Amarillo miittipaikaksi?

Info tulevista miiteistä

Amarillo kelpaa?

Kyllä
41
82%
Ei
9
18%
 
Ääniä yhteensä: 50

Avatar
I.M.Weasel
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 129
Liittynyt: 14.08.2005 19:28
Paikkakunta: Hiki

Re: Amarillo miittipaikaksi?

Viesti Kirjoittaja I.M.Weasel »

Ann kirjoitti:
I.M.Weasel kirjoitti: Admarillo - as good as any.
Moon ollu täällä joskus sun kanssa hummaamassa? Oliko meillä kivaa?
Kiellän jyrkästi. Olit niin hubbelskuugelissa, että et tiedä missä olet ollut ja kenen kanssa. Meillä ei todennäköisesti ollut kivaa - muilla paikalla olijoilla kyllä.

PS. Oliko tämä se kerta, kun paikallinen papparazzi otti ne galleriassasi aiemmin olleet, tekijäinoikeuksiakin loukanneet kuvat???? (Ennen kuin vedit filmin ulos kamerasta ja uhkasit rosiksella....)
Mikä on tämän päivän miehen naisihanne? Ayshire lehmä: isot daisarit, mutta kylkiluut näkyy.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Amarillo miittipaikaksi?

Viesti Kirjoittaja Ann »

I.M.Weasel kirjoitti:Meillä ei todennäköisesti ollut kivaa - muilla paikalla olijoilla kyllä.
Tämän verran osasin itsekin arvailla.
Oliko tämä se kerta, kun paikallinen papparazzi otti ne galleriassasi aiemmin olleet, tekijäinoikeuksiakin loukanneet kuvat???? (Ennen kuin vedit filmin ulos kamerasta ja uhkasit rosiksella....)
Kyllä, mutta vain siksi, että olin Ravenhurst!
Rotan aivot valtasivat pääni.
Herra Manala

Re: Amarillo miittipaikaksi?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

slam kirjoitti:Koittakaa, ny vittu päätyä sinne samaan osoitteeseen, jumalauta. Eri mieliset kakarat! prlk. Ei voi olla vaikeeta juoda kaljaa missä tahansa baarissa, kunhan ei ole 1m X 1m räkälä... Ymmärtäkää, nyt vittu!
Älä nyt vittu yritä avata suutasi ja päästellä sieltä sanoja, kun et vittu osaa. Saatanan vitun urpo, kun et helvetti edes ymmärrä mistä ihmiset ovat keskustelemassa ja perkele sentään miksi. Jumalauta, saatana sinun kanssasi ja helvetti, ei tässä ole mitään päättämisongelmia enää, etkö vittu osaa jumalautaperkelevittu lukea äänestystuloksia tuosta homoperseen saatanapalkista? Vittu.
Herra Manala

Re: Amarillo miittipaikaksi?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Kai tämän melkein jo voisi virallistaa. Yli 80% äänistä kuitenkin Amarillon puolesta ja ääniä jo 40. Prosentuaalisesti jakauma tuskin tulee enää muuttumaan viittä prosenttia enempää suuntaan tai toiseen, vaikka 10 paikalle saapuvaa äänestäjää lisää löydettäisiinkin.

Eiköhän jokainen ole saanut muutenkin aiheesta jo ihan tarpeekseen.

Mennään Amarilloon ja lopetetaan turha louskutus.
Dumari

Re: Amarillo miittipaikaksi?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Turha louskutus on lopetettu. Amarillo on final destination. Voishan sitä sitten miettiä jonkun kuppilan, jossa poikkeis vaikka parilla välibissellä matkalla CW:stä Amarilloon. Toki sitä ei ole mikään kiirus päättää, eikä varmaan tarvitse äänestellä joka asiasta... (tehdään edes jotain ex-tämpore!)
Exsat

Re: Amarillo miittipaikaksi?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Dumari kirjoitti:. Amarillo on final destination.
:ohyeah: Tarkistin muuten kartalta meidän hotellin sijainnin suhteessa ko. paikkaan. Arvioisin matkaksi n. 120 metriä.
Yönmustaritari

Re: Amarillo miittipaikaksi?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Aito_Johanna kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti: Niin just. Tämänkaltaisiin suurempaa ihmisjoukkoa koskeviin äänestyksiin kannattaa ehdottomasti vastata ainoastaan henkilökohtaisten preferenssien johdosta, mitä itsellä on gallupin esillepanijaa kohtaan.

Joskus vain todella tuntuu siltä, ettei ihmisten typeryydellä ei ole mitään rajaa.
Käsititköhän nyt taas tapasi mukaan pikkasen väärin?
Ei minulla herrajumala ole mitään Marttaa vastaan, miksi ihmeessä olisi?
Niin ei ehkä ole mutta kyllä myös allekirjoittanutta korpeaa moiset "hei mä oon täällä!! katsokaa!"-tyyliset ilmiannot itsestä.

Edit: Äänestin kyllä. Allekirjoittanut on kuitenkin sen verta hapoil et paikal ei zit ois mitn välii.
slam

Re: Amarillo miittipaikaksi?

Viesti Kirjoittaja slam »

Herra Manala kirjoitti:
slam kirjoitti:Koittakaa, ny vittu päätyä sinne samaan osoitteeseen, jumalauta. Eri mieliset kakarat! prlk. Ei voi olla vaikeeta juoda kaljaa missä tahansa baarissa, kunhan ei ole 1m X 1m räkälä... Ymmärtäkää, nyt vittu!
Älä nyt vittu yritä avata suutasi ja päästellä sieltä sanoja, kun et vittu osaa. Saatanan vitun urpo, kun et helvetti edes ymmärrä mistä ihmiset ovat keskustelemassa ja perkele sentään miksi. Jumalauta, saatana sinun kanssasi ja helvetti, ei tässä ole mitään päättämisongelmia enää, etkö vittu osaa jumalautaperkelevittu lukea äänestystuloksia tuosta homoperseen saatanapalkista? Vittu.
no, niin... vittu, prkel, tana. Olkaa sitten kaikki in amarillo, niin tulla minäkin sinne sitten... vittu.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Amarillo miittipaikaksi?

Viesti Kirjoittaja Niba »

slam kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:
slam kirjoitti:Koittakaa, ny vittu päätyä sinne samaan osoitteeseen, jumalauta. Eri mieliset kakarat! prlk. Ei voi olla vaikeeta juoda kaljaa missä tahansa baarissa, kunhan ei ole 1m X 1m räkälä... Ymmärtäkää, nyt vittu!
Älä nyt vittu yritä avata suutasi ja päästellä sieltä sanoja, kun et vittu osaa. Saatanan vitun urpo, kun et helvetti edes ymmärrä mistä ihmiset ovat keskustelemassa ja perkele sentään miksi. Jumalauta, saatana sinun kanssasi ja helvetti, ei tässä ole mitään päättämisongelmia enää, etkö vittu osaa jumalautaperkelevittu lukea äänestystuloksia tuosta homoperseen saatanapalkista? Vittu.
no, niin... vittu, prkel, tana. Olkaa sitten kaikki in amarillo, niin tulla minäkin sinne sitten... vittu.
sinun ei pidä manalaasi, herraasi häiritsemän vähäisillä huomautuksillasi, eikä hiekkalaatikkoasi sotkeman hänen korkean kallionsa juurella.. :hail::zap: :paijaa:
Pyyhin Netikettiin..
Herra Manala

Re: Amarillo miittipaikaksi?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Niba kirjoitti:sinun ei pidä manalaasi, herraasi häiritsemän vähäisillä huomautuksillasi, eikä hiekkalaatikkoasi sotkeman hänen korkean kallionsa juurella..
Totuus tulee lasten suusta.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Amarillo miittipaikaksi?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Herra Manala kirjoitti:
Niba kirjoitti:sinun ei pidä manalaasi, herraasi häiritsemän vähäisillä huomautuksillasi, eikä hiekkalaatikkoasi sotkeman hänen korkean kallionsa juurella..
Totuus tulee lasten suusta.
Herra Manala, "one linerien" kuningas! vai prinssinakki?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Impi
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 184
Liittynyt: 18.08.2005 8:46

Re: Amarillo miittipaikaksi?

Viesti Kirjoittaja Impi »

Amarillo on aina jees. Siellä soitetaan lattarimusaa ja tanssilattialla on tilaa.

Vaikka en ole miittiin ilmoittautunutkaan, niin saatatte silti nähdä meiksin. En tosin edes tiedä, minä päivänä kityläiset kokoontuvat sinne.. Olen viime aikoina ollut hivenen passiivinen. (Elikkäs en ole edes käynyt lueskelemassa teidän juttuja moneen viikkoon..)
Siveellistä elämää jo vuodesta 2005
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Amarillo miittipaikaksi?

Viesti Kirjoittaja Ann »

Amarillon ovessa kuulemma luki K-24(mulla oli silmät kiinni).
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Amarillo miittipaikaksi?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ann kirjoitti:Amarillon ovessa kuulemma luki K-24(mulla oli silmät kiinni).
Go home over 17?
Pyyhin Netikettiin..
MarthaFocker

Re: Amarillo miittipaikaksi?

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Ann kirjoitti:Amarillon ovessa kuulemma luki K-24(mulla oli silmät kiinni).
Luulenpa että paskapuhetta, mutta lähetin Amarilloon kuitenkin tiedustelun asiasta.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Amarillo miittipaikaksi?

Viesti Kirjoittaja Ann »

MarthaFocker kirjoitti:
Ann kirjoitti:Amarillon ovessa kuulemma luki K-24(mulla oli silmät kiinni).
Luulenpa että paskapuhetta, mutta lähetin Amarilloon kuitenkin tiedustelun asiasta.
Tästä(kin) voitte syyttää Mylwiniä.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Dumari

Re: Amarillo miittipaikaksi?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Kyllä mä ainakin olen käynyt Amadildossa 21v saakka. Jos meinaa itku tulla pokelta, niin voihan sen kanssa sopia että pidetään pienemmistä huolta. (lue: tuskin siihen aikaan illasta tällä jengillä niillä on mitään mutisemista asiasta, siellä on vähän väliä tiesmitä teinipissiksiä.)
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Amarillo miittipaikaksi?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Dumari kirjoitti:Kyllä mä ainakin olen käynyt Amadildossa 21v saakka. Jos meinaa itku tulla pokelta, niin voihan sen kanssa sopia että pidetään pienemmistä huolta. (lue: tuskin siihen aikaan illasta tällä jengillä niillä on mitään mutisemista asiasta, siellä on vähän väliä tiesmitä teinipissiksiä.)
Niin portsarit, mutta tuleeko ravintoloitsijoille itku silmään jos he iskevät?

http://www.iltalehti.fi/2005/11/22/2005 ... 8_uu.shtml :evil:
Pyyhin Netikettiin..
Hebuli

Re: Amarillo miittipaikaksi?

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Impi kirjoitti:En tosin edes tiedä, minä päivänä kityläiset kokoontuvat sinne.. Olen viime aikoina ollut hivenen passiivinen. (Elikkäs en ole edes käynyt lueskelemassa teidän juttuja moneen viikkoon..)
Kummallinen yhteensattuma, emme nimittäin ole myöskään kirjoitelleet sinulle mitään moneen viikkoon! Joten siinä mielessä et ole menettänyt mitään.
Dumari

Re: Amarillo miittipaikaksi?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Niba kirjoitti: Niin portsarit, mutta tuleeko ravintoloitsijoille itku silmään jos he iskevät?

http://www.iltalehti.fi/2005/11/22/2005 ... 8_uu.shtml :evil:
18v riittää lain mukaan joka kapakkaan, paarit itse määrittelevät haluamansa mininmi-iän esim. k-22 jne.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Amarillo miittipaikaksi?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Ann kirjoitti:
MarthaFocker kirjoitti:
Ann kirjoitti:Amarillon ovessa kuulemma luki K-24(mulla oli silmät kiinni).
Luulenpa että paskapuhetta, mutta lähetin Amarilloon kuitenkin tiedustelun asiasta.
Tästä(kin) voitte syyttää Mylwiniä.
Syytä munias.

Niin se ovi sanoi, klo 19 jälkeen ikäraja 24. Tosin kyltti näytti (ehkä) siltä että se koski nimenomaista iltaa, mutta varmistakaa nyt.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
MarthaFocker

Re: Amarillo miittipaikaksi?

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Kyy. Amarillosta vastattiin, että he ovat joustaneet 22:teen, mutta muutama hieman allekaan ei maailmoja kaada. Pyysi kuitenkin minua tulostamaan lähettämänsä sähköpostin mukaani. (Eli varmasti unohdan)

Mut että homman pitäisi olla kunnossa.
Dumari

Re: Amarillo miittipaikaksi?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

MarthaFocker kirjoitti:Kyy. Amarillosta vastattiin, että he ovat joustaneet 22:teen, mutta muutama hieman allekaan ei maailmoja kaada. Pyysi kuitenkin minua tulostamaan lähettämänsä sähköpostin mukaani. (Eli varmasti unohdan)

Mut että homman pitäisi olla kunnossa.
Juup, tuotahan mie sanoin. Kaikki pissikset yli 18v pääsevät.
Aito_Johanna

Re: Amarillo miittipaikaksi?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

MarthaFocker kirjoitti:Kyy. Amarillosta vastattiin, että he ovat joustaneet 22:teen, mutta muutama hieman allekaan ei maailmoja kaada. Pyysi kuitenkin minua tulostamaan lähettämänsä sähköpostin mukaani. (Eli varmasti unohdan)
Jospa kaikki Amarilloon aikovat tulostavat tämän KITY-säikeen ja näyttävät sitä pokelle?
MarthaFocker

Re: Amarillo miittipaikaksi?

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Aito_Johanna kirjoitti:
Jospa kaikki Amarilloon aikovat tulostavat tämän KITY-säikeen ja näyttävät sitä pokelle?
Eipä tainnut ihan sitä tarkoittaa ;)
Vastaa Viestiin