Kävisitkö huorissa jos siihen olisi "hyvä sauma"?

Yleinen lätinä jä kitinä

Kävisitkö huorissa jos se olisi edullista ja siihen olisi hyvänoloinen tilaisuus?

Olen nainen, been there, done that. Would do again.
0
Ei ääniä
Olen nainen, ihan mielelläni kokeilisin tätä maksullista optiota tavallisen rinnalle.
4
12%
Olen nainen, ajatus seksistä maksamisesta em. tilanteessa lähinnä kuvottaa.
11
32%
Olen mies, been there, done that. Would do again.
9
26%
Olen mies, ihan mielelläni kokeilisin tätä maksullista optiota tavallisen rinnalle.
5
15%
Olen mies, ajatus seksistä maksamisesta em. tilanteessa lähinnä kuvottaa.
5
15%
Ihan sama, antakee nyt edes maksusta jos ette säälistä!
0
Ei ääniä
 
Ääniä yhteensä: 34

Manaaja

Kävisitkö huorissa jos siihen olisi "hyvä sauma"?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Eli oletetaan heti aluksi sukupuoliroolit ja seksuaaliset suuntautumiset pois, vaikka vastausvaihtoehdoissa ne akateemisen mielenkiinnon vuoksi ovatkin. Oletetaan siis, että prostituoitu olisi sinun preferoimaasi sukupuolta riippuen omasta sukupuolestasi sekä seksuaalisesta suuntautuneisuudestasi. Prostituoidun ikä ja näkö olisi myös haluamassasi luokassa.

Oletamme perusarvona myös, että ilmaisen seksin saaminen edustuskelpoiselta, haluttua ikäryhmää edustavalta kumppanilta ei ole sinulle mikään mahdottomuus.

Oletamme nyt, että saamme sinulle tämän huoran palvelut järjestettyä käyttöösi varsin kohtuulliseen ja kilpailukykyiseen, alennettuun markkinahintaan. Miten on?
AngryBird

Re: Kävisitkö huorissa jos siihen olisi "hyvä sauma"?

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Ei kiitos, en ostaisi.

Aiheesta oli muuten eilisessä 45 minuuttia -ohjelmassakin juttua. Jos kukaan vilkaisi.
RP

Re: Kävisitkö huorissa jos siihen olisi "hyvä sauma"?

Viesti Kirjoittaja RP »

Olen jo useamman vuoden halunnut ostaa naispuolista seksiseuraa yhteisiin leikkeihin. Mies ei halua, ei kannata maksullista seksiä.

Eli ostaisin.
Dave

Re: Kävisitkö huorissa jos siihen olisi "hyvä sauma"?

Viesti Kirjoittaja Dave »

Ei löydy sopivaa vaihtoehtoa. En ole maksanut.

Seksissä on minulle ensi sijaisesti ollut kysymys skorettamisesta, siis siitä, että saa kaadettua naisen. Itse peniksen liikuttelu edes takaisin jossain ruumiinaukossa ei ole ollut se oleellinen pointti.

Mutta jos teoretisoidaan, että olisin Mr. Single, niin saattaisin ehkä kenties mahdollisesti joskus ostaa Reilun Kaupan -prostituutiopalvelun. Mielenkiinnosta.

Mutta kyllä kapakasta valomerkin jälkeen kotiin roudattu ruusu tod näk tuottaisi mulle suuremman henkisen tyydytyksen.
RP

Re: Kävisitkö huorissa jos siihen olisi "hyvä sauma"?

Viesti Kirjoittaja RP »

No koska ostaminen on helpompaa, eikä mua kiinnosta mitkään mahdolliset suostuttelut, etsimiset ja tunnepitoiset mahdollisuudet.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kävisitkö huorissa jos siihen olisi "hyvä sauma"?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

En maksaisi. Asiaan ei liity moraalisia ongelmia, en vain näe pillulla olevan mitään rahallista arvoa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Kävisitkö huorissa jos siihen olisi "hyvä sauma"?

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Kottarainen kirjoitti:Yritin muokata tuota aiempaa viestiä heti perään ja vehje sanoi ettet voi heti postata uudelleen, odota 5 sekuntia, tms. Tarkoittaako tämä että minut on norattu?
Ei, tänne koodattu järjestelmä että liian typerät postaukset jää filtteriin..


No ei kait, se on spammisuojaus :P
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Kävisitkö huorissa jos siihen olisi "hyvä sauma"?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

En maksaisi, enkä ole maksanut.
Risteilyemännän kohdalla en tod.näk paneskelisi, mutta ei voi tietää. Jos sellaisen kohdalle sattuessa olen sinkku ja KAIKKI muut palat loksahtaa kohdalleen niin kai/ehkä/eivoitietää/taiensittenkuitenkaan.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Dumis

Re: Kävisitkö huorissa jos siihen olisi "hyvä sauma"?

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Tuskinpa, mutta never say never.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kävisitkö huorissa jos siihen olisi "hyvä sauma"?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Ei siitä tulisi mitään. Kun on päässyt tunnerikkaan seksin makuun/jäänyt koukkuun, ei mekaaninen yhdyntä nappaa. Audi ja Lada, ei vain voi verrata.
Paras päivä ikinä.
Manaaja

Re: Kävisitkö huorissa jos siihen olisi "hyvä sauma"?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Voiko näistä tämänhetkisistä vastauksista sitten päätellä, että naiset ovat alttiimpia maksamaan seksistä kuin miehet?
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kävisitkö huorissa jos siihen olisi "hyvä sauma"?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Totta kai. Naisten kaikinpuolinen vapautuminen on moraalisen rappion perimmäinen syy. Naiset eivät vain osaa olla.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kävisitkö huorissa jos siihen olisi "hyvä sauma"?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Vastasin, etten maksaisi, mutta voisin mä kyllä sellaiselle luksusgigololle maksaakin. Ehkä.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kävisitkö huorissa jos siihen olisi "hyvä sauma"?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Bluntly kirjoitti:En maksaisi. Asiaan ei liity moraalisia ongelmia, en vain näe pillulla olevan mitään rahallista arvoa.
Et varmasti, ainoastaan sitä ostavat ja tarjoavat tietävät ns. rahallisen arvon?
Mistään ei löydy edes summittaista arviota myytävien pillujen kokonaisarvosta, toiset pillut ovat kylläkin korkeampia rahalliselta arvoltaan kuin toiset johtuen paketoinnin ryppyttömyydestä ja ympäristöstä missä pillua tarjotaan..

Olen sitä mieltä ettei sellainen mies ole mies joka ei ole edes kertaa maksanut siitä, todellisuudessa yksikään pillu ei ole ilmainen sanotaan asiasta mitä sanotaan.

Nyt kun on tullut tietoon ettei DAve pysty tarjoamaan kaikkea vaimolleen, joka on siis joutunut jo lottoamaan, tämä keino toisi varmemmin tuloja kuin arvonta?

Mutta, Woody Allen sen tietää..

Ainiin ÄLKÄÄ valehdelko! Vaikka ihmistymisen viimeinen aste saavutetaan n. kolmen vuoden iässä , jolloin lapsi ymmärttä muunnellun totuuden voiman ja alkaa valehdella! Mutta vastustakaa tuota valehtelun tarvetta!
Pyyhin Netikettiin..
Boner

Re: Kävisitkö huorissa jos siihen olisi "hyvä sauma"?

Viesti Kirjoittaja Boner »

RP kirjoitti:Olen jo useamman vuoden halunnut ostaa naispuolista seksiseuraa yhteisiin leikkeihin. Mies ei halua, ei kannata maksullista seksiä.

Eli ostaisin.
Miehesi on torvi. Jos mun eukko ehdottas tommosta, kysyisin siltä että montako tilataan?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kävisitkö huorissa jos siihen olisi "hyvä sauma"?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Boner kirjoitti:
RP kirjoitti:Olen jo useamman vuoden halunnut ostaa naispuolista seksiseuraa yhteisiin leikkeihin. Mies ei halua, ei kannata maksullista seksiä.

Eli ostaisin.
Miehesi on torvi. Jos mun eukko ehdottas tommosta, kysyisin siltä että montako tilataan?
Mä olen ehdottanut ihan samaa, joskaan en maksullista vaan ihan vaan kolmatta pyörää. Mutta ei kelvannut, meni pupu pöksyyn. Muitakin torvia siis on.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
RP

Re: Kävisitkö huorissa jos siihen olisi "hyvä sauma"?

Viesti Kirjoittaja RP »

Ei mun mies oo niin innostunut kolmansista pyöristä. Ei ole sille semmonen uusi ja ihmeellinen juttu.

Sen verran tulee vastaan että voin niitä privatansseja sille ostaa niin saan toteuttaa itseäni ja pysyn tyytyväisenä.
Avatar
musta muumio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 259
Liittynyt: 20.01.2011 14:06

Re: Kävisitkö huorissa jos siihen olisi "hyvä sauma"?

Viesti Kirjoittaja musta muumio »

Nojaa, on mulla joskus sellainen olo, että kaipaisin jonkin sortin läheisyyttä ainakin ilman välttämättä kovin suuria tunteita. Ja vaivalloistahan se on naisellekin pynttäytyä ja vähän tylsää lähteä yksin baariin ihan vain seuraa hakemaan. Ja sitten keimailla ja miellyttää ja teeskennellä olevansa kiinnostunut miehen tarinoista työstä ja urheiluharrastuksista. (Mulle ei muuten pahemmin baareissa tai suhteissa tarjoilla juomia tai muita asioita, ja jos kaikki baareissa edes joskus käyneet ja sieltä seuraa löytäneet naiset on huoria, niin mä olen aika halpa huora. Ei jotenkin ylentävä ajatus tämäkään.) Joskus sitten miettii, että eikö baarissakin voisi olla suorempi. Jättää ne juttelut vähemmälle ja ehdottaa heti, että mennäänks meille, mutta jotenkin en sitten vaan kehtaa. Tarviin kai ainakin osittain kuitenkin jotain illuusiota, että kyseessä olis jotain enemmänkin kuin pelkkä ruumiin kaipuu.

Nykysellään mulla ei kuitenkaan olisi edes varaa maksaa seurasta. Jos mulla olisi, en todennäköisesti maksaisi silloinkaan. Houkutus voisi olla, mutta kyllä musta tuntuu, että maksullisen seksin tarjoajien elämäntarinat sukupuolsesta riippumatta on usein jonkin verran surullisia.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Kävisitkö huorissa jos siihen olisi "hyvä sauma"?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Ostaisin, tietty. Pidemmällä aikavälillä huora tulee halvemmaksi kuin vaimo tai tyttöystävä (jos eroa noiden kolmen ryhmän välillä edes on).
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Dave

Re: Kävisitkö huorissa jos siihen olisi "hyvä sauma"?

Viesti Kirjoittaja Dave »

Vaola kirjoitti:En maksa, ainakaan niin pitkään kun ilmaiseksi saa. :P
Mutta pystyykö Tolonen imemään golfpallon puutarhaletkun läpi?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kävisitkö huorissa jos siihen olisi "hyvä sauma"?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mä olen aina ajatellut, että huorissa käyvillä miehillä on keskivertoa isompi seksivietti. Että tämä tekijä määrittää syyn teolle selkeimmin. Ajattelen myös, että huorissa käyvä mies, siis enemmän kuin kerran käynyt, näkee naisen vähempiarvoisena, alisteisena. Yksi asia on vammaiset tai muuten saamattomat, joilla on tietenkin omat erilailla painottuneet intressinsä.

Dave on keskustelussa jo tyhjentänyt (taas) pankin, hankala olla hänen kanssaan eri mieltä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
musta muumio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 259
Liittynyt: 20.01.2011 14:06

Re: Kävisitkö huorissa jos siihen olisi "hyvä sauma"?

Viesti Kirjoittaja musta muumio »

RolloTomasi kirjoitti: Pidemmällä aikavälillä huora tulee halvemmaksi kuin vaimo tai tyttöystävä (jos eroa noiden kolmen ryhmän välillä edes on).
Mitä se vaimo tai tyttöystävä sitten maksaa? Päivässä, kuukaudessa, vuodessa?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kävisitkö huorissa jos siihen olisi "hyvä sauma"?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

RP kirjoitti:No koska ostaminen on helpompaa, eikä mua kiinnosta mitkään mahdolliset suostuttelut, etsimiset ja tunnepitoiset mahdollisuudet.
Ostaminen tekis tästä jotenkin kylmää - samat mietteet ollut joskus, siis sama vaihtoehto. Mutta aina olen tullut tulokseen että en usko toisen naisen olevan kummankaan tuttu, muuten tulis "välikäsiajatuksia".
The great club outshines the individual, always and forever.
Manaaja

Re: Kävisitkö huorissa jos siihen olisi "hyvä sauma"?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Taidan sittenkin olla miesten vähemmistössä tässä. \o/
Dumis

Re: Kävisitkö huorissa jos siihen olisi "hyvä sauma"?

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Manaaja kirjoitti:Taidan sittenkin olla miesten vähemmistössä tässä. \o/
Hyväxikäyttäjä, sika!
Vastaa Viestiin