Kenen kanssa Ninni tappelee miitissä?

Info tulevista miiteistä

Kuka se on?

KGrilli
1
4%
SingleMalt
0
Ei ääniä
Gullible
1
4%
KillKill
0
Ei ääniä
MarthaFocker
8
29%
Kyyppo
0
Ei ääniä
Letku
0
Ei ääniä
TurboJuhani
0
Ei ääniä
Hebuli
1
4%
Gina
4
14%
Exsat
0
Ei ääniä
bedlam
2
7%
Faghag
0
Ei ääniä
KisSandra
0
Ei ääniä
Patz
0
Ei ääniä
RuNkkis
0
Ei ääniä
Vaola
1
4%
Alja
0
Ei ääniä
Elppis
1
4%
kesseli
0
Ei ääniä
MGandhi
1
4%
Homeboy65
0
Ei ääniä
RAM13
1
4%
Hämis
0
Ei ääniä
Manala
7
25%
 
Ääniä yhteensä: 28

MarthaFocker

Kenen kanssa Ninni tappelee miitissä?

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Bet bet bet!!!

Tappeluksi laskettakoon huudoksi yltyvä keskustelu ja tietysti varsinainen riehuminen.

Veikkaa Ninnin taistelukumppanin lisäksi myös tappelun aihetta ja sen lopputulosta.

Lähimmäksi veikanneelle mainetta ja kunniaa.

edit: jouduin poistamaan monia, koska kity ei anna lähettää yli kahtaviittä vaihtoehtoa

Oletettavasti, voitte kertoa vaihtoehtonne puuttuvaan kohtaan "joku muu. Kuka?"
Exsat

Re: Kenen kanssa Ninni tappelee miitissä?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

MarthaFocker kirjoitti: Tappeluksi laskettakoon huudoksi yltyvä keskustelu ja tietysti varsinainen riehuminen.
Pitääkö myös toisen osapuolen osallistua huutoon ja riehumiseen, vai riittääkö yksipuolinen purkaus?
MarthaFocker

Re: Kenen kanssa Ninni tappelee miitissä?

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Exsat kirjoitti:
MarthaFocker kirjoitti: Tappeluksi laskettakoon huudoksi yltyvä keskustelu ja tietysti varsinainen riehuminen.
Pitääkö myös toisen osapuolen osallistua huutoon ja riehumiseen, vai riittääkö yksipuolinen purkaus?
Riittää. Tässä etsitään lähinnä kohdetta, jonka kanssa Ninni yrittää tapella.
kyyppo

Re: Kenen kanssa Ninni tappelee miitissä?

Viesti Kirjoittaja kyyppo »

Ääni sulle, Marttaseni.

Kyllähän kaksi kännistä lähiö-white-trash-roska-akkaa aina jossain vaiheessa toistensa silmille hyppii.
MarthaFocker

Re: Kenen kanssa Ninni tappelee miitissä?

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

kyyppo kirjoitti:Ääni sulle, Marttaseni.

Kyllähän kaksi kännistä lähiö-white-trash-roska-akkaa aina jossain vaiheessa toistensa silmille hyppii.
Voi läskipyllyapinani! Puhut aina niin kauniisti mulle.
Oikeestaan ajattelin, että sä voisit alkaa seukkaa Ninnin kanssa. Se kun tykkää siitä, että sitä sanotaan akaksi. Minä en.
Viimeksi muokannut MarthaFocker, 02.12.2005 21:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ninnithequeen

Re: Kenen kanssa Ninni tappelee miitissä?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Onpas älykästä.
MarthaFocker

Re: Kenen kanssa Ninni tappelee miitissä?

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

ninnithequeen kirjoitti:Onpas älykästä.
Eikö vaan?
Mitä sinä veikkaat. Tosin sinullahan on kaikki valta manipuloida äänestystulosta valitsemalla kiukunkohteesi äänestysvaihtoehtosi mukaan.
ninnithequeen

Re: Kenen kanssa Ninni tappelee miitissä?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

MarthaFocker kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Onpas älykästä.
Eikö vaan?
Mitä sinä veikkaat. Tosin sinullahan on kaikki valta manipuloida äänestystulosta valitsemalla kiukunkohteesi äänestysvaihtoehtosi mukaan.
Mä olen tavannut sut kerran.
Kävinkö kimppuusi?
MarthaFocker

Re: Kenen kanssa Ninni tappelee miitissä?

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

ninnithequeen kirjoitti: Mä olen tavannut sut kerran.
Kävinkö kimppuusi?
Katselit mua niin himokkaasti, että vähän kyllä pelotti.
ninnithequeen

Re: Kenen kanssa Ninni tappelee miitissä?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

MarthaFocker kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Mä olen tavannut sut kerran.
Kävinkö kimppuusi?
Katselit mua niin himokkaasti, että vähän kyllä pelotti.
Joo. Oli sulla hyvät tissit.
Ja kauhia ihmettely päällä miksei järjestysmiehet päästänyt sua tanssimaan lavalle esiintyjien kanssa :jee:
MarthaFocker

Re: Kenen kanssa Ninni tappelee miitissä?

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

ninnithequeen kirjoitti:
Joo. Oli sulla hyvät tissit.
Ja kauhia ihmettely päällä miksei järjestysmiehet päästänyt sua tanssimaan lavalle esiintyjien kanssa :jee:
Hehehehe, niin joo. No siinä kännissä todella luulin, että sinne saa mennä joraamaan...
ninnithequeen

Re: Kenen kanssa Ninni tappelee miitissä?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Pakko myöntää, Martta, että onnistuit saamaan pahan mielen aikaan. Hetkellisesti kävi jo mielessä, etten osallistu koko paskaan vaan menen sittenkin firman pikkujouluihin, joissa sentään on ilmainen safka ja juomat.

Tai sitten vaan huumorintaju ei riitä väsyneenä ylipitkän työpäivän jälkeen ja olen selvinpäin.

Kuka tahansa, joka minut tuntee, voi sanoa, että minä en ole paha ihminen.

Aikomuksena ei ole tapella, riehua, ja riidellä. Kiva että te muistatte sen yhden kerran kun eräälle herralle karjuin, ja syystä. Ja joo, sen jälkeen lähes kaikki muutkin saivat kuulla kunniansa :roll: Ja viiden promillen kännissä. Jee.

Myönnän. Antakaa olla jo, siitä on kohta vuosi.
Herra Manala

Re: Kenen kanssa Ninni tappelee miitissä?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

ninnithequeen kirjoitti:Hetkellisesti kävi jo mielessä, etten osallistu koko paskaan vaan menen sittenkin firman pikkujouluihin
Oletko samassa firmassa töissä, kuin KGrill?
ninnithequeen

Re: Kenen kanssa Ninni tappelee miitissä?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Herra Manala kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Hetkellisesti kävi jo mielessä, etten osallistu koko paskaan vaan menen sittenkin firman pikkujouluihin
Oletko samassa firmassa töissä, kuin KGrill?
Et sä musta eroon pääse pösilö :D

Moon vaan liian väsynyt tämmösiin ketjuihin.

Ja ne firman pikkujoulut on siis koko vitun baarin pikkujoulut, joissa henkilökunta (joille ei työvuoro napsahtanu) saavat vissiin hyvät maistiaiset viinaksistakin. Ainakin viime vuonna heräilin seuraavana aamuna takahuoneen lattialta tonttulakki päässä. (ja kyllä, vaatteetkin oli päällä, perwot)
Haikeasti tänään katselin takahuoneessa huomisia herkkuja kinkusta loheen ja laatikoihin. Hmph. Ja Kity voitti pitkässä tikussa...
Exsat

Re: Kenen kanssa Ninni tappelee miitissä?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

ninnithequeen kirjoitti:Pakko myöntää, Martta, että onnistuit saamaan pahan mielen aikaan. Hetkellisesti kävi jo mielessä, etten osallistu koko paskaan vaan menen sittenkin firman pikkujouluihin, joissa sentään on ilmainen safka ja juomat.
Äläs nyt. Voidaan järjestää kakkosäänestys siitä, että kuinka monta naulakkoa mä revin seinästä ja kuinka monta ****** ******** ******* mä haukun sillä aikaa, kun ne jankuttaa jotain ulkona mun miehen kanssa. Yks olis jo ilmoittautunut, mutta se perui osallistumisensa, prkl. :twisted:
1108

Re: Kenen kanssa Ninni tappelee miitissä?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Notta ristus että teillä on huvit. Mie voin lähettää kiitolinjalla paketin Mora-puukkoja, ne ehtis vielä. Menkää sitten hippasilta kunnollisella härmäläisellä tyylillä poissaoloni kunniaksi.

Ninq ihqt pussnussit käyks????
MarthaFocker

Re: Kenen kanssa Ninni tappelee miitissä?

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Okei. Jos haluatte kuulla minun sanovan, että olen pahoillani, niin joo-o voin sen sanoa.
Tahtoisin kuitenkin tässä huomauttaa vanhoja juttuja esiin kaivamatta, (vaikkakin ninnin omat muistelmat aiheellisesta riitelystä eivät vastakaan saamaani käsitystä "riidan" toiselta osapuolelta) että tämän topikin olisi voinut pystyttää kuka tahansa muukin.

ääh...kuhan käännän pakkaa pikkujoulujen alla, ettei mene liian puzznuzziksi.

p.s. ...ja muistakaa nyt sitten, että minä en pidä halailijoista.
Enthu

Re: Kenen kanssa Ninni tappelee miitissä?

Viesti Kirjoittaja Enthu »

MarthaFocker kirjoitti:ääh...kuhan käännän pakkaa pikkujoulujen alla, ettei mene liian puzznuzziksi.

p.s. ...ja muistakaa nyt sitten, että minä en pidä halailijoista.
no problem mä halailen todennäköisesti enemmän pönttöä ku naisia :lol:
Aito_Johanna

Re: Kenen kanssa Ninni tappelee miitissä?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

MarthaFocker kirjoitti:Okei. Jos haluatte kuulla minun sanovan, että olen pahoillani, niin joo-o voin sen sanoa.
No ei tämä nyt niin tolkuttoman paha ollut, ottaen huomioon, että
1) Ninni ON ennenkin miitissä tapellut
2) aloitellaanhan täällä vaikka mitä hömppäpaskavittuilugallupeja, pahempiakin kuin tämä, eikä niistä ole tällä sivustolla tapana loukkaantua.

Niin makaa kuin petaa ja joka leikkiin lähtee se leikin kestäköön ja tolleen. Ihme jeesustelua.
ninnithequeen

Re: Kenen kanssa Ninni tappelee miitissä?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Enthu kirjoitti:
MarthaFocker kirjoitti:ääh...kuhan käännän pakkaa pikkujoulujen alla, ettei mene liian puzznuzziksi.

p.s. ...ja muistakaa nyt sitten, että minä en pidä halailijoista.
no problem mä halailen todennäköisesti enemmän pönttöä ku naisia :lol:
Mikä vitun todennäköisesti?

AIVAN SALETTIIN!

Nimeänkin ensimmäisen pöntön, jota Enttu halailee, Onervaksi. Onerva on vaalea, kaunis, ja hiljainen. Ja aina suu auki.

Mutta se pönttö, joka täällä meillä on, eli Pirjo, saattaa tulla vähän mustasukkaiseksi.

Puhumattakaan Niballa olevasta pöntöstä, jota kaikista pisimpään suuteloit, eli Hjördis! Ei sit kerrota sille!
Gina

Re: Kenen kanssa Ninni tappelee miitissä?

Viesti Kirjoittaja Gina »

HAHAA!! nyt saatana tiedän ketä ensiksi halaan ja PITKÄÄN. :twisted:

Edit: mitä vit? mulla on kolme ääntä? Mä olen niin rauhaa rakastava? Sitä paitsi olen jo päättänyt kelle auon päätä, eikä se ole ninni :D paljastakaa ketkä äänesti mua?
Viimeksi muokannut Gina, 02.12.2005 22:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1108

Re: Kenen kanssa Ninni tappelee miitissä?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ninnithequeen kirjoitti:Onerva on vaalea, kaunis, ja hiljainen. Ja aina suu auki.
Ja siihen suuhun Entun pili ei ikinä uppoa. :rofl:

Hoplaa, väsyneenä katoaa vittuilusta särmä.
Enthu

Re: Kenen kanssa Ninni tappelee miitissä?

Viesti Kirjoittaja Enthu »

ninnithequeen kirjoitti:
Enthu kirjoitti:
MarthaFocker kirjoitti:ääh...kuhan käännän pakkaa pikkujoulujen alla, ettei mene liian puzznuzziksi.

p.s. ...ja muistakaa nyt sitten, että minä en pidä halailijoista.
no problem mä halailen todennäköisesti enemmän pönttöä ku naisia :lol:
Mikä vitun todennäköisesti?

AIVAN SALETTIIN!

Nimeänkin ensimmäisen pöntön, jota Enttu halailee, Onervaksi. Onerva on vaalea, kaunis, ja hiljainen. Ja aina suu auki.

Mutta se pönttö, joka täällä meillä on, eli Pirjo, saattaa tulla vähän mustasukkaiseksi.
:rofl: :rofl: :rofl: :jouden: :jouden: :jouden:
ninnithequeen

Re: Kenen kanssa Ninni tappelee miitissä?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Aito_Johanna kirjoitti:
MarthaFocker kirjoitti:Okei. Jos haluatte kuulla minun sanovan, että olen pahoillani, niin joo-o voin sen sanoa.
No ei tämä nyt niin tolkuttoman paha ollut, ottaen huomioon, että
1) Ninni ON ennenkin miitissä tapellut
2) aloitellaanhan täällä vaikka mitä hömppäpaskavittuilugallupeja, pahempiakin kuin tämä, eikä niistä ole tällä sivustolla tapana loukkaantua.

3)Niin makaa kuin petaa ja joka leikkiin lähtee se leikin kestäköön ja tolleen. Ihme jeesustelua.
1) Kenen kanssa? Mie oon huutanut, kyllä. Kenen kanssa mä olen TAPELLUT? Jos mä olisin jonkun kimppuun käynyt, niin istuisin linnassa nyt.
2) Satuin loukkaantumaan, koska niin kovasti odotan huomista, koska tahdon nähdä näitä nimimerkkien takana olevia ihmisiä, koska niin paljon olen tänään töissä saanut kärsiä, koska olen niin väsynyt. Ja halusin, että ihmiset tapaavat minut ihmisenä, eivät "vittutoionsesaatanansekopää"- ämmänä. Mutta ei, Ninnihän on se hullu lähiölehmä joka ei hoida lastaan, vai kui se sillon aikoinaan meni?

3) Ja joka vanhoja muistelee sitä tikulla ja takulla perseeseen.
Bättre_Johanna saa sitten saarnata kellohameessaan meille kuinka leikki pitää kestää...
SingleMalt

Re: Kenen kanssa Ninni tappelee miitissä?

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Aito_Johanna kirjoitti:. Ihme jeesustelua.
Ihme piikittelyä neiti täydelliseltä. Mikäs pumpulimaailmaa nyt repii?
Vastaa Viestiin