Oletko nähnyt itsensäpaljastajan?

Yleinen lätinä jä kitinä

Oletko nähnyt itsensäpaljastajan?

Olen mies, en
8
31%
Olen mies, kyllä
5
19%
Olen nainen, en
2
8%
Olen nainen, kyllä
11
42%
 
Ääniä yhteensä: 26

Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Oletko nähnyt itsensäpaljastajan?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Mä olen muistaakseni aina pitänyt itsensäpaljastajia vaarattomina rassukoina, jolla on perversio. Jonkin sortin friikkeinä.
:D Minä muuna niitä voisi pitää?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Oletko nähnyt itsensäpaljastajan?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriDaavid kirjoitti::D Minä muuna niitä voisi pitää?
Ketjun ilmapiiri on ollut sellainen, että 12-vuotiaan pitää ainakin traumatisoitua sellaisen kohdatessaan. Lapsille ei ilmeisesti opeteta, että koko lailla kaikki itsensäpaljastajat ovat vaarattomia, eikä heitä tarvitse sen kummemmin pelätä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Oletko nähnyt itsensäpaljastajan?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti::D Minä muuna niitä voisi pitää?
Ketjun ilmapiiri on ollut sellainen, että 12-vuotiaan pitää ainakin traumatisoitua sellaisen kohdatessaan. Lapsille ei ilmeisesti opeteta, että koko lailla kaikki itsensäpaljastajat ovat vaarattomia, eikä heitä tarvitse sen kummemmin pelätä.
Kait sä nyt voit tajuta, että on eri asia, miten aikuinen poliisimies kokee itsensäpaljastajan vs pieni lapsi.

Vaikka ne susta ja musta ovatkin vaarattomia rassukoita (ja nehän ovat), niin pikkulapselle eri juttu subjektiivisesti.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Oletko nähnyt itsensäpaljastajan?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Lapsille ei ilmeisesti opeteta, että koko lailla kaikki itsensäpaljastajat ovat vaarattomia, eikä heitä tarvitse sen kummemmin pelätä.
Onpa sulla ruusuinen käsitys asiasta. Ei siinä kuule 7-vuotias hirveästi mieti, että joo, äitihän sanoi että ihan vaaraton tyyppi, ei tartte pelätä. Kun samaan aikaan ahdistetaan tunnelin seinää vasten ja pyydetään vähän kädellä koittamaan.

Mutta muista nyt kuitenkin omalle tyttärellesi toi opettaa, todennäköisyys kohtaamiseen on kuitenkin melkoinen.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Oletko nähnyt itsensäpaljastajan?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriDaavid kirjoitti:Kait sä nyt voit tajuta, että on eri asia, miten aikuinen poliisimies kokee itsensäpaljastajan vs pieni lapsi.
Jos luit aiemman viestini, painotin jo lapsena pitäneeni heitä vaarattomina, luokkaa friikki, joka olisi ollut mielenkiintoista nähdä, koska kaverikin näki. Ihan sen vuoksi, että olisi ollut kiinnostavaa tietää, kenen isä tai naapuri moiseen ryhtyy. Kyllä mä ymmärrän, että joku herkkä reagoi toisin. Eihän toisen traumaattista kokemusta saisi tässä väheksyä, mutta en viitsi aina olla poliittisesti korrekti. Ehkä kaikki lätinäni johtuu siitä lehtijutun maininnasta, että koulunkäynti oli häiriintynyt moisen johdosta. Mielestäni tuo oli turha maininta, vaikka näin olisi käynyt. Jotenkin näen tuon turhaa paniikkia lietsovana mainintana.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Oletko nähnyt itsensäpaljastajan?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

^No toki on niin, että jos 12-vuotiaan koulunkäynti kuukausiksi häiriintyy sen takia, että itsensäpaljastaja porealtaassa esittelee itseään, niin onhan sitä vikaa ilmanmuuta jossain muuallakin. Ei se pelkästään siitä itsensäpaljastajasta voi johtua.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Oletko nähnyt itsensäpaljastajan?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Suvinen kirjoitti: En kyllä silti lähtisi vähättelemään. En tiedä lasketaanko itsensäpaljastelijaksi irstasta naapurin setää, joka parikymppisenä ekassa omassa asunnossa asuessani tunkeutui sisään ovenraosta ja ehdotteli eteisessä kaikenlaista, puristeli mulkkuaan housujen läpi ja häipyi vasta ikuisuudelta tuntuvan ajan päästä, kun aloin huutamaan että painuu nyt vittuun siitä. Tämä oli aikana jolloin mulla ei esimerkiksi vielä ollut edes kännykkää. Poikaystävän tullessa kotiin tämä vähätteli tapahtumaa mutta kävi setän juttusilla. Setä antoi poikaystävälle viisikymppisen ja asia oli sillä kuitattu. Poikaystävän serkku asiasta kuultuaan kävi tempaisemassa äijää turpaan. Sittemmin vaihdoin poikaystävän siihen samaiseen serkkuun.
Hyh, tästä tuli mieleen exän kaverin isä, joka katsoi oikeudekseen käydä kiinni takapuoleen keskellä kirkasta päivää valmistujaisjuhlissa. Exäni myöskin vain vähätteli asiaa ja naureskeli asialle.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
ninnithequeen

Re: Oletko nähnyt itsensäpaljastajan?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä tulin aikanaan 14-veenä himaan iltamyöhällä perjantaina, ja naapurit oli meillä saunomassa. Suostuin sitten saunaan naapurinsedän kans, joka just oli faijan kans saunonut. Ajattelin jotta mitä sitte, on sitä ennenkin aikuisten kanssa saunonut. Vaan tämä jurrinen setäpä rupes kehumaan mun tissejä (vaikka istuin kädet puuskassa lauteilla) ja tökkäs etusormella kainaloon. Lähin aika vauhilla saunasta faijan luo - ja niin lähti naapurinsetäkin meiltä. Kiva tommonen perheenisä jolla omiakin samanikäisiä lapsia...huh.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Oletko nähnyt itsensäpaljastajan?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

En ole koskaan nähnyt.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Oletko nähnyt itsensäpaljastajan?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Suvinen kirjoitti: En kyllä silti lähtisi vähättelemään. En tiedä lasketaanko itsensäpaljastelijaksi irstasta naapurin setää, joka parikymppisenä ekassa omassa asunnossa asuessani tunkeutui sisään ovenraosta ja ehdotteli eteisessä kaikenlaista, puristeli mulkkuaan housujen läpi ja häipyi vasta ikuisuudelta tuntuvan ajan päästä, kun aloin huutamaan että painuu nyt vittuun siitä. Tämä oli aikana jolloin mulla ei esimerkiksi vielä ollut edes kännykkää. Poikaystävän tullessa kotiin tämä vähätteli tapahtumaa mutta kävi setän juttusilla. Setä antoi poikaystävälle viisikymppisen ja asia oli sillä kuitattu. Poikaystävän serkku asiasta kuultuaan kävi tempaisemassa äijää turpaan. Sittemmin vaihdoin poikaystävän siihen samaiseen serkkuun.
Sä kerroit tuon tarinan minulle livenä ainoalla intiimillä hetkellämme. Paitsi loppua en muista sinun kertoneen, että poikaystävän serkku kävi vetämässä vanhusta turpaan ja sitten annoit pillua serkulle. Hetki.. Turpaanvedon taisit sanoa, et pillua.

Kuulemaani juttua peesasin jotenkin että "Hyi helvetti, poikaystäväsi tavallaan myi sinua kun otti rahaa". Mutta noin koska toki halusin saada pilluasi. Vanaha irstas ukko. Vaadin ymmärrystä vanhoille rumille runkkareille!!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18753
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Oletko nähnyt itsensäpaljastajan?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ihan turha ottaa kunniaa sairaitten ihmisten mm. Itsensäpaljastelijoitten nolaamisesta itselleen kenenkään tytön, ajatelkaa niitä kaikkia rikkinäisiä ja sairaita itsensäpaljastajia jotka olette nolanneet maailman silmissä, minkä vamman ovat syömmeensä saaneet nuo sairaat itsensäpaljastelijat? Pitäs ymmärtää noita vinoutuneita ja sairaita itsensäpaljastelijoita eikä heidän kustannuksellaan olisi hyvä laskea hevosenleikkiä, sairaitten kustannuksella!!
Hyi teitä nuoret lapset!
Pyyhin Netikettiin..
Noppaelain
Elämätön Kitisijä
Viestit: 367
Liittynyt: 20.01.2011 1:33
Paikkakunta: Satunnainen

Re: Oletko nähnyt itsensäpaljastajan?

Viesti Kirjoittaja Noppaelain »

Tänäänkin olisi hyvä päivä norata Niba.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Oletko nähnyt itsensäpaljastajan?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Noppaelain kirjoitti:Tänäänkin olisi hyvä päivä norata Niba.
Joka päivä on.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Oletko nähnyt itsensäpaljastajan?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Lasketaanko sossupoke?
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
scarface
Elämätön Kitisijä
Viestit: 306
Liittynyt: 07.04.2011 22:12

Re: Oletko nähnyt itsensäpaljastajan?

Viesti Kirjoittaja scarface »

Juu, olen nähnyt.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Oletko nähnyt itsensäpaljastajan?

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

En ole, koska olen elänyt pumpulissa aina parikymppiseksi saakka.
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Oletko nähnyt itsensäpaljastajan?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Suvinen kirjoitti:
Gat kirjoitti: Sä kerroit tuon tarinan minulle livenä ainoalla intiimillä hetkellämme. Paitsi loppua en muista sinun kertoneen, että poikaystävän serkku kävi vetämässä vanhusta turpaan ja sitten annoit pillua serkulle. Hetki.. Turpaanvedon taisit sanoa, et pillua.
Jaa jaa, en muistanutkaan. Mikähän mahtoi olla vaikuttimena että juuri sulle aloin sitä kertomaan?! :)
:cry: En minä tajunnut noin hienovaraista sosiaalista vihjettä. Nyt vasta. Olis pitänyt näyttää kikkeli, sama se sitten.
Niba kirjoitti:Ihan turha ottaa kunniaa sairaitten ihmisten mm. Itsensäpaljastelijoitten nolaamisesta itselleen kenenkään tytön, ajatelkaa niitä kaikkia rikkinäisiä ja sairaita itsensäpaljastajia jotka olette nolanneet maailman silmissä, minkä vamman ovat syömmeensä saaneet nuo sairaat itsensäpaljastelijat? Pitäs ymmärtää noita vinoutuneita ja sairaita itsensäpaljastelijoita eikä heidän kustannuksellaan olisi hyvä laskea hevosenleikkiä, sairaitten kustannuksella!!
Hyi teitä nuoret lapset!
Niba puhuu asiaa. Itsensäpaljastajakin on lähimmäisemme.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Oletko nähnyt itsensäpaljastajan?

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Olen, useamman. Kaikki oli naisia.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
RP

Re: Oletko nähnyt itsensäpaljastajan?

Viesti Kirjoittaja RP »

Nergal kirjoitti:Olen, useamman. Kaikki oli naisia.
Hengissä oot kuitenkin selvinnyt!
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Oletko nähnyt itsensäpaljastajan?

Viesti Kirjoittaja exsu »

Olen joskus varhaisteinixinä.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Oletko nähnyt itsensäpaljastajan?

Viesti Kirjoittaja Nergal »

RP kirjoitti:
Nergal kirjoitti:Olen, useamman. Kaikki oli naisia.
Hengissä oot kuitenkin selvinnyt!
No melkein pant... eikun ahdisteltu hengiltä!
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Oletko nähnyt itsensäpaljastajan?

Viesti Kirjoittaja Clay »

Seuraava kysely vois olla, että "Panisitko itsensäpaljastajaa?".
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Oletko nähnyt itsensäpaljastajan?

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Suvinen kirjoitti:
Gat kirjoitti:...
Jaa jaa, en muistanutkaan. Mikähän mahtoi olla vaikuttimena että juuri sulle aloin sitä kertomaan?! :)
=D

On-topic: kahesti. Onneks oltii nii cooleja teinixei et alettiin naureskeleen ja huutelee nii äijä luikki aika nopiaan pois. Et ainakaa me ei saatu traumoja.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Vastaa Viestiin