinä olet ylpeä itsessäsi?

Viesti Kirjoittaja Leilah »

Olen ylpeä siitä, että olen oppinut laittamaan hyvää perusruokaa. Meille voi nykyään jopa kutsua vieraita syömään!
Avatar
Lucky Luciano
Elämätön Kitisijä
Viestit: 315
Liittynyt: 17.08.2005 20:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mistä sinä olet ylpeä itsessäsi?

Viesti Kirjoittaja Lucky Luciano »

WanhaPervo kirjoitti:
Lucky Luciano kirjoitti:Eikö ole usein niin, että ne harvat todelliset ylpeydenaiheet ainoastaan kadottavat ytimensä ylpeyden kokemisen myötä? Voiko esimerkiksi elämässään viisautta saavuttanut ihminen todella olla ylpeä viisaudestaan?
:off:
Toisin sanoen, ketjuissa esitettyjä ajatusmalleja ei ole soveliasta kyseenalaistaa, eikä minkäänlaisista ennalta annetuista vaihtoehdoista sovi kieltäytyä, koska jokaisella on oltava mielipide? Oikeastaan juuri tämä ärsyttää Kityssä yleisemminkin: yksisilmäisyys, suvaitsemattomuus erilaisia keskustelumalleja kohtaan sekä kykenemättömyys monimuotoisempiin tulkintatapoihin ihan jo keskustelun nimissä.
Viimeksi muokannut Lucky Luciano, 08.11.2005 14:16. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it." -J.R. Ewing
WanhaPervo

Re: Mistä sinä olet ylpeä itsessäsi?

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Lucky Luciano kirjoitti: Toisin sanoen, ketjuissa esitettyjä ajatusmalleja ei ole soveliasta kyseenalaistaa, eikä minkäänlaisista ennalta annetuista vaihtoehdoista sovi kieltäytyä, koska jokaisella on oltava mielipide! Oikeastaan juuri tämä ärsyttää Kityssä yleensä: yksisilmäisyys, suvaitsemattomuus erilaisia keskustelumalleja kohtaan sekä kykenemättömyys monimuotoisempiin tulkintatapoihin ihan jo keskustelun nimissä.
Kuva
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Mistä sinä olet ylpeä itsessäsi?

Viesti Kirjoittaja martza »

Olen ylpeä näistä asioista itsestäni.
- Pyrin olemaan kaikessa rehellinen mitä teen tai sanon
- En ole kenellekkään kateellinen tai katkera
- Olen selvinnyt pitkästä ja kovasta avioerostani kokonaisena ihmisenä ja opin paljon ihmisenä olemisesta tämän prosessin aikana
- Olen YLPEÄ, että olen kahden lapsen kokopäivätoimien YH-isä ja mielestäni olen saanut lasteni luottamuksen,kunnioituksen ja rakastamisen aidosti.
- Olen ylpeä siitä, että saan rakastaa koko sydämestäni ja minua rakastetaan hyvän ystävättäreni toimesta aidosti.

Näitä ylpeyden aiheitahan olisi vaikka kuinka paljon, mutta olen kuitenkin vaatimaton. :wink:

"Kuka sen kissan hännän nostaisi ellei kissa itse"
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Avatar
Lucky Luciano
Elämätön Kitisijä
Viestit: 315
Liittynyt: 17.08.2005 20:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mistä sinä olet ylpeä itsessäsi?

Viesti Kirjoittaja Lucky Luciano »

WanhaPervo kirjoitti:Kuva
Aiemmat minulle kohdistamasi kriittistä älyä osoittavat "Kerro lisää" -kommentit ovat olleet perusteltuja vasta-argumentteja, joissa olet osoittanut henkisen maailmani katkeroituneen vähäpätöisyyden. Tämä uusin postauksesi sen sijaan on enemmänkin luonnekuvaasi syventävä: liika asiallisuus makes Jack a dull boy.
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it." -J.R. Ewing
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mistä sinä olet ylpeä itsessäsi?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Minun on ainakin vaikea olla ylpeä mistään erityisesti, vaikka ehkä olisi syytäkin. En tosin usko sen olevan mikään ylpeilyn aihe.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Mistä sinä olet ylpeä itsessäsi?

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Aha, täällä on muitakin ansioituneita röyhtäilijöitä.. Röyhtäilyjen lisäksi olen opettanut reilun vuoden ikäiselle kummitytölleni tekoyskän, tekonaurun ja kissan ja miaun. Näistä sietääkin olla ylpeä.
DeliriumTremens

Re: Mistä sinä olet ylpeä itsessäsi?

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

ylpeä...

-olen voittanut ujouteni
-olen asunut ulkomailla ilman, että olisin tiennyt mitä teen muuttaessani sinne ja sitten vielä pärjännyt siellä!
-kyvystä omaksua uusia kieliä
-TISSIT :D
-siitä etten ole antanut periksi sosiaalisille paineille (ts. tehnyt elämässä niinkuin muut haluavat minun tekevän...)
-helvetin hyvä englannin kielen taito

siinäpä nyt muutama mikä tuli mieleen...
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Mistä sinä olet ylpeä itsessäsi?

Viesti Kirjoittaja Mojo »

... äih. hetken jo luulin olevani jostain ylpeä.

Mut ei 8)


Noh, noi Deliriumin kaks viimeistä voisin kompata. Mut lopulta en ylpeile niistäkään.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Edith

Re: Mistä sinä olet ylpeä itsessäsi?

Viesti Kirjoittaja Edith »

irmelianneli kirjoitti:Aha, täällä on muitakin ansioituneita röyhtäilijöitä.. Röyhtäilyjen lisäksi olen opettanut reilun vuoden ikäiselle kummitytölleni tekoyskän, tekonaurun ja kissan ja miaun. Näistä sietääkin olla ylpeä.
Mun isä aina yhä nykyäänkin kehuu ja taputtaa käsiään, kun mä röyhtäilen sen seurassa. *kiltti tyttö*
HoundDog

Re: Mistä sinä olet ylpeä itsessäsi?

Viesti Kirjoittaja HoundDog »

Rannelaukaus. Kuti lähtee alta viiden minuutin riippumatta siitä kummalla kädellä vetelee.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Mistä sinä olet ylpeä itsessäsi?

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

irmelianneli kirjoitti:Aha, täällä on muitakin ansioituneita röyhtäilijöitä.. Röyhtäilyjen lisäksi olen opettanut reilun vuoden ikäiselle kummitytölleni tekoyskän, tekonaurun ja kissan ja miaun. Näistä sietääkin olla ylpeä.
Liitö bit :off: bat..
Haha.. jos haluut niin voi opettaa sulle ikään kuin tohon samaan sarjaan kuuluvana täysin vakuuttavan tekoastmakohtauksen aiheuttaman tekohengenahdistuksen :P
DeliriumTremens kirjoitti:ylpeä...

-olen asunut ulkomailla ilman, että olisin tiennyt mitä teen muuttaessani sinne ja sitten vielä pärjännyt siellä!

-helvetin hyvä englannin kielen taito


Näistä ensimmäisestä voin muuten olla minäkin ylpeä ja vieläpä ilman tota jälkimmäistä. Toki kielitaito jossain määrin karttui vuoden aikana sitten.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Mistä sinä olet ylpeä itsessäsi?

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

KisSandra kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Aha, täällä on muitakin ansioituneita röyhtäilijöitä.. Röyhtäilyjen lisäksi olen opettanut reilun vuoden ikäiselle kummitytölleni tekoyskän, tekonaurun ja kissan ja miaun. Näistä sietääkin olla ylpeä.
Liitö bit :off: bat..
Haha.. jos haluut niin voi opettaa sulle ikään kuin tohon samaan sarjaan kuuluvana täysin vakuuttavan tekoastmakohtauksen aiheuttaman tekohengenahdistuksen :P
Hehe. Okei. Voin sit edelleen opettaa sen tuolle kummitytölleni :D
Angita

Re: Mistä sinä olet ylpeä itsessäsi?

Viesti Kirjoittaja Angita »

Siitä, että saan olla ihQn räpyläjalan tyttis. :h:
Vastaa Viestiin