Se v**** minigolf-miitti

Info tulevista miiteistä
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Se v**** minigolf-miitti

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Elppis kirjoitti:
swirl kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:Mua ei henk koht haittaa kenenkään osallistuminen. Tämänhetkisistä mahdollisista tulijoista olen tavannut ainoastaan Elpan ja Ninnin. Tapaisin mielelläni muitakin - ei sillä että Elpassa ja Ninnissä olis mitään vikaa :D
Olethan sä mutkin tavannut! Vai olenko niin helposti unohdettava tyyppi?
Oli siellä intialaisessa Vesperkin? Ja moni muu ;)
Olinko mä tulossa?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Se v**** minigolf-miitti

Viesti Kirjoittaja Nergal »

huima kirjoitti:Maailman nopein marttyyri kyllä haistaa mahdollisuuden pahoittaa mielensä.
Lollasin!
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Se v**** minigolf-miitti

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vesper kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
swirl kirjoitti: Olethan sä mutkin tavannut! Vai olenko niin helposti unohdettava tyyppi?
Oli siellä intialaisessa Vesperkin? Ja moni muu ;)
Olinko mä tulossa?
Kukaan ei näin väittänyt. Mainitsin vain nikkisi koska olet Kitinäläinen jonka Suvinen on tavannut. Elä suutu mulle :(
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Se v**** minigolf-miitti

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Vain kolme ilmoittautunut!! Tuleekohan tästä mitään. Mutta toivottavasti tulee. Tapaisin vihdoin Suvisenkin. Olemmehan joskus sitä toivoneetkin, että tapaisimme!!Vihdoinkin. En tarkoita romanttisesti vaan mielenkiinnolla.

Minigolfia en niinkään ole harrastanut vaan oikeaa golfia, mutta minigolfhan on monessa mielessä mukavata ja rentouttavaa, sano.

Nyt vaan enemmän poppoota miittiin! Saira ja Xiberia ja Tirina ja ExSu ja Ninni ja Mustis Mussukan lisäksi niin mun lyöntini lähtenee väärinpäin! Toki jos Jaguarinomistaja sinne tulee niin en ole pelin jälkeen enää elossa. Mutta eikös sitä sanota sananlaskussakin että "Saada PIIP ja kuolla" Eli nautinnossa on hyvä kuolla! :D

AITO ARSKALAINEN
värien taikuri

P.S ainiin, minä EN sitten ota valkoista palloa vaan keltaisen tai punaisen tai sinisen!!!
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Se v**** minigolf-miitti

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Elppis kirjoitti:Kukaan ei näin väittänyt. Mainitsin vain nikkisi koska olet Kitinäläinen jonka Suvinen on tavannut. Elä suutu mulle :(
Ja mä vaan kehotin lukemaan alkuperäisen viestin oikein.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Se v**** minigolf-miitti

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vesper kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Kukaan ei näin väittänyt. Mainitsin vain nikkisi koska olet Kitinäläinen jonka Suvinen on tavannut. Elä suutu mulle :(
Ja mä vaan kehotin lukemaan alkuperäisen viestin oikein.
Tsorppa, ei mul riitä kapasiteetti 100 % näköjään tällä hetkellä..
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Se v**** minigolf-miitti

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mut mä oonki ihan eka joka on Suvisen tavannu! Jyväskylässä, UK ja tytär mukana.

NIH! :leuhka:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Se v**** minigolf-miitti

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mitä voitit?
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Se v**** minigolf-miitti

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:Mitä voitit?
Suvisen Kity-neitsyyden :D
Manaaja

Re: Se v**** minigolf-miitti

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

ninnithequeen kirjoitti:Ootte tymiä. Jos on Miitti ni eiks kaikki oo tervetulleita?
Kysypä sitä SA:lta tai HB:lta jotka ovat pitäneet kohta jo toistakymmentä miittiä. Ymmärtääkseni niihin ovat olleet tervetulleita a) SA ja b) HB. Korjaa toki jos olen väärässä.
Manaaja

Re: Se v**** minigolf-miitti

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

ninnithequeen kirjoitti:Mut mä oonki ihan eka joka on Suvisen tavannu! Jyväskylässä, UK ja tytär mukana.

NIH! :leuhka:
Oliko euroviisuvoittaja mukana siivoamassa jälkiä?
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Se v**** minigolf-miitti

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Manaaja kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Ootte tymiä. Jos on Miitti ni eiks kaikki oo tervetulleita?
Kysypä sitä SA:lta tai ...
Hei vielä nopsasti! Minä henkilökohtaisesti toivon todella, että ne vaan, jotka haluaa tavata niin tulisivat ihan varmasti. Mun tapaamiset Homen kanssa ovat lyhyitä ja yleensä nopsasti järkättyjä iltapäivän paikkoihin kun en itse röpötä niin voisi olla hyvin toinen kahvinjuojakaveri mulle ja sitten röpötyskaveri Homelle ja vaikka kuinka monta. Ehkä tässä taas heinä- elokuulla tavataankin! Ja kyllä minäkin olutta juon jos on "tarvis". Onhan se upeaa hyvää kylmää olutta siemailla kauniilla terassilla hyvässä seurassa!

Ainoa ehto on, että väkivaltaa ei ole eikä varkauksia eikä mielellään oksennusta. Ei tappeluita eikä typeryyksiä. Ulkonäkö tai muut rasistiset asiat eivät ole esteenä tapaamiselle vaikka itse toki pidän siisteydestä. Manala on tervetullut ellei se tapa minua.

Kiitoksin


Stadinarska

joka tapaa kenet teistä vaan sovittuna aikana mielellään, jos tapaaminen on tarkoitettu ystävällismielisesti ja täyttää fiksuuden vaatimukset.
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Manaaja

Re: Se v**** minigolf-miitti

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Gat kirjoitti:Mä en tuu, koska Dumis ei tykkää musta. mua lyötäisiin turpaan enkä saisi pillua edes sinulta. Enkä ole koskaan pelannut minigolfia.
Sitäpaitsi se teleskooppipamppu vs. leuku -hommakin on vielä selvittämättä.
ninnithequeen

Re: Se v**** minigolf-miitti

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Manaaja kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Mut mä oonki ihan eka joka on Suvisen tavannu! Jyväskylässä, UK ja tytär mukana.

NIH! :leuhka:
Oliko euroviisuvoittaja mukana siivoamassa jälkiä?
Kyl sä oot yks pässi.
Manaaja

Re: Se v**** minigolf-miitti

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

No edes joku kaljupäinen pelottava skini, joka on tappanut jonkun?
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Se v**** minigolf-miitti

Viesti Kirjoittaja Gat »

Manaaja kirjoitti:
Gat kirjoitti:Mä en tuu, koska Dumis ei tykkää musta. mua lyötäisiin turpaan enkä saisi pillua edes sinulta. Enkä ole koskaan pelannut minigolfia.
Sitäpaitsi se teleskooppipamppu vs. leuku -hommakin on vielä selvittämättä.
Minulla on nykyään myös miekka.
Manaaja

Re: Se v**** minigolf-miitti

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Gat kirjoitti:Minulla on nykyään myös miekka.
Täytyy vissiin käydä hakemassa suvun vanha haulikko.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Se v**** minigolf-miitti

Viesti Kirjoittaja Gat »

Manaaja kirjoitti:
Gat kirjoitti:Minulla on nykyään myös miekka.
Täytyy vissiin käydä hakemassa suvun vanha haulikko.
Nokitan Sako .243 -luodikolla kiikaritähtäimen kera. Tiputan sinut ennen kuin ehdit haulikon kantaman päähän!
Manaaja

Re: Se v**** minigolf-miitti

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Sinä et tollasilla saa aikaiseksi kuin pintanaarmuja.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Se v**** minigolf-miitti

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Gat kirjoitti:Minulla on nykyään myös miekka.
Mullakin oli joskus 11 vuotiaana "Rambo-puukko". Se oli ostettu Rantasalmelta jostain lahjamyymälästä ja sen perän sisältä löytyi jos jonkinlaista tarpeellista rojua. Mielestäni tuo miekka luetaan ehkä samaan kastiin tuon mun puukon kanssa :lol:
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Se v**** minigolf-miitti

Viesti Kirjoittaja Gat »

Mirkku kirjoitti:
Gat kirjoitti:Minulla on nykyään myös miekka.
Mullakin oli joskus 11 vuotiaana "Rambo-puukko". Se oli ostettu Rantasalmelta jostain lahjamyymälästä ja sen perän sisältä löytyi jos jonkinlaista tarpeellista rojua. Mielestäni tuo miekka luetaan ehkä samaan kastiin tuon mun puukon kanssa :lol:
:shock: Minulla on luultavasti ihan samanlainen Rambopuukko, jonka ihan tsoukkina ostin jotain 15 vuotta sitten Prismasta pikkurahalla. Sellanen pyöreä pampula kahvassa, ja siinä kompassi? Mutta haloo, sehän oli silloinkin selvää, että se oli lelu. Surkeinta 420-ruostumatonta terästä, kovera teroitus eikä tuollainen onttokahvainen kestä mitään. Teräväksikään sitä ei saanut.

Tää miekka taas on tosielämässä yhtä hyödytön kun ei juurikaan saa kantaa kadulla... mutta on silti noin neljänsadan halpiksenakin ihan oikea miekka. Hyvää hiiliterästä, hyvin lämpökäsitelty, balanssi hyvä, kestäväkin kuulemma. Vaikka toki pariin tonniin olisi saanut vielä paremman. Mutta siis lelu tuo ei ole (tai siis mulle on), mutta vain miekan näköinen koriste-esine se ei ainakaan ole! Koristemiekat maksaa jotain satasen ja on tehty halvalla paskasta ruostumattomasta teräksestä, joka ei miekkoihin sovi.

Tää on sentään orjatyövoiman käsintakoma! Intiassa joo, mutta Cold Steelin jenkkien valvomana ja parempi kuin Windlassin miekat sieltä.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Se v**** minigolf-miitti

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Gat kirjoitti: :shock: Minulla on luultavasti ihan samanlainen Rambopuukko....
Just sellanen "rambo-puukko". En sitä koskaan edes koettanut teroittaa, minne lie hukkunut koko mora. Onhan tuosta jo abaut 25v aikaa...

Miksi ihmeessä kantaisit miekkaa kadulla, vaikka saisikin? Miksi ihmeessä?!??! :roll:
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Se v**** minigolf-miitti

Viesti Kirjoittaja Gat »

Mirkku kirjoitti:Miksi ihmeessä kantaisit miekkaa kadulla, vaikka saisikin? Miksi ihmeessä?!??! :roll:
Koska miekkailu on itsepuolustusta ja muiden tappamista. Vanhana hyvänä aikana miekan kanto oli sallittua ja suositeltavaa, Toki ongelma, jos nykyään raggareillakin ja muilla rosmoilla olisi miekat. Mutta silloinkin ase tasoittaisi, jos olisivat taidottomia vaikka kaikki minua riskimpiä persjalkoja. Käsiaseisiin sama. "God created men. Samuel Colt made them equal. " Mutta enpä tosiaan viittis kantaa pyssyä kadulla. Sillä ei avaa nakkipakettiakaan kuin muutenkin hyödyllisellä veitsellä.

Nykyään ei saa kantaa edes puukkoa, mutta periaatteesta kannan aina taktista linkkaria. En hakeudu enkä usko joutuvani koskaan tappeluun. Mutta arkeen tarvitaan terää ihan sivistyneesti. Salin ulkopuolella minua on lyönyt vain hyvä kaveri, kun tuli riitaa vedonlyönnistä yhden elokuvan henkilöistä. Aika nörttiä. Hän oli väärässä, mutta minä se roiskutin verta nenästäni vielä ratikkapysäkillä. Yllätti minut, ei muuta!! :D
Tirina

Re: Se v**** minigolf-miitti

Viesti Kirjoittaja Tirina »

Ratikkapysäkillä, niin kaupunkilaista.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Se v**** minigolf-miitti

Viesti Kirjoittaja huima »

Minigolffatessa tulee ihan sikakuuma.

Kannattaa varata juomia mukaan.

Testattu taas tätä vuotta varten. Toimii ja on nastaa, ainakin hyvässä seurassa.
Vastaa Viestiin