Pikkujoulujen jälkipuinti

Info tulevista miiteistä
Mida

Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja Mida »

Aattelin, että olis selkeintä ku perästäkuulumiset olis samas.

Juu ei mul muuta.
Kittys

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Joo, kuka sai ja keneltä sai? Ja mitä sai? Ja kuka halusi ja ketä halusi?
:twisted:
Aito_Johanna

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Eka pikkujouluista kotiutunut!
Ehdin alta pois ennen kuin (oletan) pahin sosiaalipårno alkoi, eli ei nyt kyllä ole mitään erityistä kerrottavaa. Aistin ihastusta ilmassa, mutta yksityiskohdat olkoot salaisuus ellei asianomainen itse avaudu.
Avatar
Meik
Elämätön Kitisijä
Viestit: 491
Liittynyt: 29.11.2005 16:19

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja Meik »

Aito_Johanna kirjoitti: Aistin ihastusta ilmassa, mutta yksityiskohdat olkoot salaisuus ellei asianomainen itse avaudu.
Avautuu se tietenkin, eli voit vaan helpottaa hänen aloitustaan ja kertoa sen jo etukäteen. :wink:

EDIT: Ja jos se jostain kumman syystä ei avautuisi, niin meinaatko ettei se kohde malta olla paukuttelematta henkseleitään ja avaudu. Eli anna palaa. :twisted:
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Minäkin aistin selvästi ihastusta ilmassa ;)

terveisin:
toivottavasti kityn ensimmäinen the Pimp
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja nexie »

Camilla kirjoitti:Minäkin aistin selvästi ihastusta ilmassa ;)

terveisin:
toivottavasti kityn ensimmäinen the Pimp
Hetkinen, hetkinen, ei nyt sentään liioitella noiden pimppausten kanssa, meillä on Lilon kanssa sentään KityPimp _TM_ :wink:

Mutta joo, potentiaalisia lämpeemyksiä havaittu tapahtuneen. Odotamme mielenkiinnolla tilannetiedotuksia, koska tämä kaikki tietenkin on julkista kity-tietoa. Poissaolleille tiedoksi, että kotiin ei koskaan kannata jäädä.

Omalta osaltani totean, että kotiutuminen on suoritettu kunnialla; olo on väsynyt muttei humaltunut. Ja mies saa sankaripisteet koiran yöllisestä ulkoilutuksesta, antoi mun jäädä sisään lämpeämään :h: :h: :h: :h: :h:
Don't Panic!
huima

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja huima »

Haavoittuneita yksi - hoidoksi mahdollisesti tikkejä. Särkyneitä sydämiä lasketaan vasta myöhemmin, potentiaaisia sukupuolitauteja ja pariutumisiä myös.

Kannatti kuumeesta huolimatta lähteä katsomaan runkkareita, ja hauskaakin oli. Propsit kaikille kynnelle kyenneille ja paskanjauhantaan livenä pystyneille.

Prtopsit myös barcodelle, jonka huumori kestää saatanan hyvin myös livenä. Nähdään keskiviikkona Semifinalissa Ben Granfeldin keikalla.
Herra Manala

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

huima kirjoitti:Haavoittuneita yksi
No joo. Mitä nyt vähän viiltelin kyyppoa. Big Deal. Mitä haukkui mua läskiksi.
huima

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja huima »

Herra Manala kirjoitti: Mitä haukkui mua läskiksi.
Se oli Martta.

Kyyppo sanoi että sulla on hyvä perse.
ninnithequeen

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Joo. Mitä sille Kyypolle sit oikeen kävi?
Verta oli joka paikassa :?
Runkkis

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Kaikin puolin hyvät pikkujoulut. Hauskaa oli ja kiitos kaikille jotka jaksoivat seuraani. En olisi ikinä uskonnut, että Kity-pikkujoulut päättyvät näin... (miten nyt päättyivätkin)
ninnithequeen

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ja se pitää vielä mainita, että enpäs ole eläessäni nähnyt Myltsiä niin jurrissa ku eilen.
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja brona »

Kiitos kaikille osanottajille, mulla ainakin oli todella kivaa. Kaikkien kanssa ei taaskaan kerennyt jutella, liikaa "ärsykkeitä" :mrgreen:
Tulipa tutustuttua (onpa hankala sana) uusiin loistaviin tyyppeihin, me likes. Parin tunnin kuluttua iskevästä krapulasta erityiskiitokset pikkuveljelle (Hemppa perkele) ja Aljalle.
...
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja Clay »

Kittys kirjoitti:Joo, kuka sai ja keneltä sai? Ja mitä sai? Ja kuka halusi ja ketä halusi?
:twisted:
Ja koskas sulta saa?
Nyt penikseni on fantastinen!
SnapaHead

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

Kovin kovin väsyneenä raahauduin mukaan ja miksi...? Ei mitään käsitystä. Tuli ainakin todistetuksi mistä Lynch saa leffaideansa. Tuli myös todistetuksi kuinka Manalan pokka ei pitänyt livenä ja mies sai porttikiellon kahteen baariin. Tuli myös todistetuksi kuinka polven korkuinen Gullible purskahti itkuun. Kaveri ei ollutkaan toteuttaja vaan ihan aito supisuomalainen paskanpuhuja. Kyynel silmässä tehdyt isoääniset puhelut olivat tyyliin "iskä! vitsukkelin homoskuukkeli! sä lupasit laittaa jo nyt ne jouluks luvatut kahdeksan tonnii, mut eihän siel ollu ku kolkytseittemän donaa! Eli sä valehtelit! sä olit vaan laittanut kuus tonnia! Ooksä iskä nyt sit paskanpuhuja vai toteuttaja?!?!" Mies oli ihan yhtä työllistetty kuin Gattaca.
KillKill oksensi jo Belgessä. Mutta Singlemalt väisti.
Enpä olisi myös koskaan uskonut että Lucky Luciano kurvaa paikalle kuorma-autolla.
Bedlam haisi hieltä ja solvasi sukujuuriani. Kipeän asiasta tekee se, että joskus täällä palstalla itse sen kertoi.
Oikeastaan ainoa joka osasi käyttäytyä ja edes etäisesti muistutti pikkujouluja oli Kyyppo.
Aasi kunnioitti Amarillon ainoan kaksikätisen baarimikon otsaa tuopilla. Tapahtuman johdosta Alja oli kätevä ja soimasi Aasia kavioeläimeksi.
Kipeän asiasta tekee se, että olen lapsena ollut Histamiini-fani.
QuarterDotille tuli paha mieli. Tämä kohtuuton ja kaikkia sääntöjä rikkova psalmi on suoraan paholaisen kynästä.
Läpät loppu. Taidan painua Roskapankkiin hakemaan lisää. Sinänsä kannattamatonta puhaa hankkia viinalla pari puujalkavitsiä. Hinta ei aivan kohtaa laatua. Vähän niinku äiti.
Faghag

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja Faghag »

EDIT: Tämä hössöttävä täti-ihminen tietty postasi tämän sunnuntai-ketjuun. Palautin juorupalstani ruotuun.

Kiitos Kity-kansa, loistavasta juhlaseurasta. Erityisen iso kiitos PatZille, joka jaksoi järjestää tilat näin ison possen kokoontumiseen.

Nyt haluan ilmaista huoleni Kity-foorumin tulevasta tilasta, sillä tämä monikymmenpäinen lauma tuntui viihtyvän samassa tilassa ERITTÄIN hyvin. Tuleeko tämä johtamaan Kityssä ilmenevien mielipiteiden konsensukseen (<-- EDIT: vittu, osaa tota sanaa edes kirjoittaa) ? Joka tapauksessa Kityn pikkujoulut oliva todiste siitä, että foorumilla tosiaan taistelevat vain asiat eivät ihmiset :-D

Jos pitää pikkujouluun osallistumattomille kommentoida ja juoruilla, selostan tässä muutamia mieleenjäneitä ihmisiä ja tuntemuksiani heitä kohtaan:

- Kity-nartut, SingleMalt on pantavan oloinen. Joka nainen, joka on tosimiestä vailla, haaveilee sinkkumatin kaltaisesta könsikkäästä. Suosittelen lämpimästi. Itse sinkkuna olisin iskenyt kiinni. Huom! Kityn avatar-kuva ei tee oikeutta tämän herran lämpimästi tuikkineille silmille.

- Hra Manala on juuri niin mukava, kuin oletinkin hänen olevan. Miellyttävä persoona.

- Lolita oli upea ilmestys. Ihailin hänen tyyliään.

- MilliVanilli on kaunis ja naisellinen.

- ninnithequeen on sydämeen käyvän herttainen, tunteet sulattava persoona.

- Keikaus on ihastuttava. Saatoin vain vierestä suu auki hänen harvinaislaatuista avoimuuttaan ja ystävällisyyttään. Erittäin miellyttävä uusi tuttavuus, jonka viehkeä vaaleus sykähdytti.

- aimohaiku on aina ollut lempparini ja on edelleen. Parasta kikatteluseuraa mitä tiedän ;)

- yönmustaritari todisti livenä sen, mitä olen uumoillutkin. Lahden poika oli hauskan näköinen nuori sälli, joka jakoi naisille positiivista huomiota. Olin todella imarreltu hänen kommenteistaan, jotka koskivat avaraa kaula-aukkoani, eikä tätä tätiä ole pitkään aikaan kukaan kutsunut "tsiksiksi". Kävimme muiden Kity-naisten kanssa lävitse hänen kohteliaisuuksiaan ja totesimme, että yömustaritari on selvästi kypsempiin naisiin päin :-D Mutta erittäin mukava, kehityskelpoinen yksilö.

- kid ja alberoni olivat söötti pari. Suloisia nussukoita molemmat :)

- brona on erittäin miellyttävä nainen. Tämän naisen kanssa sitä juttelee toistekin mukavia.

Ja kiitos teille kaikille muillekin antoisasta illasta, joiden kanssa ei välttämättä ehtinyt juttelemaan.
Viimeksi muokannut Faghag, 04.12.2005 10:02. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
SingleMalt

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Valtakunta tuopillisesta jääkylmää olutta. Nyt heti!

Kiitos Fag. Pannaan vaan.

Kityssä on muuten uskomattoman hyvännäköstä naista. Mä olen hyvin, hyvin hämmästynyt :shock:
aimohaiku

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Jättisuuri kiitos PatZille juhlan järjestämisestä.

Kiitos kaikille mukaville ihmisille, joiden kanssa illan aikana jutustelin. Oli hauskaa. :)


P.S. SingleMalt puhuu yläpuolellani asiaa.

P.P.S. FagHag: Tsihih. ;)
Runkkis

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Hui, kun janottaa vaikka eilen joi mielestään tarpeeksi.. (hassu huomio, jonka olen ihan itse keksinyt).

Nyt ei kuitenkaan saa unta, ei sitten millään. Jos sitä siirtyisi hetkeksi sohvalla telkun ääreen ja odottelesi, että kauppa aukeaa.

Kivat oli kekkerit ja mukavia ihmisiä. Harmi, kun kaikkien kanssa ei ehtinyt rupatella/tutustua niin paljon kuin olisin halunnut.

Allekirjoitan myöskin Sinkun huomion kissoista. Nuoren miehen pää oli suorastaan pyörällä...
SingleMalt

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Faghag kirjoitti:- MilliVanilli on kaunis ja naisellinen..
Sinkkumatti allekirjoittaa tämän. MilliVanilli vei matilta jalat alta, ja sitä ei tapahdu usein.

Harmi, että neito eksyi muihin porukoihin jatkoilemaan. :roll:


Niin joo. Huomasimme MGandhin kanssa, että olemme duunikavereita. Meillä on jopa 5 metriä työpöytiemme välissä tilaa. Voimme siis kirjaimellisesti huudella vieraisiin pöytiin..

Miten niin pieni maailma?
killkill

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja killkill »

Ehdottomasti hauskin miitsus so far.
Hymy tosin hyytyy siinä vaiheessa, kun luottokorttikasku tulee :shock:

Kaljupäitä oli paikalla emännän (riemuksi) sitten laumoittain. Se oli jotenkin söpöä, kun aikuinen nainen katselee lasittunein silmin eikä saa järkevää sanaa suustaan :mrgreen:

Herätessäni broidin sohvalta kieli tuntui olevan niitattu kitalakeen, silmissä näkyy omituisia valopilkkuja, peräsuoli ja vatsalaukku tuntuvat vaihtaneen paikkaa.. kaikin puolin normipäivä siis!

Jeesus näitä teidän taksijonojanne! Onko koko kaupungissa vain kaksi taksia?!?!?!

Pusinusi kaikille! Snapa oli muuten niin helluinen joka-äidin-toivevävy, että tekisi mieli melkein adoptoida se!
slam

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja slam »

Pe-La välisenä yönä makasin kadun pinnassa asti aamuyöstä, ja sitä ennen riehuin aika railakkaasti... Aika mies voittoinen baari oli, että suhteet ei vähemmälle, mutta rentoa porukkaa oli... :lol:

Mietin vaan, että mahtaako mun katu/koti/yhden auton ja pyörän avaimet olla, jossakin helsinkin katuojassa... Hmm. Toivottasti jätin ne Y-järvelle...

Oli niin kova krapula ja väsymystila taas vaihteeksi syönnin aikana... Ei pysty vetään kahta päivää putkeen...
SingleMalt

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

killkill kirjoitti:Jeesus näitä teidän taksijonojanne! Onko koko kaupungissa vain kaksi taksia?!?!?!!
Et vaan osaa... olla sika. Härskisti kiilaten vaan jonon keulille tai siten monoa toisen eteen ja kohti kotia palaavan liikenteen puolta pitkin. Lennosta saa kaupunkiin päin palaavan taksin sata kertaa nopeammin, kuin jonottamalla.

Meetkö töihin huomenna? Lähdetäänkö lyömään kaisaa ja vetämään sunnuntaijurrit? Mulla ois virtaa vähä saatanasti!


******

Kiitoksia minun puolestani myös kaikille osallistuneille ja varsinkin Patzille vaivannäöstä. Hauskat jamit oli ja todella helpottava oli huomata, ettette te olekaan mitään mörköjä, vaan helvetin hauskoja ja rentoja runkkareita.

Seuraavaa miittiä odotellessa..
slam

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja slam »

Kittys kirjoitti:Joo, kuka sai ja keneltä sai? Ja mitä sai? Ja kuka halusi ja ketä halusi?
:twisted:
En saanut edes turpaan... XD. Nipa oli kuulemma piessyt minua hereille pe-la välisenä yönä rajummin ottein. Sen muistan, että heitettiin ulos taxista ja painelin kuolat valuen pitkin katuja ja halusin jäädä nukkumaan kadulle. Oli nenä jotenkin kipeä aamulla, mutta ei mustelmia onneksi...

Kiitos, heille jotka hoitivat minut petille...

ps. Repasin kaksi hookkanta manssilla vierelle ja vedin raivolla valssia... Siitä johtuen oli henkinen ja fyysinen krapula... heteroseksuaalinen minuus käsitys lähinnä vain vaihtuis siellä vieraillessa naur* Rento porukka silti, ei siin mittään...

kity miitissä oli aika paljon sakkia. Nättei tyttöi ja isoi setii 8)
slam

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja slam »

Herra Manala kirjoitti:
huima kirjoitti:Haavoittuneita yksi
No joo. Mitä nyt vähän viiltelin kyyppoa. Big Deal. Mitä haukkui mua läskiksi.
Liike lähtee kokonaan muualta kuin lantiosta. Kova jätkä pelaa naisen itselleen olkapäitään heiluttelemalla puolelta toiselle.

Olihan amarillossa pari muijaa, joilta olisi ehkä humalassa jaksanut käydä pakit kysymyssä pois vaivaamasta, mutta ei selvänä jaksa osallistua rientoihin täysin rinnoin. Vaikka pillu ja tissit pyörikin mielessä aydea ja muita kahtellessa ...naur*
Vastaa Viestiin