Kenen kanssa Ninni tappelee miitissä?

Info tulevista miiteistä

Kuka se on?

KGrilli
1
4%
SingleMalt
0
Ei ääniä
Gullible
1
4%
KillKill
0
Ei ääniä
MarthaFocker
8
29%
Kyyppo
0
Ei ääniä
Letku
0
Ei ääniä
TurboJuhani
0
Ei ääniä
Hebuli
1
4%
Gina
4
14%
Exsat
0
Ei ääniä
bedlam
2
7%
Faghag
0
Ei ääniä
KisSandra
0
Ei ääniä
Patz
0
Ei ääniä
RuNkkis
0
Ei ääniä
Vaola
1
4%
Alja
0
Ei ääniä
Elppis
1
4%
kesseli
0
Ei ääniä
MGandhi
1
4%
Homeboy65
0
Ei ääniä
RAM13
1
4%
Hämis
0
Ei ääniä
Manala
7
25%
 
Ääniä yhteensä: 28

ninnithequeen

Re: Kenen kanssa Ninni tappelee miitissä?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

urpiainen kirjoitti: Mutta toisaalta, koska tämä on Kity, tuollaista tapahtuu koko ajan. Siksi minua hämmästyttää, että Ninni ottaa tuon itseensä.
Kuten mainitsin, tulin väsyneenä ja vittuuntuneena kotiin, avasin Kityn ja tämmönen topikki ekana silmille. Ei sillon tuntunut hyvältä.

Mutta huumorintaju on palannut kyllä, kuten huomattua ehkä?

Olenko sitten aito vai vaan palstapersoona, sen päätelköön jokainen itse.
Herra Manala

Re: Kenen kanssa Ninni tappelee miitissä?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Hah. Vasta nyt katsoin tuloksia. Vai pitäisi minun martan jälkeen heti kakkossuosikkina tapella ninnin kanssa? Höpöhöpö, ei pelkoa. Pysyn kaukana molemmista kantturoista. Tapelkoon keskenään, mokomat lemhät.
ninnithequeen

Re: Kenen kanssa Ninni tappelee miitissä?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Herra Manala kirjoitti:Hah. Vasta nyt katsoin tuloksia. Vai pitäisi minun martan jälkeen heti kakkossuosikkina tapella ninnin kanssa? Höpöhöpö, ei pelkoa. Pysyn kaukana molemmista kantturoista. Tapelkoon keskenään, mokomat lemhät.
Darling, ihana kirjotusvirhe.

Ja muille: en oo ennenkään Manalan kans tapellut, joten miksi aloittaa nyt? Tai no, jos vaikka alottais keskustelun: "Manala mä vedän sua turpaan"

Toimisko :wink:
Herra Manala

Re: Kenen kanssa Ninni tappelee miitissä?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

ninnithequeen kirjoitti:Ja muille: en oo ennenkään Manalan kans tapellut, joten miksi aloittaa nyt? Tai no, jos vaikka alottais keskustelun: "Manala mä vedän sua turpaan"

Toimisko :wink:
Kysy Slämäriltä (jos se edes muistaa enää).
ninnithequeen

Re: Kenen kanssa Ninni tappelee miitissä?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Herra Manala kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Ja muille: en oo ennenkään Manalan kans tapellut, joten miksi aloittaa nyt? Tai no, jos vaikka alottais keskustelun: "Manala mä vedän sua turpaan"
Toimisko :wink:
Kysy Slämäriltä (jos se edes muistaa enää).
You got my point :jee:
Aito_Johanna

Re: Kenen kanssa Ninni tappelee miitissä?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Hebuli kirjoitti: (loukatulle osapuolelle voisi antaa Kityn VIP-jäsenyyden loppuvuodeksi)
No voi hellanlettas sentään, vai oikein VIP-jäsenyys. Jos minä tänä iltana vedän muutaman mansikkamargaritan liikaa ja muutun bättre-Johannasta naispaholaiseksi ja hakkaan jotakuta käsilaukulla päähän kuten Jyrki73 suuressa viisaudessaan ennusti, ja jos joku marttafocker ennen seuraavaa miittiä keksii siitä vähän vittuilla tavanomaiseen KITY-henkeen, ruvetaanko minuakin noin paapomaan?
Mulla ei ole mitään ninniä vastaan henk.koht, ei, enkä ollut paikalla, kun tämä paljon puhuttu tappelukohtaus tapahtui. Mielestäni vain on kovin tekopyhää (kenen tahansa) noin hirmuisasti loukkaantua ja vetää tippaa linssiin, jos joutuu vähän niittämään oman käytöksensä hedelmää eivätkä kaikki ole ihan niin puz-nuz että naiivisti odottaisivat viime miitissä räyhänneen olevan tässä miitissä kuin uudestisyntynyt enkeli.
SingleMalt

Re: Kenen kanssa Ninni tappelee miitissä?

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Aito_Johanna kirjoitti:No voi hellanlettas sentään, vai oikein VIP-jäsenyys.
Nii in. Voi hellanlettas sentään. Mitenkä voisit olla vielä yhtään enemmän tosikko? Jos nyt vaan antaisit asian olla?
Viimeksi muokannut SingleMalt, 03.12.2005 16:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Aito_Johanna

Re: Kenen kanssa Ninni tappelee miitissä?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

SingleMalt kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:No voi hellanlettas sentään, vai oikein VIP-jäsenyys.
Nii in. Voi hellan lettas. Mitenkä voisit olla vielä yhtään enemmän tosikko? Jos nyt vaan antaisit asian olla?
Kukas tässä nyt on tosikko? Jos nyt vaan antaisit asian olla?
SingleMalt

Re: Kenen kanssa Ninni tappelee miitissä?

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Aito_Johanna kirjoitti:Kukas tässä nyt on tosikko? Jos nyt vaan antaisit asian olla?
Katso peliin, sieltä se selviää. Minähän antaisin asian olla, mutta sinä et malta pitää HMV-suutasi kiinni.

Hyvää pikkujouluiltaa vaan.
Aito_Johanna

Re: Kenen kanssa Ninni tappelee miitissä?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

SingleMalt kirjoitti:
Hyvää pikkujouluiltaa vaan.
Sitä samaa. Illalla nähdään.
Hebuli

Re: Kenen kanssa Ninni tappelee miitissä?

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Aito_Johanna kirjoitti:
Hebuli kirjoitti: (loukatulle osapuolelle voisi antaa Kityn VIP-jäsenyyden loppuvuodeksi)
No voi hellanlettas sentään, vai oikein VIP-jäsenyys. Jos minä tänä iltana vedän muutaman mansikkamargaritan liikaa ja muutun bättre-Johannasta naispaholaiseksi ja hakkaan jotakuta käsilaukulla päähän kuten Jyrki73 suuressa viisaudessaan ennusti, ja jos joku marttafocker ennen seuraavaa miittiä keksii siitä vähän vittuilla tavanomaiseen KITY-henkeen, ruvetaanko minuakin noin paapomaan?
VAROITUS! SARKASMI VOI PELASTAA HENKESI!

Hyvää pikkujoulua kaikille! Lähden juuri sinnepäin jonnekin ennalta-arvaamattomaan paikkaan paapomaan teitä kaikkia. Cheers!

Hmmm, "Kity VIP" voisi sinänsä olla ihan kiva ajatus. Mitä kaikkea kivaa siihen voisi kekata että siitä tulisi tavoittelemisen arvoinen juttu? Saa etuoikeuden patzin tizzeihin?
ninnithequeen

Re: Kenen kanssa Ninni tappelee miitissä?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

En muuten tapellut. Hävisitte vetonne, paskiaiset.
huima

Re: Kenen kanssa Ninni tappelee miitissä?

Viesti Kirjoittaja huima »

ninnithequeen kirjoitti:En muuten tapellut. Hävisitte vetonne, paskiaiset.
Mutta huusit kuitenkin useasti.
ninnithequeen

Re: Kenen kanssa Ninni tappelee miitissä?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Aito_Johanna kirjoitti:
Hebuli kirjoitti: (loukatulle osapuolelle voisi antaa Kityn VIP-jäsenyyden loppuvuodeksi)
No voi hellanlettas sentään, vai oikein VIP-jäsenyys. Jos minä tänä iltana vedän muutaman mansikkamargaritan liikaa ja muutun bättre-Johannasta naispaholaiseksi ja hakkaan jotakuta käsilaukulla päähän kuten Jyrki73 suuressa viisaudessaan ennusti, ja jos joku marttafocker ennen seuraavaa miittiä keksii siitä vähän vittuilla tavanomaiseen KITY-henkeen, ruvetaanko minuakin noin paapomaan?
Mulla ei ole mitään ninniä vastaan henk.koht, ei, enkä ollut paikalla, kun tämä paljon puhuttu tappelukohtaus tapahtui. Mielestäni vain on kovin tekopyhää (kenen tahansa) noin hirmuisasti loukkaantua ja vetää tippaa linssiin, jos joutuu vähän niittämään oman käytöksensä hedelmää eivätkä kaikki ole ihan niin puz-nuz että naiivisti odottaisivat viime miitissä räyhänneen olevan tässä miitissä kuin uudestisyntynyt enkeli.
Voihan jumalauta.

Huomasit varmaan etten kauheasti sinuun päin katsellut?

Naurettavin idiootti läpi koko Kityn historian. Ei herranjumala sentään..

Mä olen tosi pahoillani, että mulla on ihana mies, ihana tytär, ihana koti. Kyllä, olen onnellinen siitä mitä minulla on. Harmi, että se sinua ottaa päähän. Sille nyt ei vaan voi mitään.
ninnithequeen

Re: Kenen kanssa Ninni tappelee miitissä?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

huima kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:En muuten tapellut. Hävisitte vetonne, paskiaiset.
Mutta huusit kuitenkin useasti.
Myönnän. Yritin saada Ginan kanssa aikaan tappelua, mutta se ei oikeen onnistunut :D

Ja joo, tän verran huudoistani muistan: "Onks tääl jotain lahtelaisii?? Martta vittu tänne ylös nyt!!!"

Huomenna hävettää.
Turbohaltija

Re: Kenen kanssa Ninni tappelee miitissä?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Itse asiassa en ymmärrä, miksi minutkin oli mainittu äänestettävien joukossa. Ihan kuin joku haluaisi tapella mun kanssa. Jotain kännisekoilua kyllä esiintyi erään herrasmiehen taholta, mutta mitäpä pienistä.
MarthaFocker

Re: Kenen kanssa Ninni tappelee miitissä?

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Hebuli kirjoitti:2. Ketjun aloittajalle elikkäs Martta-tädille kity-bänniä koko loppupäiväksi. .
Kannatan!!! Paitsi, että mielellään loppuvuodeksi. EI! Vaan myös ensivuodeksi, plizzz???!!

Jos tämä ketju ei riitä bannin syyksi, niin voin myös tarvittaessa haukkua ylläpitäjät ja levittää vinkkejä siitä, miten lammasta nussitaan tehokkaasti ja taloudellisesti.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kenen kanssa Ninni tappelee miitissä?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

ninnithequeen kirjoitti:Ja joo, tän verran huudoistani muistan: "Onks tääl jotain lahtelaisii?? Martta vittu tänne ylös nyt!!!"

Huomenna hävettää.
Muistan myös Amarillossa raikuneet huudot: "Elpan tissit!" ja "Hunis on homo!".
ninnithequeen

Re: Kenen kanssa Ninni tappelee miitissä?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lolita kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Ja joo, tän verran huudoistani muistan: "Onks tääl jotain lahtelaisii?? Martta vittu tänne ylös nyt!!!"

Huomenna hävettää.
Muistan myös Amarillossa raikuneet huudot: "Elpan tissit!" ja "Hunis on homo!".
:rofl:

Juu, onneksi en ollut ainoa pienessä laitamyötäisessä...

Mutta tosissani en kellekään mitään huudellut. Hyvä minä!
Patz

Re: Kenen kanssa Ninni tappelee miitissä?

Viesti Kirjoittaja Patz »

Lolita kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Ja joo, tän verran huudoistani muistan: "Onks tääl jotain lahtelaisii?? Martta vittu tänne ylös nyt!!!"

Huomenna hävettää.
Muistan myös Amarillossa raikuneet huudot: "Elpan tissit!" ja "Hunis on homo!".
Muistan myös edellämainitut huudot, ja nokitan huudolla: "Gandhi on homo!"
ninnithequeen

Re: Kenen kanssa Ninni tappelee miitissä?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Patz kirjoitti:
Lolita kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Ja joo, tän verran huudoistani muistan: "Onks tääl jotain lahtelaisii?? Martta vittu tänne ylös nyt!!!"
Huomenna hävettää.
Muistan myös Amarillossa raikuneet huudot: "Elpan tissit!" ja "Hunis on homo!".
Muistan myös edellämainitut huudot, ja nokitan huudolla: "Gandhi on homo!"
Busted.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Kenen kanssa Ninni tappelee miitissä?

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Hah.. ihan pakko. Jos nyt et Ninnikkä varsinaisesti tapellut niin olit ainakin kovasti tuohtunut ja huuteliaalla päällä eräälle nuorelle muistaakseni tummatukkaiselle naiselle (nikki ei jäänyt mieleen, vaikka esittäytyikin, jos siis lopulta koskaan kuulinkaan sitä siinä melussa) siinä vähän ennen mun areenalta poistumista kun samassa pöytäseurueessä istuksimme. ;)
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
ninnithequeen

Re: Kenen kanssa Ninni tappelee miitissä?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

KisSandra kirjoitti:Hah.. ihan pakko. Jos nyt et Ninnikkä varsinaisesti tapellut niin olit ainakin kovasti tuohtunut ja huuteliaalla päällä eräälle nuorelle muistaakseni tummatukkaiselle naiselle (nikki ei jäänyt mieleen, vaikka esittäytyikin, jos siis lopulta koskaan kuulinkaan sitä siinä melussa) siinä vähän ennen mun areenalta poistumista kun samassa pöytäseurueessä istuksimme. ;)
Jep.

Se oli Riepulainen, joka kiven kovaan väitti mun miehen olevan Cityläinen. Käsittämätöntä juttua :D
Dumari

Re: Kenen kanssa Ninni tappelee miitissä?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Ikinä Ninni ole kenellekkään huutanut :jouden:

*pusnus*
Aito_Johanna

Re: Kenen kanssa Ninni tappelee miitissä?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

ninnithequeen kirjoitti: Huomasit varmaan etten kauheasti sinuun päin katsellut?
Päinvastoin, huomasin kyllä, että mulkaisit muutamaan kertaan aika pahasti :D
ninnithequeen kirjoitti:

Naurettavin idiootti läpi koko Kityn historian. Ei herranjumala sentään..
Kiitos, kiitos. Taidanpa vaihtaa tuon tittelikseni.
ninnithequeen kirjoitti: Mä olen tosi pahoillani, että mulla on ihana mies, ihana tytär, ihana koti. Kyllä, olen onnellinen siitä mitä minulla on. Harmi, että se sinua ottaa päähän. Sille nyt ei vaan voi mitään.
Totta kai. Vaihtaisin mielelläni osia kanssasi. Minua ottaa tosi kovasti päähän.
Vastaa Viestiin