Kuppilajako

Info tulevista miiteistä

Pikkujoulujen jatkopaikkakyselypollaus

On The Rocks K-20 Liput 7 eur
15
27%
Kaarle 12 K-24 Liput 0 Eur
10
18%
Amarillo K-18? Liput?
7
13%
Onnela K-22 liput?
5
9%
Joku muu, ei väliä, kaikki käy.
12
21%
Kalsarikännit himassa.
7
13%
 
Ääniä yhteensä: 56

Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kuppilajako

Viesti Kirjoittaja Niba »

I.M.Weasel kirjoitti:Oletuksena on, että jos tulee tulee seuran takia ei atmosfäärin. Kaikissa mainituissa saa kurkunkostuketta - muulla ei liene väliä, kun on pikkujoulut kyseessä.

Eli kaikki käy. (Ei voi olla ronkeli sen jälkeen, kun on istunut kundien kanssa tuopposella Tampereen Show Timessa.... ) :roll:
Big time?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Kuppilajako

Viesti Kirjoittaja brona »

I.M.Weasel kirjoitti:Oletuksena on, että jos tulee tulee seuran takia ei atmosfäärin. Kaikissa mainituissa saa kurkunkostuketta - muulla ei liene väliä, kun on pikkujoulut kyseessä.
Ah, järjen vieno ääni. Hienoa, jos tuut mukaan, sut mä olenkin halunnut tavata (yhtään dissaamatta muita tuntemattomia tahi jo tavattuja).
...
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kuppilajako

Viesti Kirjoittaja Niba »

Sitten kun on selvinnyt kaksi eniten ääniä saanutta paikkaa, niin järjestetään vihoviimeinen Idolsiootti äänestys kahden eniten ääniä saaneen kesken?
Näin jos ei saada jotain miracle-paikkaa kiikkii ennen päivää x.12.2005?
Näin että saataisiin vielä sekaannus selville vesille..
Vaikkei kenenkään selvä tarvi ollakaan :P
Pyyhin Netikettiin..
gullible

Re: Kuppilajako

Viesti Kirjoittaja gullible »

Herra Manala kirjoitti:
Dumari kirjoitti:AMARILLOA
Mun on kyllä myös kompattava.
No tulihan se sieltä, kun vähän potkii!
gullible kirjoitti:Mitenkäs se Amarillo?
Muupaikkakuntalaisten riemuksi ehdotan, että manala vetää lonely planetin kanssa pienen Helsinki-sightseeingin vaikka sunnuntaiaamuna.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kuppilajako

Viesti Kirjoittaja Niba »

gullible kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:
Dumari kirjoitti:AMARILLOA
Mun on kyllä myös kompattava.
No tulihan se sieltä, kun vähän potkii!
gullible kirjoitti:Mitenkäs se Amarillo?
Muupaikkakuntalaisten riemuksi ehdotan, että manala vetää lonely planetin kanssa pienen Helsinki-sightseeingin vaikka sunnuntaiaamuna.
Mennään kaikki 3T-ratikkaan ja kierretään Helsinki?
Tai puolet porukasta 3B ratikkaan sitten joka kierroksella vilkutellaan?
Manala on ulkopaikkakuntalainen. :shock: :lol: :lol:
Pyyhin Netikettiin..
Enthu

Re: Kuppilajako

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Niba kirjoitti:
gullible kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:
Mun on kyllä myös kompattava.
No tulihan se sieltä, kun vähän potkii!
gullible kirjoitti:Mitenkäs se Amarillo?
Muupaikkakuntalaisten riemuksi ehdotan, että manala vetää lonely planetin kanssa pienen Helsinki-sightseeingin vaikka sunnuntaiaamuna.
Mennään kaikki 3T-ratikkaan ja kierretään Helsinki?
Tai puolet porukasta 3B ratikkaan sitten joka kierroksella vilkutellaan?
Manala on ulkopaikkakuntalainen. :shock: :lol: :lol:
Hyvä Niba :lol: :lol: :lol: kiitos makeista nauruista
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Kuppilajako

Viesti Kirjoittaja Ann »

I.M.Weasel kirjoitti:Oletuksena on, että jos tulee tulee seuran takia ei atmosfäärin.
Korjaus: jos tulen, tulen Annan ansiosta.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Exsat

Re: Kuppilajako

Viesti Kirjoittaja Exsat »

KGrilli kirjoitti: oonks mä nussinut sun miestäs vai mistä nyt oikeen puristaa?
En osaa sanoa varmaksi, mutta olettaisin ettet ole hänen tyyppiään. Mitä nyt ollaan naiskauneidesta keskusteltu, niin on tullut ilmi, että hän pitää lähinnä naisista, jotka ovat pienempiä kuin hän itse.
fine. jos sinäkin olet sitä mieltä että helsinkiläisten mielipiteillä ei ole mitään painoarvoa niin valitse sinä se mesta sieltä oulusta käsin.
Mä olen jo komppaillut niitä, joiden kanssa olen ollut samaa mieltä, se riittäköön. Siihen, onko joku baari hyvä paikka bilettää isolla porukalla ei mielestäni vaikuta pätkääkään se, että monellako muista asiakkaista on jonkun purjehdusseuran jäsenkortti povitaskussa.
KGrilli

Re: Kuppilajako

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

Exsat kirjoitti:
KGrilli kirjoitti: oonks mä nussinut sun miestäs vai mistä nyt oikeen puristaa?
En osaa sanoa varmaksi, mutta olettaisin ettet ole hänen tyyppiään. Mitä nyt ollaan naiskauneidesta keskusteltu, niin on tullut ilmi, että hän pitää lähinnä naisista, jotka ovat pienempiä kuin hän itse.
ehkä mä sitten muistan väärin.
Herra Manala

Re: Kuppilajako

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

gullible kirjoitti:Äiti osti tänä vuonna suklaakalenterin jossa ei ole kuvioituja suklaanameja ja mulle tuli paha mieli.
Julma äiti, täytyy sanoa! Yhteisen hyvän nimissä, jottei parkumistasi tarvitsisi kuunnella enempää, lupaan ostaa sinulle tikkarin. Mutta vain jos istut loppumatkan kiltisti ja hiljaa mököttäen. :pikkugee:
Hebuli

Re: Kuppilajako

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Kun täällä tuntuu olevan niin paljon enemmän merkitystä sillä kuka jotain paikkaa ehdottaa kuin mitä ehdotetaan, pitäiskö kaikkien palkata itselleen asianajaja tai muu asiamies joka kirjoittaa ehdotukset tänne kaikille arvovapaasti ja ilman henkilökemiajännitteitä? Niin että päästään siitä Amarillosta yhteiseen ymmärrykseen.

Kun kerran Tixi on kadonnut tai vähintään uuden nimimerkin suojissa, mä varaan nexie-santtu voimaparin itselleni avustajiksi. En kirjoita tähän keskusteluun enää mitään ennenkuin olen neuvotellut heidän kanssaan.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Kuppilajako

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Hebuli kirjoitti:Kun täällä tuntuu olevan niin paljon enemmän merkitystä sillä kuka jotain paikkaa ehdottaa kuin mitä ehdotetaan, pitäiskö kaikkien palkata itselleen asianajaja tai muu asiamies joka kirjoittaa ehdotukset tänne kaikille arvovapaasti ja ilman henkilökemiajännitteitä? Niin että päästään siitä Amarillosta yhteiseen ymmärrykseen.

Kun kerran Tixi on kadonnut tai vähintään uuden nimimerkin suojissa, mä varaan nexie-santtu voimaparin itselleni avustajiksi. En kirjoita tähän keskusteluun enää mitään ennenkuin olen neuvotellut heidän kanssaan.
Mä taas käytän oikeuteni vaieta. :P
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
KGrilli

Re: Kuppilajako

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

ja minä ilmoitan tässä että jätän väliin ruokailun lisäksi myös etkot, ja jatkot. tajusin juuri, että en halua luopua viinattomuudesta edes yhdeksi illaksi. ainakaan näin riitaisan pikkujoulun kunniaksi.

mutta toivotan kyllä kaikille oikein hauskaa iltaa ja paljon actionia :keskustelu:
SingleMalt

Re: Kuppilajako

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

KGrilli kirjoitti: :keskustelu:
Niinpä niin. Tuon kun olisit tajunnut jo aikaisemmin, olisi säästytty monelta kiukuttelulta ja väännöltä. Toivottavasti päätöksesi pitää, meinaan tämä miitti ei kestä enää yhtään kinkyn idioottimaista sekaamista.
KGrilli

Re: Kuppilajako

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

SingleMalt kirjoitti:
KGrilli kirjoitti: :keskustelu:
Niinpä niin. Tuon kun olisit tajunnut jo aikaisemmin, olisi säästytty monelta kiukuttelulta ja väännöltä. Toivottavsti päätöksesi pitää, meinaan tämä miitti ei kestä enää yhtään kinkyn sekaamista.
sinähän se itse oletkin ollut varsinainen peace maker! anna mun nauraa.
SingleMalt

Re: Kuppilajako

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

KGrilli kirjoitti:anna mun nauraa.
Jos nyt lopettaisit hetkeksi sen nappien käyttämisen, niin voisit sieltä kusen ja paskan seasta kaivaa senkin muiston, että kuka tämän sekasotkun oikein aloittikaan.

Sä vitutat mua ihan kybällä. Toivottavasti suksit vittuun koko palstalta.



Please. Antakaa nyt vittu se ignore-feature jo?
KGrilli

Re: Kuppilajako

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

SingleMalt kirjoitti:
KGrilli kirjoitti:anna mun nauraa.
Jos nyt lopettaisit hetkeksi sen nappien käyttämisen, niin voisit sieltä kusen ja paskan seasta kaivaa senkin muiston, että kuka tämän sekasotkun oikein aloittikaan.

Sä vitutat mua ihan kybällä. Toivottavasti suksit vittuun koko palstalta.



Please. Antakaa nyt vittu se ignore-feature jo?



sallit mun muistuttaa että lopulta aika moni oli sitä mieltä että eivät halua maksaa paikalle saapumattomien ruoasta/pöytävarauksesta. ikävää että se olin mikä joka toi asian esille. muutenhan siitä ei moista mekkalaa olisi syntynytkään. piste (minun osaltani, sinä jatkat varmasti).
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kuppilajako

Viesti Kirjoittaja Niba »

Nyt tämä alkaa mennä pelkälle henkilökohtaiselle tasolle..
ilman Metoja ja matoja..
Ken leikkiin ryhtyy..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Kuppilajako

Viesti Kirjoittaja Mojo »

13:50:19 [ninnithequeen] amarillo tai mikä vaan, mä en jaksa lukee koko ketjua enää...
13:57:44 [ninnithequeen] tosin exsatin kommentti oli pakko lukee ja reps
13:59:11 [Mojo_] Hih.. nyt kai Krilli ottaa taas itseensä ja jättää taas tulemati kokonaan ja lähtee kitystä jne jne
14:00:26 [ninnithequeen] aivan

Alkaapi pelottamaan nämä mun ennustajantaitojen esiintuleminen :roll:
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
ninnithequeen

Re: Kuppilajako

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

KGrilli kirjoitti:piste (minun osaltani, sinä jatkat varmasti).
Onko kukaan laskenut, monesto lupaus tämä nyt oli?
KGrilli

Re: Kuppilajako

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

M-ojo kirjoitti:13:50:19 [ninnithequeen] amarillo tai mikä vaan, mä en jaksa lukee koko ketjua enää...
13:57:44 [ninnithequeen] tosin exsatin kommentti oli pakko lukee ja reps
13:59:11 [Mojo_] Hih.. nyt kai Krilli ottaa taas itseensä ja jättää taas tulemati kokonaan ja lähtee kitystä jne jne
14:00:26 [ninnithequeen] aivan

Alkaapi pelottamaan nämä mun ennustajantaitojen esiintuleminen :roll:

hehehehehe.... aika hyvä ennustaja oot. mutta kyllä se liittyy aika paljon siihen että en halua juoda viinaa ja tänä viikonloppuna olin selvinpäin baarissa ja se oli kamalaa! oikeesti, tylsää. en halua kokea sitä uudelleen.

mutta toki, syynsä on myös näillä ihmisillä täällä. en mä halua viettää aikaani livenä ihmisten kanssa joista mä en pidä. eiköhän jokainen käyttäydy vaistomaisesti niin? siinä vaiheessa kun hauskuus ja kivat asiat loppuvat, niin miksi jatkaa?
gullible

Re: Kuppilajako

Viesti Kirjoittaja gullible »

KGrilli kirjoitti: en halua juoda viinaa
No tuo kyllä tekee elämästä helvettiä. Kitypikkujoulut selvinpäin olisikin jonkinmoinen masokismin huipentuma. Mut hei, älä ny oo tommonen... lähe ny. Muuta mielesi ja lähde mukaan - ainahan voit peruuttaa osllistumisesi myöhemmin!

Avaan gallubin:
1) KG pyörtää kantansa osallistumattomuudesta pikkujouluihin
2) KG pyörtää kantansa osallistumattomuudesta pikkujouluihin vain pyörtääkseen kantansa uudestaan
3) Loppujenlopuksi kenellekään ei ole selvää mikä KG:n lopullinen kanta osallistumisestaan on - ei myöskään KG:lle itselleen
4) KG tulee pikkujouluihin sittenkin, vaikka sanoo olevansa tulematta
5) KG, WP ja WP:n vaimo tulevat yhdessä pikkujouluihin
6) KG, WP ja WP:n vaimo tulevat yhdessä, mutteivät pikkujouluihin
Viimeksi muokannut gullible, 14.11.2005 16:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
killkill

Re: Kuppilajako

Viesti Kirjoittaja killkill »

Olenko ainoa, jonka mielestä Kity - etenkin pikkujoulujärjestelyissä - alkaa muistuttaa päivä päivältä enemmän amerikkalaista showpainia?
ninnithequeen

Re: Kuppilajako

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

killkill kirjoitti:Olenko ainoa, jonka mielestä Kity - etenkin pikkujoulujärjestelyissä - alkaa muistuttaa päivä päivältä enemmän amerikkalaista showpainia?
Et.
gullible

Re: Kuppilajako

Viesti Kirjoittaja gullible »

ninnithequeen kirjoitti:
killkill kirjoitti:Olenko ainoa, jonka mielestä Kity - etenkin pikkujoulujärjestelyissä - alkaa muistuttaa päivä päivältä enemmän amerikkalaista showpainia?
Et.
Oletpas.
Vastaa Viestiin