Kuppilajako

Info tulevista miiteistä

Pikkujoulujen jatkopaikkakyselypollaus

On The Rocks K-20 Liput 7 eur
15
27%
Kaarle 12 K-24 Liput 0 Eur
10
18%
Amarillo K-18? Liput?
7
13%
Onnela K-22 liput?
5
9%
Joku muu, ei väliä, kaikki käy.
12
21%
Kalsarikännit himassa.
7
13%
 
Ääniä yhteensä: 56

KGrilli

Re: Kuppilajako

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

gullible kirjoitti:
KGrilli kirjoitti: en halua juoda viinaa
No tuo kyllä tekee elämästä helvettiä. Kitypikkujoulut selvinpäin olisikin jonkinmoinen masokismin huipentuma. Mut hei, älä ny oo tommonen... lähe ny. Muuta mielesi ja lähde mukaan - ainahan voit peruuttaa osllistumisesi myöhemmin!

Avaan gallubin:
1) KG pyörtää kantansa osallistumattomuudesta pikkujouluihin
2) KG pyörtää kantansa osallistumattomuudesta pikkujouluihin vain pyörtääkseen kantansa uudestaan
3) Loppujenlopuksi kenellekään ei ole selvää mikä KG:n lopullinen kanta osallistumisestaan on - ei myöskään KG:lle itselleen
4) KG tulee pikkujouluihin sittenkin, vaikka sanoo olevansa tulematta
5) KG, WP ja WP:n vaimo tulevat yhdessä pikkujouluihin
6) KG, WP ja WP:n vaimo tulevat yhdessä, mutteivät pikkujouluihin

juu, viime viikonloppu selvänä, cokista litkien mekassa oli kaameaa. never again. uskomatonta miten ilman känniä baaritouhu näyttää urpolta. karmeeta ajatellakin mitä siellä on aikoinaan tullut itse puuhailtua. jösses.

jos noista edellä mainituista saisi valita niin ottaisin mieluiten tuon vaihtoehdon 6). se kuullostaa riittävän knkyltä.
Enthu

Re: Kuppilajako

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Kity Pikkujoulushow 6kk ennen pikkujouluja..eiks näitä oo suunniteltu
vähintään puoli vuotta :?:

Edit: Edelleenkään ei ole ollut tarkoituksena arvostella nykyistä pikkujoulutoimikuntaa joka kunniakkaasti kaiken hoitanut.
Viimeksi muokannut Enthu, 14.11.2005 16:35. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Patz

Re: Kuppilajako

Viesti Kirjoittaja Patz »

Enthu kirjoitti:Kity Pikkujoulushow 6kk ennen pikkujouluja..eiks näitä oo suunniteltu
vähintään puoli vuotta :?:
Niin, oletko SINÄ suunnitellut näitä ollenkaan?
kaakki
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 146
Liittynyt: 23.09.2005 20:45
Paikkakunta: Hyvinge

Re: Kuppilajako

Viesti Kirjoittaja kaakki »

Jep, tää on melkoista showta tosiaan, varsinkin kun muistelee vuoden takaisia tapahtumia, samat oli metkut silloinkin. :)

Loppujen lopuksi kaikki tää asiallinen ja ei niin asiallinen spekulointi suuntaan tai toiseen ei enää ko. iltana pädekään, kityläiset kun ovat melkoisen persoja viinalle (eurooppalaisittain tietenkin), ja koko remusakin yhteinen promillemäärä ei luo kovin vakaata pohjaa ennakkosuunnitelmille. Mitä luultavimmin loppuillasta lähdön lähestyessä Cantinasta alkaa muodostua n. kymmenen hengen porukoita, jotka sitten suuntaavat kuka mihinkin, osan poistuessa jopa kotiin.

Mutta nokkapokka tai mutapaini jää (valitettavasti?) kyllä tänne sivuille, IRL me kaikki kun olemme niin ihqja ja rakastettavia että. Sitä odotellessa.. :D

Ja Knky muru, loppuillasta sä ainakin olet mun kainalossa hetken, vaikka muuten ei huvittaisikaan. Se oli käsky. :wink:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuppilajako

Viesti Kirjoittaja Elppis »

kaakki kirjoitti: mutapaini jää (valitettavasti?) kyllä tänne sivuille,
Exsaaaaat?!? Harjoitellaanko näissä pippaloissa? ;)
The great club outshines the individual, always and forever.
Enthu

Re: Kuppilajako

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Patz kirjoitti:
Enthu kirjoitti:Kity Pikkujoulushow 6kk ennen pikkujouluja..eiks näitä oo suunniteltu
vähintään puoli vuotta :?:
Niin, oletko SINÄ suunnitellut näitä ollenkaan?
Olen ollut hengessä mukana ja kyllä miettinytkin illanviettopaikkojen
soveltuvuutta suurelle seurueellemme parissa ketjussa. Olin tarvittaessa
valmis auttamaan siinä vaiheessa kun järjestäjä/järjestäjät olivat vielä epäselviä mutta syystä tai toisesta vetäytyivät myöhemmin
Exsat

Re: Kuppilajako

Viesti Kirjoittaja Exsat »

KGrilli kirjoitti: ehkä mä sitten muistan väärin.
Déjà vu

Tää on ihan hyvä tahti, yksi per pikkujoulut. Ensi vuodelle haetaan ehdokasta nolaamaan itsensä, anyone?
Exsat

Re: Kuppilajako

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Elppis kirjoitti:
kaakki kirjoitti: mutapaini jää (valitettavasti?) kyllä tänne sivuille,
Exsaaaaat?!? Harjoitellaanko näissä pippaloissa? ;)
*pakkaa bikinit mukaan*


:wink:
Angita

Re: Kuppilajako

Viesti Kirjoittaja Angita »

Exsat kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
kaakki kirjoitti: mutapaini jää (valitettavasti?) kyllä tänne sivuille,
Exsaaaaat?!? Harjoitellaanko näissä pippaloissa? ;)
*pakkaa bikinit mukaan*


:wink:
Mitkä bikinit? Mutapainihan suoritetaan perinteisesti älästi öljytyin vartaloin.
Exsat

Re: Kuppilajako

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Angita kirjoitti:
Mitkä bikinit? Mutapainihan suoritetaan perinteisesti älästi öljytyin vartaloin.
Kato kun mä olen niin siweä. :wink:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuppilajako

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Exsat kirjoitti:
Angita kirjoitti:
Mitkä bikinit? Mutapainihan suoritetaan perinteisesti älästi öljytyin vartaloin.
Kato kun mä olen niin siweä. :wink:
Enkä mä halua sellaista mainetta, että olen kourinut nagua Exsattia epämääräisistä paikoista 8)
The great club outshines the individual, always and forever.
Herra Manala

Re: Kuppilajako

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

KGrilli kirjoitti:ja minä ilmoitan tässä että jätän väliin ruokailun lisäksi myös etkot, ja jatkot. tajusin juuri, että en halua luopua viinattomuudesta edes yhdeksi illaksi. ainakaan näin riitaisan pikkujoulun kunniaksi.
Hei pliis, tuuthan sä nyt varmasti? Tuuthan? Älä viitti antaa muutaman tyhmän provoajan pilata sun pikkujouluja. Mä ainakin oisin niin kovasti halunnut tavata sut, ja yks toinen poronhoitaja kemiöstä.

Toivottavasti tulisit ja jättäisit tyhmien ihmisten kommentit ihan omaan arvoonsa.
Exsat

Re: Kuppilajako

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Elppis kirjoitti: Enkä mä halua sellaista mainetta, että olen kourinut nagua Exsattia epämääräisistä paikoista 8)
Noo... Täällähän tuntuu monikin yrittävän sellaista mainetta, että olisi kourinut mun miestä epämääräisistä paikoista, joten tämähän menisi ihan tasoituksesta.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kuppilajako

Viesti Kirjoittaja Niba »

kaakki kirjoitti: Mutta nokkapokka tai mutapaini jää (valitettavasti?) kyllä tänne sivuille, IRL me kaikki kun olemme niin ihqja ja rakastettavia että. Sitä odotellessa.. :D
:wink:
Puhu vain omasta puolestasi, ihQsta IhQin..
Pyyhin Netikettiin..
kaakki
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 146
Liittynyt: 23.09.2005 20:45
Paikkakunta: Hyvinge

Re: Kuppilajako

Viesti Kirjoittaja kaakki »

Niba kirjoitti:
Puhu vain omasta puolestasi, ihQsta IhQin..
:P :P
Herra Manala

Re: Kuppilajako

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Niba yrittää pukille! Vanha irstas äijä!
Vastaa Viestiin