Ilmoittautuminen: Pikkujouluetkot Belgessä, kluuvikatu 5.

Info tulevista miiteistä
Herra Manala

Ilmoittautuminen: Pikkujouluetkot Belgessä, kluuvikatu 5.

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Ei kai tällaisesta ilmoittautumisesta haittaakaan ole. Näkevätpähän halukkaat onko tutustumisen- tai karttamisenarvoisia ihmisiä tulossa paikalle.

Keskustan pikkujouluetkot siis järjestetään Ravintola Belgessä, kluuvikatu 5:ssä, noin kello 17:00 eteenpäin. Belgestä on 300m kävelymatka Cantina Westiin.

PS. Yritin kyllä integroida tämän ilmoittautumisen jo olemassaolevaan Belge-ketjuun. Se ei valitettavasti ollut teknisesti mahdollista ketjussa jo olevan äänestyksen vuoksi.
Hebuli

Re: Ilmoittautuminen: Pikkujouluetkot Belgessä, kluuvikatu 5.

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Aijjaaha täällä se syy sitten ilmoitettiin.

Varoitus: saatan ilmestyä jompaan kumpaan paikkaan etkoilemaan, tai olla ilmestymättä. Varautukaa siis johonkin noista vaihtoehdoista.
ninnithequeen

Re: Ilmoittautuminen: Pikkujouluetkot Belgessä, kluuvikatu 5.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

En mäkään osaa päättää kumpaan meen etkoilemaan. Tai kannattaisko olla menemättä ettei konttaa klo 22...?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Ilmoittautuminen: Pikkujouluetkot Belgessä, kluuvikatu 5.

Viesti Kirjoittaja Niba »

ninnithequeen kirjoitti:En mäkään osaa päättää kumpaan meen etkoilemaan. Tai kannattaisko olla menemättä ettei konttaa klo 22...?
Toivvottavasti se on alkoholi joka saa konttaamaan, eikä Manalan valloittava seura? :?
Pyyhin Netikettiin..
Herra Manala

Re: Ilmoittautuminen: Pikkujouluetkot Belgessä, kluuvikatu 5.

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Niba kirjoitti:Toivvottavasti se on alkoholi joka saa konttaamaan, eikä Manalan valloittava seura? :?
Oot niin ihana, että nyt kyllä pussataan!
killkill

Re: Ilmoittautuminen: Pikkujouluetkot Belgessä, kluuvikatu 5.

Viesti Kirjoittaja killkill »

Koska olen laiska googlettaja, kysynkin alkuasukkailta mikä on iisein tapa raahata perseensä Kurvista Kluuvinkadulle julkisilla kulkuneuvoilla?
Chap

Re: Ilmoittautuminen: Pikkujouluetkot Belgessä, kluuvikatu 5.

Viesti Kirjoittaja Chap »

killkill kirjoitti:Koska olen laiska googlettaja, kysynkin alkuasukkailta mikä on iisein tapa raahata perseensä Kurvista Kluuvinkadulle julkisilla kulkuneuvoilla?
Metrolla Kaisaniemeen.

T. Myös kurvissa majaileva
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ilmoittautuminen: Pikkujouluetkot Belgessä, kluuvikatu 5.

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Koin valaistuksen. Aluksi en heikohkon viinapääni vuoksi ajatellut tulla etkoille lainkaan, mutta kun tajusin kuinka huonot mahdollisuuudet ruokaillessa on tutustua uusiin kityläisiin, aloin pyörtää päätöstäni. Ruokailun jälkeen kun ollaan jo järjestäydytty kuppikuntiin ja mahdollisesti jatketaan mölyiseen jatkopaikkaan. Saapunen siis Belgeen.


Edit: Kölyinen-mölyinen, selkeetä :roll:
Viimeksi muokannut Lolita, 15.11.2005 15:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
killkill

Re: Ilmoittautuminen: Pikkujouluetkot Belgessä, kluuvikatu 5.

Viesti Kirjoittaja killkill »

Chap kirjoitti:Metrolla Kaisaniemeen
Eikun niinpä olikin. Dänks
Patz

Re: Ilmoittautuminen: Pikkujouluetkot Belgessä, kluuvikatu 5.

Viesti Kirjoittaja Patz »

Harkinnassa. Pidän edellisenä perjantaina tupaantuliaisia kotonani, joten todennäköisesti krapulapeikko alkaa jyskyttämään päässäni lekallaan jo iltapäivästä, eli lienee syytä aloittaa nestetankkaus jo ennen ruokailua. Eli tulen. Ehkä.
Edith

Re: Ilmoittautuminen: Pikkujouluetkot Belgessä, kluuvikatu 5.

Viesti Kirjoittaja Edith »

Lolita kirjoitti:Koin valaistuksen. Aluksi en heikohkon viinapääni vuoksi ajatellut tulla etkoille lainkaan, mutta kun tajusin kuinka huonot mahdollisuuudet ruokaillessa on tutustua uusiin kityläisiin, aloin pyörtää päätöstäni. Ruokailun jälkeen kun ollaan jo järjestäydytty kuppikuntiin ja mahdollisesti jatketaan kölyiseen jatkopaikkaan. Saapunen siis Belgeen.
Joo, tuo on kyllä totuus, mutta mä en pääse kyllä etkoileen. Meen lapsenvahdiksi silloin päivemmällä. Ja mulla on surkea alkoholinkesto. Tee-etkoilu olis muuten ollut harkinnassa.
Herra Manala

Re: Ilmoittautuminen: Pikkujouluetkot Belgessä, kluuvikatu 5.

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Lolita kirjoitti:Ruokailun jälkeen kun ollaan jo järjestäydytty kuppikuntiin ja mahdollisesti jatketaan mölyiseen jatkopaikkaan. Saapunen siis Belgeen.[/color]
Joo, mutta yritetään nyt ajaa vaikka se Amarillo läpi järkevänä jatkopaikkana, kun muut vaihtoehdot eivät ole juuri saaneet kannatusta. Amarillon alakerrassa nimittäin pystyy ihan hyvin keskustelemaankin.
gullible

Re: Ilmoittautuminen: Pikkujouluetkot Belgessä, kluuvikatu 5.

Viesti Kirjoittaja gullible »

Herra Manala kirjoitti:muut vaihtoehdot eivät ole juuri saaneet kannatusta.
Mitenniin muut vaihtoehdot eivät ole saaneet kannatusta?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Ilmoittautuminen: Pikkujouluetkot Belgessä, kluuvikatu 5.

Viesti Kirjoittaja Niba »

gullible kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:muut vaihtoehdot eivät ole juuri saaneet kannatusta.
Mitenniin muut vaihtoehdot eivät ole saaneet kannatusta?
Sitenniin kun eivät ole Manalan mielestä saaneet. Mä en ainakaan oo saanu, mites sun saamiset mulle kuuluis?
Taitaa Manala kuitenkin elää omassa mielikuvitusrikkaassa maailmassaan..puheistakin päätellen..
Pyyhin Netikettiin..
Hebuli

Re: Ilmoittautuminen: Pikkujouluetkot Belgessä, kluuvikatu 5.

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Edith kirjoitti:Joo, tuo on kyllä totuus, mutta mä en pääse kyllä etkoileen. Meen lapsenvahdiksi silloin päivemmällä. Ja mulla on surkea alkoholinkesto. Tee-etkoilu olis muuten ollut harkinnassa.
Veikkaan että kyllä siellä myös teetä tarjotaan jos kauniisti pyytää. Jos pelkäät että ratkeat siitä huolimatta juomaan, mä voin luvata juovani kaiken eteesi ilmestyvän alta aikayksikön. Ei mitään probleemia.
Herra Manala

Re: Ilmoittautuminen: Pikkujouluetkot Belgessä, kluuvikatu 5.

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Niin, puhuin tosiaan järkevästä jatkopaikasta, ja myönnän että suhteeni järkevään jatkopaikkaan on täysin subjektiivinen, koska mielestäni järkevä jatkopaikka ei ole 9 euron hintainen 100% mölyhelvetti.
Herra Manala

Re: Ilmoittautuminen: Pikkujouluetkot Belgessä, kluuvikatu 5.

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Mitä! Jouskari osallistumassa! Pyhä kirsikanpoxautus sentään, miten asiallista! Namskis!
Edith

Re: Ilmoittautuminen: Pikkujouluetkot Belgessä, kluuvikatu 5.

Viesti Kirjoittaja Edith »

Hebuli kirjoitti:
Edith kirjoitti: Meen lapsenvahdiksi silloin päivemmällä.
Veikkaan että kyllä siellä myös teetä tarjotaan jos kauniisti pyytää. Jos pelkäät että ratkeat siitä huolimatta juomaan, mä voin luvata juovani kaiken eteesi ilmestyvän alta aikayksikön. Ei mitään probleemia.
Mut kun mä meen lapsenvahdiks silloin päivemmällä. Arvelisin ehtiväni sieltä kotiin klo 16 mennessä ja sitten menee kyllä vielä aikaa yrittää ahtautua tissimekkoon, joka on ahdas, ja peilata ja kiroilla ja etsiä äkkiä edes jotain sopivankokoista vaatetta.
Herra Manala

Re: Ilmoittautuminen: Pikkujouluetkot Belgessä, kluuvikatu 5.

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Hah, jouskari feidasi! Nörtti!
Dumari

Re: Ilmoittautuminen: Pikkujouluetkot Belgessä, kluuvikatu 5.

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Herra Manala kirjoitti:Hah, jouskari feidasi! Nörtti!
Sitä alkoi bilis kiinnostamaan, kun martta ilmoittatui kallioon etkoileen :D
safi

Re: Ilmoittautuminen: Pikkujouluetkot Belgessä, kluuvikatu 5.

Viesti Kirjoittaja safi »

Lolita kirjoitti:Saapunen siis Belgeen.


Ahaa, joudun kuitenkin ilmottautumaan näille etkoille ja löydän perille Lolitan ystävällisesti opastamana.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ilmoittautuminen: Pikkujouluetkot Belgessä, kluuvikatu 5.

Viesti Kirjoittaja Lolita »

safi kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Saapunen siis Belgeen.
Ahaa, joudun kuitenkin ilmottautumaan näille etkoille ja löydän perille Lolitan ystävällisesti opastamana.
Meillä on täysi palvelu, voin mä sut Kallioonkin saattaa ;)
Exsat

Re: Ilmoittautuminen: Pikkujouluetkot Belgessä, kluuvikatu 5.

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Jos ehdin, niin voisin käydä moikkaamassa, hotelli kun sijaitsee siinä ihan naapurissa.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Ilmoittautuminen: Pikkujouluetkot Belgessä, kluuvikatu 5.

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Mulla nyt ei oo siis niin minkäänlaista hajua missä etkoilen/jatkoilen/juon/syönkö... hä. Siis ei voi tietää täältä asti. Kai mä sit vaan autoseurueeni völjyssä raahaudun johonkin.. Arveluttavaa, kun niistäkin jokainen taitaa olla menossa eri suuntiin :?
Herra Manala

Re: Ilmoittautuminen: Pikkujouluetkot Belgessä, kluuvikatu 5.

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Iik, kuka tähän threadiin on tökännyt nuppineulan?
Vastaa Viestiin