Pikkujoulujen jälkipuinti

Info tulevista miiteistä
huima

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja huima »

Olen pahoillani etten kourinut ketään pikkujouluissa. Syytän kuumetilaa käytöksestäni, mikä oli myös syynä siihen etten juonut itseäni hirveään humalaan - saati haastanut riitaa itseäni isompien kanssa.
Dumari

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja Dumari »

irmelianneli kirjoitti:Kaikki tuntuu päässeen puristelemaan jotain tahi itse runtattavaksi, hö :? Olinko mä niin päissään taas vai miten mä en onnistunu pakottamaan ketään kourimaan ees, voihan hitto. Jaa niii, kyllähän mä sittenkin taisin aika läheisesti tanssata vähän pojan kanssa,
Ehkä sun olis pitänyt sit kouria sitä poikaa :wink:

Wiiselille: Takaisin kiitokset tansseista, en jälkikäteen muistanutkaan (nikkiä) kenen kanssa tanssin. Musiikki oli vain ultimate-schaissea, ei hirveästi silloin tanssittanut (musiikin kuultua) :?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja Niba »

kyyppo kirjoitti:
Mylwin kirjoitti: .
Hyi helvetti.. te olette vastenmielisiä, senkin pellehuorat.
Mylwin kirjoitti:
Ei taidettu mennä.. mutta menkää te Annan kanssa, saatte multa Letkun häälahjaksi. Voitte sitten vaikka adoptoida sen tai vaikka myydä venäläisille, ihan kuten haluatte.
Kaikkea tuokin mulkkuotsa viittii tänne kirjoitella..

Kourikoon on ennenkin kourinut!

Tunnen yhden Anna Kourin, kourissa vara parempi!
Pyyhin Netikettiin..
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

SingleMalt kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Senkin mahamakkara!
Kulta!
Oho.
Kikkelis kokkelis.
bedlam

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Sitä minunkin kyllä täytyy kompata, että ehkä porukkaa oli hieman liikaa yhdeksi illaksi, varsinkin kun en syömäpaikkaan kerennyt ensinkään.

Edellisissä pikkujouluissa jäi harmittamaan, kun tuli samassa pöydässä höpöteltyä koko ilta ja jäi kokonaan osaan tutustumatta. Nyt ajattelin korjata tilanteen ja kätellä jokaisen runkkarin erikseen, mutta väenpaljoudesta johtuen en tällä systeemillä ehtinyt sitten kahta sanaa enempää kenenkään kanssa vaihtaa. Ja näemmä osa porukasta jäi kokonaan bongaamattakin.

KK:n kanssa olisi ollut mielenkiintoista puheskella pidempään ammatillisista asioista, mutta ilmeisesti kättelytehtäväni oli vasta aluillaan ja hävisin paikalta(?).

Ja kyselin ilmeisesti muutamalta ulkopuoliselta tyypiltä, että "oottako te runkkareita" ja tuhlasin näinollen arvokasta aikaani aivan turhuuksiin.
Faghag

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja Faghag »

bedlam kirjoitti:Ja kyselin ilmeisesti muutamalta ulkopuoliselta tyypiltä, että "oottako te runkkareita" ja tuhlasin näinollen arvokasta aikaani aivan turhuuksiin.
*repeilee* Taisit saada illan-viehättävin-uusi-tuttavuus-leiman tuolla otsaasi. Etteivät vaan ei-runkut olisivat menneet sinusta valittamaan ovella seisoseelle varsin raamikkaalle herrasmiehelle? :-D

Bedlami oli söötti uusi tuttavuus, joka katsoa nakotti somasti Oasis-tukkansa alta ja vakuutti minulle, että ethän sinä ole vielä vanha :wink:

Ihailtavaa toimintaa, jatka samaan malliin! :cheer:
bedlam

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Faghag kirjoitti: Bedlami oli söötti uusi tuttavuus, joka katsoa nakotti somasti Oasis-tukkansa alta ja vakuutti minulle, että ethän sinä ole vielä vanha :wink:
No kun olet keski-ikäiseksi muistaakseni itseäsi täällä tituuleerannut, mutta nuorisoahan sinä ihan selkeesti edustat. Oasis-tukka vai? Olin jo hetken iloinen päästyäni tinttitukasta eroon, mutta ojasta allikkoon...
Viimeksi muokannut bedlam, 07.12.2005 11:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
WanhaPervo

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

killkill kirjoitti:Mitenkäs on känsäkädet, vieläkö kuluvan vuoden puolella keksitään toinenkin puheenaihe kuin OO, KÄVIMME IHMISTEN ILMOILLA!
Meinaan, joissain maanläheisimmissä piireissä skenaario "käytiin syömässä-vedettiin viinaa-puristeltiin toisiamme" ei välttämättä ylitä uutiskynnystä kolmea päivää peräkkäin.
Tämän ketjuhan on jälkipuintia eli debriefingiä
Avatar
aydemir
Elämätön Kitisijä
Viestit: 440
Liittynyt: 18.08.2005 9:11
Paikkakunta: Esbo
Viesti:

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja aydemir »

Täytyy vielä mainita, ettei mua vaan kukaan edes yrittäny kouria salaa. Aina pyydettiin ensin näyttämään takapuolta ja sitten saatettiin hiukan taputtaa tai kouraista. Eräs turkulainen (nimeä en mainitse) kylläkin kohteliaasti ensin ilmoitti kouraisevansa ja kouraisi sitten kunnolla molemmista pakaroista...
Hiukan hassua, että mut tunnistettiin hameen perusteella eikä naaman. :lol:

Ja Tsaari: siinä oli perässä hymiö, joten se oli positiivinen yllätys! Eihän noin pitkästä miehestä voi olla pitämättä (etenkin kun pääsi esittelemään omia kenkiään) 8)
Save a horse, ride a cowboy
Faghag

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja Faghag »

WanhaPervo kirjoitti:
killkill kirjoitti:Mitenkäs on känsäkädet, vieläkö kuluvan vuoden puolella keksitään toinenkin puheenaihe kuin OO, KÄVIMME IHMISTEN ILMOILLA!
Meinaan, joissain maanläheisimmissä piireissä skenaario "käytiin syömässä-vedettiin viinaa-puristeltiin toisiamme" ei välttämättä ylitä uutiskynnystä kolmea päivää peräkkäin.
Tämän ketjuhan on jälkipuintia eli debriefingiä
Suorastaan niin sanottua "jälkihehkua":-D
Yönmustaritari

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

irmelianneli kirjoitti:mulkero istu sylissäni vaikka kuinka kauan, mutta en näämmä tajunnu käydä käsiksi.
Noh noh. Sen kyllä tiedän, että oulun hottistsiksi ei allekirjoittaneen *käsistä kourimatta päässyt. Kyllä pikkuhiljaa tuntuu ihan siltä ettei sieltä kukaan lähtenyt ilman allekirjoittaneen käpälän jälkeä kannikoissaan.

(*lue pakaran alta)

EDIT: Nuuuuh!
Faghag

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Yönmustaritari kirjoitti:Kyllä pikkuhiljaa tuntuu ihan siltä ettei sieltä kukaan lähtenyt ilman allekirjoittaneen käpälän jälkeä kannikoissaan.

(*lue pakaran alta)
*TODISTAA*: Todistettavasti minkäänlaista kosketuspohjaista kontaktia minkään ruumiinosiemme välillä ei ollut koko iltana. Tämä voi johtua pelostasi koskea tietyn iän ylittäneisiin naisiin, jotta ei jäisi mitään irto-osia käsiin.

Tosin saat ehdottomasti illan parhaimman iskulinen palkinnon: "Hyvää iltaa daamit.... ohos, läikytin kaljaa päälleni... ja ohos ja toisenkin kerran!" Tuo sulatti sydämeni ;)

:off: Tuo sun avatar on aivan liian pårnå. Batman on aina ollut mun runkkufantasioitteni kohde.
Avatar
aydemir
Elämätön Kitisijä
Viestit: 440
Liittynyt: 18.08.2005 9:11
Paikkakunta: Esbo
Viesti:

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja aydemir »

Yönmustaritari kirjoitti: Kyllä pikkuhiljaa tuntuu ihan siltä ettei sieltä kukaan lähtenyt ilman allekirjoittaneen käpälän jälkeä kannikoissaan.
Mun kannikoihin et ainakaan koskenu, joten et voi sanoa puristellees kaikkia :)
Save a horse, ride a cowboy
killkill

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja killkill »

Faghag kirjoitti:
WanhaPervo kirjoitti:Tämän ketjuhan on jälkipuintia eli debriefingiä
Suorastaan niin sanottua "jälkihehkua":-D
Pistää vaan ihmettelemään, eikö siinä elämässä kerta kaikkiaan tapahdu MITÄÄN muuta, jos yhdestä vitun ravintolaillsta jaksetaan alustaa vielä viikko jälkeenpäinkin.. *mutinaa*
Faghag

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja Faghag »

killkill kirjoitti:
Faghag kirjoitti:
WanhaPervo kirjoitti:Tämän ketjuhan on jälkipuintia eli debriefingiä
Suorastaan niin sanottua "jälkihehkua":-D
Pistää vaan ihmettelemään, eikö siinä elämässä kerta kaikkiaan tapahdu MITÄÄN muuta, jos yhdestä vitun ravintolaillsta jaksetaan alustaa vielä viikko jälkeenpäinkin.. *mutinaa*
No juu, mutta tämähän on ihan silkkaa matikkaa: Jos runkkuja oli pikkareissa n. 50 ja kaikilla on jotakin sanottavaa ainakin 10 viestin verran, niin postauksia tulee liki 500 kpl. Ja hei, mä sentään kirjoitin lyhyen matikan ja pääsin juuri ja juuri talousmatikan kurssin lävitse rimaa hipoen ;)
Yönmustaritari

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

killkill kirjoitti: Pistää vaan ihmettelemään, eikö siinä elämässä kerta kaikkiaan tapahdu MITÄÄN muuta, jos yhdestä vitun ravintolaillsta jaksetaan alustaa vielä viikko jälkeenpäinkin.. *mutinaa*
Ei kuule kun on loppuillasta filmi katkennut niin tämä ny on vaan mast.

Tuossa faghagin tarinastakin samoin tein tuli taas yksi puolitoistatuntinen lisää mun illan viettooni. Se/Ne tapahtumat kyllä on siellä mielessä mutta jonkun pitää tavallaa tuupata ne aivot liikkeelle.
Feiz

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja Feiz »

killkill kirjoitti:
Faghag kirjoitti:
WanhaPervo kirjoitti:Tämän ketjuhan on jälkipuintia eli debriefingiä
Suorastaan niin sanottua "jälkihehkua":-D
Pistää vaan ihmettelemään, eikö siinä elämässä kerta kaikkiaan tapahdu MITÄÄN muuta, jos yhdestä vitun ravintolaillsta jaksetaan alustaa vielä viikko jälkeenpäinkin.. *mutinaa*

Ihmettelen samaa. Näyttää siltä, että täällä on jengillä vielä vähemmän elämään kuin allekirjoittaneella. Porukan pitää laittaa 100 viestiä joista jokaisessa toitottavat "uuh ihqua olitte niin ihania siis mahtavaa ja se ja se ja se oli niin hieno VAU..."
killkill

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja killkill »

Faghag kirjoitti:No juu...
Juu juu, turha tästä on vängätä. Se oli HIENO, UPEA, ainutkertainen tapahtuma. Orgastinen kokemus, joka tuskin koskaan tulee ylittymään. Voisin kuolla onnellisena heti huomenna, koska tuon illan jälkeen elämässäni ei tule tapahtumaan mitään mainitsemisen arvoista.

Pointti oli vaan se, että perus-firmapikkareista tappeluineen ja seksisekoiluineen ei yleensä jakseta puhua kuin maks kaksi päivää - tai kunnes pahoinpitelyt on puitu rosiksessa tms.

Mutta ei ole pakko lukea. Ei. Tiedän.
Patz

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja Patz »

Feiz kirjoitti:Ihmettelen samaa. Näyttää siltä, että täällä on jengillä vielä vähemmän elämään kuin allekirjoittaneella. Porukan pitää laittaa 100 viestiä joista jokaisessa toitottavat "uuh ihqua olitte niin ihania siis mahtavaa ja se ja se ja se oli niin hieno VAU..."
Niin juuri. Missä viipyy ne TOTUUDET!!! Antaa tulla nyt, kyllä me kestetään... Ei tarvitse niitä sitten FP:ssa puida ja lähetellä yyveellä puznuz-kavereille.

Itse aloitan sanomalla, että Manalan Elvis-paita olisi kaivannut kaverikseen corollan ja karvanopat.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Feiz kirjoitti:[
.itkemistä..."
Se että tulet vinkuman keskustelupalstalle siitä ett ihmiset keskustelee jostain osoittaa sen että siulla on vieä vähemmän elämää kuin meillä.

Ei nyt varmaan ihan kauhiasta siun persettä pitäis painaa vaikka me puhuttaisiin 1000 viestiä aiheesta maalin kuivuminen.Ja kerta näyttää painava niin otan todellakin osaa,ei varmasti ole helppo olla feiz.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
WanhaPervo

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Koska en ollut paikalla niin haluan kertoa, mitä olisi tapahtunut:

Olisin esittänyt omia mielipiteitäni kovaäänisesti, kehunut itseäni ja lopulta yrittänyt jotain temppua (esim. selkänojan päälle hyppäämistä) ja laskeutunut naama edellä. Jossain välissä olisin myös esittänyt toiveen ruumiin nesteiden vaihtamisesta.

Mäkin haluan osallistua miittiin edes jälkipuinnin verran! :oops:
Feiz

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja Feiz »

Haemaeraemies kirjoitti:
Feiz kirjoitti:[
.itkemistä..."
Se että tulet vinkuman keskustelupalstalle siitä ett ihmiset keskustelee jostain osoittaa sen että siulla on vieä vähemmän elämää kuin meillä.

Ei nyt varmaan ihan kauhiasta siun persettä pitäis painaa vaikka me puhuttaisiin 1000 viestiä aiheesta maalin kuivuminen.Ja kerta näyttää painava niin otan todellakin osaa,ei varmasti ole helppo olla feiz.

Yhyhyhyy jep ihan oikeassa olet. Töissä on tylsää.
Minun persettä ei kutittele tämän palstana tapahtumat mutta selkeästi sinun persettä kutittelee kun vetäsit herneet nokkaan alta sekunnin. Onko jäänyt sienien syönti vähemmälle vai kuinka olet niin kireänä?
killkill

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja killkill »

WanhaPervo kirjoitti:Mäkin haluan osallistua miittiin edes jälkipuinnin verran! :oops:
Tästä saa no-life-pisteitä vielä enemmän, kuin harrastamastani "ettexte vois niinQ puhuu jostain muusta!!!!11" Damn.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Yönmustaritari kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:mulkero istu sylissäni vaikka kuinka kauan, mutta en näämmä tajunnu käydä käsiksi.
Noh noh. Sen kyllä tiedän, että oulun hottistsiksi ei allekirjoittaneen *käsistä kourimatta päässyt. Kyllä pikkuhiljaa tuntuu ihan siltä ettei sieltä kukaan lähtenyt ilman allekirjoittaneen käpälän jälkeä kannikoissaan.

(*lue pakaran alta)

EDIT: Nuuuuh!
No huh huh, hetken ehdin jo säikähtää. Eli kaikki hyvin joka rintamalla.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Feiz kirjoitti: Minun persettä ei kutittele tämän palstana tapahtumat mutta selkeästi sinun persettä kutittelee kun vetäsit herneet nokkaan alta sekunnin. Onko jäänyt sienien syönti vähemmälle vai kuinka olet niin kireänä?
Kyllähän se jotenkin sun persettäs kutittaa kun jaksat vaivautua itkemään.Ja minä en kyllä ottanut hernettä,kävi vaan kovasti miettimään että mikä saa miehen valittamaan vaikka ei kiinnosta vittuakaan.

Ymmärtäisin valittamisen jos kiinnostusta aiheeseen olisi,mutta koska me olemme sinulle jotain yht arvokasta kuin napanöyhtä,niin ei voi käsittää.

Ja aijai,mihin osuin kun jouduit kaivaman esiin tosi väsyneen sieni-kortin?Etkö oikeati keksinyt mitään muuta mihin tarttua kuin siihen että joskus syön sieniä? ( noin 1 krt /2-3kk)

Olen pettynyt sinuun Feiz,persoonani,juttuni j jopa avtareni tarjoaa NIIN paljon parempia taruntapintoja ja vittuilunaiheita.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Vastaa Viestiin