Odotuksen pakottava jännite

Yleinen lätinä jä kitinä
Yönmustaritari

Odotuksen pakottava jännite

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Mitä odotat? Miksi ja mikä siinä jännittää?


Tänään se tapahtuu. Odotan kuin kuuta nousevaa. Xbox tulee tänään vihdoin takaisin kotiin. Yhteensä kolmen kuukauden aikana on rakas, elektroniikasta rakennettu lapseni käynyt useamman korjaamon kautta ja vastaus on aina ollut sama.

Eikö olisi aika päästää se jo lepoon. Se on aikansa palvellut ja emme asiantuntijoiden kesken näe sen elon pitkittämiselle syytä. Tarjoavat minulle kriishaliintaa ym. tukihoitoa ja kehottavat valmistautumaan edessä olevaan menetykseen. Ei heitä oikeasti kiinnosta itkuni viimeisestä mahdollisuudesta pelastaa rakkaintani.

Yhteiskunta on kehittynyt sitten pyörän ja polttomoottorin keksimisen. Ne vaihtavat ihmisille sisäelimiä sekä taudit parannetaan pillereillä ja hieronnalla. Ei puhettakaan roviolla polttamisesta tai raajojen amputoimisesta ilman, että puoli kehoa olisi jo mädännyt. Miten niin ei siis ole mahdollista vaihtaa muutamaa komponenttia microsoftin emolevyyn.

Ei niitä kiinnosta asioiden kehittäminen. Ajattelevat vain, että nämä ovat minun välineeni ja näillä minun on työskenneltävä. Ei puhettakaan kokeilevasta ”lääketieteestä” elektronisten laitteiden kohdalla.

Ei auttanut huuto ei itku. Olemme pahoillamme ja mitään ei ole tehtävissä oli edelleen ainoat saamani vastaukset kunnes löysin frankensteiniksi verrattavan kolvarin. Juu tänne vaan sano ni tutkitaan se haastoi puhelimessa minulle. Voi onnen päivää kun jo viikkoa myöhemmin kuulen hyviä ja huonoja uutisia.

-Pelastamme sen hengen mutta mahdollisesti emme voi taata täyttä toimintakykyä.
-Tehkää kaikkenne. Maksoi mitä maksoi.

Tänään se saapuu kotiin. iitos postin logistiikan pystyn seuraamaan rakkaan lapseni paluuta takaisin kotiin.
-----------------------------------------
Palvelu: Postipaketti
Lisäpalvelut:
Paino: 4.7 kg
Tilavuus: 0.0201 m3

LÄHETYKSEN REKISTERÖINNIT
08.11.2005, klo 07:56 Lähetys on lajittelussa
07.11.2005, klo 18:57 Läetys lajittelussa
07.11.2005, klo 15:46 Vastaanotettu kuljetettavaksi
--------------------------------------------

Kiitos teille etovereille tuesta tämän vaikean selkkauksen aikana. Ehdin matkan varrella jo varautumaan ettei sitä pystyttäisi pelastamaan ja tilasin kannettava tietokoneen. Nyt perheessäni on kaksi lasta mutta lupaan rakastaa molempia tasaveroisesti vaikka ninjagaidenin savegamet menivätkin se siliän tien.

Vähän naapuritkin taas ”Voe v*****!!!!!!!” , ”KIAAAA”, ”mene mene mene” ja ”toimi nyt s....tana” –huutojen säestyksellä kannustavat rakkaan lapsen kotiin paluuta.
Geetzu

Re: Odotuksen pakottava jännite

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Mua kiinnostaa hurjasti paljonko olit valmis maksamaan (ja maksoit) lapsesi kuntoon laittamisesta. Kerro kerro! Ja onnittelut tietenkin! Mahtaa olla helpottunut olo nyt. Rakkautta teidän perheeseen. Ihan varmasti pystyt jakamaan aikasi tasaisesti heille molemmille, ja jos et niin muista pyytää apua. Kyllä ystävät varmaan auttavat.
Yönmustaritari kirjoitti:Mitä odotat? Miksi ja mikä siinä jännittää?
... *editing* Ihan vaan iltaa!
Yönmustaritari

Re: Odotuksen pakottava jännite

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Geetzu kirjoitti:Mua kiinnostaa hurjasti paljonko olit valmis maksamaan (ja maksoit) lapsesi kuntoon laittamisesta. Kerro kerro! Ja onnittelut tietenkin! Mahtaa olla helpottunut olo nyt. Rakkautta teidän perheeseen. Ihan varmasti pystyt jakamaan aikasi tasaisesti heille molemmille, ja jos et niin muista pyytää apua. Kyllä ystävät varmaan auttavat.
Yönmustaritari kirjoitti:Mitä odotat? Miksi ja mikä siinä jännittää?
... *editing* Ihan vaan iltaa!
Kaikki kulut huomioon ottaen rahaa kului keskimäärin uuden konsolin verran rahaa mutta minkä itselleen voi. Mitä tahansa rakkaidensa eteen.

Olen hiukan huolissani, koska logistiikkakeskuksen jälkeen ei löydy merkintöjä kulkureitista. Toivottavasti mitään ei ole sattunu.

Kannettavan hintaa en edes kysynyt, koska tyydytin sillä rakkauden kaipuutani. Kai sekin jotain "ihan hitosti" mutta rakastaan ei rahalla punnita. Siis halpaahan se on jos sen rahalla voi ostaa.
Leilah

Re: Odotuksen pakottava jännite

Viesti Kirjoittaja Leilah »

Kaunis ja herkkä tarina ihmisen ja kodinkoneen välisestä rakkaudesta Ymr:lla. Toivottavasti saat lapsesi ehjänä takaisin kotiin! (Ron Howard voisi ohjata tästä elokuvan, pääosassa Tom Hanks.)
Minä olen tylsä. En odota kuin viikonloppua. Silloin ei tarvitse lähteä töihin. Odotan minä kyllä myös joulukuista ruotsinristeilyä. Ja joulua.
ninnithequeen

Re: Odotuksen pakottava jännite

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Joulua odotan minäkin. Ja lunta.

Ja sitä että mies tulee töistä ja saa vaan olla kotona ja nysvätä.
Mida

Re: Odotuksen pakottava jännite

Viesti Kirjoittaja Mida »

Ensi viikon perjantaita odotan malttamattomana, koska silloin pääsee Pirkkahalliin kädentaitomessuille. Olen jo monta viikkoa odottanut eli siitä lähtien kun avokki lupasi, että mennään.

Ai miksi? On ainoastaan positiivisia kokemuksia messuista ja nuo messut etenkin ainakin viime vuonna olivat aivan valtavat ja saan hankittua paljon inspiroivia ideoita ja joitain materiaalejakin. ja joululahjoja.

Ei siinä mikään sinällään jännitä. Korkeintaan se, miten paljon rahaa on laitettavaksi ja riittääkö ne. Ja että onko hyvä olo, sillä tuollaiset tilaisuudet ovat painajaismaisia jos on vaikkapa vatsa kipeä ja pitäisi kävellä ja kävellä. Ja kun perjantaina mennään niin toivon, että kyseessä olisi se kaikkein hiljaisin aika. Ottaa isosti pattiin maalaislikkaa kun on koko ajan ihmisiä tiellä.

Ja ensi kevään siskojen kanssa yhteisiä 60-vuotisjuhlia odotan myös jo aika malttamattomana. Paljon ohjelmaideoita pyörii päässä vaikka aikaa on puolen vuotta.
Yönmustaritari

Re: Odotuksen pakottava jännite

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Yönmustaritari kirjoitti:
Tänään se saapuu kotiin. Kiitos postin logistiikan pystyn seuraamaan rakkaan lapseni paluuta takaisin kotiin.
-----------------------------------------
Palvelu: Postipaketti
Lisäpalvelut:
Paino: 4.7 kg
Tilavuus: 0.0201 m3

LÄHETYKSEN REKISTERÖINNIT
08.11.2005, klo 07:56 Lähetys on lajittelussa
07.11.2005, klo 18:57 Läetys lajittelussa
07.11.2005, klo 15:46 Vastaanotettu kuljetettavaksi
--------------------------------------------
LÄHETYKSEN REKISTERÖINNIT
08.11.2005, klo 13:57 Saapunut toimipaikkaan

Eeeehhhanaa.

Rakas on kotona jälleen.

Voi sitä autuutta tänään. Ninja gaiden saa kaikesta huolimatta jäädä hyllyyn, koska tänään on turnaus Mortalkombatinshaolinmonksissa.
slam

Re: Odotuksen pakottava jännite

Viesti Kirjoittaja slam »

Odotan lähinnä, että tulisi talvi ja elämä hieman pyörähtäisi eteenpäin tästä tilanteesta. Ja onnistuisi hommaamaan työvuoron talveksi, joka alkaa kello 3-4 ja päättyy päivällä 12-3...
Kid

Re: Odotuksen pakottava jännite

Viesti Kirjoittaja Kid »

Kiihkeä odotus että tulisi perjantai ja kello 22.00.. :h:
Odotan mun tulevaa mp3:sta postilähetyksenä
Odotan tietoa työpaikasta
Odotan lunta
tonttu8

Re: Odotuksen pakottava jännite

Viesti Kirjoittaja tonttu8 »

Odotan perjantaita ja joulua.
1108

Re: Odotuksen pakottava jännite

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Yönmustaritari kirjoitti:Voi sitä autuutta tänään. Ninja gaiden saa kaikesta huolimatta jäädä hyllyyn, koska tänään on turnaus Mortalkombatinshaolinmonksissa.
Voi sitten kertoa että millä VITULLA sen yhden kusipään saa teilattua? Rayden höpöttää jostain miekalla lävistämisestä, mutta vittu kun ei toimi niin ei toimi. Tarkoitan heeboa yhden portin luona jossa on kaksi miekkaa jonkin vitun voimakentän sisässä.

Terveisin nimimerkki: Jumissa.
Avatar
Lucky Luciano
Elämätön Kitisijä
Viestit: 315
Liittynyt: 17.08.2005 20:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Odotuksen pakottava jännite

Viesti Kirjoittaja Lucky Luciano »

Odotan sitä hetkeä, kun voin varallisuuden siivittämiltä tikkailta julistaa, ettei raha tee ketään onnelliseksi.
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it." -J.R. Ewing
Avatar
mozart
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 179
Liittynyt: 06.11.2005 22:15

Re: Odotuksen pakottava jännite

Viesti Kirjoittaja mozart »

Odotan päivää, jolloin mihinkään kohtaan kehoa ei satu ja samanaikaisesti olen virkeä ja tyytyväinen elämääni.. Tämä ainainen sairastelu alkaa risoa.
hermine

Re: Odotuksen pakottava jännite

Viesti Kirjoittaja hermine »

Odotan lunta. Olen odottanut ties montako kuukautta. En keksi mitään muutakaan.

Jännitän, että maailman kaunein poika ei keksisikään mitään tekosyytä tai jättäisi vastaamatta viestiini vaan päättäisi tahtoa kanssani pulkkamäkeen. En tiedä olisinko enemmän helpottunut vai kauhuissani. Siitä todennäköisesti seuraa niin suurta jännittämistä, etten saa kunnolla syötyä moneen päivään ennen kuin tapaamme. Ennen tapaamista meitä molempia hermostuttaa niin että pelkäämme tahoillamme saavamme sydänkohtauksen.

"onko sulla vettä?"
"ei"
"mulla on ihan kamala olo"
"niin mullakin, en ole nukkunutkaan kunnolla moneen yöhön"

ja ymmärtäväinen hymy, ja ehkä taas yllättäen olisi puhuttavaa niin etteivät tunnit riitä...
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Odotuksen pakottava jännite

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Odotan että päästäisiin hakemaan perjantaina meidän poni uuten kotiin. Jännitän sitä miten se sopeutuu ja miten meillä alkaa yhteistyö sujua.

Lisäksi odotan, tai olen jo odottanut useamman kuukauden että eräs suunnattoman ihana kaveripoika tekisi sen ensimmäisen siirtonsa. Ei kai kukaan soittaisi mulle joka ilta pitkiä puheluita, jos ei tykkäisi musta, eihän?
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Odotuksen pakottava jännite

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Odotan, että kävelen ennen töitäni kauppaan ja haen CMX:än uuden levyn, ja sitten töiden jälkeen yöllä saan laittaa sen soimaan, ihan hiljaa, ja kääriytyä peittoon ja tehdä tyynyistä pesän.
Tunnustella ja fiilistellä. Lyökö sekin levy ja tekstit minua naamaan ja lujaa, kuten kaikki edellisetkin?

Toissijaisesti odotan muuttoa. Tai no en, vaan lähinnä sitä, kun muutto on jo ohi ja pääseen kotiutumaan uuteen kotiin, rakentamaan pesää itselleni, ripustamaan violetteja verhoja ja sytyttämään kynttilät ikkunalle. Se vain tuntuu vielä kovin kaukaiselta, vaikka tässä kuussa sen pitäisi tapahtua.
Oma koti ja oma elämä. Siitä minä odotan.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Yönmustaritari

Re: Odotuksen pakottava jännite

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

1108 kirjoitti:
Yönmustaritari kirjoitti:Voi sitä autuutta tänään. Ninja gaiden saa kaikesta huolimatta jäädä hyllyyn, koska tänään on turnaus Mortalkombatinshaolinmonksissa.
Voi sitten kertoa että millä VITULLA sen yhden kusipään saa teilattua? Rayden höpöttää jostain miekalla lävistämisestä, mutta vittu kun ei toimi niin ei toimi. Tarkoitan heeboa yhden portin luona jossa on kaksi miekkaa jonkin vitun voimakentän sisässä.

Terveisin nimimerkki: Jumissa.
Katotaas nyt kun sinne asti päästään. Missä levelissä tämä oikein on? Pääsin vasta earthrealmista eli vasta ~10% takana.

:on:
Voi kyllä. ”Se toimii” huusin laitettuani eilen sähköt tähän elektroniikka-komponenteista koottuun aparaattiin. Routa on vihdoin ajanut porsaan kotiin.

Juhlistin tilaisuutta kiskaisemalla parvekkeella sikarin ja pullon kolmosta. Sitten itse asiaan. Uutukainen MK- Shaolin monks petti minut. Se ei ollut kovin hyvä. Saattaa tosin olla, että se pääsee täysiin oikeuksiinsa vasta kakkospelurin kanssa pelattuna. Syystä, että kaikki allekirjoittaneen toverit on ihan paskoja pelaamaan tuommoisia pelejä joutunee allekirjoittanut laittamaan jonkinlaisen deitti-ilmoituksen naissukupuolen edustajasta, joka olisi halukas opetettavaksi konsolipelaamisen saloihin.

Sitten uudestaan asiaan. Burnout3:sta paukuttaessa ajattelin, että onko vauva oppinut reissuillaan uusia temppuja, koska ei meinannut millään pysyä autolla ratatolppien välissä. Hetken lämmiteltyä sain kuitenkin nitrosormen toimimaan kuin ennen vanhaan ja muistot palasivat siitä kuinka kiihdytettiin autoa kohti kurvia, kolkattiin kolme autoa ennen, kaksi kurvissa ja buustattiin nitrolla sladia suoraksi ja vielä onnistuttiin muutama kilpailija kolkkaamaan pois radalta. Laskin taas radat kuin reikä päässä.

Ninja gaidenia en vielä uskaltanut kokeilla. Se saa vielä odottaa sillä vaikeutensa vuoksi ei muita addiktoivia pelejä voi samalla aikaa ropata.
Vastaa Viestiin