Häiritseekö sinua, jos poka yrittää olla asiantunteva?

Yleinen lätinä jä kitinä
Dave

Re: Häiritseekö sinua, jos poka yrittää olla asiantunteva?

Viesti Kirjoittaja Dave »

exPertti kirjoitti:^ Onnistuiko name-droppailu vai jäikö joku olennainen puuttumaan, hämis?
Siraludia ei kyllä taideta käytännössä juuri käyttää tässä mielessä. Ainakaan kukaan ei koskaan pyydä sitä.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Häiritseekö sinua, jos poka yrittää olla asiantunteva?

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

exPertti kirjoitti:^ Onnistuiko name-droppailu vai jäikö joku olennainen puuttumaan, hämis?
Hyvä yritys kyllä, mitä nyt vähä kirjoitusvirheitä, ja oisin ehkä vielä laittanu listalle Temgesicin, joka olisi toisalta voinut olla jo vähän liikaa.

Disclaimer: itsehän syön lääkkeitä vaan tarpeeseen, ei huviksi. Hyi tuommoset.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Häiritseekö sinua, jos poka yrittää olla asiantunteva?

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

exPertti kirjoitti:
Dave kirjoitti:Siraludia ei kyllä taideta käytännössä juuri käyttää tässä mielessä. Ainakaan kukaan ei koskaan pyydä sitä.
Eikös tuosta tulisi tosi rento olo ja vähän opiaattia päälle niin avot!

On tämä lääkepöhnän hankkiminenkin vaikeaa, ihan kuin se viinitietämys.
Mjoo, kunnon Jyvä-Jedit ja Ryyniritarit osaa sekoitella sirdaludeista ja bentsoista köyhän miehen opiaatteja. Viidakkorumpu kertoo ett auttaa hyvin pahempiin nuokku-refloihin räpylään pistettynä.

Hyhhelvetti, jos jotain katson kieroon päihtymisessä, niin lääkkeiden väärinkäyttöä ja neuloja. Tossa harrastuksessa ne molemmat vielä kohtaa :laatta:
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Häiritseekö sinua, jos poka yrittää olla asiantunteva?

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

exPertti kirjoitti:
Haemaeraemies kirjoitti:Jyvä-Jedi
Kaikkea sitä kuuleekin. :lol:
Jyvä-jedit ja ryyniritarit ovat pilkkanimiä IRC:ssä ja Päihdelinkissä tuollaisille kavereille, jotka opettelee pharmaca fennican ulkoa, ja pitävät lekureita liudan kierrossa että saa ryyninsä.


Yleensä väärinkäytön ns. neitsyysvaiheessa nämä ihmiset tykkäävät perustella käyttöään "HEI NÄÄ ON LÄÄKKEITÄ EI HUUMEITA" argumentilla. Tosin, tuo argumentti on tullut jopa oman äitini suusta tramaleista keskusteltaessa, ja hetken perusteltuani ymmärsi miksi ei ole fiksua ottaa 2 sen yhden sijaan, kun tuntuu ettei se 1 enää vie kipua pois niin hyvin..
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Manaaja

Re: Häiritseekö sinua, jos poka yrittää olla asiantunteva?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Mitä Dave suosittelisi eutanasialääkitykseksi? Jos tulisi tilanne missä esim. keuhkosyöpäpotilas pyytäisi kipu- tai unilääkettä jolla tietäisit voivan ottaa tappavan yliannostuksen kohtuu helposti, kirjoittaisitko?
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Häiritseekö sinua, jos poka yrittää olla asiantunteva?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Vittuileva lääkäri menettää varmaankin melko nopeasti asiakkaansa ja joutuu siirtymään julkiselle puolelle.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21362
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Häiritseekö sinua, jos poka yrittää olla asiantunteva?

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Dave kirjoitti:Lääkärinä minua joskus häiritsee, kun potilas tulee vo:lle ja vaivaa kysyttäessäni hän alkaa kertoa spesifiä tekemäänsä diagnoosia vaivoistaan.
Minua taas häiritsee se, että te lekurit olette sen diagnoosin kuultuanne, että "what ever...". Sen verran pitää löytyä ammattitaitoa, että erottaa luulotautiset eläkeläiset oikeasti tietävistä diplomi-insinöörikonsulteista. Nih. Jos alanne olisi yhtään kilpaillumpi, niin esittäisitte kiinnostunutta, kyselisitte vaivihkaa ne oireet ja sanoisitte, että 'varmistetaan vielä testeillä'.
Dave

Re: Häiritseekö sinua, jos poka yrittää olla asiantunteva?

Viesti Kirjoittaja Dave »

sivustahuutaja kirjoitti:
Dave kirjoitti:Lääkärinä minua joskus häiritsee, kun potilas tulee vo:lle ja vaivaa kysyttäessäni hän alkaa kertoa spesifiä tekemäänsä diagnoosia vaivoistaan.
Minua taas häiritsee se, että te lekurit olette sen diagnoosin kuultuanne, että "what ever...". Sen verran pitää löytyä ammattitaitoa, että erottaa luulotautiset eläkeläiset oikeasti tietävistä diplomi-insinöörikonsulteista. Nih. Jos alanne olisi yhtään kilpaillumpi, niin esittäisitte kiinnostunutta, kyselisitte vaivihkaa ne oireet ja sanoisitte, että 'varmistetaan vielä testeillä'.
No siis mähän just teen noin. En mä nyt niin tyhmä ole, että näyttäisin, mitä ajattelen. Ja kyllähän ne potilaat joskus tietää. Joskus ei.

Lääkärin "hyvyydestä" 90% on käytöstä. Ei yksittäinen potilas pääsääntöisesti pysty arvioimaan sitä, saako hän medisiinisesti hyvää hoitoa.
Dave

Re: Häiritseekö sinua, jos poka yrittää olla asiantunteva?

Viesti Kirjoittaja Dave »

Manaaja kirjoitti:Mitä Dave suosittelisi eutanasialääkitykseksi? Jos tulisi tilanne missä esim. keuhkosyöpäpotilas pyytäisi kipu- tai unilääkettä jolla tietäisit voivan ottaa tappavan yliannostuksen kohtuu helposti, kirjoittaisitko?
En mä viitsi tähän eutanasialääkitykseen vastata, kun tämä nyt on julkinen palsta ja google toimii.

Mutta en mä tietoisesti kenenkään itsemurhassa avustaisi, koska lainsäädäntö kieltää sen.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21362
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Häiritseekö sinua, jos poka yrittää olla asiantunteva?

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Dave kirjoitti:
sivustahuutaja kirjoitti: Minua taas häiritsee se, että te lekurit olette sen diagnoosin kuultuanne, että "what ever...".
No siis mähän just teen noin. En mä nyt niin tyhmä ole, että näyttäisin, mitä ajattelen.
Luen teitä kuin avointa kirjaa.
Manaaja

Re: Häiritseekö sinua, jos poka yrittää olla asiantunteva?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Dave kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Mitä Dave suosittelisi eutanasialääkitykseksi? Jos tulisi tilanne missä esim. keuhkosyöpäpotilas pyytäisi kipu- tai unilääkettä jolla tietäisit voivan ottaa tappavan yliannostuksen kohtuu helposti, kirjoittaisitko?
En mä viitsi tähän eutanasialääkitykseen vastata, kun tämä nyt on julkinen palsta ja google toimii.

Mutta en mä tietoisesti kenenkään itsemurhassa avustaisi, koska lainsäädäntö kieltää sen.
Millä tavalla tätä pitäisi/voisi kysyä että vastaisit rehellisesti?
Dave

Re: Häiritseekö sinua, jos poka yrittää olla asiantunteva?

Viesti Kirjoittaja Dave »

Manaaja kirjoitti:
Dave kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Mitä Dave suosittelisi eutanasialääkitykseksi? Jos tulisi tilanne missä esim. keuhkosyöpäpotilas pyytäisi kipu- tai unilääkettä jolla tietäisit voivan ottaa tappavan yliannostuksen kohtuu helposti, kirjoittaisitko?
En mä viitsi tähän eutanasialääkitykseen vastata, kun tämä nyt on julkinen palsta ja google toimii.

Mutta en mä tietoisesti kenenkään itsemurhassa avustaisi, koska lainsäädäntö kieltää sen.
Millä tavalla tätä pitäisi/voisi kysyä että vastaisit rehellisesti?
En mä kyllä netissä eutanasiaohjeita taida antaa millään järjestelyllä. Irl ehkä, jos kyseessä olisi läheinen ihminen ja eutanasia vaikuttaisi oikealta ratkaisulta.
Vastaa Viestiin