Äänestätkö?

Yleinen lätinä jä kitinä

Eduskuntavaalit 2011

Kyllä
32
89%
Ei
4
11%
 
Ääniä yhteensä: 36

CeDell Davis

Re: Äänestätkö?

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

exPertti kirjoitti:Jummarran työn tyhmyyden, luonnollahan ei ole puolueen kanssa mitään tekemistä.
Kepulaiset toiseen kulmaukseen ja turpa kiinni, ettei käy rumasti.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Äänestätkö?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Taitaa jäädä minulta äänestämättä.

Ensin ajattelin äänestää Persuja.
Maahanmuuttokriittisyys, EU-vastaisuus ja monien ehdokkaiden uuden aselain haukkuminen kolahtaa. Mutta sitten luin lehdistä tiivistelmiä puolueohjelmastaan. Kulttuurikäsitykset kuin 40-luvulta. Minulle tärkeitä luonnonsuojelu- ja eläinsuojeluarvoja vastaan. Sitten vaikka Soini voi olla oikeassa siinä, että EU ja yhteisvaluutta on syy nykyiseen kriisiin, että heikommat maat eivät kuulu yhteisvaluuttaan... Soinilla ei ole sanoa miten käy jos konkurssimaita jätetäänkin rahoittamatta, tässä tilanteessa ja juuri nyt. En uskalla äänestää niitä.

Aatteellisesti tietenkin Vihreät ja nyt myös Vasemmistoliitto olisivat simpukkaa lähellä. Mutta olen jo huomannut saman mistä Elco aina paasaa: Yksilönvapauksia rajoittavan pyrkimyksen pakkovaltaan, mitä teennäisimmin tavoittein.

Minun omia taloudellisia etujani ajaisi hyvinkin Kokoomus. Mutta Kataisen hellyttävistä bussimainoksista huolimatta minulle on selvää, että ovat umpipahoja uusliberalisteja. Köyhät kerjätköön. Jos et menesty, niin kuole pois ja irti mun verorahoista. En äänestä.

Jaa niin tietenkin Kepu parhaiten huolehtisi juuri minun eduistani. Mutta se vanhoillisuus, uskovaisuuttakin, eläinten pitäminen vain tuotantovälineinä.. nykyinen maatalousministeri, pääministeri minkki-Mari. Ei kiitos.

Jäljelle jäisi vain Demarit.
En tiedä niistä paljoa. Vain joku tunteenomainen käsitys holhousyhteiskunnasta ja byroratiasta on.

Väliikö sillä, jos yksi vanha juoppo runkkari ei äänestä.
Dumis

Re: Äänestätkö?

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Dumis kirjoitti:Kylli, vaikka tekisi mieli olla äänestämättä koska puoluekuri.
Etukäteishommina suoritettu.
Olipas vaikeaa löytää ehokas.
Vastaa Viestiin