Pikkujoulujen jälkipuinti

Info tulevista miiteistä
WanhaPervo

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

killkill kirjoitti:
WanhaPervo kirjoitti:Mäkin haluan osallistua miittiin edes jälkipuinnin verran! :oops:
Tästä saa no-life-pisteitä vielä enemmän, kuin harrastamastani "ettexte vois niinQ puhuu jostain muusta!!!!11" Damn.
Yhyy!!11

Mitäs jos kerron, että olin vaimoni kanssa Raffaellossa syömässä ja sitten pirullisen ovelasti ehdotin, että lähtisimme kävelemään Aleksanterin katua oikealle (yleensä lähdemme vasemmalle)? Sitten muka huomasin Belgen ja ehdotin sinne menoa.

Aivan oikein runkkarit!! Olen nähnyt teidät! Järisyttävää!
Yönmustaritari

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Faghag kirjoitti: Tosin saat ehdottomasti illan parhaimman iskulinen palkinnon: "Hyvää iltaa daamit.... ohos, läikytin kaljaa päälleni... ja ohos ja toisenkin kerran!" Tuo sulatti sydämeni ;)
I just know the way with the ladies.........

Köh köh. Joo tämän terminaattorin sensorit saatoi olla hiukasen herkällä johtuen maalitaulujen suuresta määrästä niinkin pienessä tilassa.
killkill

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja killkill »

WanhaPervo kirjoitti:Olen nähnyt teidät! Järisyttävää!
KYYLÄ!!! Olen oikeasti pettynyt. Jonkun *******n olisi voinut olettaakin tulemaan stalkkaamaan miittimestoille, mutta yhteisön suoraselkäisimmän jäsenen.. ai jai.
WanhaPervo

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

killkill kirjoitti:
WanhaPervo kirjoitti:Olen nähnyt teidät! Järisyttävää!
KYYLÄ!!! Olen oikeasti pettynyt. Jonkun *******n olisi voinut olettaakin tulemaan stalkkaamaan miittimestoille, mutta yhteisön suoraselkäisimmän jäsenen.. ai jai.
Niin niin, mutta mites ne pisteet??
Patz

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja Patz »

WanhaPervo kirjoitti:Aivan oikein runkkarit!! Olen nähnyt teidät! Järisyttävää!
Hah! Sut on nähty ja olet kaiken lisäks vielä meidän kuvissakin!
WanhaPervo

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Patz kirjoitti:
WanhaPervo kirjoitti:Aivan oikein runkkarit!! Olen nähnyt teidät! Järisyttävää!
Hah! Sut on nähty ja olet kaiken lisäks vielä meidän kuvissakin!
Se en ole minä vaan CIA:n soluttama kaksoisolento!
AarneAnkka

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Kysytään nyt vielä varmuuden vuoksi kaikilta: Onko kellään mitään sitä vastaan että linkki siihen koko minun napsimaani kuvapakettiin laitetaan tuonne pikkujoulugalleriaan?
Yönmustaritari

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Patz kirjoitti:
WanhaPervo kirjoitti:Aivan oikein runkkarit!! Olen nähnyt teidät! Järisyttävää!
Hah! Sut on nähty ja olet kaiken lisäks vielä meidän kuvissakin!
Silti aika likasta toimintaa. Huvittavaa mut likasta.

Mites. Ei WP yhtään mirkulleen vihjassut, että kato nyt noitakin peeloja. Kirjoittelee varmaan mun kanssa samalla palstalle. Hah. Okein ei se ees o likasta. Se on pelkästään hauskaa.

Wanhapervo on pervompi kuin luulinkaan.
AarneAnkka

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

No, eiköhän homma ole kaikkien osalta OK.

Pistin linkin ottamiini kuviin galleriassa olevan kuvan "Pikkujouluhauskaa 01" kommentteihin.

Jos Aasi keksii keinon saada linkki helpommaksi (niin että klikkaaminen riittää eikä tarvi copy-pastettaa) niin annan luvan laittaa linkin silläkin tavalla.
Viimeksi muokannut AarneAnkka, 07.12.2005 13:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
WanhaPervo

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

AarneAnkka kirjoitti:Kysytään nyt vielä varmuuden vuoksi kaikilta: Onko kellään mitään sitä vastaan että linkki siihen koko minun napsimaani kuvapakettiin laitetaan tuonne pikkujoulugalleriaan?
Missä ne kuvat on? Vaseliinipurkki on jo avattu.
Exsat

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja Exsat »

AarneAnkka kirjoitti:No, eiköhän homma ole kaikkien osalta OK.
Hihi.. Ja mä kun kuvittelin, että ei se mun kuumeilu varmaan juuri näkynyt.. :oops: :P
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja Lolita »

bedlam kirjoitti:mutta väenpaljoudesta johtuen en tällä systeemillä ehtinyt sitten kahta sanaa enempää kenenkään kanssa vaihtaa.
Multa sä ehdit pyytää kaksi eri kertaakin piparia.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Yönmustaritari kirjoitti:Kyllä pikkuhiljaa tuntuu ihan siltä ettei sieltä kukaan lähtenyt ilman allekirjoittaneen käpälän jälkeä kannikoissaan
Minun pakarani eivät saaneet tuntea kosketustasi, mutta mitäpä niitä kukaan kähmimäänkään, kun olivat oikeastaan näkyvillä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
bedlam

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Lolita kirjoitti:
bedlam kirjoitti:mutta väenpaljoudesta johtuen en tällä systeemillä ehtinyt sitten kahta sanaa enempää kenenkään kanssa vaihtaa.
Multa sä ehdit pyytää kaksi eri kertaakin piparia.
En mä muista tällaistakaan. Olis vissiin pitänyt jättää ne sen illan ensimmäiset bileet väliin...
Exsat

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja Exsat »

bedlam kirjoitti:
En mä muista tällaistakaan. Olis vissiin pitänyt jättää ne sen illan ensimmäiset bileet väliin...
Mä muistan toisen niistä kerroista. :wink:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Olihan siinä kuva poikineen. Mun puolesta ne kuvat, joissa minä olen, saa julkaista. Yksi miesnaama jäi kyllä täysin tunnistamatta, en muista moista komistusta nähneeni.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Mä en kyllä löydä mittään kuvia.... :?
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja aasi »

mustaenkeli kirjoitti:Mä en kyllä löydä mittään kuvia.... :?
Käypä nyt katsomassa.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
aydemir
Elämätön Kitisijä
Viestit: 440
Liittynyt: 18.08.2005 9:11
Paikkakunta: Esbo
Viesti:

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja aydemir »

Lolita kirjoitti: Yksi miesnaama jäi kyllä täysin tunnistamatta, en muista moista komistusta nähneeni.
Sama juttu, kuvassa kyseinen herra vieläpä istuu sun vieressä...

Hetken jo ehdin pelätä, että musta on kuvattu vain takapuoli, mutta kyllähän sieltä löytyi yksi kuva mun etuosastakin, huh (??). Slamin ja Ninnin kuva oli kyllä ihan paras :lol:
Save a horse, ride a cowboy
ninnithequeen

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Aarne perkele!!!! :D
Piti sitten ottaa kuva kun mamma pyllistää valtaisalla perseellään pelatessaan bilistä. Oikeen lähikuva, voe jösses :rofl:
Ja siinä videoleikkeessäkin kuuluu yllättäen meikäläisen ääni...

Tosi hyviä kuvia, ihmisetkin näyttivät olevan edukseen, vaikka viimeisimmissä kuvissa porukka olikin jo ihan töttöröö, kas kummaa...

Niin ja aimoh, mojo ja slam: saako ne kuvat, joissa esiinnytte kanssani, pistää galleriaan kaikkien nähtäväksi?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja Lolita »

aydemir kirjoitti:
Lolita kirjoitti: Yksi miesnaama jäi kyllä täysin tunnistamatta, en muista moista komistusta nähneeni.
Sama juttu, kuvassa kyseinen herra vieläpä istuu sun vieressä...
Ei ei, tarkoitat varmaan Nyparia, tämä oli sellainen kaljapullosta ryystävä yksittäiskuva.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
aimohaiku

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

ninnithequeen kirjoitti:
aimoh: saako ne kuvat, joissa esiinnytte kanssani, pistää galleriaan kaikkien nähtäväksi?
Saa toki. :)
Avatar
aydemir
Elämätön Kitisijä
Viestit: 440
Liittynyt: 18.08.2005 9:11
Paikkakunta: Esbo
Viesti:

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja aydemir »

Lolita kirjoitti:
aydemir kirjoitti:
Lolita kirjoitti: Yksi miesnaama jäi kyllä täysin tunnistamatta, en muista moista komistusta nähneeni.
Sama juttu, kuvassa kyseinen herra vieläpä istuu sun vieressä...
Ei ei, tarkoitat varmaan Nyparia, tämä oli sellainen kaljapullosta ryystävä yksittäiskuva.
Jaa että Nypari... Taisi siis tosiaan jäädä esittelyt hiukan vajaiksi :oops:
Arvelinkin että tarkotat jotain toista tyyppiä, mulle jäi mieleen että ainakin voyageur näytti ryystävän pullosta (kuva 3169). Oliskos ollu se?
Save a horse, ride a cowboy
bedlam

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Exsat kirjoitti:Hihi.. Ja mä kun kuvittelin, että ei se mun kuumeilu varmaan juuri näkynyt.. :oops: :P
Parempi vaan kertoa olleensa kunnon jurrissa, niin ei tule mitään selittelyn makua :wink:

edit: jee, musta ei yhtään kuvaa. Helpotuksen huokaus.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja Lolita »

aydemir kirjoitti:Jaa että Nypari... Taisi siis tosiaan jäädä esittelyt hiukan vajaiksi :oops:
Arvelinkin että tarkotat jotain toista tyyppiä, mulle jäi mieleen että ainakin voyageur näytti ryystävän pullosta (kuva 3169). Oliskos ollu se?
Se se on! Näyttikin vähän tutulta. Voyageria en kyllä nähnyt pikkiksissä lainkaan, taisi sitten poistua seurasta jo Belgen jälkeen.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Vastaa Viestiin