Patzille pikkujoululahja

Info tulevista miiteistä
Exsat

Re: Patzille pikkujoululahja

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Patz kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:Mie saisin henkkarialennuksella aseen ja ilmaiseksi mielin määrin bulletseja!
VOI EI! Mulle on SELKEESTI ehdotettu itsemurhaa!! Ainakin vihjattu!!11!1 NYT oon kyllä tosi loukkaantunut ja pettynyt ja en kyllä tuu koko pikkujouluihin enää ku ootte tollasia!!111!
:rofl:
killkill

Re: Patzille pikkujoululahja

Viesti Kirjoittaja killkill »

Patz kirjoitti: Mulle on SELKEESTI ehdotettu itsemurhaa!! Ainakin vihjattu!!11!1 NYT oon kyllä tosi loukkaantunut ja pettynyt ja en kyllä tuu koko pikkujouluihin enää ku ootte tollasia!!111!
ADRESSI:
Ilmaisemme syvän surumme Patzin poisjäännin johdosta. Hattu kourassa pyydämme, että hänen decolte:nsa voisi vaivautua paikalle.
Toivottomat Tumputtajat Ry
kk
mGandhi
AA
SM (ehdokasjäsen)
gullible

Re: Patzille pikkujoululahja

Viesti Kirjoittaja gullible »

Mulla on sellainen löysä tekopenis kotona. Tekojullin tiedossa oleva tarina alkaa siitä, kun kaverini löysi sen irlantilaisen baarin lattialta (siis Irlannista). Sillä aseistautuneena kaveri tuli hortoilemaan vappubileisiini ja se unohtui kotiini. Seuraavana kesänä Kotkan Meripäivillä veneeseen jatkoille houkuteltu naisväki heitti tekokikkelin mereen. Aamulla kaverini löysi sen huuhtoutuneena rannalle ja palautti sen veneeseen. Otin tekokikkelin mukaan firman pikkujouluihin, mikä ei aivan osoittautunut sellaiseksi huumoripitoiseksi menestystarinaksi, kuin sen alunperin visioin. Ajattelin, että kaikki rakastavat minua, kun hauskuutan ihmisiä tekopenikselläni, mutta ihme nipotoimitusjohtaja ei ymmärtänyt huumoria.

Nyt aika saattaa olla kypsä minulle luopua löysästä tekopeniksestäni. Voin lahjoittaa sen Patzille.
Viimeksi muokannut gullible, 11.11.2005 12:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Patz

Re: Patzille pikkujoululahja

Viesti Kirjoittaja Patz »

killkill kirjoitti: ADRESSI:
Ilmaisemme syvän surumme Patzin poisjäännin johdosta. Hattu kourassa pyydämme, että hänen decolte:nsa voisi vaivautua paikalle.
Toivottomat Tumputtajat Ry
kk
mGandhi
AA
SM (ehdokasjäsen)
Mun decolteellaa on kriisi. Vasuri haluaisi tulla, mutta oikea mököttää niin pahasti, että nänni viipottaa jo maata kohden. Ehkä lahjon sitä kehumalla ja ostamalla uudet muutaman satasen pitsirintsikat... Tai uhkailen pienennysleikkauksella.
Patz

Re: Patzille pikkujoululahja

Viesti Kirjoittaja Patz »

gullible kirjoitti:...löysä penis...
Tollasista mä näen painajaisia...
Dumari

Re: Patzille pikkujoululahja

Viesti Kirjoittaja Dumari »

gullible kirjoitti:Mulla on sellainen löysä tekopenis kotona. Tekojullin tiedossa oleva tarina alkaa siitä, kun kaverini löysi sen irlantilaisen baarin lattialta (siis Irlannista). Sillä aseistautuneena kaveri tuli hortoilemaan vappubileisiini ja se unohtui kotiini. Seuraavana kesänä Kotkan Meripäivillä veneeseen jatkoille houkuteltu naisväki heitti tekokikkelin mereen. Aamulla kaverini löysi sen huuhtoutuneena rannalle ja palautti sen veneeseen. Otin tekokikkelin mukaan firman pikkujouluihin, mikä ei aivan osoittautunut sellaiseksi huumoripitoiseksi menestystarinaksi, kuin sen alunperin visioin. Ajattelin, että kaikki rakastavat minua, kun hauskuutan ihmisiä tekopenikselläni, mutta ihme nipotoimitusjohtaja ei ymmärtänyt huumoria.
Ei hitto, hiukan repeilin :D
WanhaPervo

Re: Patzille pikkujoululahja

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

gullible kirjoitti:Mulla on sellainen löysä tekopenis kotona. Tekojullin tiedossa oleva tarina alkaa siitä, kun kaverini löysi sen irlantilaisen baarin lattialta (siis Irlannista).
Niin aina...
killkill

Re: Patzille pikkujoululahja

Viesti Kirjoittaja killkill »

Patz kirjoitti:Vasuri haluaisi tulla, mutta oikea mököttää niin pahasti, että nänni viipottaa jo maata kohden.
Voi olla, että joudut ostamaan niille silmälasit. Eikös karsastusta korjata laseilla? Ongelmaksi muodostunee sopivankokoisten kehysten löytäminen..
WanhaPervo

Re: Patzille pikkujoululahja

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

gullible kirjoitti:. Ajattelin, että kaikki rakastavat minua, kun hauskuutan ihmisiä tekopenikselläni, mutta ihme nipotoimitusjohtaja ei ymmärtänyt huumoria.
Olisiko pelännyt oikeusjuttuja seksuaalisesta häirinnästä? Ainakin Ameriikan ihmemaassa tuollaisesta käytöksestä olisi helposti nostettu oikeusjuttu firmaa vastaan.
AarneAnkka

Re: Patzille pikkujoululahja

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

killkill kirjoitti: ADRESSI:
Ilmaisemme syvän surumme Patzin poisjäännin johdosta. Hattu kourassa pyydämme, että hänen decolte:nsa voisi vaivautua paikalle.
Toivottomat Tumputtajat Ry
kk
mGandhi
AA
SM (ehdokasjäsen)
Olenko minäkin jo päässyt Toivottomien Tumputtajien alfalistalle? :shock:
Patz kirjoitti:Mun decolteellaa on kriisi. Vasuri haluaisi tulla, mutta oikea mököttää niin pahasti, että nänni viipottaa jo maata kohden.
Mun käsille ja kielelle toi ei ole mikään ongelma, vaan haaste.
killkill

Re: Patzille pikkujoululahja

Viesti Kirjoittaja killkill »

AarneAnkka kirjoitti:Olenko minäkin jo päässyt Toivottomien Tumputtajien alfalistalle? :shock:
Väärä hymiö. Pitää olla -> :P
Ehkä yhdistyksen nimi ei ollut loppuun saakka ajateltu.. olisiko Toivottomat Tuijottajat parempi?
gullible

Re: Patzille pikkujoululahja

Viesti Kirjoittaja gullible »

killkill kirjoitti: Ehkä yhdistyksen nimi ei ollut loppuun saakka ajateltu.. olisiko Toivottomat Tuijottajat parempi?
Miten olisi Tumputtavat Tuijottajat? Tai Tumputtavat Tumputtajat?
killkill

Re: Patzille pikkujoululahja

Viesti Kirjoittaja killkill »

gullible kirjoitti:.. ehdottelee...
Vain jäsenenä voit vaikuttaa, you ueber-male, you!
WanhaPervo

Re: Patzille pikkujoululahja

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

killkill kirjoitti:
gullible kirjoitti:.. ehdottelee...
Vain jäsenenä voit vaikuttaa, you ueber-male, you!
Miten teidän jäseniksi pääsee?

Onko joitain testejä, jotka täytyy läpäistä osoittaakseen olevansa oikeaa ainesta? Vai onko kyseessä klubi, jonka jäsenyyttä ei voi anoa, vaan jäseneksi kutsutaan?
gullible

Re: Patzille pikkujoululahja

Viesti Kirjoittaja gullible »

killkill kirjoitti: Vain jäsenenä voit vaikuttaa, you ueber-male, you!
Noin korkean profiilin yhdistykseen olisi kyllä kunnia kuulua. Mutta kuten golfaamattomuuttani perustelen jäsenanomukseni peruuttamista sillä, etten koskaan ole pitänyt lajeista, joissa monta miestä pyörii samoilla rei'illä.
killkill

Re: Patzille pikkujoululahja

Viesti Kirjoittaja killkill »

Nyt Gulli-setä on tehnyt topografisen erehdyksen. Ei tässä kyse ole rei'istä, vaan pikemminkin korkeista kukkuloista.
MarthaFocker

Re: Patzille pikkujoululahja

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

gullipää kirjoitti:Mulla on sellainen löysä tekopenis kotona. ...kaverini löysi... unohtui kotiini... naisväki heitti....kaverini löysi...palautti...otin mukaan... hauskuutan ihmisiä tekopenikselläni... ei ymmärtänyt...
Kova tarve sinulla on selitellä, miksi kotonasi on dildo...
Viimeksi muokannut MarthaFocker, 28.11.2005 20:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ninnithequeen

Re: Patzille pikkujoululahja

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Anteeksi tämä :on: tähän väliin, mutta kuinka moni EI olisi muka valmis maksamaan sitä 2 euroa?
Enthu

Re: Patzille pikkujoululahja

Viesti Kirjoittaja Enthu »

ninnithequeen kirjoitti:Anteeksi tämä :on: tähän väliin, mutta kuinka moni EI olisi muka valmis maksamaan sitä 2 euroa?
ei mun talouteni yhteen 2€ kaadu varsinki kun palautukset tulleet&
omiakin säästöjä tilillä..että näillä mennään :) :D :lol:
Viimeksi muokannut Enthu, 13.11.2005 10:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hebuli

Re: Patzille pikkujoululahja

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Dumari kirjoitti:
gullible kirjoitti:Mulla on sellainen löysä tekopenis kotona.
Ei hitto, hiukan repeilin :D
Isojen tekopenisten kanssa pitääkin olla varovainen, ja paljon liukkaria.
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Patzille pikkujoululahja

Viesti Kirjoittaja brona »

Hebuli kirjoitti:Isojen tekopenisten kanssa pitääkin olla varovainen, ja paljon liukkaria.
Kokemuksen syvä rintaääni? :shock:
...
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18752
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Patzille pikkujoululahja

Viesti Kirjoittaja Niba »

Minusta tekopenis=tekopenis=tekopanis
Varsinkin löysät tekopenikset..
Todennäköisesti Gulli-sedän kaapista löytyy tekopenikset
Amsterdamista, Monakosta, Melbournesta ainakin..
Niihin liittyy varmasti tarinoita, joita gulli-setä kertoo meille
angorakaninturkkipeiton päällä takkatulen loimotuksessa?:P

Huom:Mikä tahansa Kotkan meripäiviin liitetty saa heti ihmiset ja miksei
eläimetkin ottamaan todesta kaiken niiden yhteydesä kerrotun? Kuulemani ja luulemani mukaan nuokin juhlat olivat aivan ylivedot joskus muinaisella 80-luvulla? Kun kaljanmyyntioikeuksien takia alettii ihmisiä aidata rajatulle alueelle, katosi kaikki hauskuus aidan portista ja sisään jäivät kaljaa särpivät ihmiset, näin olen kuullut ja kuulemakseni luullut! 8)
Pyyhin Netikettiin..
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Patzille pikkujoululahja

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Vaola kirjoitti:Kerätään kolehti, jolla kustannetaan Patzin pikkujoulut...? Jos jokainen laittaa esim. n. 2 egee, mikä ei ole paljon, niin sekin on jo miltei satkun.
Joo sopii. Nyt nimittäin näyttää siltä, että minäkin pääsen pikkareihin.
Kikkelis kokkelis.
MGandhi

Re: Patzille pikkujoululahja

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Keikaus kirjoitti:
Joo sopii. Nyt nimittäin näyttää siltä, että minäkin pääsen pikkareihin.
Sekin on kiintoisaa, mutta kiintoisampaa on, kenen pikkareihin minä pääsen!

*on tylsistynyt*
killkill

Re: Patzille pikkujoululahja

Viesti Kirjoittaja killkill »

MGandhi kirjoitti: Sekin on kiintoisaa, mutta kiintoisampaa on, kenen pikkareihin minä pääsen!
Eikös sinua annetakaan pikkarilahjaksi järjestäjättärelle? :D
Vastaa Viestiin