Kuppikoko

Info tulevista miiteistä

Kuppikoko

Äänestys päättyi 24.11.2005 10:21

A
5
9%
B
15
27%
C
14
25%
D
13
24%
DD
6
11%
F
1
2%
G
0
Ei ääniä
H??
1
2%
 
Ääniä yhteensä: 55

Geetzu

Re: Kuppikoko

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Filovirus kirjoitti:tiZZikoko pohdintaan auttaa tiZZien mittauttaminen kunnon liiviliiikkeessä.
Jep, paitsi meillä joiden tissit vaihtavat kokoaan milloin minkäkin syyn (raskaus, imetys, kuihtuminen) vuoksi.
Avatar
mozart
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 179
Liittynyt: 06.11.2005 22:15

Re: Kuppikoko

Viesti Kirjoittaja mozart »

Neljänneksi pienimmällä pärjää :D
ninnithequeen

Re: Kuppikoko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

D75 lukee noissa kaikissa miun viininpunaisissa liiveissäni.
hermine

Re: Kuppikoko

Viesti Kirjoittaja hermine »

Koira- ja kukkakuvioisissa liiveissäni lukee 150 cm :oops:
Bliss

Re: Kuppikoko

Viesti Kirjoittaja Bliss »

hermine kirjoitti:Koira- ja kukkakuvioisissa liiveissäni lukee 150 cm :oops:
Ei ne oo mitkään liivit :)
Eläkä suotta punastu
hermine

Re: Kuppikoko

Viesti Kirjoittaja hermine »

On näissä ihan oikeat kupit, säädettävät olkaimet ja jonkinlaiset kaarituet. Kaikkea ne lapsille myyvätkin! :)
Bliss

Re: Kuppikoko

Viesti Kirjoittaja Bliss »

hermine kirjoitti:On näissä ihan oikeat kupit, säädettävät olkaimet ja jonkinlaiset kaarituet. Kaikkea ne lapsille myyvätkin! :)
Kääk! :shock:
Onneks olen pojan äiti....
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kuppikoko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Geetzu kirjoitti:
Filovirus kirjoitti:tiZZikoko pohdintaan auttaa tiZZien mittauttaminen kunnon liiviliiikkeessä.
Jep, paitsi meillä joiden tissit vaihtavat kokoaan milloin minkäkin syyn (raskaus, imetys, kuihtuminen) vuoksi.
Hyvät tissit sopivat aina..
ieku liivit
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Kuppikoko

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

D ttai DD, mallista riippuen, ja ympärysmitasta.
Suurin osa taitaapi olla kokoa 75DD.
Mieluiten tahtoisin sillai kivat 75C:t, niin olisi isompi valikoima halpistissikasseissa.
Niin, vastasin DD. WiDDu.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kuppikoko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ei mitkään viiden, ei edes kahden kilon jauhosäkit vaan sellaset sievät painovoimaa uhmaavat, ettei viime viikon lomalla tullut kai kertaakaan käytettyä liivejä. Sääli vaan, että oli niin lämmin, ettei nännit nöpöttäneet.

Toi asteikko ei oikein sovellu; eri liivit, eri koko.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kuppikoko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Lolita kirjoitti:Ei mitkään viiden, ei edes kahden kilon jauhosäkit vaan sellaset sievät painovoimaa uhmaavat, ettei viime viikon lomalla tullut kai kertaakaan käytettyä liivejä. Sääli vaan, että oli niin lämmin, ettei nännit nöpöttäneet.

Toi asteikko ei oikein sovellu; eri liivit, eri koko.
Olen joskus joutunut seuraamaan tissiliivien sovitusta, huolimatta ohjeistani ja mielipiteistäni oli aina saatu sopivat valittua..
Olen kuullut että suomalasissa liiveissä olisi enemmän tilaa kuin..korjatkaa jos olen väärässä..ei puheoikeutta manalalla tässä asiassa.. tarvitaan käyttäjämielipiteitä ellei..

I am not your tit'(o)(o)'master..
Pyyhin Netikettiin..
Starflare

Re: Kuppikoko

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Jos en olisi niin halvatun ujo niin haluaisin tietää kenellä kityneitosella on niin hyvä perse että sen takia tehdään murhia.
Gina

Re: Kuppikoko

Viesti Kirjoittaja Gina »

Tämän ketjun tulokset järkyttävät minua. Olen aina luullut omaavani isot tissit, mutta luulo ei ole perustunut faktaan. Olen ihan keskiverto. :cry:
Bliss

Re: Kuppikoko

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Starflare kirjoitti:Jos en olisi niin halvatun ujo niin haluaisin tietää kenellä kityneitosella on niin hyvä perse että sen takia tehdään murhia.
Mulla!!! :lol: :rofl:
*halkeaa naurusta*
Geetzu

Re: Kuppikoko

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Starflare kirjoitti:Jos en olisi niin halvatun ujo niin haluaisin tietää kenellä kityneitosella on niin hyvä perse että sen takia tehdään murhia.
Murhia ei, tietääkseni ei tappojakaan mutta muutama törkeä pahoinpitely kyllä! :yo: (ihQ-hymppä!!!111)
ninnithequeen

Re: Kuppikoko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Starflare kirjoitti:Jos en olisi niin halvatun ujo niin haluaisin tietää kenellä kityneitosella on niin hyvä perse että sen takia tehdään murhia.
Sä voit kokeilla onko mulla hyvä perse, mutta sen jälkeen tapahtuu murha.
Starflare

Re: Kuppikoko

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Hihii, paljastui paremmaksi kuin odotinkaan :D. Go go naiset ihanaiset :).
tonttu8

Re: Kuppikoko

Viesti Kirjoittaja tonttu8 »

Starflare kirjoitti:Jos en olisi niin halvatun ujo niin haluaisin tietää kenellä kityneitosella on niin hyvä perse että sen takia tehdään murhia.
o/
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuppikoko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

tonttu8 kirjoitti:
Starflare kirjoitti:Jos en olisi niin halvatun ujo niin haluaisin tietää kenellä kityneitosella on niin hyvä perse että sen takia tehdään murhia.
o/
Täällä myös. Ratsastuksenopettajakin on joskus sanonut ettei se perse ole kuitenkaan NIIN rakas, etteikö siihen satulaan voisi koko kankulla istua :oops: (pppsssst. ON SE! )
The great club outshines the individual, always and forever.
Exsat

Re: Kuppikoko

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Pienemmät kelpaisivat, vaikka kovin keskikokoiset nämäkin näkyvät olevan.
nypari

Re: Kuppikoko

Viesti Kirjoittaja nypari »

Geetzu kirjoitti:Jep, paitsi meillä joiden tissit vaihtavat kokoaan milloin minkäkin syyn (raskaus, imetys, kuihtuminen) vuoksi.
Mun naPPulan koko vaihtelee sen mukaan oksuttaako sitä vai ei. Halusin jakaa tämänkin tiedon teidän kanssanne - tulette hämmästelemään korvauksen suuruutta. Zäp!
Vastaa Viestiin