Pikkujoulujen jälkipuinti

Info tulevista miiteistä
Avatar
I.M.Weasel
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 129
Liittynyt: 14.08.2005 19:28
Paikkakunta: Hiki

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja I.M.Weasel »

Dumari kirjoitti:

Wiiselille: Takaisin kiitokset tansseista, en jälkikäteen muistanutkaan (nikkiä) kenen kanssa tanssin. Musiikki oli vain ultimate-schaissea, ei hirveästi silloin tanssittanut (musiikin kuultua) :?
Onko tämä se hetki kun pitäisi masentua? Mies ei ees muista kenen kanssa on pannut jalalla koreasti. Noo... onneksi tällaiset pienet takaiskut ovat mulle tuikitavallisia.

Juuri tämän musiikin vastenmielisyyden takia arvostin muuten elettäsi vieläkin enemmän.
Mikä on tämän päivän miehen naisihanne? Ayshire lehmä: isot daisarit, mutta kylkiluut näkyy.
Hebuli

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

WanhaPervo kirjoitti:Mitäs jos kerron, että olin vaimoni kanssa Raffaellossa syömässä ja sitten pirullisen ovelasti ehdotin, että lähtisimme kävelemään Aleksanterin katua oikealle (yleensä lähdemme vasemmalle)? Sitten muka huomasin Belgen ja ehdotin sinne menoa.

Aivan oikein runkkarit!! Olen nähnyt teidät! Järisyttävää!
Belgeen tuli jossain vaiheessa joku hieman vanhempi kalju mies Naisen kanssa, menivät suoraan baaritiskille. Väitin jollekin sen olevan joudenin näköinen, ja aloin huutaa sen perään "HEI JOUDEN!". Ei kääntynyt katsomaan. Olitko se sitten sinä? Onko sulla kalju? Oletko joudenin näköinen?
Viimeksi muokannut Hebuli, 07.12.2005 17:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hebuli

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Feiz kirjoitti:Ihmettelen samaa. Näyttää siltä, että täällä on jengillä vielä vähemmän elämään kuin allekirjoittaneella. Porukan pitää laittaa 100 viestiä joista jokaisessa toitottavat "uuh ihqua olitte niin ihania siis mahtavaa ja se ja se ja se oli niin hieno VAU..."
Muistan itsekin joskus aiemmin ärsyyntyneeni kun oli ollut joku kitymiitti tai muu jossa en ollut mukana, en ollut ollut missään miitissä. Muakin kävi se jälkihehkutus korpeamaan aika nopeasti, olin aivan sikakade! Tunsin itseni ihan ulkopuoliseksi palstan touhuista kun en tajunnut mistä ne oikein hehkutti. Vituttaa vieläkin.
Hebuli

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

AarneAnkka kirjoitti:Kysytään nyt vielä varmuuden vuoksi kaikilta: Onko kellään mitään sitä vastaan että linkki siihen koko minun napsimaani kuvapakettiin laitetaan tuonne pikkujoulugalleriaan?
Ei ongelmaa. Jokainen saa laittaa kuviani vapaasti kehyksiin omalle työpöydälleen jos jollain ei ole oikeita ystäviä, sekä tietokoneelle taustakuvaksi työpäivää sulostuttamaan. Mutta muualle ei saa levittää.
Viimeksi muokannut Hebuli, 07.12.2005 17:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ninnithequeen

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Hebuli kirjoitti: Muistan itsekin joskus aiemmin ärsyyntyneeni kun oli ollut joku kitymiitti tai muu jossa en ollut mukana, en ollut ollut missään miitissä. Muakin kävi se jälkihehkutus korpeamaan aika nopeasti, olin aivan sikakade! Tunsin itseni ihan ulkopuoliseksi palstan touhuista kun en tajunnut mistä ne oikein hehkutti. Vituttaa vieläkin.
Juurikin näin!

Olen muuten ihan varma, että RAM13 on käynyt vakoilemassa meitä jossain myös! Niin ja mölli! Ja Martza! Ja Puiskanperkele!
Na

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja Na »

Hebuli kirjoitti: Muakin kävi se jälkihehkutus korpeamaan aika nopeasti, olin aivan sikakade! Tunsin itseni ihan ulkopuoliseksi palstan touhuista kun en tajunnut mistä ne oikein hehkutti.
Tältä mustakin tuntuu! nyyyyyyh!!
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Hebuli kirjoitti: Muakin kävi se jälkihehkutus korpeamaan aika nopeasti, olin aivan sikakade! Tunsin itseni ihan ulkopuoliseksi palstan touhuista kun en tajunnut mistä ne oikein hehkutti.
Kompataan.

Tosin tuohon löytyy lääkitys: Miittiin vaan --->
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Hebuli kirjoitti:Jokainen saa laittaa kuviani vapaasti kehyksiin omalle työpöydälleen jos jollain ei ole oikeita ystäviä, sekä tietokoneelle taustakuvaksi työpäivää sulostuttamaan.
Neuvosta otettu vaari, olet taustakuvani.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Hebuli

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Lolita kirjoitti:Ei ei, tarkoitat varmaan Nyparia, tämä oli sellainen kaljapullosta ryystävä yksittäiskuva.
EDIT: Joo, selvästikään en tavannut läheskään kaikkia mäkään...
Viimeksi muokannut Hebuli, 07.12.2005 17:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja aasi »

Lolita kirjoitti: Neuvosta otettu vaari, olet taustakuvani.
3217:kö?
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja Lolita »

aasi kirjoitti:
Lolita kirjoitti: Neuvosta otettu vaari, olet taustakuvani.
3217:kö?
Eikun 3200.

Edit: Onko kukaan muu sitä mieltä, että kuvassa 3171 vois olla Swirl? Martassa ja Swirlissä on paljon samaa näköä.
Viimeksi muokannut Lolita, 07.12.2005 17:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Hebuli

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

aydemir kirjoitti:Jaa että Nypari... Taisi siis tosiaan jäädä esittelyt hiukan vajaiksi
Sanoiko Nypa tuossa aikaisemmin että joutui tekemään äkkilähdön heti Belgen jälkeen? Sääli sinänsä.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja Ann »

Eikö tämän puinnin jälkeen olisi jo aika korjuulle?
Rotan aivot valtasivat pääni.
nypari

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja nypari »

Hebuli kirjoitti:
aydemir kirjoitti:Jaa että Nypari... Taisi siis tosiaan jäädä esittelyt hiukan vajaiksi
Sanoiko Nypa tuossa aikaisemmin että joutui tekemään äkkilähdön heti Belgen jälkeen? Sääli sinänsä.
Joo oli tosiaan iskä ajan valinnut joutua sairaalaan, mut kait tuo taas toipunee. Mä olen jo luvannut seuraavassa miitissä olla paremmin käytettävissänne arvon runkut.

Katsoin tossa noita pikkiskuvia, ja olihan siellä nättei plikoj ellen flikan letukoiksi kutsuisi. Kai ne stadissa sanoo mimmej... täytyy alkaa suunnittelemaan seuraavaa siirtoa... hmmmm.
Feiz

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja Feiz »

Hebuli kirjoitti:
Feiz kirjoitti:Ihmettelen samaa. Näyttää siltä, että täällä on jengillä vielä vähemmän elämään kuin allekirjoittaneella. Porukan pitää laittaa 100 viestiä joista jokaisessa toitottavat "uuh ihqua olitte niin ihania siis mahtavaa ja se ja se ja se oli niin hieno VAU..."
Muistan itsekin joskus aiemmin ärsyyntyneeni kun oli ollut joku kitymiitti tai muu jossa en ollut mukana, en ollut ollut missään miitissä. Muakin kävi se jälkihehkutus korpeamaan aika nopeasti, olin aivan sikakade! Tunsin itseni ihan ulkopuoliseksi palstan touhuista kun en tajunnut mistä ne oikein hehkutti. Vituttaa vieläkin.
Ottaen huomioon sinun viestimäärän niin sinä saattaisit olla ehkä KADE huijui. Sehän on suomalaisten kansansairaus.
Ikävä kyllä minä en ole:(
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja Ann »

nypari kirjoitti:Kai ne stadissa sanoo mimmej... täytyy alkaa suunnittelemaan seuraavaa siirtoa... hmmmm.
Nam, poks..
Rotan aivot valtasivat pääni.
Hebuli

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Ann kirjoitti:Eikö tämän puinnin jälkeen olisi jo aika korjuulle?
Kyllä vaan. Tosin ainoa tapa lopettaa tää ärsyttävän pitkä jälkihehkutus on järjestää uusi megamiitti. Missä?
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja Ann »

Hebuli kirjoitti:Missä?
Feizin himassa.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

Lolita kirjoitti:Edit: Onko kukaan muu sitä mieltä, että kuvassa 3171 vois olla Swirl? Martassa ja Swirlissä on paljon samaa näköä.
Ei mun mielestä mut jotain samaa tossa virneessä on Dumarin vastaavaan :shock:
Hebuli

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Feiz kirjoitti:Ottaen huomioon sinun viestimäärän niin sinä saattaisit olla ehkä KADE huijui. Sehän on suomalaisten kansansairaus.
Ikävä kyllä minä en ole:(
Okei. Voitit. Olen musertunut.

Ylläpito hei, miten tota viestimäärää voi rukata taaksepäin niinku auton mittaria? Haluan elämäni takaisin.
MarthaFocker

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Lolita kirjoitti:Edit: Onko kukaan muu sitä mieltä, että kuvassa 3171 vois olla Swirl? Martassa ja Swirlissä on paljon samaa näköä.
Siinä tapauksessa Swirlin täytyy olla melkoisen ruma. Tuo on ehkä kamalin kuva, mitä musta on ikinä otettu. (edes photarissa en saanut siitä ehoa, ihan huvikseni koitin)
Mutta ei haittaa, oon livenä niin ihQ.
muskotti
Kitisijä
Viestit: 18
Liittynyt: 08.09.2005 17:46

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja muskotti »

Kiitos pikkujouluriehasta, kättelin sujuvasti useita, joitain jopa moneen kertaan, juttelin/yritin tutustua liian harvaan: Mustaenkeli puolisoineen, Jyrki73, Runkkis, Mojo:Kiitos..
Niballe olen anteeksipyynnön velkaa, en todellakaan käyttäytynyt hyvin.
En tiedä miksi tulin, tai miksi lähdin, miksi palaan aina luoksenne.
Mutta on hyvä että olette olemassa. Kiikkuu koukussa..
What am I trying to do
What am I trying to say
I´m not trying to tell you anything
You didn´t know
When you wake up today

-Depeche mode
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Tavoitteenani oli tavata uusia ihmisiä, ja siinä onnistuin enemmän tai vähemmän. Jälkeenpäin harmittaa ettei kunto kestänyt kahta päivää peräkkäin. Lähdin melko aikaisin kun ei menojalka alkanut vipattamaan toivotulla tavalla.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23505
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Omaa syytäni kun olen Aarnen pelotellut olemaan ottamatta kuvia meikäläisestä, mutta josko jonkun muun kamerasta löytyisi todiste läsnäolostani kyseisessä tapahtumassa?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18756
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja Niba »

muskotti kirjoitti:Kiitos pikkujouluriehasta, kättelin sujuvasti useita, joitain jopa moneen kertaan, juttelin/yritin tutustua liian harvaan: Mustaenkeli puolisoineen, Jyrki73, Runkkis, Mojo:Kiitos..
Niballe olen anteeksipyynnön velkaa, en todellakaan käyttäytynyt hyvin.
En tiedä miksi tulin, tai miksi lähdin, miksi palaan aina luoksenne.
Mutta on hyvä että olette olemassa. Kiikkuu koukussa..
Kyllä vaan saat saat..anteeksi..
Muistan mustiksen kehuneen sinua sisukkaaksi sankariksi..
Julistan sinut aidoksi työläisnaiseksi!
Sussa ei kerta kaikkiaan ollut mitään ylimääräistä tai liikaa. apuva.
Se on oma vika kun haluaa ensin tutustua tyttöön..
Nämä kyyneleet ovat aitoja, melkein..
Harvoin tapaa tuollaista ihmistä näissä rinkuloissa!
Kiitos kuitenkin että palasit kerran luokseni..
Olit kuin ruusunnuppu, tummanpunainen terälehdet vielä tiukaksi nyytiksi yhteenkietoutuneina....
Mä olen nähnyt unta tapaamisestasi jo ainakin viisi vuotta..
Vai oliko tämä kuuluisa Deja Vu'?
Sitä saammeko koskaan selville.. :oops: :P
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin