Ylläpito: Tunnukseni täältä voidaan poistaa

Yleinen lätinä jä kitinä
Avatar
PetriFB
Kitisijä
Viestit: 1591
Liittynyt: 08.11.2005 15:37
Viesti:

Ylläpito: Tunnukseni täältä voidaan poistaa

Viesti Kirjoittaja PetriFB »

Haemaeraemies kirjoitti:Olen kiihkeä ateisti, kuten suurin osa palstan muistakin henkilöistä, joten vietkö tuon uskonto-paskan pois?

Pyydän kerran kauniisti, sitten lyön bannit.

Terveisin hämärä.
Sain yksityisviestinä tuon viestin. Koska näin on asia, niin lähden oma-aloitteisesti, eli ylläpito voi poistaa minut. Kiitos kaikille foorumin jäsenille näistä yhteisistä vuosista, jotka olemme viettäneet tällä foorumilla.
Elämä hymyilee Hänen kanssaan!
Dave

Re: Ylläpito: Tunnukseni täältä voidaan poistaa

Viesti Kirjoittaja Dave »

:shock:

Ihan oikeasti en nyt kyllä tajua hämiksen linjaa. Täällä saa siis vapaasti uhata raiskaamisella, tappamisella, toivoa toisen kuolemaa, iloita toisen kuolemasta, spammata chemtrailia, spammata väripaletteja jne, mutta jos ryhtyy uskontoa spammaamaan, niin bannia tulee.

Ei hyvä.

PetriFb ei todellakaan ole tehnyt em. kirjoittajiin (esim. muhun) verrattuna bannia vaativaa.
Viimeksi muokannut Dave, 10.03.2011 9:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Dumis

Re: Ylläpito: Tunnukseni täältä voidaan poistaa

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Tunnarit pystyy myös itse poistamaan, tervemenoa!
Dave

Re: Ylläpito: Tunnukseni täältä voidaan poistaa

Viesti Kirjoittaja Dave »

Dumis kirjoitti:Tunnarit pystyy myös itse poistamaan, tervemenoa!
Eipä viedä keskustelua sivuun oleellisesta.
Dumis

Re: Ylläpito: Tunnukseni täältä voidaan poistaa

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Dave kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Tunnarit pystyy myös itse poistamaan, tervemenoa!
Eipä viedä keskustelua sivuun oleellisesta.
Eikö otsikon ja alustuksen mukainen keskustelu olekaan sallittua? :shock:

edit: Dave voit itse perustaa ketjun jossa mietiskellään ylläpidon toimia ja linjauksia.
Viimeksi muokannut Dumis, 10.03.2011 9:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Dave

Re: Ylläpito: Tunnukseni täältä voidaan poistaa

Viesti Kirjoittaja Dave »

Dumis kirjoitti:
Dave kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Tunnarit pystyy myös itse poistamaan, tervemenoa!
Eipä viedä keskustelua sivuun oleellisesta.
Eikö otsikon ja alustuksen mukainen keskustelu olekaan sallittua? :shock:
Hyvä pointti! :D
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ylläpito: Tunnukseni täältä voidaan poistaa

Viesti Kirjoittaja exsu »

Oon samaa mieltä Daven kanssa. Aika heppoiset perusteet. PetriFB on kuitenkin ihan superharmiton, pysyy vain itse avaamissaan ketjuissa ja availeekin niitä suhteellisen harvoin.

Mutta käyttäjätiedoista voi tosiaan poistaa itse omat tunnuksensa, jos lähteä haluaa.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Ylläpito: Tunnukseni täältä voidaan poistaa

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Dave kirjoitti::shock:

Ihan oikeasti en nyt kyllä tajua hämiksen linjaa. Täällä saa siis vapaasti uhata raiskaamisella, tappamisella, toivoa toisen kuolemaa, iloita toisen kuolemasta, spammata chemtrailia, spammata väripaletteja jne, mutta jos ryhtyy uskontoa spammaamaan, niin bannia tulee.

Ei hyvä.

PetriFb ei todellakaan ole tehnyt em. kirjoittajiin (esim. muhun) verrattuna spammiaa vaativaa.
Täällä saa tehdä tuota kaikkea, jos sen tekee omassa karsinassaan. RAija vetää chemtrail juttuja pääsääntöisesti omassa topikissaan, stadin arska sekoilee omassaan, mitä nyt vähä lipsunu. Mutta uskontopaskaa sadan sivun verran? Ei, ei käy.

Toisten kuoleman toivominen, flametus ja uhkailu ei minua kiinnosta pätkääkään, setvikää asiat keskenänne. Mutta jos se vaikeuttaa kaikkien palstan lukemista ja täyttää homman turhalla paskalla, niin kyllä tuun sanomaan.

Kuten YV:llä sovin myös arskan kanssa, että ne värit ja boldit pysyy siellä omassa ketjussa, mutta nyt on linja vähän lipsunut.

Vituttaako? Ahdistaako? Valita kavereilles.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Dave

Re: Ylläpito: Tunnukseni täältä voidaan poistaa

Viesti Kirjoittaja Dave »

^Tiedän kyllä, että ylipitoa on mahdoton suorittaa niin, että joku ei valittaisi.

Mutta petrihän nyt tosiaan on aika maltillisesti noita ketjuja availlut ja mun mielestäni ei koskaan kirjoita muualle kuin itse avaamiinsa ketjuihin.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Ylläpito: Tunnukseni täältä voidaan poistaa

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Dave kirjoitti:^Tiedän kyllä, että ylipitoa on mahdoton suorittaa niin, että joku ei valittaisi.

Mutta petrihän nyt tosiaan on aika maltillisesti noita ketjuja availlut ja mun mielestäni ei koskaan kirjoita muualle kuin itse avaamiinsa ketjuihin.
Mielipiteenne on rekisteröity.

Enkä mä kenenkään tunnuksia poista, jos tahtoo pois niin oman käden kautta.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ylläpito: Tunnukseni täältä voidaan poistaa

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Toi on Hämis sun oma linja, ei ylläpidollinen linja. Ihan sama puhuuko paskaa perserei'istä tai uskonnosta, freedom of atleast some sort of speech. Kyllä mä tiedän olla avaamatta PetriFB:n ketjuja, koska tiedän täysin mitä ne sisältää, Raijasivulla sama juttu.. diudiu ja päässä viiraa, mutta täysin harmitonta.

Oh well - - mihinköhän PetriFB nyt menee jeesuksensa kanssa, cityyn kai.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Sleazoid
Elämätön Kitisijä
Viestit: 363
Liittynyt: 16.08.2005 3:02
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ylläpito: Tunnukseni täältä voidaan poistaa

Viesti Kirjoittaja Sleazoid »

Haemaeraemies kirjoitti:Mutta uskontopaskaa sadan sivun verran? Ei, ei käy.
Onko näitä paskoja poisteltu jostain? Mun nähdäkseni Petrin paskat on omissa ketjuissaan ja niin ollen helposti skipattavissa. Liberaalin Hämiksen pitäis kyllä nyt olla vähän liberaalimpi Petriäkin kohtaan.
Loppuiko data & argumentit?
AngryBird

Re: Ylläpito: Tunnukseni täältä voidaan poistaa

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

1227 viestiä (miinus tämän ketjun aloitus) uskonkiihkoilua. Aikamoinen suoritus kyllä. :shock:
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ylläpito: Tunnukseni täältä voidaan poistaa

Viesti Kirjoittaja exsu »

AngryBird kirjoitti:1227 viestiä (miinus tämän ketjun aloitus) uskonkiihkoilua. Aikamoinen suoritus kyllä. :shock:
Ne taitaa olla suurimmaks osaks copy-pastea muualta, keventää urakkaa!
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Ylläpito: Tunnukseni täältä voidaan poistaa

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

No, kerta käyttäjät tahtovat pitää oman uskiksensa, niin tarjosin Petrille samaa diiliä kuin arskalle, on tervetullut jäämään jos paska pysyy yhdessä paikassa.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
PetriFB
Kitisijä
Viestit: 1591
Liittynyt: 08.11.2005 15:37
Viesti:

Re: Ylläpito: Tunnukseni täältä voidaan poistaa

Viesti Kirjoittaja PetriFB »

Haemaeraemies kirjoitti:
Dave kirjoitti:^Tiedän kyllä, että ylipitoa on mahdoton suorittaa niin, että joku ei valittaisi.

Mutta petrihän nyt tosiaan on aika maltillisesti noita ketjuja availlut ja mun mielestäni ei koskaan kirjoita muualle kuin itse avaamiinsa ketjuihin.
Mielipiteenne on rekisteröity.

Enkä mä kenenkään tunnuksia poista, jos tahtoo pois niin oman käden kautta.
Jokainen kirjoittaa yleensä itselleen tärkeistä asioista, niin minäkin teen. Jos tällä foorumilla kiellät minua kirjoittamasta Raamatun asioista, niin poistan kyllä tunnukseni. Jos taas saan kirjoittaa ihan vapaasti ilman rajoituksia, niin silloin jään. Haluan kunnioittaa foorumin ylläpidon linjaa ja jos toimin vastoin ylläpidon linjauksia, niin silloin tietenkin lähden.

Päätä nyt mikä on linjasi minun suhteeni, niin minä teen sen jälkeen johtopäätökset ja toimin sen mukaan.
Elämä hymyilee Hänen kanssaan!
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Ylläpito: Tunnukseni täältä voidaan poistaa

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Elppis kirjoitti:Toi on Hämis sun oma linja, ei ylläpidollinen linja. Ihan sama puhuuko paskaa perserei'istä tai uskonnosta, freedom of atleast some sort of speech..
Niin on oma linja kyllä joo. Tosin tulin sen verran vastaan, että ehdotin samaa järjestelyä kun SA:n kanssa,että sonta yhdessä ketjussa niin antaa palaa vaan.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Ylläpito: Tunnukseni täältä voidaan poistaa

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

PetriFB kirjoitti: Päätä nyt mikä on linjasi minun suhteeni, niin minä teen sen jälkeen johtopäätökset ja toimin sen mukaan.
Anna palaa vaan, mutta pidä yhdessä topikissa, kuten Raija oman psykoonsinsa ja Arska oman psykoosinsa.

EDIT: Vielä selvennyksenä: Olet tervetullut jatkamaan julistustasi, jos sovitaan että se pysyy yhdessä topikissa? myös ne uudet aiheet. Katso arskan kysymykset ja vastaukset ketjusta vaikka mallia.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ylläpito: Tunnukseni täältä voidaan poistaa

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Haemaeraemies kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Toi on Hämis sun oma linja, ei ylläpidollinen linja. Ihan sama puhuuko paskaa perserei'istä tai uskonnosta, freedom of atleast some sort of speech..
Niin on oma linja kyllä joo. Tosin tulin sen verran vastaan, että ehdotin samaa järjestelyä kun SA:n kanssa,että sonta yhdessä ketjussa niin antaa palaa vaan.
Jeah :) Tää onkin hyvä peruslinja mun mielestä.
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumis

Re: Ylläpito: Tunnukseni täältä voidaan poistaa

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Btw, yksityisviestien postaaminen palstalle kuuluu huonoihin käytöstapohin jossei ole kysynyt lähettäjältä lupaa, olkoonkin että viesti olisi ylläpidolta tahi Suomen presidentiltä.
Jos Hämis antoi luvan, niin sitten tämä viesti on turha ja Hämis saa poistaa sen.

Yleisesti mulla ei ole Petrin postauksia vastaan mitään, niin kauan kun täällä Arska, Willis ja Prosessi saavat pitää omia Blogi-ketjujaan.
Toki olisi toivottavaa että Arska ja Petri koittaisivat pitää ketjujensa määrän jossain hillityissä lukemissa ettei palstan luettavuus kärsi siitä.
Avatar
PetriFB
Kitisijä
Viestit: 1591
Liittynyt: 08.11.2005 15:37
Viesti:

Re: Ylläpito: Tunnukseni täältä voidaan poistaa

Viesti Kirjoittaja PetriFB »

Haemaeraemies kirjoitti:
PetriFB kirjoitti: Päätä nyt mikä on linjasi minun suhteeni, niin minä teen sen jälkeen johtopäätökset ja toimin sen mukaan.
Anna palaa vaan, mutta pidä yhdessä topikissa, kuten Raija oman psykoonsinsa ja Arska oman psykoosinsa.

EDIT: Vielä selvennyksenä: Olet tervetullut jatkamaan julistustasi, jos sovitaan että se pysyy yhdessä topikissa? myös ne uudet aiheet. Katso arskan kysymykset ja vastaukset ketjusta vaikka mallia.
Ok. Avaan ketjun nimellä PetriFB: Maailmanmeno. Kirjoitan tästä lähin kaikki Raamattua koskevat asiat siihen ketjuun. Kiitos sinulle paljon.
Elämä hymyilee Hänen kanssaan!
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Ylläpito: Tunnukseni täältä voidaan poistaa

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

PetriFB kirjoitti: Ok. Avaan ketjun nimellä PetriFB: Maailmanmeno. Kirjoitan tästä lähin kaikki Raamattua koskevat asiat siihen ketjuun. Kiitos sinulle paljon.
Kiva että päästiin kaikkia tyydyttävään ratkaisuun, vaikka aluksi otinkin hulluna kierroksia.

Kaikkea hyvää.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ylläpito: Tunnukseni täältä voidaan poistaa

Viesti Kirjoittaja exsu »

Haemaeraemies kirjoitti: Anna palaa vaan, mutta pidä yhdessä topikissa, kuten Raija oman psykoonsinsa ja Arska oman psykoosinsa.
Tää voi olla vähän haastavampi valvoa. :D
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Ylläpito: Tunnukseni täältä voidaan poistaa

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Dumis kirjoitti:Btw, yksityisviestien postaaminen palstalle kuuluu huonoihin käytöstapohin jossei ole kysynyt lähettäjältä lupaa, olkoonkin että viesti olisi ylläpidolta tahi Suomen presidentiltä.
Jos Hämis antoi luvan, niin sitten tämä viesti on turha ja Hämis saa poistaa sen.

Yleisesti mulla ei ole Petrin postauksia vastaan mitään, niin kauan kun täällä Arska, Willis ja Prosessi saavat pitää omia Blogi-ketjujaan.
Toki olisi toivottavaa että Arska ja Petri koittaisivat pitää ketjujensa määrän jossain hillityissä lukemissa ettei palstan luettavuus kärsi siitä.
En antanut lupaa, mutta en ole niin herkkäkarvainen että siitä itteeni ottaisin. Ja tuo julkitulema johti sitten siihen että saatiin sama diili kuin muillekin, että avaa yhden blogi-henkisen ratkaisun jos on saman aihepiirin tavaraa paljon sanottavana.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Dave

Re: Ylläpito: Tunnukseni täältä voidaan poistaa

Viesti Kirjoittaja Dave »

Dumis kirjoitti:Btw, yksityisviestien postaaminen palstalle kuuluu huonoihin käytöstapohin jossei ole kysynyt lähettäjältä lupaa, olkoonkin että viesti olisi ylläpidolta tahi Suomen presidentiltä.
.
Mun mielestäni ylipidolta tullet yksityisviestit voi kyllä julkistaa, koska nehän kertoo palstan "oikeudellisesta linjasta". Samaan tyyliin kuin oikeuden tuomiot ovat julkisia.

Olipa juhlallisen kuuloista, mutta pointti varmaan tuli selväksi.
Vastaa Viestiin