Pikkujoulujen jälkipuinti

Info tulevista miiteistä
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja aasi »

No voihan hitto, mihin tuo nyt hajos?
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja aasi »

aasi kirjoitti:No voihan hitto, mihin tuo nyt hajos?
** ** tietokanta! Miksi ihmeessä minä laitoinkaan Myslin vaikka olisin varsin hyvin voinut laittaa Postgresql:n?! Koska se oli mukamas nopeampi.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Faghag

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Jotta kaikille tulisi selväksi, niin minun kuvani SAA laittaa vaikka Ilta-Sanomien etusivulle, koska en mokaillut, pussaillut, kourinut, nolannut tai aiheuttanut muulla tavoin julkista pahennusta enkä käytökselläni tai sanoillani loukannut ketään (ainakaan tietoisesti). Lisäksi en katso persoonani olevan niin tärkeän ja ainutlaatuisen, että se juuri ketään kiinnostaisi liiaksi asti. Lärviä vaikka yleiseen galleriaan, paskat voisi vähempää kiinnostaa, sillä en tainnut edes vilauttaa ihoa yhdessäkään kuvassa :-D
Enthu

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Ne vähäiset kuvat missä näyn saa laittaa esille
Hebuli

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Samaa mieltä kuin Fägäri! Mitä ihmeen nipottajia nekin luulee olevansa ettei muka saisi kuvata ja laittaa kuvia esille, HÄ? Saatanan lusmut! Nimiä esille ketkä ovat sellaisia. Mitä nekin luulee oikein olevansa? Pilaa kaikkien ilon tollaisella käytöksellä. Mitä iloa ja muistoja niistä miiteistä muka jää jos ei kuvia? En mä itse ainakaan muista enää mitään sieltä ilman apuneuvoja, filmi meni poikki ekan tunnin aikana.

Mun kuvia saa ainakin laittaa ihan minne vaan! Mä en ole mikään nipo-nipo. Perkele että pistääkin vihoiksi sellaiset salaperäiset nipodeemukset.
AarneAnkka

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Hmm... voisikohan sen linkin siihen ZIP-pakettiin saada tuonne vielä, että muutkin voivat halutessaan tuuppia haluamiaan kuvia tuohon julkisempaan galleriaan?

ZIP-paketissa olevat kuvat ovat kaikki 1600x1200 -kokoa. Pienensin nuo galleriassa olevat puoleen lähinnä tuon gallerian tiedostokokorajoituksen takia. Eikä kuvissa taida muutenkaan olla mitään jonka takia niiden tarvitsisi olla 1600x1200 isoja.

Kuvia on yhteensä 103 kappaletta, joten harkitsen hetken ennen kuin ryhdyn isompiin toimenpiteisiin niiden kanssa (esim. että pienentäisin ne kaikki ja pistäisin yksitellen galleriaan).
Herra Manala

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

huima kirjoitti:Kuvaajana olisi hyvä pitää huolta että kuvaa otettaessa kuvassa näkyvät ihmiset tietävät olevansa kuvattavana ja ovat eksplisiittisesti antaneet kuvaamiseen lupansa.
Ai niinq samaan tyyliin kuin miten LL aina antaa sulle eksplisiittisesti lupansa räpsiä kuvia itsestään?
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja aasi »

AarneAnkka kirjoitti:Hmm... voisikohan sen linkin siihen ZIP-pakettiin saada tuonne vielä, että muutkin voivat halutessaan tuuppia haluamiaan kuvia tuohon julkisempaan galleriaan?
Ajattelin että tuo onnistuisi laittamalla jonkun kuvan ja laittamalla sen linkin sinne kommentteihin / kuvaukseen, ei tässä oikein muutakaan keinoa ihan tähän hätään löydy.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Starflare

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Eikö 1108 ollut riennoissa mukana?
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

AarneAnkka kirjoitti:No niin, nyt siellä galleriassa on muutama ryhmäkuva Cantina Westin juhlasalista (yhdestä on yksi naama sensuroitu).
Jee mäkin pääsin mukaan edes yhteen kuvaan, vaikkakin taustalle.

Kiitos Aarne
Hebuli

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

aasi kirjoitti:Ajattelin että tuo onnistuisi laittamalla jonkun kuvan ja laittamalla sen linkin sinne kommentteihin / kuvaukseen, ei tässä oikein muutakaan keinoa ihan tähän hätään löydy.
Eiköhän toi ole ihan tarpeeksi hyvä keino, kun ryhmä on jo tehty, ja Aarne säästyy samalla viidenkymmenen yksityisviestin lähetykseltä.
Hebuli

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Herra Manala kirjoitti:
huima kirjoitti:Kuvaajana olisi hyvä pitää huolta että kuvaa otettaessa kuvassa näkyvät ihmiset tietävät olevansa kuvattavana ja ovat eksplisiittisesti antaneet kuvaamiseen lupansa.
Ai niinq samaan tyyliin kuin miten LL aina antaa sulle eksplisiittisesti lupansa räpsiä kuvia itsestään?
LL? Niinq "LinssiLude"? Pyyskö se oikeesti että nimenomaan sitä kuvattaisiin?
Enthu

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Starflare kirjoitti:Eikö 1108 ollut riennoissa mukana?
Ei hän hylkäsi meidät vittuuntuneena
Starflare

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Enthu kirjoitti:
Starflare kirjoitti:Eikö 1108 ollut riennoissa mukana?
Ei hän hylkäsi meidät vittuuntuneena
No, harmittaa ainakin hieman vähemmän etten päässyt itse mukaan.
kyyppo

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja kyyppo »

Mylwin kirjoitti: Teidän limakalvot koskettivat toisiaan välillisesti ja Anna kouri letkun munia.
Ann kirjoitti:Oonko mä jo kertonut, että mulla on herpes?
Hyi helvetti.. te olette vastenmielisiä, senkin pellehuorat.
Mylwin kirjoitti:Menkää naimisiin.
Ei taidettu mennä.. mutta menkää te Annan kanssa, saatte multa Letkun häälahjaksi. Voitte sitten vaikka adoptoida sen tai vaikka myydä venäläisille, ihan kuten haluatte.
ninnithequeen

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Starflare kirjoitti:
Enthu kirjoitti:
Starflare kirjoitti:Eikö 1108 ollut riennoissa mukana?
Ei hän hylkäsi meidät vittuuntuneena
No, harmittaa ainakin hieman vähemmän etten päässyt itse mukaan.
Eiköhän terveiset mee perille :wink:
Enthu

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja Enthu »

:wink:
Gina

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja Gina »

annepa kirjoitti:
Tottakai sitä alkaa vilkuilemaan kun tuntee tuijotuksen takaraivossaan (tai tässä tapauksessa korvassaan). Reaktionhan (kysymyksen siis) teissä herätti vasta se kun nostin käden moikatakseni.

Mut mitäs pienistä, ette tekään minusta :P
Sori, mä oon ihan :oops:
Meillä oli Camillan kanssa semmoinen tunnista kityläinen tehtävä heppajuttujen lomassa, ja sä olit yksi niistä joita ei jostain syystä tunnistettu... Kysyttiin siis. Oltiin vaan niin vauhdissa ettei tajuttu itseämme esitellä... Pointsit kotiin, taisit olla ainut joka huomasi olevansa osa tunnistustehtävää xD

Ja mistäs sen zip paketin saa siis noutaa? Toivottovasti nuo kuvat pysyy tuolla hetken, mäkin voisin omiani lisäillä, mulla siis menee vähän aikaa kun käytössä ollut kamera on kaikkea muuta kuin digi....
slam

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja slam »

Jälkipuinti menee liian pitkäksi... stoppia
Aito_Johanna

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

slam kirjoitti:Jälkipuinti menee liian pitkäksi... stoppia
Mitä, vastahan nyt on kolmas pikkujoulujen jälkeinen päivä. Jälkipuinti jatkuu ainakin pari viikkoa.
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

Ja nyt ilmeisesti koska tulin ilmoittautumatta jatkoille, en ole kuvien saajien joukossa, ainoastaan kuvattuna sinne sikäli mikäli apinasuodatusta ei ole tehty. Ihan selkeetähän tää kuvauspolitiikka on, mitä ihmettä te oikein valitatte :shock:

edit Luin ohjeet, olen hiljaa :roll:
Viimeksi muokannut pikkuego, 06.12.2005 23:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
I.M.Weasel
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 129
Liittynyt: 14.08.2005 19:28
Paikkakunta: Hiki

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja I.M.Weasel »

Selvisinpä hengissä näistä kekkereistä. Valitettavasti tulin myöhään paikalle toisista pikkareista ja piti lähteä aikaisin (klo 0200) pois, eikä mieleen muistu läheskään kaikkien naamarit saatikka sitten nimet. Mutta oli oikein mukava ensikosketus porukkaan reaalimaailmassa.

Summa summarum. Puristelutasolla olen kaiketi tasoissa (otot ja panot siis tasan..,), tanssikortin tyydyttävästä täytöstä vastasi Dumari, jolle IIIISOOOOOOOT kiitokset. :h: SM ilahdutti aidolla kiinnostuksellaan WW bikineihin, oli kiva että löytyi yhteinen kiinnostuksenaihe. Bronan kanssa juttu jäi kesken (ja toivottavasti jatkuu joskus.. voisin avautua enemmän Nätti Masista sinulle?). Mieleen jäivät myö Alja, Martta, Gina (päässen liittymään heppakerhoon myöh?).... sotilashenkilön kanssa pitää ehdottomasti saada revanssi kisassa: "kumpi saa nopeammin palvelua baaritiskillä (vaadin saada valita tiskin!)" ja Keikauksen karvaiset sääret missasin tot. Lopuksi kiitokset personal tuutorilleni Annille. *kumarrus*

Paljon opittavaa. Avoimin mielin. Voimaa. Laajat liikkeet.
Mikä on tämän päivän miehen naisihanne? Ayshire lehmä: isot daisarit, mutta kylkiluut näkyy.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Kaikki tuntuu päässeen puristelemaan jotain tahi itse runtattavaksi, hö :? Olinko mä niin päissään taas vai miten mä en onnistunu pakottamaan ketään kourimaan ees, voihan hitto. Jaa niii, kyllähän mä sittenkin taisin aika läheisesti tanssata vähän pojan kanssa, ja toinen mulkero istu sylissäni vaikka kuinka kauan, mutta en näämmä tajunnu käydä käsiksi.
ninnithequeen

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

No niin, nyt on puitu pikkujouluja jo 400:n viestin verran :D
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja brona »

I.M.Weasel kirjoitti:Bronan kanssa juttu jäi kesken (ja toivottavasti jatkuu joskus.. voisin avautua enemmän Nätti Masista sinulle?)
Juu jatketaan toki. Keväällä mut saattaa jopa bongata Viikistä, lukujärjestys alkaa näyttää "mielenkiintoiselta".
...
Vastaa Viestiin