Ilmoittautuminen: Pikkujouluetkot Belgessä, kluuvikatu 5.

Info tulevista miiteistä
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmoittautuminen: Pikkujouluetkot Belgessä, kluuvikatu 5.

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mylwin kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:hiivakiljulta maistuva litku
Hoegaardenin maun vertaaminen hiivakiljuun vaatii kyllä jo sen sortin mauttomuutta, että kyseessä saattaa jo olla jokin makuhermostollinen sairaus.
Nääh, en vaan tykännyt. Jos se nyt sitten oli just tuo, sain tuopillisen lahjoituksena.
Miehän olen aina valmis kokeilemaan uusia oluita.
Välttelin vaaleaa velkoa aika pitkään, mutta sehän oli ihan tavattoman hyvää.
Maista belgialaista PALM-olutta. Hoegaarden on mun makuun liian vaaleaa, samantyylistä "litkua" kuin maissioluet.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Ilmoittautuminen: Pikkujouluetkot Belgessä, kluuvikatu 5.

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Elppis kirjoitti: Maista belgialaista PALM-olutta. Hoegaarden on mun makuun liian vaaleaa, samantyylistä "litkua" kuin maissioluet.
Täytyy tsekata efektit. Pakkaavat olemaan vaan vähän kalliinsorttisia ja kun ei sitten oikein tiedä että miltä se maistuu etukäteen ..

Belgessä on pitänyt käydä aika pitkään jo, mutta tuskin lauantaina tulee etkoilua harrasteltua. Jos ei aika käy pitkäksi, thät is.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Ilmoittautuminen: Pikkujouluetkot Belgessä, kluuvikatu 5.

Viesti Kirjoittaja Niba »

Elppis kirjoitti:
Jyrki73 kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Tänne mäkin varmaan sitten siirryn. Ensin käymään trickshotissa, sitten kyläilemään, ja klo 20-21 jälkeen Belgeen odottamaan kun "ruokailijat" vapautuvat. Onkohan Belgessä enää silloin ketään?
Hetkonen' jos ruoka on klo: 19:00 niin, tuo 20-21 on jatkoilua. Eikös Belge pitänyt olla etkoilupaikka? 8)
Piti piti! Mutta uskon että porukka on Cantinassa pidempään kuin tunnin, missä me muut ollaan sillä aikaa, on mulle mysteeri.
Vaikka belgeen en nyt jalallani astu niin tulkaan kantiinaa juomaan?
Vaiko eikö pääse, joudutteko syömään??
(Belge=Heminway's=0= :beer: :beer: :beer: :beer: :krooh: )
Pyyhin Netikettiin..
Herra Manala

Re: Ilmoittautuminen: Pikkujouluetkot Belgessä, kluuvikatu 5.

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

IMO Belgeen voi ihan hyvin jäädä sen jälkeen kun muut juoksevat syömään. Ainakin itsellä on tarkoitus jäädä Belgeen ja siirtyä sitten noin kello 20 suoraan Amarilloon.
killkill

Re: Ilmoittautuminen: Pikkujouluetkot Belgessä, kluuvikatu 5.

Viesti Kirjoittaja killkill »

Manala:
Olen alustavasti ilmoittautunut Belgen etkoille.
Jos aikomuksesi on jatkaa tätä banni-juttua siellä, kuulisin sen mieluummin etukäteen.
ninnithequeen

Re: Ilmoittautuminen: Pikkujouluetkot Belgessä, kluuvikatu 5.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

killkill kirjoitti:Manala:
Olen alustavasti ilmoittautunut Belgen etkoille.
Jos aikomuksesi on jatkaa tätä banni-juttua siellä, kuulisin sen mieluummin etukäteen.
Ei näitä setvitä IRL. Ei varsinkaan pikkujouluissa. Ei edes Manala.
Tsaari

Re: Ilmoittautuminen: Pikkujouluetkot Belgessä, kluuvikatu 5.

Viesti Kirjoittaja Tsaari »

Suuri mahdollisuus piilee, että olen juuri huomenna stadin yössä ja mahdollisesti voisin tulla tervehtimään arvon pikkujoululaisia. En nyt jaksa kahlata enää näitä ketjuja läpi, mutta etkojen jälkeen syömään Cantinaan seiskan maissa ja ysin jälkeen Amarilloon? Tämäkö oli kuvio?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ilmoittautuminen: Pikkujouluetkot Belgessä, kluuvikatu 5.

Viesti Kirjoittaja Lolita »

:cheer:

Ihanan paljon on tulossa ihmisiä ja vielä uusia naamojakin Belgeen. Olen intoa täynnä. Varsinkin Oulun neitojen suhteen olen utelias, jutuista päätellen vauhdikkaita ja mukavia neitosia. Kunhan muhun ei vaan ujostus iskisi.
Enthu

Re: Ilmoittautuminen: Pikkujouluetkot Belgessä, kluuvikatu 5.

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Lolita kirjoitti::cheer:

Ihanan paljon on tulossa ihmisiä ja vielä uusia naamojakin Belgeen. Olen intoa täynnä. Varsinkin Oulun neitojen suhteen olen utelias, jutuista päätellen vauhdikkaita ja mukavia neitosia. Kunhan muhun ei vaan ujostus iskisi.
Mä voin toimia Belgessä sun taustatukena jos meinaat jäädä seinäruusuksi
Exsat

Re: Ilmoittautuminen: Pikkujouluetkot Belgessä, kluuvikatu 5.

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Kuinka moni aikoo olla paikalla jo silloin viideltä? Mulla olis varmaan siinä vaiheessa aikaa käydä pyörähtämässä, mutta listalla ei ole kovin montaa tuttua kasvoa, joten mietin, että löydänkö sieltä ketään vai perutanko kiltisti takavasemmalle (meidän hotellille).
bedlam

Re: Ilmoittautuminen: Pikkujouluetkot Belgessä, kluuvikatu 5.

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Exsat kirjoitti: listalla ei ole kovin montaa tuttua kasvoa, joten mietin, että löydänkö sieltä ketään
Eiks noi irmelianneli ja Gina ole jotain meidän tuttuja?
Exsat

Re: Ilmoittautuminen: Pikkujouluetkot Belgessä, kluuvikatu 5.

Viesti Kirjoittaja Exsat »

bedlam kirjoitti:
Exsat kirjoitti: listalla ei ole kovin montaa tuttua kasvoa, joten mietin, että löydänkö sieltä ketään
Eiks noi irmelianneli ja Gina ole jotain meidän tuttuja?
Noku ne menee sinne Kallioon eka kato.
bedlam

Re: Ilmoittautuminen: Pikkujouluetkot Belgessä, kluuvikatu 5.

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Exsat kirjoitti:
bedlam kirjoitti:
Exsat kirjoitti: listalla ei ole kovin montaa tuttua kasvoa, joten mietin, että löydänkö sieltä ketään
Eiks noi irmelianneli ja Gina ole jotain meidän tuttuja?
Noku ne menee sinne Kallioon eka kato.
Ai jaa. Mäkin...vissiin...vittu, pitäsköhän mun jo alkaa soitteleen että mihin mun pitää mennä...
killkill

Re: Ilmoittautuminen: Pikkujouluetkot Belgessä, kluuvikatu 5.

Viesti Kirjoittaja killkill »

killkill kirjoitti:Manala:
Olen alustavasti ilmoittautunut Belgen etkoille.
Jos aikomuksesi on jatkaa tätä banni-juttua siellä, kuulisin sen mieluummin etukäteen.
Kysymys edelleen voimassa.
Ei meinaan voisi vähempää kiinnostaa ruveta vääntämään ja selittämään mokomasta jutusta yhtään mitään, kenenkään kanssa. Ei näetsen vastaa käsitystäni hauskanpidosta.
Herra Manala

Re: Ilmoittautuminen: Pikkujouluetkot Belgessä, kluuvikatu 5.

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

killkill kirjoitti:Kysymys edelleen voimassa.
Tuliko tämä esimerkkitapauksen fabrikointi siis sittenkin hieman väärään aikaan? :think:

Lyön sinulle kityn järjestyssäännöt käteen lihavoidulla Arial Blackilla printattuna. Fonttikoko on 24, ja paperina käytän laadukkaampaa, kiiltävää valokuvapaperia. Sen jälkeen pyydän sinua osoittamaan sen sääntökohdan, mitä olen rikkonut. :juristi:
SingleMalt

Re: Ilmoittautuminen: Pikkujouluetkot Belgessä, kluuvikatu 5.

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

killkill kirjoitti: Ei meinaan voisi vähempää kiinnostaa ruveta vääntämään ja selittämään mokomasta jutusta yhtään mitään, kenenkään kanssa.

Eiku väännät kato vaan. Samalla kun viet mananasakäämän huomion toisaalle, mä vikittelen sen sussua.
killkill

Re: Ilmoittautuminen: Pikkujouluetkot Belgessä, kluuvikatu 5.

Viesti Kirjoittaja killkill »

Herra Manala kirjoitti::juristi:
Juu, saatkin sitten leikkiä juristia ihan keskenäsi :irwin: Mie keskityn juttelemaan näteil flikoil mukavii!
Gina

Re: Ilmoittautuminen: Pikkujouluetkot Belgessä, kluuvikatu 5.

Viesti Kirjoittaja Gina »

Exsat kirjoitti:
bedlam kirjoitti:
Exsat kirjoitti: listalla ei ole kovin montaa tuttua kasvoa, joten mietin, että löydänkö sieltä ketään
Eiks noi irmelianneli ja Gina ole jotain meidän tuttuja?
Noku ne menee sinne Kallioon eka kato.
Ei ne mee.
Gina

Re: Ilmoittautuminen: Pikkujouluetkot Belgessä, kluuvikatu 5.

Viesti Kirjoittaja Gina »

Lolita kirjoitti::cheer:

Ihanan paljon on tulossa ihmisiä ja vielä uusia naamojakin Belgeen. Olen intoa täynnä. Varsinkin Oulun neitojen suhteen olen utelias, jutuista päätellen vauhdikkaita ja mukavia neitosia. Kunhan muhun ei vaan ujostus iskisi.
Mekin odotamme näkevämmä sinut :)
Runkkis

Re: Ilmoittautuminen: Pikkujouluetkot Belgessä, kluuvikatu 5.

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Kaipa sitä tätä kautta voisi ilmestyä...
nypari

Re: Ilmoittautuminen: Pikkujouluetkot Belgessä, kluuvikatu 5.

Viesti Kirjoittaja nypari »

Kai mäkin taivun vaihtoehto Beehen, kun on niin paljon lähempänä. Joten nähdään siellä!
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Ilmoittautuminen: Pikkujouluetkot Belgessä, kluuvikatu 5.

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Hjälp! Onko teillä joku pöytä sovittuna Belgestä, ylä- vai alakerrasta? En muista nähneeni kuin Runkkiksen ja Lolitan aiemmin. Nooh kai mä teidät tunnistan :)
SingleMalt

Re: Ilmoittautuminen: Pikkujouluetkot Belgessä, kluuvikatu 5.

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Camilla kirjoitti: Nooh kai mä teidät tunnistan :)
Seuraa vain sitä testosteronivanaa. Mä olen siellä :wink:
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Ilmoittautuminen: Pikkujouluetkot Belgessä, kluuvikatu 5.

Viesti Kirjoittaja brona »

Okei, mäkin seuraan sit sitä vanaa. Saavun paikalle kuuden kieppeillä, mutta eiköhän se ole havaittavissa. Sitäpaitsi ei kai sitä kaljujen keskittymää voi olla huomaamatta??
...
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Ilmoittautuminen: Pikkujouluetkot Belgessä, kluuvikatu 5.

Viesti Kirjoittaja Camilla »

brona kirjoitti:Okei, mäkin seuraan sit sitä vanaa. Saavun paikalle kuuden kieppeillä, mutta eiköhän se ole havaittavissa. Sitäpaitsi ei kai sitä kaljujen keskittymää voi olla huomaamatta??
Kirjotetaanko me muuten yhdelle toisellekin palstalle molemmat? Elppis vähään vinkkasi näin..
Vastaa Viestiin