Mitä sait joululahjaksi?

Yleinen lätinä jä kitinä
Zeb

Re: Mitä sait joululahjaksi?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

RP kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Niin joo, sain mä luvan mennä shoppaamaan alennusmyynteihin omantunnon mukaisella summalla vaatetta.
Mun omatuntoni olisi aika venyvä.
Joo, niin munkin normaalisti mutta nyt on vähän pakko ajatella sitäkin millä eletään tässä kevät. En normisti olisi toki mitään lupia kysellytkään. Nyt toivoin vaatekauppaan lahjakorttia ja tämmönen tuli.
RP

Re: Mitä sait joululahjaksi?

Viesti Kirjoittaja RP »

Zeb kirjoitti: Joo, niin munkin normaalisti mutta nyt on vähän pakko ajatella sitäkin millä eletään tässä kevät. En normisti olisi toki mitään lupia kysellytkään. Nyt toivoin vaatekauppaan lahjakorttia ja tämmönen tuli.
Näin juuri. Itse sain kanssa useamman saturaisen joulurahaa, mutta shoppailin miehelle pari neuletta ja loput voipi mennä ruokaan.

Aijjuu, sain mä tietty lahjaksi sen ison kosmetiikkapaketin ja sitten yhteisenä saatiin aikasta cool design saunasetti mihin kuuluu mittari, löylysetti sekä persalustat ja löhötyynyt.

Tytsä saipi baby born pissaavankakkaavan tapauksen, leikkihellan, nuken kehdon, nuken hoitolaukun, omalle koolleen sopivan repun (mainio!), pari pyjamaa, kalsonkeja, pari prinsessan eväslaukkua, ensimmäisen käsilaukkunsa (ihku), älypelin, mummon kutomia sukkia ja lapasia, pehmoleluja, monta kirjaa, rahaa ja vaikka mitä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Mitä sait joululahjaksi?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Vesper kirjoitti:Olin toivonut tasan kahta asiaa, molemmat toteutui:
  • rahaa
No täähän muuttui ihan yllättäin pikku pikku Lonkkariks...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Mitä sait joululahjaksi?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Mitä sait joululahjaksi?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Mitä sait joululahjaksi?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Aaa. Seuraava arvaukseni olisi ollut jousimetsästykseen liittyvä..
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: Mitä sait joululahjaksi?

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

Sain vielä yhden lahjan lisää, lahjakortin Helsinkin Day Spahan. Jipi!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä sait joululahjaksi?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Zeb kirjoitti:
RP kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Niin joo, sain mä luvan mennä shoppaamaan alennusmyynteihin omantunnon mukaisella summalla vaatetta.
Mun omatuntoni olisi aika venyvä.
Joo, niin munkin normaalisti mutta nyt on vähän pakko ajatella sitäkin millä eletään tässä kevät. En normisti olisi toki mitään lupia kysellytkään. Nyt toivoin vaatekauppaan lahjakorttia ja tämmönen tuli.
Mä toivoisin tähän rajatonta aikaa yksi kaupoilla lisäbonuksena. Saisin shoppailla mielin määrin, mutta sukat on lähes ainoa vaatekappale, mitä uskaltaa ostaa sovittamatta tässä "elämäntilanteessa".
The great club outshines the individual, always and forever.
Vastaa Viestiin