Mistä hinnasta seksiä samaa sukupuolta olevalle?

Yleinen lätinä jä kitinä

Mistä hinnasta seksiä samaa sukupuolta olevalle?

Mies: alle 1000 euroa
2
7%
Mies: 1000-10 000 euroa
3
10%
Mies: 10 000- 100 000
4
14%
Mies 100 000 - 1 000 000
0
Ei ääniä
Mies: yli miljoonalla
3
10%
Mies: ei mistään hinnasta.
5
17%
Nainen: alle 1000 euroa
8
28%
Nainen : 1000-10 000 euroa
0
Ei ääniä
Nainen: 10 000- 100 000
0
Ei ääniä
Nainen: 100 000 - 1 000 000
1
3%
Nainen: yli miljoonalla
1
3%
Nainen: ei mistään hinnasta
2
7%
 
Ääniä yhteensä: 29

Dave

Re: Mistä hinnasta seksiä samaa sukupuolta olevalle?

Viesti Kirjoittaja Dave »

Vesper kirjoitti:Veikkaisin miehillä hintaan vaikuttavan sen, onko aktissa ottavana vai antavana puolena.
En tiedä, kuinka moni saisi tatin pystyyn ottavana.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Mistä hinnasta seksiä samaa sukupuolta olevalle?

Viesti Kirjoittaja elco »

Dave kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Veikkaisin miehillä hintaan vaikuttavan sen, onko aktissa ottavana vai antavana puolena.
En tiedä, kuinka moni saisi tatin pystyyn ottavana.
No kyllä sen pyllynkin pystyynsaamissessa voi olla tiettyä hitautta. Ainakin täällä - susta en tiedä.
Dave

Re: Mistä hinnasta seksiä samaa sukupuolta olevalle?

Viesti Kirjoittaja Dave »

elco kirjoitti:
Dave kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Veikkaisin miehillä hintaan vaikuttavan sen, onko aktissa ottavana vai antavana puolena.
En tiedä, kuinka moni saisi tatin pystyyn ottavana.
No kyllä sen pyllynkin pystyynsaamissessa voi olla tiettyä hitautta. Ainakin täällä - susta en tiedä.
Älä nyt viitsi esittää noin vaikeaa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mistä hinnasta seksiä samaa sukupuolta olevalle?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Vesper kirjoitti:Veikkaisin miehillä hintaan vaikuttavan sen, onko aktissa ottavana vai antavana puolena.
Mutta mihin suuntaan vaikutus olisi? Toisaalta olisi inhaa ottaa munaa perseeseen, mutta eipä tarvitsisi liikkua ja liukkarilla ryyditettynä se vastaisi luultavasti eturauhastutkimusta. Samalla voisi ajatella Englantia ja tulevaa omaisuutta.

Lykkiminen puolestaan ei poikkeaisi tyylilltään normaalista heterotouhusta, mutta painaminen ikään kuin korostaisi toiminnan homoa luonnetta ja lisäksi täytyisi sietää paskaa hajuna ilmassa ja nokareena hepissä.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Mistä hinnasta seksiä samaa sukupuolta olevalle?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ Oot selkeesti miettynyt asiaa. Nyt ei kun tuumasta toimeen, ei kerta homoa tee!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mistä hinnasta seksiä samaa sukupuolta olevalle?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Vesper kirjoitti:^ Oot selkeesti miettynyt asiaa. Nyt ei kun tuumasta toimeen, ei kerta homoa tee!
Mietin samalla kun kirjoitin. Valtion virkamiehenä on oltava valmis esittämään asiantuntijaa milloin vain tarvitaan ja näissä hommissa laadukas paskanpuhumisgeneraattori on nimittämisedellytys.
Paras päivä ikinä.
AngryBird

Re: Mistä hinnasta seksiä samaa sukupuolta olevalle?

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Dave kirjoitti:
AngryBird kirjoitti:
exsu kirjoitti:Vaikea kysymys. Jos vastapuoli on itse valittu niin ilman maksua, jos ei saisi itse valita niin.. emt. Riippuu rahan tarpeesta.
Tää sama.
Lahjomaton musta kirjani kertoo, että olet ilmoittautunut 130 prosenttiseksi heteroksi, eli miksi harrastaisit naisen kanssa seksiä ilman jotain korvausta?
Melkein kaikkea voi kokeilla kerran. Sehän voi olla vaikka kivaa. :P
Seksi itse valitun naisen kanssa ilmaiseksi on huomattavasti mielekkäämpi vaihtoehto kuin seksi megaällön miehen kanssa miljoonasta.

edit. En kykene näkemään itseäni edes teoriassa sellaisessa tilanteessa, että joutuisin vaihtamaan seksiä rahaan.
Dave

Re: Mistä hinnasta seksiä samaa sukupuolta olevalle?

Viesti Kirjoittaja Dave »

AngryBird kirjoitti:
Dave kirjoitti:
AngryBird kirjoitti:
Tää sama.
Lahjomaton musta kirjani kertoo, että olet ilmoittautunut 130 prosenttiseksi heteroksi, eli miksi harrastaisit naisen kanssa seksiä ilman jotain korvausta?
Melkein kaikkea voi kokeilla kerran. Sehän voi olla vaikka kivaa. :P
Mä oon kokeillu. Ei se oo.
AngryBird

Re: Mistä hinnasta seksiä samaa sukupuolta olevalle?

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Dave kirjoitti:
AngryBird kirjoitti:
Dave kirjoitti:
Lahjomaton musta kirjani kertoo, että olet ilmoittautunut 130 prosenttiseksi heteroksi, eli miksi harrastaisit naisen kanssa seksiä ilman jotain korvausta?
Melkein kaikkea voi kokeilla kerran. Sehän voi olla vaikka kivaa. :P
Mä oon kokeillu. Ei se oo.
Teit silti kolme lasta ja kaikkee?
Dave

Re: Mistä hinnasta seksiä samaa sukupuolta olevalle?

Viesti Kirjoittaja Dave »

AngryBird kirjoitti:
Dave kirjoitti:
AngryBird kirjoitti:
Melkein kaikkea voi kokeilla kerran. Sehän voi olla vaikka kivaa. :P
Mä oon kokeillu. Ei se oo.
Teit silti kolme lasta ja kaikkee?
Jokainen, joka isänmaan hädän hetkellä kieltäytyy ottamasta vastaan sitä tehtävää, jota suorittamaan hänet katsotaan soveliaimmaksi, syyllistyy rintamakarkuruuteen.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Mistä hinnasta seksiä samaa sukupuolta olevalle?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Riippuu siitä, kuka se olisi.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Mistä hinnasta seksiä samaa sukupuolta olevalle?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Se on vähän sellainenkin juttu, ettei voisi tietää, miten sielu tuosta vaurioituu ja kuinka pitkään painajainen jatkuu sisällä psyykkeessä...

Se on mittaamattoman arvokas tuo terveys eikä oikein rahalla mitattavissa. Minä en lähtisi nykyisessä tilanteessani kenenkään miehen kanssa mistään hinnasta. Se on niin varma ettei varmemmaksi asia voisi tulla.
Mutta jos olisin köyhä niin silloin pitäisi toki tietää minkälaista seksiä pitää tehdä ja kuinka kauan se kestää, olenko tosiaan passiivisena tai aktiivisena ja kuka se toinen on (voitanko tappelussa yms) . Jos vähäinenkin mahdollisuus on fyysiseen väkivaltaan, tuskin tekisin köyhänä rahapulassakaan tätä.
Minusta tuntuu nyt juuri kirjoittaessani etten pystyisi tekemään miehen kanssa mitään seksiin viittaavaa edes surkeimmassa tilanteessani.
Sellainen korkeintaan jos toinen on siisti kiltti mies, joka tekee jotain pientä ja pääsen nopeasti pois.

Mutta tämä on hypoteesi. Olen elänyt tässä maailmassa ja elän kuolemaani asti niin, ettei ole tarvinnut ajatella tällaisia vaihtoehtoja.

Myös vanha nainen tuntuu ainakin tällä hetkellä lähes mahdottomalta vaihtoehdolta.

S t a d i n a r s k a ,
Viimeksi muokannut Stadinarska, 04.03.2011 22:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Mistä hinnasta seksiä samaa sukupuolta olevalle?

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Stadinarska kirjoitti:Se on vähän sellainenkin juttu, ettei voisi tietää, miten sielu tuosta vaurioituu ja kuinka pitkään painajainen jatkuu sisällä psyykkeessä...

Se on mittaamattoman arvokas tuo terveys eikä oikein rahalla mitattavissa. Minä en lähtisi nykyisessä tilanteessani kenenkään miehen kanssa mistään hinnasta. Se on niin varma ettei varmemmaksi asia voisi tulla.
Mutta jos olisin köyhä niin silloin pitäisi toki tietää minkälaista seksiä pitää tehdä ja kuinka kauan se kestää, olenko tosiaan passiivisena tai aktiivisena ja kuka se toinen on (voitanko tappelussa yms) . Jos vähäinenkin mahdollisuus on fyysiseen väkivaltaan, tuskin tekisin köyhänä rahapulassakaan tätä.
Minusta tuntuu nyt juuri kirjoittaessani etten pystyisi tekemään miehen kanssa mitään seksiin viittaavaa edes surkeimmassa tilanteessani.
Sellainen korkeintaan jos toinen on siisti kiltti mies, joka tekee jotain pientä ja pääsen nopeasti pois.

Mutta tämä on hypoteesi. Olen elänyt tässä maailmassa ja elän kuolemaani asti niin, ettei ole tarvinnut ajatella tällaisia vaihtoehtoja.

Myös vanha nainen tuntuu ainakin tällä hetkellä lähes mahdottomalta vaihtoehdolta.

H a us ka P o ik a H E L s i n g i s t ä P I e R uE n k e l i mMe R a uh a nE n k e l i mMe K u L T a I N E n ki N O k s E N n u s V aP aA S t a d i n a r s k aELISA
Meinasin jo kirjoittaa, että koska Turska on kerrankin vastannut asiallisesti niin kommentoimpa, mutta fuck on tossa lopussa tuo idioottimainen väri-ilotulitus teksteineen. Täytyy olla jollain tavalla kipeä kun tuollaista tunkee vaikka hyvin tietää ettei siitä pidetä.

Kysyinkin kerran Keikulta, että millainen se Arska on livenä (hän oli tavannut) ja vastaus oli yllättäen, että livenä vaikuttaa ihan täysjärkiseltä.


No, kun aloin, niin asiaan.

Omakohtaisesti en voi ottaa mitään selkeää kantaa, kokemustakaan ei ole tästä asiasta vaikka kaikenlaista olen tietysti nähnyt.

Riippuu niin tilanteesta. Luin juuri kirjan, jossa kaveri kertoi kuinka keskitysleirillä joutui tekemään mitä tahansa kun oli kyse ruoasta ja hengissä säilymisestä. Voisi Arskallakin mieli kummasti siinä tilanteessa muuttua.

Sinäänsä en koko juttua niin ihmeellisenä pidä.

Olihan tuo esimerkiksi muinaisessa Roomassa ihan yleistä ja esimerkiksi antiikin Kreikassa parhaina sotureina pidettiin juuri miespareja.

Mitä naisten keskeisiiin juttuihin tulee, niin edelleen kokemukseni mukaan kaikkien sensuelleimpia ja parhaita erotiikan jutuissa ovat ylivoimaisesti BIt, joten pikemminkin kannustan kokeilemaan. .
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Manaaja

Re: Mistä hinnasta seksiä samaa sukupuolta olevalle?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Saatanan saatana, silmät syöpyy noista lainauksista.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Mistä hinnasta seksiä samaa sukupuolta olevalle?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

BrianW kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Se on vähän sellainenkin juttu, ettei voisi tietää, miten sielu tuosta vaurioituu ja kuinka pitkään painajainen jatkuu sisällä psyykkeessä...

Se on mittaamattoman arvokas tuo terveys eikä oikein rahalla mitattavissa. Minä en lähtisi nykyisessä tilanteessani kenenkään miehen kanssa mistään hinnasta. Se on niin varma ettei varmemmaksi asia voisi tulla.
Mutta jos olisin köyhä niin silloin pitäisi toki tietää minkälaista seksiä pitää tehdä ja kuinka kauan se kestää, olenko tosiaan passiivisena tai aktiivisena ja kuka se toinen on (voitanko tappelussa yms) . Jos vähäinenkin mahdollisuus on fyysiseen väkivaltaan, tuskin tekisin köyhänä rahapulassakaan tätä.
Minusta tuntuu nyt juuri kirjoittaessani etten pystyisi tekemään miehen kanssa mitään seksiin viittaavaa edes surkeimmassa tilanteessani.
Sellainen korkeintaan jos toinen on siisti kiltti mies, joka tekee jotain pientä ja pääsen nopeasti pois.

Mutta tämä on hypoteesi. Olen elänyt tässä maailmassa ja elän kuolemaani asti niin, ettei ole tarvinnut ajatella tällaisia vaihtoehtoja.

Myös vanha nainen tuntuu ainakin tällä hetkellä lähes mahdottomalta vaihtoehdolta.



Meinasin jo kirjoittaa, että koska Turska on kerrankin vastannut asiallisesti niin kommentoimpa, mutta fuck on tossa lopussa tuo idioottimainen väri-ilotulitus teksteineen. Täytyy olla jollain tavalla kipeä kun tuollaista tunkee vaikka hyvin tietää ettei siitä pidetä.

Kysyinkin kerran Keikulta, että millainen se Arska on livenä (hän oli tavannut) ja vastaus oli yllättäen, että livenä vaikuttaa ihan täysjärkiseltä.


No, kun aloin, niin asiaan.

Omakohtaisesti en voi ottaa mitään selkeää kantaa, kokemustakaan ei ole tästä asiasta vaikka kaikenlaista olen tietysti nähnyt.

Riippuu niin tilanteesta. Luin juuri kirjan, jossa kaveri kertoi kuinka keskitysleirillä joutui tekemään mitä tahansa kun oli kyse ruoasta ja hengissä säilymisestä. Voisi Arskallakin mieli kummasti siinä tilanteessa muuttua.

Sinäänsä en koko juttua niin ihmeellisenä pidä.

Olihan tuo esimerkiksi muinaisessa Roomassa ihan yleistä ja esimerkiksi antiikin Kreikassa parhaina sotureina pidettiin juuri miespareja.

Mitä naisten keskeisiiin juttuihin tulee, niin edelleen kokemukseni mukaan kaikkien sensuelleimpia ja parhaita erotiikan jutuissa ovat ylivoimaisesti BIt, joten pikemminkin kannustan kokeilemaan. .


BrianW hyvä! Jotta et pidä allekirjoitustani pahana niin poistin siitä äsken muut kuin Stadinarska!!

Juu, Keikku on aivan ihana nainen eikä hän minua ainakaan "vihaa". Toivon ja uskon että tykkää.

Olen 100% täysjärkinen, erittäin hyväkäytöksinen,sovitteleva, mukava, erittäin rauhallinen ja täysin luotettava, siisti, ei-renttumainen, kielitaitoinen, keskustelutaitoinen, normaalinnäköinen, normaalinmittainen, ei-uskovainen, ei-baarikärpänen, lähes raitis, paheeton, täysin terve liikuntaa harrastava hoikka suomalainen heteromies, näinollen toki myös siten vapaa mies. :D Että silleen.

Minulla on silti korkealta taholta annettu lupa värikkääseen allekirjoitukseen (taivahan tosi) , mutta ehkä oli liikaa sulle tuo pitkä rimsu. Minä itse tykkään, se ei liene ylläri!!

Voit poistaa myös omasta lainauksestasi sen tai ylipäänsä lainauksessahan se on ikäänkuin aina turha!

S t a d i n a r s k a
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Mistä hinnasta seksiä samaa sukupuolta olevalle?

Viesti Kirjoittaja BrianW »

No enhän minäkään Arska sinua varsinaisesta vihaa varsinkaan kun en lainkaan tunne. Tätä kirjoittelukäytöstäsi pidän vaan äärimmäisen vastenmielisenä ja rasittavana.

Jos sinulla joskus sattuu olemaan jotain mielenkiintoista tai hauskaa sanottavaa, niin mitä iloa siitä on, että olet noressa tai muuten vain salamanopeasti juttusi ohitetaan ?

En edelleenkään ymmärrä miten joku voi saada niin kovat kiksit tuollaisesta, että pitää jatkuvasti tunkea joka juttuun.

Pidä se oma ketjusi ja tee siellä mitä vaan, mutta jos sinulla on muissa ketjuissa asiaa, niin please, kirjoita ihan normaalisti.

Kovahan sinä olet itseäsi näköjään kehumaan.

Jos minun joskus pitää esittää esimerkki äärimmäisestä nettinarsismista, niin eipä tarvii kauan etsiä.

Kappas, keksinköhän uuden termin, nettinarsismi?
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Mistä hinnasta seksiä samaa sukupuolta olevalle?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

BrianW kirjoitti:No enhän minäkään Arska sinua varsinaisesta vihaa varsinkaan kun en lainkaan tunne. Tätä kirjoittelukäytöstäsi pidän vaan äärimmäisen vastenmielisenä ja rasittavana.

Jos sinulla joskus sattuu olemaan jotain mielenkiintoista tai hauskaa sanottavaa, niin mitä iloa siitä on, että olet noressa tai muuten vain salamanopeasti juttusi ohitetaan ?

En edelleenkään ymmärrä miten joku voi saada niin kovat kiksit tuollaisesta, että pitää jatkuvasti tunkea joka juttuun.

Pidä se oma ketjusi ja tee siellä mitä vaan, mutta jos sinulla on muissa ketjuissa asiaa, niin please, kirjoita ihan normaalisti.

Kovahan sinä olet itseäsi näköjään kehumaan.

Jos minun joskus pitää esittää esimerkki äärimmäisestä nettinarsismista, niin eipä tarvii kauan etsiä.

Kappas, keksinköhän uuden termin, nettinarsismi?
:cry:

Mutta minä muihin ketjuihin kuin omiini juuri kirjoitan asiallisesti koska olen niin sopinut. Allekirjoitusta värikästä voin käyttää.

Kuule, minusta tuntuu, että aloitan uuden normaalikeskustelu-aikakauden, mutta miten enää voisin kääntyä katu-uskottavaksi.

Voi BrianW hyvä kun en minä kehu itseäni suotta. kerroin vain faktoja omista ominaisuuksistani. Eihän ne kaikki ole hyviä. Monet eivät pidä rauhallisista eikä liian hyväkäytöksistä eikä raittiista ainakaan ja en osaa olla baareissakaan, minä en osaa olla vapaa renttu...
Ei ihmiset pidä hyvistä ominaisuuksista. Sitäpaitsi en ole mikään naistennaurattajatyyppi. EN minä itseäni juurikaan kehunut. Nyt vain on niin! Olen tylsän mukava, sivistynyt, tyyppi- ei sellainen ole kovin suuressa kurssissa nykyään! Etkö sitä ole huomannut

Mutta kivasta seurasta nautin. Jos seura ei ole kivaa, olen todellakin mieluimmin yksin! Se on aina ollut minua. Kuitenkin minulla on mukavasti kavereita ja ystäviä vaikken mikään kaverimetsästäjä ole ollut ikinä!

Itse asiassa olen oikein ei-kiinnostava tyyppi. Mutta en osaa renttuilla enkä osaa olla kiero. Yäk mikä pösilökin mä oon joskus.
Laatta lentäisi ellen olisi...

...Antilaatoittaja-SA

Hyvää yötä kaikille! Älkää olko kärttyisiä. Kyllä mä oikeastaan arvostelijoitani ymmärrän, mutta ymmärrän itseänikin paremmin ja eikö tää nyt aika mukavaa ole! Rauhaa ja rakkautta kaikille!

STADIN
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Mistä hinnasta seksiä samaa sukupuolta olevalle?

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Tämähän on jo kehitystä parempaan suuntaan. Jatka edelleen.

No worries katu-uskottavuuttasi et lainkaan menetä kirjoittamalla normaalisti ja asiaa jättäen tuon kukkaiskielen pois. Se on hyvää käytöstä.

Mukavilla ja hyvin käyttäytyvillä ihmisillä on aina kysyntää minun kokemukseni mukaan.

Tietysti pitäisi määritellä mitä on hyvä käytös.

Olenhan minäkin tehnyt elämässäni asioita, joita jotkut varmasti pitävät äärimmäisen moraalittomana ja huonona käytöksenä. Ne asiat on kuitenkin tehty pienessä piirissä sellaisten ihmisten kanssa joiden mielestä se suorastaan toivottavaa muita häiritsemättä tai muille mitään vahinkoa aiheittamatta.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Mistä hinnasta seksiä samaa sukupuolta olevalle?

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Minulle ei olisi kynnys harrastaa seksiä naisen kanssa etenkään jos minulle maksettaisiin siitä (ja saisin valita naisen, ettei nyt mitä tahansa kurppaa) ja mieluummin paljon. Siis tosi paljon.

Ajatelkaas, yksi pano naisen kanssa ja olis vaikkapa millin rikkaampi. Voisin kyllä mahdollisesti sadasta tontustakin sen tehdä. Siitä sais kivan pesämunan tulevaisuutta ajatellen.

Peppuneitsyyttä en silti antais, en edes dildolle.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Mistä hinnasta seksiä samaa sukupuolta olevalle?

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Ei mullakaan mitään rahanhuolia ole, mutta kyllä mulle helppo milli kelpaisi. Enkä osaa jotenkin ottaa morkkista siitä, että saisin rahaa panosta eli myisin ruumistani. Ei se mulle ole sen kummempaa (mainitsemillani ehdoilla) kuin vaikkapa aikansa myyminen jollekin firmalle.
RP

Re: Mistä hinnasta seksiä samaa sukupuolta olevalle?

Viesti Kirjoittaja RP »

Olis coolia jos joku pimu tarjois nyt minimissään 30 000 egee. Saisin kämpän sisustettua asap. Kropan myyminen ei ole issue.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Mistä hinnasta seksiä samaa sukupuolta olevalle?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Minulla ehkä sata tonnia. Tai vähemmänkin. Haluaisin nimittäin päästä kelluvaan tilaan, jossa balanssina mikään ei oikeasti maksaisi vaan pelkästään tuottaisi.
Kreitsu kirjoitti:Minulle ei olisi kynnys harrastaa seksiä naisen kanssa etenkään jos minulle maksettaisiin siitä (ja saisin valita naisen, ettei nyt mitä tahansa kurppaa) ja mieluummin paljon. Siis tosi paljon.

Ajatelkaas, yksi pano naisen kanssa ja olis vaikkapa millin rikkaampi. Voisin kyllä mahdollisesti sadasta tontustakin sen tehdä. Siitä sais kivan pesämunan tulevaisuutta ajatellen.

Peppuneitsyyttä en silti antais, en edes dildolle.
Kreitsu kirjoitti:Ei mullakaan mitään rahanhuolia ole, mutta kyllä mulle helppo milli kelpaisi. Enkä osaa jotenkin ottaa morkkista siitä, että saisin rahaa panosta eli myisin ruumistani. Ei se mulle ole sen kummempaa (mainitsemillani ehdoilla) kuin vaikkapa aikansa myyminen jollekin firmalle.
Tunnusta pois Kreitsu, että sinäkin olet biseksuaali kuten useimmat Kitinämisut. Tuokin, että haluaisit valita mieluisen lesboiltavan, todistaa että katselet naisia "sillai". Rahan vaatiminen sopivalta naiselta on sinulta siis pelkkää hämäystä ja huijausta ja kiskontaa.

Potentiaalisesti huoraksi jo yllä tunnustauduit, seksin myyminen ei häiritse, kyse on vain hinnasta.
Parempi kysymys olisi, mihin hintaan suostuisit olemaan sillai jonkun vastenmielisen kanssa, mikä olisi äärimmäisen perversion hinta. Eli millä rahalla antaisit Minulle. Pillua, peppuneitsyytesi olisi turvassa.

Sama kysymys RP:lle.

Tarjouskilpailu diskreetisti YV:nä, kiitos.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Mistä hinnasta seksiä samaa sukupuolta olevalle?

Viesti Kirjoittaja huima »

RP kirjoitti:Olis coolia jos joku pimu tarjois nyt minimissään 30 000 egee. Saisin kämpän sisustettua asap. Kropan myyminen ei ole issue.
Pitääkö sen pimun tarjota? Entä jos sen mies tarjoaa?
Avatar
scarface
Elämätön Kitisijä
Viestit: 306
Liittynyt: 07.04.2011 22:12

Re: Mistä hinnasta seksiä samaa sukupuolta olevalle?

Viesti Kirjoittaja scarface »

No yli miljoonan jos rapsauttas tilille niin sit voisin. EHKÄ harkita. Tai sittekkään en. On se vaan jotenki luonnotonta. "Not my cup of a tea".
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Mistä hinnasta seksiä samaa sukupuolta olevalle?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Hui sentään kun onkin jännä kysely!

Tämä varmaan tarkoittaa anaaliyhdyntää miesten kesken?
Hui sentään, onpas ollut uskalias keskustelu, minä en ikinä keksisi tälläistä kysellä...
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin