Viimeiset päivät

Yleinen lätinä jä kitinä
Avatar
PetriFB
Kitisijä
Viestit: 1591
Liittynyt: 08.11.2005 15:37
Viesti:

Viimeiset päivät

Viesti Kirjoittaja PetriFB »

Jeesus Kristus puhui paljon viimeisistä päivistä ja kuvasi niitä todella tarkasti.

Seuraavassa linkissä on paljon asiatietoa viimeisistä päivistä Raamatun opetuksen mukaan:

http://koti.phnet.fi/elohim/viimeiset_paivat
Enthu

Re: Viimeiset päivät

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Kröhöm ei kiitos liikaa uskon asioita,en oikein usko että palstalla on tilausta
Jeesuksen viimeisistä päivistä :roll:
bedlam

Re: Viimeiset päivät

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Enthu kirjoitti:Kröhöm ei kiitos liikaa uskon asioita,en oikein usko että palstalla on tilausta Jeesuksen viimeisistä päivistä :roll:
Olet väärässä ja se ei edes ole uskon asia. Tilauksestahan tämä nimenomaan tapahtui.
Enthu

Re: Viimeiset päivät

Viesti Kirjoittaja Enthu »

bedlam kirjoitti:
Enthu kirjoitti:Kröhöm ei kiitos liikaa uskon asioita,en oikein usko että palstalla on tilausta Jeesuksen viimeisistä päivistä :roll:
Olet väärässä ja se ei edes ole uskon asia. Tilauksestahan tämä nimenomaan tapahtui.
Ai .. selvis mulle just sätissä .. no problem
slam

Re: Viimeiset päivät

Viesti Kirjoittaja slam »

Uskon asioista saa puhua, ja kaikesta muustakin. Ei rajoiteta älyllistä kapasiteettiä ja sen kykyä oivaltaa. ;)

jos ny real fb on edes kyseessä :LOL:
bedlam

Re: Viimeiset päivät

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Avatarinikin sopii aiheeseen.
Geetzu

Re: Viimeiset päivät

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Mun ehkä ei.
slam

Re: Viimeiset päivät

Viesti Kirjoittaja slam »

bedlam kirjoitti:Avatarinikin sopii aiheeseen.
kauhu nunna. mutta huumorin kukkana kuvassa on mies ja kuva, jostakin alaston videosta ase 7?

yhdistelmänä moinen sopii topikkiin...
Avatar
PetriFB
Kitisijä
Viestit: 1591
Liittynyt: 08.11.2005 15:37
Viesti:

Re: Viimeiset päivät

Viesti Kirjoittaja PetriFB »

Viimeisinä päivinä Jeesuksen Kristuksen mukaan taudit lisääntyvät, maanjäristykset lisääntyvät, sekä Raamattu puhuu, että kun aallot ja meri pauhaa niin ihmiset pelkäävät.... kuulostaako tutulta?


Kannattaa tehdä parannus, sillä Raamattu ja sen sanoma ei ole satua, vaan täyttä totta....
Turbohaltija

Re: Viimeiset päivät

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Avattaresi lännenmies näyttää ihan Clint Eastwoodilta Sergio Leonen spagettiwesterneissä: Asiaa! Mitä Jeesukseen tulee, niin mun ilmeestäkin varmaan näkee että olen jo löytänyt Hänet.
1108

Re: Viimeiset päivät

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Kuka se Jeesus on?
Avatar
PetriFB
Kitisijä
Viestit: 1591
Liittynyt: 08.11.2005 15:37
Viesti:

Re: Viimeiset päivät

Viesti Kirjoittaja PetriFB »

Jumala puhuu viimeisinä päivinä Poikansa kautta, Hänen Poikansa on Jeesus. Isä ja Poika loivat sen mikä on taivaissa ja maan päällä, eikä ilman Poikaa ole syntynyt mitään, mikä syntynyt on. Jeesus on näkymättömän Jumalan kuva, esikoinen ennen kaikkea luomakuntaa. Esikoinen (prwtotokov prototokos) tarkoittaa ensin syntynyttä. Jeesus oli olemassa ennen luomakuntaa ja Hän Isänsä kanssa loi luomakunnan, sen mikä on taivaissa ja maan päällä. Se mitä tarkoittaa tuo Pojan syntyminen, niin jää ihmiskunnalle tässä ajassa salaisuudeksi, asiaksi, jota ihminen ei voi eikä kykene ymmärtämään. Sen voimme ymmärtää, että Jumala oli Sana, mikä on oikea sanajärjestys Johanneksen evankeliumissa. Alussa Jumala loi taivaan ja maan, niinhän Raamattu aloittaa Jumalan ilmoituksen ihmiskunnalle. Jos kerran Jumala (Elohim) loi taivaan ja maan, niin silloinhan Pojan täytyy olla Jumala. Eihän Raamattu voi valehdella meille, kun Raamattu kertoo meille Isän ja Pojan luoneen taivaan ja maan ja ilmoittaa sen olleen Jumala, joka loi taivaan ja maan. Asia on silloin täysin selvä, eikä siihen ole vastaan sanomista. Raamattu ei puhu meille, että Isä loi Pojan, vaan Poika oli jo alussa olemassa. Poika loi Isänsä kanssa koko luomakunnan, taivaassa olevat enkelit ja kaiken mitä on maan päällä. Me joudumme tyytymään Raamatun ilmoitukseen ja olkaamme arkana tämän Raamatun sanan kanssa; Kuka ikinä menee edemmäksi eikä pysy Kristuksen opissa, hänellä ei ole Jumalaa; joka siinä opissa pysyy, hänellä on sekä Isä että Poika, 2 Joh 1:9. Se mitä Raamattu opettaa on tärkeää ja kuka menee yli kirjoitusten, Hänellä ei ole Jumalaa, mutta joka pysyy kirjoituksissa hänellä on sekä Isä ja Poika.



Sittenkuin Jumala muinoin monesti ja monella tapaa oli puhunut isille profeettain kautta, on hän näinä viimeisinä päivinä puhunut meille Pojan kautta, jonka hän on pannut kaiken perilliseksi, jonka kautta hän myös on maailman luonut ja joka, ollen hänen kirkkautensa säteily ja hänen olemuksensa kuva ja kantaen kaikki voimansa sanalla, on, toimitettuaan puhdistuksen synneistä, istunut Majesteetin oikealle puolelle korkeuksissa, Hebr 1:1-3



kiittäen Isää, joka on tehnyt teidät soveliaiksi olemaan osalliset siitä perinnöstä, mikä pyhillä on valkeudessa, häntä, joka on pelastanut meidät pimeyden vallasta ja siirtänyt meidät rakkaan Poikansa valtakuntaan. Hänessä meillä on lunastus, syntien anteeksisaaminen, ja hän on näkymättömän Jumalan kuva, esikoinen ennen kaikkea luomakuntaa. Sillä hänessä luotiin kaikki, mikä taivaissa ja mikä maan päällä on, näkyväiset ja näkymättömät, olkoot ne valtaistuimia tai herrauksia, hallituksia tai valtoja, kaikki on luotu hänen kauttansa ja häneen, Kol 1:12-16



Alussa oli Sana, ja Sana oli Jumalan tykönä, ja Sana oli Jumala. Hän oli alussa Jumalan tykönä. Kaikki on saanut syntynsä hänen kauttaan, ja ilman häntä ei ole syntynyt mitään, mikä syntynyt on. Joh 1:1-3



Kun kerran Jumala puhuu kaiken tänä päivänä Poikansa Jeesuksen kautta, niin katsotaan mitä Jeesus sanoo.



Ja hän sanoi heille: "Te olette alhaalta, minä olen ylhäältä; te olette tästä maailmasta, minä en ole tästä maailmasta. Sentähden minä sanoin teille, että te kuolette synteihinne; sillä ellette usko minua siksi, joka minä olen, niin te kuolette synteihinne." Niin he sanoivat hänelle: "Kuka sinä olet?" Jeesus sanoi heille: "Juuri se, mitä minä puhunkin teille, Joh 8:23-25.



Jeesus sanoi; ” te kuolette synteihinne, sillä ellette usko minua siksi, joka Minä olen, niin te kuolette synteihinne”. Raamattu opettaa Jeesuksen olevan Jumala ja jos emme tätä usko, niin emme ole sisällä pelastuksen arkissa. Jos joku opettaa, että Jeesus on ylienkeli Miikael ja jos Jeesus ei olekaan yli-enkeli Miikael, niin silloin ollaan ulkopuolella pelastus arkin. Nyt katsommekin ettei Jeesus ole eikä voi olla ylienkeli Miikael. Jeesushan oli luomassa taivaassa olevia enkeleitä, eihän enkeli voi luoda enkeliä. Jos Jeesus on ylienkeli, niin silloin Raamatussa lukisi ylienkeli ja Jumala loivat taivaan ja maan, mutta kun ei lue. Mutta katsotaan ja annetaan Raamatun itsensä todistaa tämä ylienkeli väite vääräksi.



Sittenkuin Jumala muinoin monesti ja monella tapaa oli puhunut isille profeettain kautta, on hän näinä viimeisinä päivinä puhunut meille Pojan kautta, jonka hän on pannut kaiken perilliseksi, jonka kautta hän myös on maailman luonut ja joka, ollen hänen kirkkautensa säteily ja hänen olemuksensa kuva ja kantaen kaikki voimansa sanalla, on, toimitettuaan puhdistuksen synneistä, istunut Majesteetin oikealle puolelle korkeuksissa, tullen enkeleitä niin paljoa korkeammaksi, kuin hänen perimänsä nimi on jalompi kuin heidän. Sillä kenelle enkeleistä hän koskaan on sanonut: "Sinä olet minun Poikani, tänä päivänä minä sinut synnytin"; ja taas: "Minä olen oleva hänen Isänsä, ja hän on oleva minun Poikani"? Ja siitä, kun hän jälleen tuo esikoisensa maailmaan, hän sanoo: "Ja kumartakoot häntä kaikki Jumalan enkelit". Kenelle enkeleistä hän koskaan on sanonut: "Istu minun oikealle puolelleni, kunnes minä panen sinun vihollisesi sinun jalkojesi astinlaudaksi"? Hebr 1:1-6,13.



Jumala ei ole sanonut kenellekään enkelille, että sinä olet Minun Poikani, ei kenellekään tarkoittaa myös Miikaelia. Kaikkien Jumalan enkelten tulee kumartaa Jeesukselle, myös ylienkeli kuuluu enkeleihin ja hänkin kumartaa Jeesusta. Eikä kenellekään enkelille ole Isä sanonut ”Istu minun oikealle puolelleni, kunnes minä panen sinun vihollisesi sinun jalkojesi astinlaudaksi”. Tämä hebrealaiskirjeen kohta osoittaa täysin epäraamatulliseksi ja vääräksi väitteen, että Jeesus on ylienkeli. Te hukutte synteihinne ellette usko Minua siksi, joka Minä olen.


Jeesuksen nähneitten ihmisten käsitys Jeesuksesta



Pietarin näkemys Jeesuksesta;



Simon Pietari vastasi ja sanoi: "Sinä olet Kristus, elävän Jumalan Poika". Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Autuas olet sinä, Simon, Joonaan poika, sillä ei liha eikä veri ole sitä sinulle ilmoittanut, vaan minun Isäni, joka on taivaissa, Matt 16: 16,17



Pietarille tämän asian ilmoitti Jeesuksen Isä. Onko Jeesus Jumala vai vain Jumalan Poika. Otan erään esimerkin, olen Isä ja nimeni on Petri ja sukunimeni on Paavola, ja minulla on poika nimeltä Miika. Miika on Petrin poika ja Petri on Miikan isä. Onko Miika Paavola vai Paavolan poika. Miika on Paavola ja samalla myös Paavolan poika. On vain yksi Paavola, jossa on Petri ja Miika, toista samanlaista Paavolaa ei ole. Petri ei ole Miika, eikä Miika ole Petri. Petri on suurempi Miikaa, onhan isä aina pojallensa auktoriteetti, mutta Miika jää silti Paavolaksi. Näin on myös Jeesuksen ja Isän laita. Jeesuksen sanoessa, Isä on minua suurempi, se ei kuitenkaan tee tyhjäksi sitä tosiasiaa, että Jumala (Isä ja Poika) loi taivaan ja maan.



Juutalaisten näkemys Jeesuksesta;



Jeesus sanoi hänelle: "Nouse, ota vuoteesi ja käy". Ja mies tuli kohta terveeksi ja otti vuoteensa ja kävi. Mutta se päivä oli sapatti. Sentähden juutalaiset sanoivat parannetulle: "Nyt on sapatti, eikä sinun ole lupa kantaa vuodetta". Hän vastasi heille: "Se, joka teki minut terveeksi, sanoi minulle: 'Ota vuoteesi ja käy'." He kysyivät häneltä: "Kuka on se mies, joka sanoi sinulle: 'Ota vuoteesi ja käy'?" Mutta parannettu ei tiennyt, kuka se oli; sillä Jeesus oli poistunut, kun siinä paikassa oli paljon kansaa. Sen jälkeen Jeesus tapasi hänet pyhäkössä ja sanoi hänelle: "Katso, sinä olet tullut terveeksi; älä enää syntiä tee, ettei sinulle jotakin pahempaa tapahtuisi". Niin mies meni ja ilmoitti juutalaisille, että Jeesus oli hänet terveeksi tehnyt. Ja sentähden juutalaiset vainosivat Jeesusta, koska hän semmoista teki sapattina. Mutta Jeesus vastasi heille: "Minun Isäni tekee yhäti työtä, ja minä myös teen työtä". Sentähden juutalaiset vielä enemmän tavoittelivat häntä tappaaksensa, kun hän ei ainoastaan kumonnut sapattia, vaan myös sanoi Jumalaa Isäksensä, tehden itsensä Jumalan vertaiseksi. Niin Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: Poika ei voi itsestänsä mitään tehdä, vaan ainoastaan sen, minkä hän näkee Isän tekevän; sillä mitä Isä tekee, sitä myös Poika samoin tekee. Sillä Isä rakastaa Poikaa ja näyttää hänelle kaikki, mitä hän itse tekee; ja hän on näyttävä hänelle suurempia tekoja kuin nämä, niin että te ihmettelette. Sillä niinkuin Isä herättää kuolleita ja tekee eläviksi, niin myös Poika tekee eläviksi, ketkä hän tahtoo. Sillä Isä ei myöskään tuomitse ketään, vaan hän on antanut kaiken tuomion Pojalle, että kaikki kunnioittaisivat Poikaa, niinkuin he kunnioittavat Isää. Joka ei kunnioita Poikaa, se ei kunnioita Isää, joka on hänet lähettänyt. Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka kuulee minun sanani ja uskoo häneen, joka on minut lähettänyt, sillä on iankaikkinen elämä, eikä hän joudu tuomittavaksi, vaan on siirtynyt kuolemasta elämään, Joh 5:8-24



Juutalaiset jotka hyvin tunsivat kirjoitukset, niin he näkivät Jeesuksen toiminnan ja puheet ja he sanoivat Jeesukselle, sinä olet tehnyt itsesi Jumalan vertaiseksi. Mielenkiintoinen seikka on se, ettei ketään vanhan liiton profeettoja tai Moosesta, eikä ketään Jumalan palvelijaa koskaan syytetty siitä, että he olisivat tehneet itsestänsä Jumalan vertaisia. Se tässä onkin mielenkiintoista, koska Elian toiminnankin aikana heräsi kuolleita ja sairaat tulivat terveiksi. Ja Mooseksenkin kautta Jumala toimi väkevästi ja monien muiden kautta myös, muttei koskaan heitä vastaan esitetty tällaista syytöstä. Se syy miksi Jeesukseen kohdistui nämä syytökset onkin se, että Jeesus ei ollutkaan tavallinen ihminen niin kuin kaikki muut, Elia, Mooses, ym. Jeesus on Jumala ja Jumalan Poika ja siksi Hän toimi ja käyttäytyi sillä tavoin, että juutalaiset syyttivät häntä Jumalanpilkasta.

Isä ja Jeesus on yhtä

Minä ja Isä olemme yhtä." Niin juutalaiset ottivat taas kiviä maasta kivittääksensä hänet. Jeesus vastasi heille: "Minä olen näyttänyt teille monta hyvää tekoa, jotka ovat Isästä; mikä niistä on se, jonka tähden te tahdotte minut kivittää?" Juutalaiset vastasivat hänelle: "Hyvän teon tähden me emme sinua kivitä, vaan jumalanpilkan tähden, ja koska sinä, joka olet ihminen, teet itsesi Jumalaksi". Joh 10:30-33

Jeesus sanoi olevan yhtä Isänsä kanssa. Kreik. tekstissä on jakeessa 30 sana yksi, esim. King James version kääntää kohdan tarkasti alkukielen mukaan: KJV, I and my Father are one, John 10:30.

Juutalaiset sanoivat Jeesuksen olevan ihminen, joka tekee itsensä Jumalaksi. Jeesus sanoi siis olevansa yksi Isän kanssa ja sen tähden juutalaiset halusivat kivittää Jeesuksen Jumalanpilkan tähden. Jeesus ja Isä on todella yksi. Raamattu opettaa, jotta Jumala on yksi. tuo yksi sana on hebr. echad, joka tarkoittaa yksi, ensimmäinen, joku, ainut, yhdistetty. Jeesus sanoi olevansa Isän kanssa yksi, joka tarkoittaa todella, jotta Jeesus Kristus on Jumala. Tämä ei tarkoita, että Jeesus on Isä, niin kuin joissakin piireissä opetetaan. Raamattu ilmoittaa Jumalan olevan yksi Isässä ja Pojassa sekä Pyhässä Hengessä.



Ylimmäisen papin kysymys;



Silloin ylimmäinen pappi nousi ja astui esille ja kysyi Jeesukselta sanoen: "Etkö vastaa mitään? Mitä nämä todistavat sinua vastaan?" Mutta hän oli vaiti eikä vastannut mitään. Taas ylimmäinen pappi kysyi häneltä ja sanoi hänelle: "Oletko sinä Kristus, sen Ylistetyn Poika?" Jeesus sanoi: "Olen; ja te saatte nähdä Ihmisen Pojan istuvan Voiman oikealla puolella ja tulevan taivaan pilvissä". Niin ylimmäinen pappi repäisi vaatteensa ja sanoi: "Mitä me enää todistajia tarvitsemme? Te kuulitte hänen pilkkaamisensa. Mitä arvelette?" Niin he kaikki tuomitsivat hänet vikapääksi kuolemaan, Mark 14:60-64



Jeesus vastaa ja sanoo; ”Olen Kristus(Messias) sen Ylistetyn(Jumala) Poika. Ja te saatte nähdä Ihmisen Pojan istuvan Voiman oikealla puolella ja tulevan taivaan pilvissä”. Jeesus todistaa olevansa Jumalan, Isänsä Poika. Tämän takia juutalaiset tuomitsivat Jeesuksen kuolemaan, Jumalanpilkan tähden. Raamatussa muualla on todistus Pojan luoneen Isänsä kanssa taivaat ja maan. Jumala loi taivaan ja maan, sanoo Raamattu.



Tuomaksen todistus;



Ja kahdeksan päivän perästä hänen opetuslapsensa taas olivat huoneessa, ja Tuomas oli heidän kanssansa. Niin Jeesus tuli, ovien ollessa lukittuina, ja seisoi heidän keskellään ja sanoi: "Rauha teille!" Sitten hän sanoi Tuomaalle: "Ojenna sormesi tänne ja katso minun käsiäni, ja ojenna kätesi ja pistä se minun kylkeeni, äläkä ole epäuskoinen, vaan uskovainen". Tuomas vastasi ja sanoi hänelle: "Minun Herrani ja minun Jumalani!" Jeesus sanoi hänelle: "Sentähden, että minut näit, sinä uskot. Autuaat ne, jotka eivät näe ja kuitenkin uskovat!" Paljon muitakin tunnustekoja, joita ei ole kirjoitettu tähän kirjaan, Jeesus teki opetuslastensa nähden; mutta nämä ovat kirjoitetut, että te uskoisitte, että Jeesus on Kristus, Jumalan Poika, ja että teillä uskon kautta olisi elämä hänen nimessänsä, Joh 20.26-31.



Opetuslapsetkin sanoivat Jeesuksen olevan Herra ja Jumala. Jeesus vahvistaa Tuomaksen todistuksen sanomalla; "Sentähden, että minut näit, sinä uskot. Autuaat ne, jotka eivät näe ja kuitenkin uskovat!" Tuomas olisi tehnyt Jumalanpilkan sanomalla Jeesusta Jumalaksi jos Jeesus ei olisi Jumala, niin Jeesuksen olisi pitänyt nuhdella Tuomasta Jumalanpilkasta. Mutta koska Jeesus on Jumala, niin Hänen ei tarvinnut nuhdella Tuomasta, Jeesus vain vahvisti Tuomaksen sanat; ” Minun Herrani ja minun Jumalani”, sanomalla; sinä uskot, että olen sinun Herrasi ja Jumalasi ja sen tähden, että näit Minut, sinä uskot. Autuaat ovat ne, jotka eivät näe minua ja kuitenkin uskovat. Me jotka emme nähneet Jeesusta Hänen lihansa päivinä, mutta uskomme, että Jeesus on Herra ja Jumala, me olemme autuaita. Jeesus on Jumala Raamatun ilmoituksen mukaan.
Herra Manala

Re: Viimeiset päivät

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

PetriFB kirjoitti:Viimeisinä päivinä Jeesuksen Kristuksen mukaan taudit lisääntyvät, maanjäristykset lisääntyvät, sekä Raamattu puhuu, että kun aallot ja meri pauhaa niin ihmiset pelkäävät.... kuulostaako tutulta?


Kannattaa tehdä parannus, sillä Raamattu ja sen sanoma ei ole satua, vaan täyttä totta....
Parannus? Parannus mistä? Senkin vääräuskoinen hihhuli. Meillä ei helluntaiseurakunnassa turhaan pelotella ihmisiä taudeista, sukupuolitauteja lukuunottamatta. Niitäkään ei meillä kuitenkaan saa kuin esiaviollisesta seksistä.

Kerro siis, miksi ihmiset haluaisivat valita Sinun Uskontosi, jossa taudit leviävät, maanjäristykset tappavat ja meri syö ihmisiä?

Minä en pyydä sinua parantumaan. Pyydän sinua ainoastaan löytämään elämän. Oikean, todellisen elämän, sekä sisäisen rauhan. Tervetuloa joka kuun toiseksi viimeinen sunnuntai Soukan Palvelutalolle kello 17.

Kuva
ninnithequeen

Re: Viimeiset päivät

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Niin, ja siinä Soukan Palvelutalon vieressä on pari aikast karmeeta räkälää joissa vetää umpijurrit kokouksenne jälkeen :rofl:
1108

Re: Viimeiset päivät

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Okei. Kuka pässi tän keksi? Jannu/ämmä ole lähelläkään PetriFB:tä
ninnithequeen

Re: Viimeiset päivät

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

1108 kirjoitti:Okei. Kuka pässi tän keksi? Jannu/ämmä ole lähelläkään PetriFB:tä
Siltä vähän vaikuttaa juu....
Avatar
PetriFB
Kitisijä
Viestit: 1591
Liittynyt: 08.11.2005 15:37
Viesti:

Re: Viimeiset päivät

Viesti Kirjoittaja PetriFB »

ninnithequeen kirjoitti:
1108 kirjoitti:Okei. Kuka pässi tän keksi? Jannu/ämmä ole lähelläkään PetriFB:tä
Siltä vähän vaikuttaa juu....

Kiitos vain kutsusta teille kaikille ... :)
1108

Re: Viimeiset päivät

Viesti Kirjoittaja 1108 »

PetriFB kirjoitti:Kiitos vain kutsusta teille kaikille ...
Feikki ristille roikkumaan ja oikea kusipää kehiin.

Kuva
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12373
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Viimeiset päivät

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

1108 kirjoitti:Okei. Kuka pässi tän keksi? Jannu/ämmä ole lähelläkään PetriFB:tä
Kyllä se ON aito. Siteerasi kutsuanikin aivan oikein. :paavi:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
PetriFB
Kitisijä
Viestit: 1591
Liittynyt: 08.11.2005 15:37
Viesti:

Re: Viimeiset päivät

Viesti Kirjoittaja PetriFB »

Homeboy65 kirjoitti:
1108 kirjoitti:Okei. Kuka pässi tän keksi? Jannu/ämmä ole lähelläkään PetriFB:tä
Kyllä se ON aito. Siteerasi kutsuanikin aivan oikein. :paavi:
Minä kiitän kutsusta .... "kumartaa kohteliaasti" ..... :)
Mida

Re: Viimeiset päivät

Viesti Kirjoittaja Mida »

Näin tänään rekkarin, jossa kirjaimina oli PFB ja heti puistatti. Voi räkä. No jos sovittais nii, että Pete availee vaan niitä omia ketjujaan ni tiiän mitä vältellä. Se olis kiva :-)
Avatar
PetriFB
Kitisijä
Viestit: 1591
Liittynyt: 08.11.2005 15:37
Viesti:

Re: Viimeiset päivät

Viesti Kirjoittaja PetriFB »

Mida kirjoitti:Näin tänään rekkarin, jossa kirjaimina oli PFB ja heti puistatti. Voi räkä. No jos sovittais nii, että Pete availee vaan niitä omia ketjujaan ni tiiän mitä vältellä. Se olis kiva :-)
Jeps, se kuulostaa kivalta ja reilulta ........ :)
1108

Re: Viimeiset päivät

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Homeboy65 kirjoitti:Kyllä se ON aito. Siteerasi kutsuanikin aivan oikein. :paavi:
Yhtäaito kuin 25€ seteli.
MarthaFocker

Re: Viimeiset päivät

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Voi Jeesuksen mutsin pillu että te olette vatipäitä...

En tiedä onko hullupete aito vai ei, kun en jaksa se juttuja lukea. Mutta voi venäjä jos onkin, ja te mulkkuperseet vieläpä kutsuitte sen tänne.
Onko nyt kivaa. Muutetaan kityn nimi samantei Jesus-foorumiksi.

Huhuh, ottaa rinnasta.

Meen nyt oksentaa.

(ainiin, jos poikalapsen saan, niin sen nimeksi ei tulekaan Penetro, kuten olin ajatellut. Siitä tulee Antti-Kristian. )
mymoca
Kitisijä
Viestit: 6
Liittynyt: 02.11.2005 19:11

Re: Viimeiset päivät

Viesti Kirjoittaja mymoca »

Rautavittu kirjoitti:Meen nyt oksentaa.

(ainiin, jos poikalapsen saan, niin sen nimeksi ei tulekaan Penetro, kuten olin ajatellut. Siitä tulee Antti-Kristian. )
Oksettaa ja. Mä voin antaa tyttöni nimeks Mari-Ann niin voidaan sit kuskata niit kimpas puistois. :wink:
Kill,fuck,die
Vastaa Viestiin