Joululahjat

Yleinen lätinä jä kitinä
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Joululahjat

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Mulla on jo oikeastaan kaikki systeemit pukin kanssa hoidettu:
-Tytölle Brion-nukenvaunut, semmoset yhdistelmät.
-Pojalle Tuomas-veturi sarjan junarata (löyty ALE:sta jo reilu kuukausi sitten!)
-Tytön kummeille ensvuodelle seinäkalenteri varustettuna tytön kuvilla.
-Pojan kummeille samanmoinen seinäkalenteri, mutta pojan kummeilla.
-Omille ja miehen vanhemmille semmoset perhe-seinäkalenterit, joiden sivuissa kuvia vähän kaikista perheenjäsenistämme elukat mukaan lukien.

Ainoastaan perheemme tämänhetkisille Miehille en ole vielä saanut hoidettua tätä projektia loppuun. Mietinnässä.

Periaate meillä on, ettei yksikään kodissamme asuva lapsi saa meiltä yhtä lahjaa enempää ja arvo jokaiselle suurinpiirtein yhtä suuri. Lahjoja meille kuitenkin tulossa aivan riittävästi ja kun kahen viikon säteellä joulusta kumpaankin suuntaan ovat niin tytön, pojan kuin Miehenkin synttärit.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
RP

Re: Joululahjat

Viesti Kirjoittaja RP »

Hmm, tänä vuonna olen ollut heikko ja sortunut kuitenkin ostamaan miehellekin lahjoja, sopimuksesta huolimatta. Ja saan taas huomata, että olen naimisissa lapsen kanssa ;) On se jo ne ostamani harhautuslahjat keksinyt kun on niitä halunnut; kasa boxereita, lompakkosetti ja urheilukassi.

Mutta oikea lahjahan on se ps3 singstarsetillä, Bluukaukosäätimellä ja leffalla. Eipä hokaa kun luulee jo keksineensä lahjansa. Olen ovela.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Joululahjat

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Jos ei vietä joulua, ei tarvitse murehtia lahjoihin tai kortteihin liittyvistä kysymyksistä.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Joululahjat

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ostan varmaan pari kolme pakettia aatonaattona. Tilaisuus kestänee puoli tuntia. Karua...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
RP

Re: Joululahjat

Viesti Kirjoittaja RP »

Njaa, Timanttisilla ei voi vaihtaa/ostaa lahjakortilla pienempiä lahjakortteja :/

Mies on siellä nyt ja pitäisi lennossa päättää mihin tuhlataan se yksi osa, pariskunnalle :D Eikö hopeisia kakkulapioita ole vähän jokaisella ja ne on niin boring :D

Omalle äiteelle on sinänsä helppo sieltä valita, Kalevalan lumpeenkukka korvakorut vain hintaan 89€ :D

Ei vattu, ja tänään on paketitkin lähetettävä!
Gaia

Re: Joululahjat

Viesti Kirjoittaja Gaia »

^Saahan sieltä vaikka kelloja (pöytä-, seinä-). Hopeiset kakkulapiot ovat aika tylsiä (ja niin tarpeellisiakin...) :D
RP

Re: Joululahjat

Viesti Kirjoittaja RP »

Gaia kirjoitti:^Saahan sieltä vaikka kelloja (pöytä-, seinä-). Hopeiset kakkulapiot ovat aika tylsiä (ja niin tarpeellisiakin...) :D
Ei siellä ollut noita seinäkelloja, nimittäin semmonen oli myös ajatuksissa. No mies osti semmosen lihasetin (leikkuu, tarjoilu yms.), koska nämä on aika lihaa rakastavia tapauksia.
CeDell Davis

Re: Joululahjat

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Rattikelkkoja saa kaivaa kivien ja kantojen alta. Tai ainakin juuri sitä minkä pikku-ukolle laitan. Vittu! Haen vaikka Seinäjoelta, saatana!! (Siellä mulla oli jo sellanen kädessä mutta pihtasin rahassa. Good damn mother fuckin' dumb ass!!!!!!!!!!!!)
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Joululahjat

Viesti Kirjoittaja Vesper »

RP kirjoitti:nämä on aika lihaa rakastavia tapauksia.
Ihan niinku mäkin. Nytkin tekis mieli vähän piilottaa!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
masa

Re: Joululahjat

Viesti Kirjoittaja masa »

CeDell Davis kirjoitti:Rattikelkkoja saa kaivaa kivien ja kantojen alta.
Huomasin saman perkele joo. Ei ollut itiksen prismassa, keravan prismassa, keravan honkkarissa eikä jäken prismassa. Tais jäädä jannulta kelkka saamatta. Myös Brion junaradan erikoissetit oli lopussa.

Koskahan sitä oppis tekeen jouluostokset jo syksyllä :doh:
RP

Re: Joululahjat

Viesti Kirjoittaja RP »

Tänä vuonna olen (ollaan) lipsuttu niin maan pirusti tuossa tytsän lahjomisessa. Melkein päästiin loppuun asti jo sovituilla ostoksilla, mutta... mies osti vielä semmosen pituusmittavalokuvakehyksen timanttisilta kun se oli niin söpö (on). Ja jos joitakin huutonet ostoksia ehtii vielä saapumaan postitse niin laitan nekin neidin lahjakoriin.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Joululahjat

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

1 lahja ostettu.
4 tärkeintä lahjaa ostamatta.
Josko huomenna..
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Joululahjat

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Suvinen kirjoitti:Taitaa tulla vähän kiirus.
Höpö höpö. Mä oon varannut kalenteriini 23. päivän loppujen lahjojen ostamista varten. Iisi piisi.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Joululahjat

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Mä en saa lahjoja tänä vuonna. Miehen töissä porukkaa kipeänä, eli tekee käytännössä 11 tuntista työpäivää jouluun asti. Ja kerroin että ei ihan oikeasti tarvi ostaa mitään paniikkilahjaa. "Abc:ltä Rauno Tapion cd, pari koristetyynyä töistä ja suklaalevy. Hyvää joulua kulta".

Ei sillä kuulemma kyllä oo oikeen mitään käryä että mitä haluaisin, jotain erilaisia ruppauksia oli suunnitellut antavansa.
Me transmitte sursum, Caledoni!
NuoriD

Re: Joululahjat

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Joulun yllätyslahja vaimolle ja mulle karaoke mikseri Claes Ohlsonilta.

:hevikaraoke:
Viimeksi muokannut NuoriD, 20.12.2010 9:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
nastamuumio

Re: Joululahjat

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

par-sky kirjoitti: "Abc:ltä Rauno Tapion cd"
Mä tahdon ton!
Manaaja

Re: Joululahjat

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

NuoriD kirjoitti:Joulun yllätyslahja vaimolle ja mulle karaoke mikseri Claes Ohlsonilta.

:hevikaraoke:
Voitte ostaa minulta karaoke-esityksenne muistitikulle talletettuna hintaan 9,90€.
NuoriD

Re: Joululahjat

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Manaaja kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Joulun yllätyslahja vaimolle ja mulle karaoke mikseri Claes Ohlsonilta.

:hevikaraoke:
Voitte ostaa minulta karaoke-esityksenne muistitikulle talletettuna hintaan 9,90€.
Tuutsä karaoke-emännäksi kans?
Manaaja

Re: Joululahjat

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

NuoriD kirjoitti:
Manaaja kirjoitti: Voitte ostaa minulta karaoke-esityksenne muistitikulle talletettuna hintaan 9,90€.
Tuutsä karaoke-emännäksi kans?
Koko kitinä tulee.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Joululahjat

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vuodelle 2015

Mutsille ostin kaksi mattoa. Ukolle ikean iso kassillinen itselle pieneksi jääneitä vaatteita. Yhteiseksi heille uuden suihkusetin ja nurkkamallisen suihkutelineen miljoonalle purkille.

Itselle täytyisi vielä ostaa lahja.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Dynamo
Kitinän uhri
Viestit: 918
Liittynyt: 23.06.2013 0:05
Paikkakunta: Haarukka

Re: Joululahjat

Viesti Kirjoittaja Dynamo »

Siskon lapsille monenlaisia askartelutarvikkeita. Mutsille ruoanlaittojuttuja. Faijan lahja vielä vaiheessa, samoin siskon ja miehensä.
Itselle taidan tehdä timanttisen työhakemuksen!
Tanssilattioiden Timanttipora.
Nussittuna nukut paremmin.
Vastaa Viestiin