Urheiluosaston sidekick: hieronta ja ravinto

Yleinen lätinä jä kitinä
Edith

Urheiluosaston sidekick: hieronta ja ravinto

Viesti Kirjoittaja Edith »

Milloin sitä tarvii? Tarvisinko mä sitä nyt? Sekä tänä että viime viikonloppuna on vain särkenyt raajoja ja väsyttänyt. Eilen ei jaksanut kotoa poistua ja tänään kun poistuin kuntosalille sain taas saman olon takaisin. Venyttelyosasto on kunnossa varmasti, tykkään venyttelystä tosi paljon. Kaksi peräkkäistä tanssituntia sekä torstaina että perjantaina taisivat olla aika paljon. Eivätkä ne edes olleet lainkaan viikon ainoita. Rauhallisemminkaan en haluaisi alkaa ottamaan.
Viimeksi muokannut Edith, 06.11.2005 18:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
tuulenpuiska

Re: Urheiluosaston sidekick: hieronta ja ravinto

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Hartioita nyt saisi olla jatkuvasti hieromassa, ne tuppaavat mennä kaikilta jumiin. Muusta hieronnasta (ei semmoisesta pervåt) en osaa sanoa.
Edith

Re: Urheiluosaston sidekick: hieronta ja ravinto

Viesti Kirjoittaja Edith »

Purkkitomaattikeitto raejuuston ja jälkiuunileivän kanssa auttoi jonkin verran. On hurjaa, miten energia-aineiden tms. puutos tuntuu lihaksissakin. Koko ajan pitää olla syömässä.
Mulli75

Re: Urheiluosaston sidekick: hieronta ja ravinto

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Muutama vuosi on mennyt etten ole käynyt hierojalla olisi varmaan hyvä käydä niin löytyisi ne paikat mitä ei itse tiedosta olevan jumissa.

Vinkkejä ja omatoimista venyttelyä apuna käyttäen olen tyytväinen omaan olotilaani. Tietenkin nesteytyksellä ja syömiselläkin on vaikutus lihaksien toimivuuteen.

Viime perjantaina oli sen verran kovaa rääkkiä että ajattelin hakeutua hierojalle.

Tietenkin alan ammattilaisilla on myös aiheesta jotain sanottavaa.
Edith

Re: Urheiluosaston sidekick: hieronta ja ravinto

Viesti Kirjoittaja Edith »

Osaako joku muuten sanoa, kannattaako tuohon kertomaani energiavajeesta tms. johtuvaan lihasheikotukseen syödä enemmänkin proteiinia vai hiilihydraattia vai tasaisesti molempia?
killkill

Re: Urheiluosaston sidekick: hieronta ja ravinto

Viesti Kirjoittaja killkill »

Mielestäni hieronnan kanssa ei pitäisi odottaa, kunnes paikat ovat kipuun asti jumissa. Kerran viikossa tai vähintään joka toinen viikko suoritettu koko kropan hieronta tekee hyvää lihaksistolle ja pistää kuona-aineet liikkeelle. Toki lihashuoltoa ei parane jättää yksin hierojan huoleksi, säännöllinen venyttely kunniaan.

Vielä kun oppisi itse noudattamaan ohjeitaan ;)
SingleMalt

Re: Urheiluosaston sidekick: hieronta ja ravinto

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

killkill kirjoitti:Mielestäni hieronnan kanssa ei pitäisi odottaa, kunnes paikat ovat kipuun asti jumissa.

Mitä? Enkö tehnytkään oikein, kun 5-6 vuotta sitten tulivat duunista niskat kipeäksi ja kipeät ne ovat vieläkin. Lekurilla en ole käynyt.
No, onneksi on oppinut "itseparantaja". Niskat saa näppärästi rusauttamalla itse kuntoon ja magea äänikin kuuluu. Kuin kiviä ja luita sekoittaisi puulaatikossa.

Istumatyö on muuten yhtä helvettiä kropalle. Ruumiillinen työ hakkaa kyllä terveydellisesti istumatyön 6-0.
Gina

Re: Urheiluosaston sidekick: hieronta ja ravinto

Viesti Kirjoittaja Gina »

SingleMalt kirjoitti: Istumatyö on muuten yhtä helvettiä kropalle. Ruumiillinen työ hakkaa kyllä terveydellisesti istumatyön 6-0.
Näin on. Ja säännöllinen b vitamiinin napsiminen tekee ihmeitä.
Mulli75

Re: Urheiluosaston sidekick: hieronta ja ravinto

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

SingleMalt kirjoitti:
killkill kirjoitti:Mielestäni hieronnan kanssa ei pitäisi odottaa, kunnes paikat ovat kipuun asti jumissa.
Istumatyö on muuten yhtä helvettiä kropalle. Ruumiillinen työ hakkaa kyllä terveydellisesti istumatyön 6-0.
Sama täällä.

Tämän takia harrastan joitakin lajeja säännöllisesti koska niistä on apua vaivoille.

Kesä tuntui joskus olevan yhtä helvettiä jos ei itse keksinyt mitä tekisi ilman ohjattua toimintaa.
KGrilli

Re: Urheiluosaston sidekick: hieronta ja ravinto

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

www.pakkotoisto.com


kaikkea ravinnosta ja treenistä. suosittelen.
Vastaa Viestiin